Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 334
    • 335
    • 336
    • 337
    • 338
    • 423
    • 424
    • 336 / 424
    Περί αυτοκίνησης
    90
    8472
    107892
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-ace last edited by

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      ...Βέβαια επειδή τόσα χρόνια την χρησιμοποιώ έχω δει τα απίστευτα. Περυσι ένα range rover είχε πέσει πίσω από ένα σχολικό και ειδικά το δεύτερο είχε γίνει φυσαρμόνικα...

      Μιας και είπες Range, θυμήθηκα κάτι παλαβό που είδα προχθές που πετάχτηκα μέχρι Θεολόγο. Range Sport, προηγούμενο μοντέλο, περίπου στο ύψος του Αγ.Στεφάνου προς Χαλκίδα, με μέτρια κίνηση (όλοι πηγαίναμε 100-120χαω) να κάνει τρε-λές σφήνες (μιλάμε να περνάει με 160+ μεταξύ αυτοκινήτων σε διπλανές λωρίδες !!!) χωρίς κανένα προφανή λόγο (να πεις ότι είχε alarm ή ότι κόρναρε ή ότι είχε καμιά έγκυο μέσα, τίποτα). Και το οποίο Range πέτυχα λίγο πριν από την Υλίκη, να πηγαίνει δεξιά με 80?90?, χωρίς να έχει κάποιο προφανές πρόβλημα, και ο άντρας οδηγός με τη γυναίκα συνοδηγό να συνομιλάνε κανονικά (χωρίς δηλαδή κάποιο σημάδι πανικού).

      Εντελώς ανεξήγητο, και πολύ πιθανή εγκεφαλική βλάβη για τις μ@λ@κίες του οδηγού

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Αντώνη έχεις απόλυτο δίκιο στην εξήγηση που δίνεις για την νοητική κατάσταση του οδηγού του range R. Εκτός από λίγους πραγματικά καλούς οδηγούς (δεν θεωρώ πως ανήκω εκεί ) που μπορούν να οδηγούν εξίσου ά ρ ι σ τ α είτε πάνε γρήγορα ή αργά... πολύς κόσμος είναι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους γιατί οδηγεί το όχημα του με βάση τις δυνατότητες του οχήματος αλλά δίχως τις ανάλογες οδηγητικές ικανότητες .

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Ο χρήστης The Ace έγραψε:

          ...Βέβαια επειδή τόσα χρόνια την χρησιμοποιώ έχω δει τα απίστευτα. Περυσι ένα range rover είχε πέσει πίσω από ένα σχολικό και ειδικά το δεύτερο είχε γίνει φυσαρμόνικα...

          Μιας και είπες Range, θυμήθηκα κάτι παλαβό που είδα προχθές που πετάχτηκα μέχρι Θεολόγο. Range Sport, προηγούμενο μοντέλο, περίπου στο ύψος του Αγ.Στεφάνου προς Χαλκίδα, με μέτρια κίνηση (όλοι πηγαίναμε 100-120χαω) να κάνει τρε-λές σφήνες (μιλάμε να περνάει με 160+ μεταξύ αυτοκινήτων σε διπλανές λωρίδες !!!) χωρίς κανένα προφανή λόγο (να πεις ότι είχε alarm ή ότι κόρναρε ή ότι είχε καμιά έγκυο μέσα, τίποτα). Και το οποίο Range πέτυχα λίγο πριν από την Υλίκη, να πηγαίνει δεξιά με 80?90?, χωρίς να έχει κάποιο προφανές πρόβλημα, και ο άντρας οδηγός με τη γυναίκα συνοδηγό να συνομιλάνε κανονικά (χωρίς δηλαδή κάποιο σημάδι πανικού).

