-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Σχετικά με τα ετήσια χιλιόμετρα :Πριν πάρω το diesel με ρωτούσαν οι πωλητές πόσα χλμ κάνω το χρόνο και τους απαντούσα οτι κάνω 15000 αλλά με το πετρέλαιο θα κάνω 20000 τουλάχιστον λόγω του οτι δεν θα σκέφτομαι το κόστος τόσο πολύ . Και έτσι είναι σε 9 μήνες έχω ήδη 16000χλμ .
Η αλήθεια ειναι οτι το χαμηλό κόστος με πετρέλαιο σε ωθεί να κανεις χιλιόμετρα.
Με το Yaris diesel ξεκινήσαμε να κάνουμε εκδρομές εκει που δεν ξεμυτουσαμε καθόλου απο καποιο σημείο και μετα με το δίλιτρο RAV.
Με το QQ θα μπορούσα σιγουρα να κανω πολλα χιλιόμετρα αλλα δεν το άντεχα παρότι στον ανοιχτό δρόμο ηταν αρκετά καλύτερο απο την ταλαιπωρία της πόλης.
Τωρα παλι με βενζίνη και δεδομένης της ύπαρξης 3 αμαξιών τα μοιράζω ετσι που δεν κανω με το μεγαλο εκδρομικό πάνω απο 6-7 χιλιάδες. Εχω βέβαια διαφορά κολλήματα που συνηγορούν στο μοίρασμα αλλα ετσι ειμαι εγω [emoji41] -
Αν αγοράσεις suv πάρε το τετρακίνητο. Αλλιώς θα σου έλεγα να προτιμήσεις κάποιο sedan.
-
Εγώ θα τα πω με λίγο διαφορετική οπτική . Είπες είσαι 1,90 ύψος , είμαι 1,94 και καταλαβαίνω τον προβληματισμό ότι τα αμάξια μας γίνονται εύκολα τριθέσια από 5θέσια , αφού πίσω μας δεν κάθεται σχεδόν κανένας εκτός από ειδικές περιπτώσεις .
Ετσι προτάσεις σαν την c class και 320 , εκτός αν σε βολεύει ο τύπος του μακρυά πόδια - κοντά χέρια που έχει το μοντέλο δεν θα σε βολέψει . Η άουντι είναι λίγο πιο διαφορετική στην ρύθμιση των χώρων .
Σε σεντάν θα έπρεπε να κοιτάξεις κάτι σε μοντέο - 508 - ινσίνια , ίσως πασσάτ , αν θέλεις να μείνεις στο μπάτζετ και να έχεις και χώρους και εξοπλισμό , αλλά σε σουβ ο τρόπος που καθόμαστε και το μεγαλύτερο ύψος μας δίνει την δυνατότητα να πάμε σε μικρότερο μήκος και κατηγορία . Η τετρακίνηση δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη .
Αν θεωρείς ότι πρέπει να πας σε 'πρίμιουμ' γιατί θα σε βοηθήσει στην εικόνα σου , συνήθως είναι ψευδές αυτό , τουλάχιστον στο επάγγελμα μου όπως το βίωσα ο ίδιος , μια και οι πελάτες κοίταγαν άλλα πράγματα και κυρίως τις τιμές , τότε θα πρέπει να δεις πάλι το Α4 και ίσως το Χ1 γνωρίζοντας ότι παίρνεις πολύ λιγότερα από ότι δίνεις σε ποιότητα και εξοπλισμό και τεχνολογία .
