-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φταιω εγώ μετά που του γράφω ότι χαλάει την πιάτσαΑφού δικό της είναι όμως...εάν θέλω ας κάνω και αλλιώς...!!
ΥΓ: βασικά όμως ο γιός μου δεν μου το δίνει, γιατί θέλει να πηγαίνει με αυτό βόλτες (αφού δεν πήραμε Range Rover που του αρέσει!!)...
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Ψάχνω εδώ και καιρό SUV / crossover αλλά κάθε φορά που νομίζω ότι θα καταλήξω σε κάποια μπερδεύομαι περισσότερο. Δεν έχω καταλήξει αν θέλω πετρέλαιο ή βενζίνη με όλα αυτά που ακούγονται τελευτάια. Δεν ξέρω αν θα μου χρειαστεί το 4χ4. Ξέρω ότι θέλω σίγουρα να είναι αυτόματο και να έχει χώρους (4 Μελής οικογένεια). Επίσης δεν θα ξεπερνάει τα 30000€ και θα το κρατήσω καμιά δεκαετία.
Ευχαριστώ που ακούσατε τον πόνο μου....Γιατί δεν κοιτάς αυτό? (http://www.seat.gr/carworlds/new-leon-x ... rview.html) Από 21-30 χιλ. Οι εσωτερικοί του χώροι είναι σαν του Leon (ικανοποιητικοί) και πορτμπαγκάζ τεράστιο (587 lt).
Και τέλος του χρόνου λογικά έρχεται αυτό: (http://www.skoda.gr/news/2017-05-22-kar ... ompact-suv). Εσωτερικοί χώροι (λογικά) άνετοι ως Skoda και πορτμπαγκάζ μεγάλο (521 lt).
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ca-16-tdi/
[spoiler=:1d51hnso]Στο τιμόνι ενός SEAT Ateca 1,6 TDI
Γράψαμε χιλιόμετρα σε εθνικό αλλά και επαρχιακό δίκτυο με το Ateca, το όμορφο SUV που έβαλε τη Seat για τα καλά στο χάρτη αυτής της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας.
Για τους κατοίκους της Αθήνας, η Αργολίδα αποτελεί έναν αρκετά ενδιαφέροντα προορισμό. Χοντρικά στις δύο ώρες μακριά, με εύκολη πρόσβαση και πολλές επιλογές για όλα τα γούστα. Από το δημοφιλές (ίσως και υπερβολικά δημοφιλές) Ναύπλιο, μέχρι το Τολό αλλά και άλλες ενδιάμεσες στάσεις που μπορείς να έχεις σαν βάση για εξορμήσεις, όπως η Ασίνη. Αυτό ήταν το πλάνο που χρησιμοποιήσαμε εμείς, εξερευνώντας τις ομορφιές της Αργολίδας με συνοδοιπόρο μας το Ateca στην έκδοση με τον 1600άρη TDI των 115 ίππων.
Μία μονάδα που παρότι δεν προσφέρει τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία, κρίνεται κάτι παραπάνω από επαρκής για το βάρους 1.375 κιλών όχημα. Επιτρέπει πολύ άνετη μετακίνηση σε εθνικό δίκτυο, χωρίς θορύβους από τον κινητήρα να περνούν στη καμπίνα, ετοιμότητα για προσπέρασμα όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο και με χαμηλή κατανάλωση. Ιδανικός δηλαδή συνδυασμός. Τραβάει από χαμηλά, με τα 25.4 kgm ροπής να προσφέρονται από τις 1500 στροφές και να υποστηρίζουν αξιόπιστα την προσπάθεια να προσπεράσματος για μεγάλο φάσμα στροφών.