          Εντελώς ανεξήγητο, και πολύ πιθανή εγκεφαλική βλάβη για τις μ@λ@κίες του οδηγού

          Μ εχουν περασει μετα το παλατακι Χαιδαριου πριν καμια 5ετια 18.00 το απογευμα καθημερινη ενα sierra και μια mito με 170 στο νερο απο σφηνα σε σφηνα να κυνηγιονται μεσα στη κινηση. Ακομα το θυμαμαι... Απο τις σπανιες φορες που ''σφιχτηκα'' με κατι στο δρομο που το εβλεπα να συμβαινει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lleonidas moderator last edited by

            Ο χρήστης ursus έγραψε:
            Ατυχημα σημερα στη παραλιακη, 2 νεα παιδια σε smart roadster ο ενας νεκρος ο αλλος δυσκολα.
            Απ οτι γραφεται, πρεπει να ετρεχε και δε φορουσαν και ζωνη μ αποτελεσμα να κυκλοφορουν φωτο με τον εναν ξαπλωμενο στο δρομο..... τραγικο

            Μάλλον σε αυτό αναφέρεσαι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
              Τα όρια ασφαλείας είναι αυτά που είναι και αν αναθεωρηθούν πάνω από 10 ή 20 χλμ/ώρα δεν θα μπορούσαν να αυξηθούν στην συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών δρόμων.

              Σε αυτό συμφωνώ,αλλά ακόμη και αυτά τα 20 χαω μπορούν να σημαίνουν την διαφορά μεταξύ χαλαρής οδήγησης με 65 χαω και επιθυμίας να κόψει ο οδηγός τις φλέβες του, να πουλήσει το αυτοκίνητο και να πάρει ποδηλατο, η να σταματήσει να δίνει σημασία στα όρια ταχύτητας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Σε πολλές περιπτώσεις όντως τα όρια θα μπορούσαν να ανέβουν λίγο καθώς και η ενεργητική ασφάλεια και των αυτοκινήτων είναι πολύ καλύτερη από το παρελθόν. Δεν μπορεί για παράδειγμα σε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο όπως η ΑΟ ή η Ολύμπια οδός, Εγνατία κλπ. να μην επιτρέπεται τουλάχιστον σε κάποια κομμάτια η ταχύτητα των 140χλμ/ώρα ή ακόμη και των 150. Αντ' αυτού βλέπουμε σε μεγάλες ευθείες μεγάλων κλειστών αυτοκινητόδρομων όπως πχ έξω από την Τρίπολη, περιπολικά και τροχονόμους που σε γράφουν για 130χλμ/ώρα και καθαρά το κάνουν για να αυξηθούν τα δημοσιονομικά έσοδα...

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Σε αυτή τη στροφή, αρκετές φορές βλέπω και νερά στο δρόμο.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Λίγο πριν φτάσω στη δουλειλα, ακριβως έξω από το γραφείο, ένας νεαρός εκεί που πήγαινε με το μηχανάκι του, από ότι μου είπαν, κατάλαβε ότι θα πάθαινε κρίση επιληψίας. Προσπάθησε να σταματήσει το μηχανάκι.Δυστυχώς δεν πρόλαβε να το σταματήσει πλήρως, Ευτυχώς, έπεσε μεν σε κίνηση αλλά με πολύ λίγη ταχύτητα.
                    Λίγα ακριβώς δευτερόλεπτα εμφανήστικα κι εγώ. Δεν είδα το πέσιμο αλλά τον είδα να χτυπιέται στο οδόστρωμα. Το πρόσωπό του ήταν σαν... κιμάς Χτυπιόταν μόνο του το παιδάκι.
                    Άσχημο θέαμα γμτ μου.
                    Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως οδηγάνε αυτοί οι άνθρωποι. Επιτρέπεται?
                    Ελπίζω να είναι καλά το παλικάρι. Τίποτα άλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      neonknight last edited by

                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                      Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως οδηγάνε αυτοί οι άνθρωποι. Επιτρέπεται?

                      Είναι πολύ γκρίζα περιοχή. Επιτρέπεται εφόσον κριθεί πως είναι διαχειρίσιμη η κατάσταση του πάσχοντα. Αν δεν κάνω λάθος κρίνεται από τα διαστήματα ανά τα οποία εμφανίζει κρίσεις. Κανονικά κατ'εμέ δεν θα'πρεπε να επιτρέπεται, αφού και τα φάρμακα για την επιληψία έχουν σημαντικές αντενδείξεις που απαγορεύουν ρητά την οδήγηση αλλά... αλλά!