Τέλος επειδή πρόκειται για επένδυση αρκετών χρημάτων , θα σου πρότεινα να κάνεις βόλτες σχεδόν σε όλες τις αντιπροσωπείες , να μπείς μέσα στα αμάξια , να δεις ποιά σου αρέσουν οπτικά και ποιά σε χωράνε και είναι στα λεφτά σου και αφού βρείς ποιά είναι αυτά που δεν νομίζω ότι τελικά θα είναι περισσότερα από 6-7 , τότε να αρχίσεις να ψάχνεις περισσότερο και να οδηγήσεις 3-4 για να καταλάξεις .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν είναι ευκολη απαντηση καθώς εγώ ελεγα 12500 το χρονο και πρωτος χρόνος στο Crv θα με βρει στα 20.000
Αυτο σημαινει οτι μαλλον βασικα ευχαριστιεσαι το καινουργιο σου αμαξι [emoji38] [emoji106]
Ο nonos, έχει δίκιο και είναι ευχάριστο να ακούμε-διαβάζουμε τέτοια καλά νέα.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
θα προτεινω Mercedes C250
πραγματικα θα ευχαριστηθει να το οδηγαει κ να γραφει χιλιομετρα, sedan ανωτερης κλασης -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
θα προτεινω Mercedes C250
πραγματικα θα ευχαριστηθει να το οδηγαει κ να γραφει χιλιομετρα, sedan ανωτερης κλασηςΤο κοιτούσα κι εγώ αυτό αλλά με 1.95+ ύψος ήμουν πολύ άβολα και από πίσω δεν καθόταν άνθρωπος. Γενικώς, δεν βρήκα premium sedan κάτω από 2000cc που να με/μας χωράει ικανοποιητικά.
Για την X1 μπορώ να πω ότι καθόμουν αρκετά άνετα, αλλά πίσω και πάλι ο χώρος ήταν περιορισμένος. Δηλαδή ένας ενήλικας με 1,80+ δεν θα παιρνούσε και τις καλύτερες στιγμές από πίσω μου
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
θα προτεινω Mercedes C250
πραγματικα θα ευχαριστηθει να το οδηγαει κ να γραφει χιλιομετρα, sedan ανωτερης κλασηςΤο κοιτούσα κι εγώ αυτό αλλά με 1.95+ ύψος ήμουν πολύ άβολα και από πίσω δεν καθόταν άνθρωπος. Γενικώς, δεν βρήκα premium sedan κάτω από 2000cc που να με/μας χωράει ικανοποιητικά.
Για την X1 μπορώ να πω ότι καθόμουν αρκετά άνετα, αλλά πίσω και πάλι ο χώρος ήταν περιορισμένος. Δηλαδή ένας ενήλικας με 1,80+ δεν θα παιρνούσε και τις καλύτερες στιγμές από πίσω μου
Εγώ είμαι 1.96 κ πίσω μου κάθεται άνετα ισουψής μου. Έχει χώρο η Χ1...Επίσης εχω κανει επανειλημμένως ταξίδια με 4 ενήλικες κ δύο μωρά, το ενα σε μεγάλο παιδικό κάθισμα που πιάνει περισσότερο χώρο από έναν φυσιολογικό άνθρωπο (σε πλατος)..…
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
θα προτεινω Mercedes C250
πραγματικα θα ευχαριστηθει να το οδηγαει κ να γραφει χιλιομετρα, sedan ανωτερης κλασηςΤο κοιτούσα κι εγώ αυτό αλλά με 1.95+ ύψος ήμουν πολύ άβολα και από πίσω δεν καθόταν άνθρωπος. Γενικώς, δεν βρήκα premium sedan κάτω από 2000cc που να με/μας χωράει ικανοποιητικά.
Για την X1 μπορώ να πω ότι καθόμουν αρκετά άνετα, αλλά πίσω και πάλι ο χώρος ήταν περιορισμένος. Δηλαδή ένας ενήλικας με 1,80+ δεν θα παιρνούσε και τις καλύτερες στιγμές από πίσω μου
Εγώ είμαι 1.96 κ πίσω μου κάθεται άνετα ισουψής μου. Έχει χώρο η Χ1...Επίσης εχω κανει επανειλημμένως ταξίδια με 4 ενήλικες κ δύο μωρά, το ενα σε μεγάλο παιδικό κάθισμα που πιάνει περισσότερο χώρο από έναν φυσιολογικό άνθρωπο (σε πλατος)..…
Δευτερώνω! Εχει πολύ χώρο πίσω η Χ1.
Εχω μπει συνοδηγός στην Χ1 του Βασίλη και πίσω μας κάθονταν 4 παιδιά και ένας ενήλικας ενώ και εγώ που έχω κάνει το τεστ στη δικη μου πίσω κάθομαι ανετότατα και σταυροπόδι και η θέση όδηγού είναι ρυθμισμένη για βαρυ άνθρωπο 1,80 στο πολύ άνετο και με κλίση 'ραχάτι' -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Με 40 χιλιάρικα θα πάρεις την Χ1 με τον 1500 βενζίνης αυτόματη σε xline που δεν της λείπει τίποτα εξοπλιστικά, θα είσαι τοπ από χώρους, ποιότητα και πολύ καλά σε οικονομία με δωρεάν πέντε χρόνια βασικό σέρβις, χωρίς χαζά πάγια τέλη.