Seat-Ateca-RDI-MyTest-c640Και παρότι δεν πιάσαμε την εργοστασιακή τιμή των 4.3 lt κατανάλωσης, κινηθήκαμε κάτω από τα 6 lt με αποτέλεσμα να καλύψουμε πάνω από 700 χιλιόμετρα χωρίς να ανάψει λαμπάκι. Και δεν ήταν όλη η διαδρομή cruise control, καθώς ως γνωστόν ο δρόμος προς το Ναύπλιο περιλαμβάνει κομμάτια με κλειστές στροφές και άγχη σχετικά με την ετοιμότητα, ορατότητα και νηφαλιότητα όσων έρχονται από την αντίθετη κατεύθυνση. Όμως και σε επαρχιακό δίκτυο, με διάφορες ταχύτητες και συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης, το Ateca έχει περιορισμένες κλίσεις και συμπεριφέρεται σαν όχημα μικρότερου όγκου και ύψους. Και στις δύο περιπτώσεις, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και τα αποδοτικά φρένα, προστίθενται στη λίστα με τα συν. Όμως ακόμα και στην πόλη, κινηθήκαμε απροβλημάτιστα, εκτιμώντας την καλή ποιότητα κύλισης. Seat-Ateca-RDI-MyTest-e640 Παρότι δεν του βάλαμε και πολύ δύσκολα εκτός δρόμου, στην παραλία του Καραθώνα απ’ όπου οι φωτογραφίες αυτές χρειάστηκε να πατήσει και άμμο και κομμάτι δρόμου με μεγάλες πέτρες και δεν ίδρωσε καθόλου. Χωρίς εξάρσεις ή φαμφάρες, το Ateca είναι ένα ουδέτερο σε συμπεριφορά αλλά καλαίσθητο αισθητικά μοντέλο που ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές της ισπανικής μάρκας αν και προφανώς σε μεγαλύτερο μέγεθος. Τέλος, το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο και άνετο ακόμα και για πέντε ενήλικες ενώ άκρως ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών των 510lt, που μπορεί εύκολα να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας για σύντομες αποδράσεις όπως η δική μας. SEAT-ATECA-tp-d640 Η εργονομία του εσωτερικού είναι σε υψηλά επίπεδα ενώ η έγχρωμη οθόνη δεσπόζει στην κορυφή του ταμπλό. Γενικά έχουμε να κάνουμε με μία εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία, που προσφέρει όσα περιμένει κανείς από ένα SUV, ενώ παράλληλα καλύπτει την πηγαία ανάγκη κάθε ιδιοκτήτη, να γουστάρει αυτό που βλέπει περπατώντας προς το αυτοκίνητό του. Seat-Ateca-RDI-MyTest-f640 Πλούσιος είναι και ο βασικός εξοπλισμός, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και το σύστημα αυτόματης πέδησης, Front Assist. Το χρειαστήκαμε!ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1598 cc
Ισχύς: 115 PS/3250-4000 rpm
Ροπή: 25.4 kgm/1500-3250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,5 sec
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,3 l/100 km
Εκπομπές CO2: 114 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 111.72 €
Βάρος: 1375 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.363/1.841/1.601 mm
Χώρος αποσκευών: 510 lt
Τιμή: από 23.850€Το Ateca αφήνει το αποτύπωμά του ανοίγοντας τις θύρες τη νύχτα. Αν βέβαια έχεις τετράχρονη κόρη, μπορεί να χρειαστεί να ανοιγοκλείσεις 35 φορές την πόρτα για να το χορτάσει…[/spoiler:1d51hnso]
-
Είδα παραπάνω το λινκ για το Leon xperience το οποίο ομολογώ δεν γνώριζα και κατέβασα τον τιμοκατάλογο της Seat.
Έπαθα πλάκα με τις τιμές του Leon ( φουλ έξτρα και dsg ,μόνο τα full led φώτα λείπουν και είτε σε 1.4 ACT , ή 1.8T , ή δίλιτρο Diesel δεν ξεπερνάει πουθενά τα 22.000 € !!!! )
Συγκεκριμένα όμως το 1.6 tdi xperience που έχει με 21.600 δεν είναι το τετρακίνητο;
Λίγο που το έψαξα δεν κατάλαβα. Εδώ βλέπω και ελληνικό review (λέμε τώρα γιατι διαφήμιση είναι μάλλον) που λέει πως είναι 4drive.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Είδα παραπάνω το λινκ για το Leon xperience το οποίο ομολογώ δεν γνώριζα και κατέβασα τον τιμοκατάλογο της Seat.
Έπαθα πλάκα με τις τιμές του Leon ( φουλ έξτρα και dsg ,μόνο τα full led φώτα λείπουν και είτε σε 1.4 ACT , ή 1.8T , ή δίλιτρο Diesel δεν ξεπερνάει πουθενά τα 22.000 € !!!! )
Συγκεκριμένα όμως το 1.6 tdi xperience που έχει με 21.600 δεν είναι το τετρακίνητο;
Λίγο που το έψαξα δεν κατάλαβα. Εδώ βλέπω και ελληνικό review (λέμε τώρα γιατι διαφήμιση είναι μάλλον) που λέει πως είναι 4drive.Μόνο το απλό δικίνητο μικρό diesel κάνει 22Κ€, τα δύο καλά βενζίνης και diesel Κάνουν 27Κ€. Αλλά γενικά συμφωνώ, πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα, με καλά μοτέρ, full εξοπλισμό, δυνατότητες και γενικά πολύ καλό vfm.