                      Κατά τ'άλλα, προφανώς κρίμα τον άνθρωπο και μακάρι να'ναι περαστικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Βέβαια απ ότι καταλαβαίνω δε φορούσε κράνος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:

                          Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως οδηγάνε αυτοί οι άνθρωποι. Επιτρέπεται?

                          Είναι πολύ γκρίζα περιοχή. Επιτρέπεται εφόσον κριθεί πως είναι διαχειρίσιμη η κατάσταση του πάσχοντα. Αν δεν κάνω λάθος κρίνεται από τα διαστήματα ανά τα οποία εμφανίζει κρίσεις. Κανονικά κατ'εμέ δεν θα'πρεπε να επιτρέπεται, αφού και τα φάρμακα για την επιληψία έχουν σημαντικές αντενδείξεις που απαγορεύουν ρητά την οδήγηση αλλά... αλλά!

                          Κατά τ'άλλα, προφανώς κρίμα τον άνθρωπο και μακάρι να'ναι περαστικά.

                          Αν δεν το πει ο ίδιος ότι πάσχει από επιληψία πως θα το καταλάβουν οι εξεταστές η οι γιατροί για να μην του δώσουν δίπλωμα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                            Βέβαια απ ότι καταλαβαίνω δε φορούσε κράνος.

                            Δεν ξέρω αν φορούσε κράνος ή όχι. Όπως έγινε το σκηνικό, μάλλον δεν φορούσε, αλλά να μην το πάρω το παιδί στο λαιμό μου.

                            @ Aikibill
                            Δεκτό. Τώρα όμως που έγινε το τροχαίο, ήρθε το ΕΚΑΒ και τον μάζεψε, άρα είναι καταγεγραμένο, θα του πάρει κανείς το δίπλωμα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              polo2002 last edited by

                              Ατύχημα μπορεί να προκληθεί και από κακή σήμανση. Στην Ε.Ο. Αμφίπολης - Δράμας, νομίζω λίγο πριν το Ροδολίβος έχει μια ανηφόρα που επιτρέπεται η προσπέραση και στα δύο ρεύματα, και από την κορυφή και μετά απαγορεύεται στο ρεύμα προς Δράμα, αλλά όταν ανεβαίνεις δεν έχει ορατότητα τι έρχεται από Δράμα, με αποτέλεσμα επιστρέφοντας από Δράμα προ ημερών ένας που έκανε προσπέραση παραλίγο να πέσει πάνω μου γιατί δεν με έβλεπε οτι έρχομαι.
                              Επίσης στη Εγνατία μετά τον κόμβο της Αμφίπολης προς Θεσσαλονίκη έσβησαν με λάθος τρόπο την παλιά σήμανση, με αποτέλεσμα όταν χτυπά ο ήλιος από δυτικά (δηλαδή απόγευμα από 4-5 και μέχρι να νυχτώσει το καλοκαίρι) φαίνεται σαν να υπάρχουν δύο διαγραμμίσεις λόγω αντανάκλασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Εκείνος ο δρόμος είναι παντού λάθος, επίσης σε πολλά σημεία δεν υπάρχει διαγράμμιση, σε πολλά σημεία υπάρχουν κακοτεχνίες ενώ και ο φωτισμός είναι ελλιπείς.

                                Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neonknight last edited by

                                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                                  Αν δεν το πει ο ίδιος ότι πάσχει από επιληψία πως θα το καταλάβουν οι εξεταστές η οι γιατροί για να μην του δώσουν δίπλωμα?

                                  Αυτές οι εξετάσεις που (υποτίθεται) γίνονται πριν καν βγάλεις το δίπλωμα περιλαμβάνουν και το ιστορικό, στο οποίο θα φαινόταν η πάθηση. Αλλά όλοι ξέρουμε πόσο τυπικά είναι τα πράγματα στην Ελλάδα... Και στην τελική, εφόσον κάποιος γνωρίζει πως πάσχει από επιληψία, ε είναι το πλέον λογικό να αποφεύγει εντελώς το τιμόνι. Όσο άβολο κι αν είναι, μιλάμε για τεράστιο ρίσκο, ακόμα και ποδήλατο να καβαλάς στους Ελληνικούς δρόμους.