Όλη η παραγγελία με φουλ παραμετροποίηση (όποτε αν δεν θες απευθείας xline την φτιάχνεις με βάση την παρακάτω έκδοση όπως θες και πας και πιο οικονομικά) και παράδοση στο δίμηνο sur measure.
Αν όντως είσαι γιατρός θα το χαρείς και με τη γυναίκα και για διαφορετικό λόγο το αμάξι!Γιατρός είμαι αλλα τι θελεις να μου πεις με την τελευταια πρόταση
Ειναι χαζό το ξέρω (μου το είχαν γράψει και εμένα που ειμαι δικηγόρος αλλο αν εγω ειμαι ιδιαιτερη περίπτωση και δεν το ξέρουν παρά ελάχιστοι συνάδελφοι και συγγενείς τι αμάξι εχω) αλλα ισως λόγω premium μάρκας να σε βόλευε καλύτερα και στον κοινωνικό/επαγγελματικό σου περίγυρο.
Σε τέτοιες περιπτωσεις συνήθως συνηγορουν και οι γυναίκες.
Είχες Audi πριν, θα πήγαινες σε Skoda ;Οχι δεν θα πηγαινα σε skoda είναι αληθεια,βασικά δινεις σημασία σε όλα αλλα αυτο δεν πρέπει να ειναι το κριτηριο
Απο την αλλη το αυτοκινητο δεν θα πρέπει να ειναι προκλητικό -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
θα προτεινω Mercedes C250
πραγματικα θα ευχαριστηθει να το οδηγαει κ να γραφει χιλιομετρα, sedan ανωτερης κλασηςΤο κοιτούσα κι εγώ αυτό αλλά με 1.95+ ύψος ήμουν πολύ άβολα και από πίσω δεν καθόταν άνθρωπος. Γενικώς, δεν βρήκα premium sedan κάτω από 2000cc που να με/μας χωράει ικανοποιητικά.
Για την X1 μπορώ να πω ότι καθόμουν αρκετά άνετα, αλλά πίσω και πάλι ο χώρος ήταν περιορισμένος. Δηλαδή ένας ενήλικας με 1,80+ δεν θα παιρνούσε και τις καλύτερες στιγμές από πίσω μου
Εγώ είμαι 1.96 κ πίσω μου κάθεται άνετα ισουψής μου. Έχει χώρο η Χ1...Επίσης εχω κανει επανειλημμένως ταξίδια με 4 ενήλικες κ δύο μωρά, το ενα σε μεγάλο παιδικό κάθισμα που πιάνει περισσότερο χώρο από έναν φυσιολογικό άνθρωπο (σε πλατος)..…
Αληθεια?εχω μπει μπροστα και ειναι ανετο πχ ποιο ανετο απο το compass που μπηκα τελευταια,απλα ηταν γνωστου και δεν ειδα αναλυτικά τους χωρους.απο χωρο αποσκευων πως πάει?καλυπτει μια 4 μελή οικογενεια?
Και μπορεις να μου δωσεις ενα μπουσουλα σχετικά με την καταναλωση και ποια εκδοση εχεις φιλε μου? -
Η Χ1 δεν είναι μεγάλο SUV κ έχει σαφώς μικρότερους χώρους από άλλα μεγαλύτερα όπως φαντάζομαι το Kodiak ή το crv. Εντούτοις έχει εξαιρετική αξιοποίηση χώρων με 505 λίτρα πορτ παγκάζ. Πίσω κάθονται πολύ άνετα τρεις. Για τετραμελή οικογένεια είναι υπέρ αρκετό. Έχω μπαγκαζιέρα οροφής 460 λίτρα κ με την Χ1 δεν την έχω βάλει ποτέ πάνω. Χωράνε όλα.
Η Χ1 βγαίνει με διαφορους κινητήρες βενζίνης κ πετρελαίου. Εγώ διάλεξα τη διλιτρη με τα 190 άλογα γιατί κάνω πολλά χλμ κ με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις κ η οδηγική απόλαυση. Ωστόσο τη δουλειά σου μπορείς να την κάνεις κ με μικρότερους κινητήρες. Η δική μου κατανάλωση το καλοκαίρι είναι γυρω στο 6,5 κ το χειμώνα στο 7 με βαρύ πόδι όμως...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εγώ θα τα πω με λίγο διαφορετική οπτική . Είπες είσαι 1,90 ύψος , είμαι 1,94 και καταλαβαίνω τον προβληματισμό ότι τα αμάξια μας γίνονται εύκολα τριθέσια από 5θέσια , αφού πίσω μας δεν κάθεται σχεδόν κανένας εκτός από ειδικές περιπτώσεις .Ετσι προτάσεις σαν την c class και 320 , εκτός αν σε βολεύει ο τύπος του μακρυά πόδια - κοντά χέρια που έχει το μοντέλο δεν θα σε βολέψει . Η άουντι είναι λίγο πιο διαφορετική στην ρύθμιση των χώρων .
Σε σεντάν θα έπρεπε να κοιτάξεις κάτι σε μοντέο - 508 - ινσίνια , ίσως πασσάτ , αν θέλεις να μείνεις στο μπάτζετ και να έχεις και χώρους και εξοπλισμό , αλλά σε σουβ ο τρόπος που καθόμαστε και το μεγαλύτερο ύψος μας δίνει την δυνατότητα να πάμε σε μικρότερο μήκος και κατηγορία . Η τετρακίνηση δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη .
....
....
....
Αν θεωρείς ότι πρέπει να πας σε 'πρίμιουμ' γιατί θα σε βοηθήσει στην εικόνα σου , συνήθως είναι ψευδές αυτό , τουλάχιστον στο επάγγελμα μου όπως το βίωσα ο ίδιος , μια και οι πελάτες κοίταγαν άλλα πράγματα και κυρίως τις τιμές .Θα συμφωνήσω σε όλα μιας και είμαι και εγώ στο 1.91 και ομολογώ οτι μετά την αγορά SUV επιτέλους βρήκα την υγειά μου στο μπες-βγές ..
Αγαπητέ giatre μαζί με τον Criuser και τον Emperor φτιάχνουμε μισή ομάδα μπάσκετ
Από όσο προαναφέρθηκαν πάντως εμένα μου αρέσει πολύ το Peugeot καθότι είναι .. απλά μοναδικό. Πιθανότατα δεν έχει την ποιότητα κατασκευής της X1 ή το τρελλό value for money του Kuga αλλά είναι απολύτως ερωτεύσιμοΥπόψιν οτι τα diesel εξελικτικά δεν έχουν να δώσουν πολλά ακόμα (μάλλον τίποτα) και όλος ο πολιτισμένος κόσμος έχει στραφεί εναντίον της συγκεκριμένης τεχνολογιας. Αυτό μπορεί να σημάνει έξτρα επιβάρυνση σε φόρους ή τέλη στο μέλλον. Εχοντας ως δεδομένο οτι ψάχνεις αυτοκίνητο για μια δεκαετία (?) ίσως θα πρέπει να το λάβεις υπόψιν σου, ειδικά αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης..
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
[
Οχι δεν θα πηγαινα σε skoda είναι αληθεια,βασικά δινεις σημασία σε όλα αλλα αυτο δεν πρέπει να ειναι το κριτηριο
Απο την αλλη το αυτοκινητο δεν θα πρέπει να ειναι προκλητικόΠροφανώς και δεν είναι (ούτε πρέπει να είναι) εκ των βασικών κριτηρίων, αλλά κάποια στιγμή μάλλον ενδόμυχα το σκέφτεσαι!
Συμφωνω και με αυτο που γράφεις περί προκληρικού αλλά από τα αμάξια που εδώ συζητάμε κανένα δεν είναι προκλητικό ακόμα και σήμερα !Αληθεια?εχω μπει μπροστα και ειναι ανετο πχ ποιο ανετο απο το compass που μπηκα τελευταια,απλα ηταν γνωστου και δεν ειδα αναλυτικά τους χωρους.απο χωρο αποσκευων πως πάει?καλυπτει μια 4 μελή οικογενεια?
Και μπορεις να μου δωσεις ενα μπουσουλα σχετικά με την καταναλωση και ποια εκδοση εχεις φιλε μου?Καταρχήν για την Χ1 αν αρχίσεις να το ψάχνεις σοβαρά υπάρχει και εδώ μεγάλο νήμα με πολλή πληροφορία
viewtopic.php?f=15&t=58225
αλλά και πολλά εξειδικευμένα φόρα (ακόμα και στα ελληνικά)
http://x1gr.boards.net/
http://f48.bimmerpost.com/forums/forumdisplay.php?f=502Η Χ1 βασικά είναι από τα πιο άνετα (αν όχι το πιο άνετο) compact suv και μακράν πρώτο στα premium compact suvs και σε χώρο επιβατών και σε χώρους αποσκευών (μια επίσκεψη στα φόρα που σου αναφέρω και θα δεις φωτό από πολυφορτωμένα πορτ μπαγκαζ 4μελών οικογενειών!
Ο Emperor έχει την 20d (δίλιτρη πετρέλαιο 190 ίππων με αυτόματο και τετρακίνηση) που όμως ξεφέυγει πια πολύ από το budget των περισσότερων πια.
Εγώ έχω την πιο προσιτή 18i (1500 βενζίνης με 136 ίππους, αυτόματη), η οποία απο τον Ιούλιο βγάζει 140 ίππους και έρχεται με 7 dct κιβώτιο αντί για το κλασσικό 6αρι της AISIN.
Η κατανάλωση σε ταξίδια φορτωμένη δεν έχει ξεπεράσει τα 8lt/100km με σβέλτη και αρκετά άνω των ορίων οδήγηση (με καφρίλα τσιμπάει 9 βέβαια, όπως θα πιάσει και 10αρια εντός πόλης με κίνηση). -
Επειδή στο forum υπάρχει η τάση να εξειδανικεύεται η X1 για τους χώρους θα πρέπει να δείς τα παρακάτω
α)Τα 505 είναι διαθέσιμα μαζί με τον χώρο κάτω από το δάπεδο και με την προυπόθεση οτι θα χρησιμοποιήσεις RFT ελαστικά. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις είτε από την αρχή κανονικά ελαστικά, χάνονται κοντά στα 50lt για την ρεζέρβα. Για την δική μου λογική σε αυτοκίνητο που προορίζεται και για μικρή χρήση σε χώμα ή χιόνι κανονικά ελαστικά ή ακόμη καλύτερα M+S είναι προτιμότερα από τα RFT.
b)Τα συρόμενα καθίσματα τα όποια είναι πολύ βολικά είναι διαθέσιμα (τουλάχιστον όταν κοίταγα την X1) σε extra πακέτο που ονομάζεται travel pack (ήταν ραγες , συρόμενα καθίσματα και πίσω θήκες στα καθίσματα και έχει τις χρεώσεις τις κλασικές της BMW) υπολογίζεις κανένα πεντακοσάρικο στο νερό .
γ)Η εταζέρα δεν είναι στο στυλ της κλασικής συρόμενης όπως στα stationwagon και αρκετών suv αλλά είναι η λίγο πιο δυσχρηστη τύπου hatchback -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Επειδή στο forum υπάρχει η τάση να εξειδανικεύεται η X1 για τους χώρους θα πρέπει να δείς τα παρακάτω
α)Τα 505 είναι διαθέσιμα μαζί με τον χώρο κάτω από το δάπεδο και με την προυπόθεση οτι θα χρησιμοποιήσεις RFT ελαστικά. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις είτε από την αρχή κανονικά ελαστικά, χάνονται κοντά στα 50lt για την ρεζέρβα. Για την δική μου λογική σε αυτοκίνητο που προορίζεται και για μικρή χρήση σε χώμα ή χιόνι κανονικά ελαστικά ή ακόμη καλύτερα M+S είναι προτιμότερα από τα RFT.
b)Τα συρόμενα καθίσματα τα όποια είναι πολύ βολικά είναι διαθέσιμα (τουλάχιστον όταν κοίταγα την X1) σε extra πακέτο που ονομάζεται travel pack (ήταν ραγες , συρόμενα καθίσματα και πίσω θήκες στα καθίσματα και έχει τις χρεώσεις τις κλασικές της BMW) υπολογίζεις κανένα πεντακοσάρικο στο νερό .
γ)Η εταζέρα δεν είναι στο στυλ της κλασικής συρόμενης όπως στα stationwagon και αρκετών suv αλλά είναι η λίγο πιο δυσχρηστη τύπου hatchbackΔεν εξειδανίκευτηκε κάτι απλά σχολιάσαμε ότι γενικά είναι άνετο αμάξι.
Η λύση της ρεζέρβας είναι μια από τις διαθέσιμες. Κάλλιστα μπορείς να έχεις και non run flat με κιτ επισκευής όπως μπορείς να έχεις και run flat με εφεδρικό τροχό!
Πάντως για τις ανάγκες 4 μελούς οικογένειας (χωρίς μωρά για να είμαστε δίκαιοι) ακόμα και ο πάνω μόνο χώρος φτάνει και περισσεύει, γιατί πέραν των άλλων το σχήμα του χώρου αποσκευών ειναι πολύ καλο και συμμετρικό, ενώ το πίσω κάθισμα πέφτει σε αναλογία 40-20-40 που δεν το έχουν πολλά και άρα μπορεί στη μέση να χωρέσει και κάτι μακρύ!Μικρή άυξηση του χώρου αποσκευών γινεται και με τη ρύθμιση της πλάτης των πισω καθισμάτων που είναι στάνταρ εξοπλισμός.
Τα πίσω συρόμενα καθίσματα κοστίζουν εξτρα 449 ερώ και έχουν την ακόλουθη περίγραφη
'μπορούν να ρυθμιστούν είτε για να αυξηθεί ο διαθέσιμος χώρος ποδιών για τους πίσω επιβάτες είτε για να μεγιστοποιηθεί η διαθέσιμη χωρητικότητα φόρτωσης του χώρου αποσκευών, ανάλογα με τις ανάγκες σας σε κάθε ταξίδι. Και οι δύο αυτές επιλογές είναι εξαιρετικά πρακτικές κατά την καθημερινή χρήση. Η απόσταση κάθε καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί μηχανικά κατά έως και 130 mm με τη βοήθεια μιας λαβής που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα. Το κάθισμα είναι επίσης διαιρούμενο σε αναλογία 60:40. Οι ρυθμιζόμενες πλάτες αυξάνουν την άνεση των επιβατών στα πίσω καθίσματα ή παρέχουν τη δυνατότητα επέκτασης του χώρου αποσκευών. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων είναι αναδιπλούμενη σε αναλογία 40:20:40 και προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία για τη μεταφορά κάθε είδους αποσκευών. Όταν το κάθισμα είναι τελείως αναδιπλωμένο, είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η απομακρυσμένη απασφάλιση των πίσω καθισμάτων επιτρέπει την απασφάλιση και την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων από τον χώρο αποσκευών.'Η εταζέρα αφαιρείτα σε 2 κομμάτια και μπορεί να αποθηκευθεί στο κάτω τμήμα του χώρου αποσκευών.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Επειδή στο forum υπάρχει η τάση να εξειδανικεύεται η X1 για τους χώρους θα πρέπει να δείς τα παρακάτωα)Τα 505 είναι διαθέσιμα μαζί με τον χώρο κάτω από το δάπεδο και με την προυπόθεση οτι θα χρησιμοποιήσεις RFT ελαστικά. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις είτε από την αρχή κανονικά ελαστικά, χάνονται κοντά στα 50lt για την ρεζέρβα. Για την δική μου λογική σε αυτοκίνητο που προορίζεται και για μικρή χρήση σε χώμα ή χιόνι κανονικά ελαστικά ή ακόμη καλύτερα M+S είναι προτιμότερα από τα RFT.
b)Τα συρόμενα καθίσματα τα όποια είναι πολύ βολικά είναι διαθέσιμα (τουλάχιστον όταν κοίταγα την X1) σε extra πακέτο που ονομάζεται travel pack (ήταν ραγες , συρόμενα καθίσματα και πίσω θήκες στα καθίσματα και έχει τις χρεώσεις τις κλασικές της BMW) υπολογίζεις κανένα πεντακοσάρικο στο νερό .
γ)Η εταζέρα δεν είναι στο στυλ της κλασικής συρόμενης όπως στα stationwagon και αρκετών suv αλλά είναι η λίγο πιο δυσχρηστη τύπου hatchback+1
Κάποιες φορες διαβάζοντας τα τοπικ δημιουργείται η εντύπωση οτι η Χ1 ειναι το ...ύπερατου των SUV.Δε λέει κανεις οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο αλλα πανω κάτω στα λεφτα που ζητάει μια 2κινητη X1 υπάρχουν πολλές αξιόλογες 4ΚΙΝΗΤΕΣ επιλογες. CRV , xtrail κ forester ειναι μερικές απο αυτες που αξιζει κανεις να δει αν ψάχνει για SUV που θα κινείται σε χιόνια ή χώμα (για το σκοπό που -θεωρητικώς τουλαχιςτον- φτιάχτηκε η κατηγορία δλδ, αλλιως παρε ενα σεντάν να ταξιδεύεις πιο άνετα, ήσυχα κ οικονομικά ).
Με σαφώς καλύτερους χώρους κ πιο low profile που αποτι κατάλαβα σε ενδιαφερει.
Σίγουρα αξιζει να τους ρίξεις μια ματια, οπως κ στην Χ1 φυσικα (αν αποφασίσεις να πας σε 2κινητο). -
Υπάρχουν 2 όψεις στο ίδιο νόμισμα:
-
Στην κατηγορία της (segment), η Χ1 είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής.
-
Στην κατηγορία τιμής της (ανάλογα με την έκδοση) σαφώς υπάρχουν, σε πολλές περιπτώσεις, καλύτερες προτάσεις.
-
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Επειδή στο forum υπάρχει η τάση να εξειδανικεύεται η X1 για τους χώρους θα πρέπει να δείς τα παρακάτω
α)Τα 505 είναι διαθέσιμα μαζί με τον χώρο κάτω από το δάπεδο και με την προυπόθεση οτι θα χρησιμοποιήσεις RFT ελαστικά. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις είτε από την αρχή κανονικά ελαστικά, χάνονται κοντά στα 50lt για την ρεζέρβα. Για την δική μου λογική σε αυτοκίνητο που προορίζεται και για μικρή χρήση σε χώμα ή χιόνι κανονικά ελαστικά ή ακόμη καλύτερα M+S είναι προτιμότερα από τα RFT.
b)Τα συρόμενα καθίσματα τα όποια είναι πολύ βολικά είναι διαθέσιμα (τουλάχιστον όταν κοίταγα την X1) σε extra πακέτο που ονομάζεται travel pack (ήταν ραγες , συρόμενα καθίσματα και πίσω θήκες στα καθίσματα και έχει τις χρεώσεις τις κλασικές της BMW) υπολογίζεις κανένα πεντακοσάρικο στο νερό .
γ)Η εταζέρα δεν είναι στο στυλ της κλασικής συρόμενης όπως στα stationwagon και αρκετών suv αλλά είναι η λίγο πιο δυσχρηστη τύπου hatchback+1
Κάποιες φορες διαβάζοντας τα τοπικ δημιουργείται η εντύπωση οτι η Χ1 ειναι το ...ύπερατου των SUV.Δε λέει κανεις οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο αλλα πανω κάτω στα λεφτα που ζητάει μια 2κινητη X1 υπάρχουν πολλές αξιόλογες 4ΚΙΝΗΤΕΣ επιλογες. CRV , xtrail κ forester ειναι μερικές απο αυτες που αξιζει κανεις να δει αν ψάχνει για SUV που θα κινείται σε χιόνια ή χώμα (για το σκοπό που -θεωρητικώς τουλαχιςτον- φτιάχτηκε η κατηγορία δλδ, αλλιως παρε ενα σεντάν να ταξιδεύεις πιο άνετα, ήσυχα κ οικονομικά ).
Με σαφώς καλύτερους χώρους κ πιο low profile που αποτι κατάλαβα σε ενδιαφερει.
Σίγουρα αξιζει να τους ρίξεις μια ματια, οπως κ στην Χ1 φυσικα (αν αποφασίσεις να πας σε 2κινητο).+1000
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
- Στην κατηγορία της (segment), η Χ1 είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής.
..... λένε κάποιοι στο forum [emoji6] [emoji6]
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Υπάρχουν 2 όψεις στο ίδιο νόμισμα:-
Στην κατηγορία της (segment), η Χ1 είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής.
-
Στην κατηγορία τιμής της (ανάλογα με την έκδοση) σαφώς υπάρχουν, σε πολλές περιπτώσεις, καλύτερες προτάσεις.
Τα αυτοκίνητα που ανέφερα δεν ειναι στο segment της; Τι κανει καλύτερα η X1 απο ενα Φόρεστερ;
-
ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