-
Απλά δεν είναι SUV αλλά ένα κλίκ πιο ψηλό station σαν το οκταβια παλιότερα
-
Στοιχεία πωλήσεων πρώτου εξαμήνου, για την Ευρωπαική αγορά
Small SUV:
- Renault Captur: 112,586
- Peugeot 2008: 105,156
- Opel Mocca: 96,424
- Dacia Duster: 74,724
- Fiat 500X: 52,794
Compact SUV:
- Nissan Qashqai: 136,480
- VW Tiguan: 128,033
- Peugeot 3008: 81,860
- Hyundai Tucson: 79,623
- Ford Kuga: 78,402
Premium compact SUV:
- X1: 61,101
- Q2: 42,398
- Q3: 41,797
Και εδώ αναλυτικά:
http://cdn.drive.gr/sites/default/files/node-files/attachments/news/2017/09/sales_1st_half_2017.pdf
Να σημειώσω πως πέρα από τις εξαιρετικές πωλήσεις το 3008, εντύπωση μου έκαναν οι πωλήσεις του XC60 (52,147), που το κατατάσουν πρώτο στην κατηγορία του (premium midsize SUV) με αύξηση 34,5%, παρά το γεγονός πως μιλάμε για το προήγουμενο μοντέλο και όχι προφανώς για αυτό που μόλις κυκλοφόρησε!
-
Αντιγράφω από το QQ J11 Greek Forum και τον στατιστικολόγο του:
Πολύ καλά πήγε γενικότερα ο Αύγουστος (παρένθεση)...Αναζητείται ο ένας και μοναδικός που αγόρασε kadjar...
- Qashqai : 1762 (152)
- X1: 958 (72)
- GLA: 929 (114)
- Tiguan: 740 (42)
- Vitara: 689 (82)
- 2008: 687(42)
- C-HR: 685 (71)
- Kuga: 679 (82)
- Renegate: 569(49)
- Q2: 523 (62)
- 3008: 456 (41)
- Duster: 425 (56)
13: Mokka: 375 (35) - SX4: 340 (37)
- Q3: 322(32)
- C4 Cactus: 307(23)
- GL-Series: 247 (26)
- Captur: 212 (10)
- 500X: 197 (15)
- Juke: 149 (9)
- Countryman: 139(27)
- Ecosport: 138 (7)
- HRV: 133 (10)
- Tucson: 133 (23)
- Sportage: 122 (20)
- XC60: 117 (12)
- Kodiaq: 117 (23)
- XC90: 112 (6)
- Ateca: 89 (9)
- CRV: 81 (8)
- Kadjar: 77 (1)
- RAV4: 68 (9)
- X5: 60 (5)
- X3: 58 (7)
- X-Trail: 54 (7)
- Crossland X: 54 (7)
- Q5: 51 (8)
- Tivoli: 44 (5)
- X4: 38 (3)
- Evoque: 34 (1)
- Macan: 28
- X6: 26 (1)
- ASX: 17 (4)
- F-Pace: 15 (2)
- NX-Series: 15 (1)
- Stelvio: 14 (3)
-
Αυτή τη φορά το μάτι μου καρφώθηκε στην τελευταία θέση:
-
Ναι Βασίλη!!
Και εγώ αυτή κοιτάω, τους 14 τυχερούς!! -
Είδα μια Stelvio σε ανθρακί χρώμα προχθές στην γειτονιά. Πραγματικά εντυπωσιακή σε μέγεθος και πολύ όμορφη!
-
Το ατέκα γιατί δεν πουλάει καλά αφού είναι οικονομικά από τα πιο καλά τοποθετημένα;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Το ατέκα γιατί δεν πουλάει καλά αφού είναι οικονομικά από τα πιο καλά τοποθετημένα;Sent from my iPhone using Tapatalk
...και ένα από τα γρηγορότερα στην κατηγορία στην κορυφαία του έκδοση!
Αν και έχουν γραφεί κάποια μέτρια σχόλια για το πώς στρίβει...Νομίζω ότι υπάρχει μια προκατάληψη για τη seat στη χώρα μας...
Κ όταν κάποιος πλησιάζει να δώσει χρήματα που παραπέμπουν σε πιο επώνυμες μάρκες...τελικά προτιμά τις επώνυμες.
Π.χ. του 'πέφτει η μούρη' να πάρει seat αλλά του 'ανεβαίνει' να πάρει vw -
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Το ατέκα γιατί δεν πουλάει καλά αφού είναι οικονομικά από τα πιο καλά τοποθετημένα;Sent from my iPhone using Tapatalk
Πιστεύω είναι το τίμημα του να εμφανιστείς τελευταίος στην κατηγορία των SUV
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ατέκα γιατί δεν πουλάει καλά αφού είναι οικονομικά από τα πιο καλά τοποθετημένα;
Sent from my iPhone using Tapatalk
...και ένα από τα γρηγορότερα στην κατηγορία στην κορυφαία του έκδοση!
Αν και έχουν γραφεί κάποια μέτρια σχόλια για το πώς στρίβει...Νομίζω ότι υπάρχει μια προκατάληψη για τη seat στη χώρα μας...
Κ όταν κάποιος πλησιάζει να δώσει χρήματα που παραπέμπουν σε πιο επώνυμες μάρκες...τελικά προτιμά τις επώνυμες.
Π.χ. του 'πέφτει η μούρη' να πάρει seat αλλά του 'ανεβαίνει' να πάρει vwΚαι εγώ το θέμα μουρης θεωρω πως είναι ....
-
Είδα μια Stelvio κόκκινη στο πλυντήριο που πάω, πριν 3 εβδομάδες. Ξέρω είμαι μειοψηφία, αλλά ΔΕΝ μου άρεσε! Μέτριο σχέδιο για εμένα...έχει κάτι από F-Pace, αλλά και πάλι δεν θα την αγόραζα με τίποτα στα λεφτά που ζητάει.
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Το ατέκα γιατί δεν πουλάει καλά αφού είναι οικονομικά από τα πιο καλά τοποθετημένα;Πιστεύω ότι είναι συνδυασμός πολλών παραμέτρων (ταυτόχρονα ή μεμονωμένα ανάλογα με το αγοραστικό κοινό):
- Ο κυριότερος λόγος πιστεύω ότι είναι η τιμή του. Δεν είναι τόσο φτηνό όσο φαίνεται.
- Πλησιάζει σε τιμή το Tiguan, οπότε αυτόματα χάνει σε 'όνομα'.
- Είναι Seat με ό,τι αυτό σημαίνει για την 'μούρη'
- Ο κόσμος 'φοβάται' τα 1.000cc σε SUV και στα πιο πολλά κυβικά είναι όπως έγραψα ακριβό.
- Δεν έχει διαφημιστεί / προωθηθεί αρκετά
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Είδα μια Stelvio κόκκινη στο πλυντήριο που πάω, πριν 3 εβδομάδες. Ξέρω είμαι μειοψηφία, αλλά ΔΕΝ μου άρεσε! Μέτριο σχέδιο για εμένα...έχει κάτι από F-Pace, αλλά και πάλι δεν θα την αγόραζα με τίποτα στα λεφτά που ζητάει.Το ατέκα γιατί δεν πουλάει καλά αφού είναι οικονομικά από τα πιο καλά τοποθετημένα;
Πιστεύω ότι είναι συνδυασμός πολλών παραμέτρων (ταυτόχρονα ή μεμονωμένα ανάλογα με το αγοραστικό κοινό):
- Ο κυριότερος λόγος πιστεύω ότι είναι η τιμή του. Δεν είναι τόσο φτηνό όσο φαίνεται.
- Πλησιάζει σε τιμή το Tiguan, οπότε αυτόματα χάνει σε 'όνομα'.
- Είναι Seat με ό,τι αυτό σημαίνει για την 'μούρη'
- Ο κόσμος 'φοβάται' τα 1.000cc σε SUV και στα πιο πολλά κυβικά είναι όπως έγραψα ακριβό.
- Δεν έχει διαφημιστεί / προωθηθεί αρκετά
Αν αλλάξετε το Fanis75 με το The Ace, θα έχετε και το δικό μου post Ακριβώς τα ίδια θα έλεγα.
F-Pace αντί για Stelvio 101 στις 100 φορές, και το Ateca δεν είναι και τόσο καλοτιμολογημένο, αφού μόνο στα 1000κε είναι φθηνό, που όμως αποτελεί ξεκάθαρα λύση 'ανάγκης'....
-
Είχε δοκιμή στο Drive την πετρελαιοκίνητη F-Pace και οι επιδόσεις της ήταν απλά τραγικές σε σχέση με τις αντίστοιχης πετρελαιοκίνητης Stelvio. Συν ότι κόστιζε αρκετά παραπάνω
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Είχε δοκιμή στο Drive την πετρελαιοκίνητη F-Pace και οι επιδόσεις της ήταν απλά τραγικές σε σχέση με τις αντίστοιχης πετρελαιοκίνητης Stelvio. Συν ότι κόστιζε αρκετά παραπάνωΕπειδή το έχω αγοράσει το τεύχος και διάβασα το συγκριτικό, ούτε 'τραγικές' είναι οι επιδόσεις της F-Pace, και η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ F-Pace κόστιζε παραπάνω από την Stelvio. Βάσει specs και καταλόγου, η Stelvio είναι όντως λίγο πιο γρήγορη, και ομοίως λίγο φθηνότερη από την αντίστοιχη F-Pace, αλλά επ'ουδενί σε σημείο που να σε κάνει να παραβλέψεις όλα τα υπόλοιπα (που υπερέχει η F-Pace).
-
Προσωπικά στα χρήματα της Stelvio μόνο BMW ή Range Rover θα κοίταγα και ίσως και την F-Pace.
Axel ποιες εκδόσεις συγκρίνει το Drive? Γιατί υπάρχουν διάφορες εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού και οι τιμές είναι παραπλήσιες.
SUV/Crossovers Forum