                                  Τώρα αν όντως δεν φορούσε ούτε κράνος μιλάμε για εγκληματική αμέλεια από μεριάς του αναβάτη. Είναι τραγικά χαζό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    astra_n last edited by

                                    Όλοι αποκρύπτουν το πρόβλημα υγείας που τυχόν έχουν (βλέπε ερείπια παππούδες, καρδιοπαθείς ή επιληπτικούς) σε βάρος της υγείας τους και κυρίως της ασφάλειας των γύρω τους προκειμένου να μην διακινδυνεύσουν το δίπλωμά τους. Από τις λίγες περιπτώσεις που δεν 'φταίει το κράτος'. Αυτοί είμαστε σαν λαός.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      Αυτή είναι η αλήθεια.
                                      Βέβαια μετά την έλευση του συστήματος της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης τα τελευταία χρόνια ίσως είναι πλέον δυνατός ο έλεγχος του ατομικού ιστορικού (αν και στην πραγματικότητα είναι παράνομο να γίνει χωρίς την συναίνεση του ελεγχόμενου).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Ένα ενδιαφέρον δημοσίευμα για το πρόσφατο δυστύχημα(ένα από τα πολλά) στην ''πίστα'' του Riba's.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          infidel last edited by

                                          Είναι καλοκαίρι του 2008, έχω το mazda mx5 6-7 μήνες αγορασμένο καινούργιο και πηγαίνω νωρίς Σάββατο πρωί σε φίλους στο Λαύριο. Ιδανική θερμοκρασία και ελάχιστη κίνηση στο δρόμο. Έχω φτάσει στα φανάρια στο ζάχο στη Βάρκιζα. Μπροστά μου βλέπω την ευθεία και στο βάθος την δεξιά στροφή. Ξεκινάω σβέλτα, αλλάζω πριν τα κόκκινα 1η-2η-3η. Αρκετά πριν την στροφή σταθεροποιώ την ταχύτητα και αρχίζω να στρίβω με ήρεμες κινήσεις χωρίς να μεταβάλλω την ισορροπία του αυτοκινήτου. Και ξαφνικά κάτι νιώθω. Είναι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται το αμάξι αρχίζει να φέρνει σβούρες. Εγώ το μόνο που κάνω είναι να πατάω τέρμα το φρένο και να σκέπτομαι ότι σε λίγο θα ακούσω εκείνο το ανατριχιαστικό μπαμ, αποτέλεσμα της επαφής με το τεράστιο τοιχίο που χωρίζει τα 2 ρεύματα. Ο χρόνος μοιάζει να μην περνάει,έχω χάσει τον προσανατολισμό μου και μυρίζω καμένο λάστιχο, έως ότου το αυτοκίνητο ακινητοποιείται. Βρίσκομαι στη μέση ακριβώς του οδοστρώματος με το αυτοκίνητο να κοιτάει τη λάθος κατεύθυνση. Βάζω μπρος και κάνω αναστροφή. Σταματάω στο πάρκινγκ απέναντι από το Ρίμπας και κατεβαίνω από το αυτοκίνητο. Πόδια και χέρια τρέμουν, η αδρεναλίνη έχει χτυπήσει κόκκινο. Κάθομαι 10 λεπτά να ηρεμήσω, ανοίγω την υφασμάτινη οροφή και ξεκινάω χαλαρά πια.

                                          1. Το αμάξι δεν έπαθε το παραμικρό, ούτε σημαδάκι σε κάποια ζάντα.
                                          2. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως, ενώ το αμάξι έφερνε σβούρες, συνέχισε την καμπή της στροφής και βγήκε από τη στροφή στην ίδια λωρίδα. Κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει ένα με το τοιχίο.
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Τυχη ηταν. Δεν ειχες συστημα ευσταθειας στο Μιατα? μην μου πεις οτι ειχες πατησει το κουμπι και το ειχες βγαλεις?

                                            Λογικα κατι τετοια τα πιανει το συστημα ευσταθειας', γιαυτο τα βαζουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 337
                                            • 338
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 336 / 424
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr