-
στο s cross o 1.6d ειναι mtjet?
-
ενταξει το βρηκα
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως στο θέμα αξιοπιστίας, SCross και QQ είναι πάνω κάτω στα ίδια. Είχε και το SCross τα θεματάκια του με τριγμούς και ανακλήσεις.Απλά ήδη έχει το facelift στην αγορά χωρίς αναφορές για θέματα ή τριγμούς. Ίσως και στο qq να είναι το ίδιο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως στο θέμα αξιοπιστίας, SCross και QQ είναι πάνω κάτω στα ίδια. Είχε και το SCross τα θεματάκια του με τριγμούς και ανακλήσεις.
Απλά ήδη έχει το facelift στην αγορά χωρίς αναφορές για θέματα ή τριγμούς. Ίσως και στο qq να είναι το ίδιο.
Παγωμένε και αξέλ,
πάντως, όπως ο μαυρόγατος έχω ήδη αναφέρει, το βιτ μου είχε οταν το πήρα ενα χαρακτηριστικό τριγμό οταν πατουσες με δύναμη το φουτρεστ. Ηταν ένα ξεκουμπωμένο μοκέτο. που δεν χρειαστηκε καν να το πω, το ηξεραν και το εφτιαξαν σε 1'. που σημαίνει ότι το είχαν ξαναδεί.... Αρα μικροπραγματα θα εχει και το σουζ.
Απο την αλλη, ήταν το πρωτο s που κυκλοφορησε εν βαλκανίω, μπορει να το διόρθωσαν. Παντως άλλα σκρικ-σκρουκ δεν κανει το ίδιο (οκ, κανει το πορνοδακτυλιδι του αναλογκ ρολογιου που εχει μονο το 1.4s και καποτε το εβγαλα να το δω αν ειναι αλουμινιο - δεν ειναι και απο τοτες δεν ξανακαταφερα να κουμπωσω), στα χερια μου ότι ήταν να ξεβιδωθεί, θα ξεβιδωνόταν, ειδικά στα βουνολαγκάδια που το πάω. όμως τα σκληρα πλαστικα εχουν το τιμημα τους: οπου βαλεις ψιλα τα ακούς να χτυπάνε, ψάχνεις πάκι στο φανάρι λέμε... Χρεωνουν το σετ με τις μαλακες βασεις ένα 50άρικο...R.S.
Μπαγκ βιτ και δεν ξερω σου ξου τεσσερα: οταν βάλεις τη θεση του συνοδηγού τέρμα πισω, τέρμα ψηλά, οταν κατεβει ο συνοδηγος στη ζωνη μένει η αγγραφα αναποδα και ακουγεται...
Θελει παρεμβαση γατοχεριού, ειδικα οταν καθεται αζώνωτη η μπιγκ μπουμπς γραμματευς.G.T.I.
Οριστε απογεμα κυριοι...
Οτιδηποτε με μεζέ, με βρηκε η vlaha 2 κιλα οβεργουέιτ και με εχει ταραξει στη πεινα...
και σπάιρος, αυτο με την εξατμιση να σε πω, δεν το βλεπω στο δικο μου... μάλλον επειδη εχει και κατι ασημι - εξτρα ποδιες μπρος-πισω... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
όμως τα σκληρα πλαστικα εχουν το τιμημα τους: οπου βαλεις ψιλα τα ακούς να χτυπάνε, ψάχνεις πάκι στο φανάρι λέμε... Χρεωνουν το σετ με τις μαλακες βασεις ένα 50άρικο...Γάτε σε βρίσκω ανενημέρωτο... Ας βοηθήσούμε λοιπόν λίγο κι εμείς οι κανούριοι σούζουξ
https://pt.aliexpress.com/store/product ... 47525.html
Έχω σε λευκό με το λογότυπο του scross και λύθηκε το πρόβλημα που λες.Με μόλις 11-12 γιούρια.
-
Τα τετρακινητα βιτ εχουν αναμεσα στα καθισματα ενα περιστροφικο διακοπτη για τη τετρακινηση ΑΛΛΑ και που αλλαζει προγραμμα λειτουργίας στον κινητήρα. Οταν αναβεις μηχανη είναι στο auto = ψόφιο-οικονομικό και πισω κινηση μονο αν χαθει η προσφυση. Στριβωντας δεξια μπαινει σε ζπορτ, μηχανή full τραβηγμα και 30% min πισω κινηση .
Αριστερα εχει snow και lock για τα δυσκολα.
Παντως ψηλο και οχι τετρα, μακρυα απο μενα, μόνο για πράιντ με τσακαλώτο...gatoz να με συμπαθάς, αλλά αν σου πω ότι το ζπορτ το πέρασα για καμιά ορολογία στο τιμόνι και όχι για sport??
-
Σε αυτά τα λεφτά QQ η Sportage αν σου αρέσει αυτό το ακατανόητο μουσουδι που του φόρεσαν. Αν το QQ έλυσε τα θέματα τριγμων και ποιότητας ( χλωμό το 2ο) ...στο συστήνω σαν 1η επιλογή...κι ας βρίζω το δικό μου. Αν όμως μπορούσες να πας στο Tucson....θα στο συνιστούσα με κλειστα μάτια. Πανέμορφο επιβλητικό τίμιο ποιοτικά....
-
Καλησπέρα στην ομάδα!
Κατάφερα και έκλεισα test drive με qashqai και vitara. Είμαι σε αναμονή για ένα ακόμα με scross. Τώρα για το sportage δεν ξέρω που θα βρω, αλλά θα το ψάξω λίγο ακόμη.
-
Περιμένουμε εντυπώσεις!
-
Αναμενουμε σε αναμμενα καρβουνα
-
Καλησπέρα στα καρντάσια!
Μέσα στην εβδομάδα έκανα 2 φορές test drive το QQ 1.5 dci. Το πρώτο σε έκδοση energy και το επόμενο σε acenta. Το energy το οδήγησα σε επαρχιακό δρόμο ενώ το acenta σε Εγνατία.
Λοιπόν, εξωτερικά, έχει μια επιβλητική εικόνα που σε προκαλεί να το χαζέψεις για αρκετή ώρα. Εσωτερικά, το energy αδιάφορο, οκ είναι η βασική έκδοση αλλά για 500 ευρώ διαφορά στο ντίζελ δεν αξίζει. Το acenta προσφέρει έναν αρκετά ικανοποιητικό εξοπλισμό με διάφορα καλούδια οπτικής και αισθητικής ευχαρίστησης. Άνετο, ευρύχωρο, με αρκετούς χώρους για μικροπράγματα (τζίτζιλι-μίτζιλι) και μεγάλο πορτμπαγκάζ. Με λίγα λόγια ότι θα περίμενες από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Το πρώτο test drive έγινε σε μια διαδρομή που κάνω σχεδόν καθημερινά (Κομοτηνή-χωριό). Στις στροφές έμπαινε ωραία, δεν σου δίνει την αίσθηση πως θα βγεις από το δρόμο. Η καμπίνα δεν μπορώ να πω ότι περιόριζε τους εξωτερικούς ήχους, περίμενα καλύτερη ηχομόνωση (μέτρηση QQ 76-77db).
Το δεύτερο test drive έγινε στην Εγνατία (Έξοδο αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης- έξοδο Αλεξανδρούπολης). Στην Εγνατία σου δίνει την αίσθηση πως πας με λίγα χλμ (πήγαινα 120-130) και σε προκαλεί να το πας με όσα αντέχει (μέτρηση 74db).
Γενικότερες εντυπώσεις: (2-3 πραγματάκια) του λείπει ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, προσπαθούσα να 'συνδεθώ' με το αμάξι και δεν μπορούσα. Μερικοί θα πουν 'φιλαράκι από scirocco πας σε ψηλό αμάξι, τι περίμενες?', αλλά ένιωθα ξένος μέσα του, σαν να το οδηγώ με το ζόρι ρε παιδί μου. Έδινε την αίσθηση ενός πλήρως αυτόνομου αυτοκινήτου και ότι απλά παρεμβαίνω για να διορθώσω μερικές τιμονιές. Όσον αφορά την ποιότητα κύλισης, δεν έμεινα ικανοποιημένος. Οποιαδήποτε κακοτεχνία στο οδικό δίκτυο περνούσε (σαν θόρυβος) άνετα στο χώρο της καμπίνας. Επίσης, υπάρχει ο θόρυβος από τους καθρέφτες, πιστεύω πως είναι υποφερτός, αλλά σε 6ωρη οδήγηση μάλλον θα κουράσει. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ένας σπαστικός θόρυβος που εντόπισα και στα 2 QQ (energy ενός έτους με 8800 χλμ, acenta πενταμηνίτικο με 3800 χλμ). Εκεί κατάλαβα τα περί 'build quality'. Στην πόρτα του οδηγού, εκεί που εφάπτεται το ύφασμα με το πλαστικό, ακουγόταν ένα 'τζ-τζ', αλλά μόλις το ακουμπούσες, σταματούσε. Σαν να υπήρχε ένα καλωδιάκι από πίσω και ακομπούσε ίσα ίσα στο πλαστικό και να σου λέει (χαχα, τζ-τζ θα σου σπάσω τζ-τζ τα νεύρα τζ-τζ... ). Ειλικρινά περίμενα περισσότερα από το QQ. Πλέον, το βγάζω από τη λίστα..
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Καλησπέρα στα καρντάσια!Μέσα στην εβδομάδα έκανα 2 φορές test drive το QQ 1.5 dci. Το πρώτο σε έκδοση energy και το επόμενο σε acenta. Το energy το οδήγησα σε επαρχιακό δρόμο ενώ το acenta σε Εγνατία.
Λοιπόν, εξωτερικά, έχει μια επιβλητική εικόνα που σε προκαλεί να το χαζέψεις για αρκετή ώρα. Εσωτερικά, το energy αδιάφορο, οκ είναι η βασική έκδοση αλλά για 500 ευρώ διαφορά στο ντίζελ δεν αξίζει. Το acenta προσφέρει έναν αρκετά ικανοποιητικό εξοπλισμό με διάφορα καλούδια οπτικής και αισθητικής ευχαρίστησης. Άνετο, ευρύχωρο, με αρκετούς χώρους για μικροπράγματα (τζίτζιλι-μίτζιλι) και μεγάλο πορτμπαγκάζ. Με λίγα λόγια ότι θα περίμενες από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Το πρώτο test drive έγινε σε μια διαδρομή που κάνω σχεδόν καθημερινά (Κομοτηνή-χωριό). Στις στροφές έμπαινε ωραία, δεν σου δίνει την αίσθηση πως θα βγεις από το δρόμο. Η καμπίνα δεν μπορώ να πω ότι περιόριζε τους εξωτερικούς ήχους, περίμενα καλύτερη ηχομόνωση (μέτρηση QQ 76-77db).
Το δεύτερο test drive έγινε στην Εγνατία (Έξοδο αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης- έξοδο Αλεξανδρούπολης). Στην Εγνατία σου δίνει την αίσθηση πως πας με λίγα χλμ (πήγαινα 120-130) και σε προκαλεί να το πας με όσα αντέχει (μέτρηση 74db).
Γενικότερες εντυπώσεις: (2-3 πραγματάκια) του λείπει ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, προσπαθούσα να 'συνδεθώ' με το αμάξι και δεν μπορούσα. Μερικοί θα πουν 'φιλαράκι από scirocco πας σε ψηλό αμάξι, τι περίμενες?', αλλά ένιωθα ξένος μέσα του, σαν να το οδηγώ με το ζόρι ρε παιδί μου. Έδινε την αίσθηση ενός πλήρως αυτόνομου αυτοκινήτου και ότι απλά παρεμβαίνω για να διορθώσω μερικές τιμονιές. Όσον αφορά την ποιότητα κύλισης, δεν έμεινα ικανοποιημένος. Οποιαδήποτε κακοτεχνία στο οδικό δίκτυο περνούσε (σαν θόρυβος) άνετα στο χώρο της καμπίνας. Επίσης, υπάρχει ο θόρυβος από τους καθρέφτες, πιστεύω πως είναι υποφερτός, αλλά σε 6ωρη οδήγηση μάλλον θα κουράσει. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ένας σπαστικός θόρυβος που εντόπισα και στα 2 QQ (energy ενός έτους με 8800 χλμ, acenta πενταμηνίτικο με 3800 χλμ). Εκεί κατάλαβα τα περί 'build quality'. Στην πόρτα του οδηγού, εκεί που εφάπτεται το ύφασμα με το πλαστικό, ακουγόταν ένα 'τζ-τζ', αλλά μόλις το ακουμπούσες, σταματούσε. Σαν να υπήρχε ένα καλωδιάκι από πίσω και ακομπούσε ίσα ίσα στο πλαστικό και να σου λέει (χαχα, τζ-τζ θα σου σπάσω τζ-τζ τα νεύρα τζ-τζ... ). Ειλικρινά περίμενα περισσότερα από το QQ. Πλέον, το βγάζω από τη λίστα..
Τα έχουμε γράψει πολλάκις για το qq αλλά είναι ευχάριστο να τα γράφουν και άλλοι με αλλά backgrounds.
Σε ψηλό αμάξι για να πετύχεις αυτήν την επαφή που αναζητάς θα πας ιδανικά σε Χ1 και αν δεν μπορείς οικονομικά να τη φτάσεις θα δεις kuga και 3008. -
Επίσης, οδήγησα vitara gl+ 1.6 diesel 4x2. Το test drive έγινε αμέσως μετά από το QQ acenta.
Το αυτοκίνητο ήταν καινούριο, είχε ολόκληρα 5 χλμ στο κοντέρ.
Εξωτερικά, όμορφο, άρεσε και στη γυναίκα. Δίχρωμο ανθρακί με μαύρο ουρανό. Μπήκαμε μέσα, η πόρτα έκανε έναν ωραίο βαρύγδουπο ήχο(!). Έβαλα μπροστά, όντως ο 1.6 ακούγεται αρκετά. Περισσότερο από τον 1.5 του QQ.
Εδώ το test drive δεν μπορώ να πω πως το ευχαριστήθηκα μιας και περιορίστηκα σε 10 περίπου χλμ (περιφερειακή Αλεξανδρούπολης προς αεροδρόμιο, κάτι γύρους σε τετράγωνα μιας συνοικίας και πίσω). Το καλό είναι πως ήταν 10 καλά χλμ. Τι θέλω να πω, το vitara (υποκειμενική άποψη) έχει καλύτερη μόνωση από το QQ. Απορροφά καλύτερα τους κραδασμούς και τις ανωμαλίες του δρόμου. Μία λέξη μου ήρθε στο μυαλό, 'smooth'. Με εξέπληξε ευχάριστα. Το ένιωθα το αμάξι, σε σημείο που ήθελα να το οδηγήσω κι άλλο για να γνωριστούμε καλύτερα . Ωραίο, σπορτίβ τιμόνι, άμεση απόκριση στα πετάλ και ωραίος σφιχτός επιλογέας ταχυτήτων. Η γυναίκα, σε ένα πριβέ σούξου-μούξου που είχαμε μέχρι ο πωλητής να παρκάρει το αμάξι σε κεκλιμένο επίπεδο, μου είπε πως της άρεσε περισσότερο από το QQ.
Μπήκαμε μέσα στην αντιπροσωπεία και είχε το vitara δίπλα στο scross, τα χαζεύαμε και τα δύο. Το καθένα σε κερδίζει στα σημεία. Για μένα το μόνο ελάττωμα του vitara είναι το μικρότερο πορτμπαγκάζ και ίσως το ηχοσύστημα που περιορίζεται σε 4 ηχεία αντί των 7 του scross (ναι, υπάρχουν κι άλλες διαφορές δεν πιστεύω ότι χρήζουν αναφοράς)
Σε σχέση με το QQ, τα σουζουκάκια έχουν φωτάκι και στα δύο σκίαστρα. Επίσης, ο τεμπέλης είναι πτυσσόμενος και το τιμόνι ασύγκριτα ομορφότερο.
Τα σκληρά πλαστικά προσωπικά δεν με ενοχλούν. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα χαϊδεύω ούτε να τα τεστάρω χρίτσι- χρίτσι με τα νύχια. Αν και σκληρά, προσπάθησα με πίεση να τα κάνω να σκούξουν, αλλά τίποτα. Σε αντίθεση, στο QQ είχε πλάκα ο πωλητής, ο οποίο μου έλεγε κάτι περί πολύ καλής συναρμολόγησης, βίδες και πιαστράκια και πιάνει το πλαστικό αριστερά κάθετα του ταμπλό που εφάπτεται στην πόρτα του οδηγού και το πατάει προς τα μέσα. Εκεί βλέπω το πλαστικό να πάλλεται και σκέφτομαι wtf???
Με βλέπω προς suzuki με μια μικρή επιφύλαξη, μέσα στην βδομάδα θα κάνω test drive το scross προ f/l και θα ψάξω σε γειτονικό γεωγραφικό διαμέρισμα για εκτενέστερο test drive σε vitara.
Δευτέρα θα πέσει και τηλ προς Δράμα μεριά για test drive σε sportage.
-
iceman7, πιστεύω πως σε οδηγική συμπεριφορά με κέρδισε το vitara, ο πωλητής υποστηρίζει πως του scross είναι παρόμοια και λίγο καλύτερη. Στα παραδείγματα που μου αναφέρεις θα πήγαινα με κλειστά μάτια σε 3008, αλλά το άτιμο είναι ακριβό για την τσέπη μου..
Το budget περιορίζεται στα 20-22.000 euros..
-
Ωραια τα review σου Γιαννη!
Θα κοιτουσα Kuga, Ateca και Tucson με αυτα τα χρηματα παντως, αλλα βγαινουν αρκετα οριακα... -
Όπως είχα γράψει και πριν σε αυτό το νήμα ανάμεσα στα 2 suzuki το ένα συγκεντρώνει μια καλύτερη εικόνα (αυτό παίζεται...) αλλά το scross περισσότερη ουσία. Στο τέλος της μέρας μπορεί να διαλέξεις βιτάρα. Δυστυχώς όμως η όποια επιλογή κάνουμε δεν είναι για μια μέρα... και τότε είναι που το scross κυριολεκτικά ρεφάρει. Γιατί πολύ απλά όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες... αλλά και οι απαιτήσεις αλλάζουν από μέρα σε μέρα. Γάτε εσύ εξαιρείσαι ως κατασταλλαγμένος. Αλλωστε δεν χρειάζεται πλέον να έχεις όπου πας παιδιά μαζί; Ετσι δεν είναι; Αυτά έχουν τα δικά τους αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης aekara έγραψε:
Ωραια τα review σου Γιαννη!
Θα κοιτουσα Kuga, Ateca και Tucson με αυτα τα χρηματα παντως, αλλα βγαινουν αρκετα οριακα...+1
Το έχω γράψει αρκετές σελίδες παραπάνω -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όπως είχα γράψει και πριν σε αυτό το νήμα ανάμεσα στα 2 suzuki το ένα συγκεντρώνει μια καλύτερη εικόνα (αυτό παίζεται...) αλλά το scross περισσότερη ουσία. Στο τέλος της μέρας μπορεί να διαλέξεις βιτάρα. Δυστυχώς όμως η όποια επιλογή κάνουμε δεν είναι για μια μέρα... και τότε είναι που το scross κυριολεκτικά ρεφάρει. Γιατί πολύ απλά όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες... αλλά και οι απαιτήσεις αλλάζουν από μέρα σε μέρα. Γάτε εσύ εξαιρείσαι ως κατασταλλαγμένος. Αλλωστε δεν χρειάζεται πλέον να έχεις όπου πας παιδιά μαζί; Ετσι δεν είναι; Αυτά έχουν τα δικά τους αυτοκίνητα...+1
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όπως είχα γράψει και πριν σε αυτό το νήμα ανάμεσα στα 2 suzuki το ένα συγκεντρώνει μια καλύτερη εικόνα (αυτό παίζεται...) αλλά το scross περισσότερη ουσία. Στο τέλος της μέρας μπορεί να διαλέξεις βιτάρα. Δυστυχώς όμως η όποια επιλογή κάνουμε δεν είναι για μια μέρα... και τότε είναι που το scross κυριολεκτικά ρεφάρει. Γιατί πολύ απλά όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες... αλλά και οι απαιτήσεις αλλάζουν από μέρα σε μέρα. Γάτε εσύ εξαιρείσαι ως κατασταλλαγμένος. Αλλωστε δεν χρειάζεται πλέον να έχεις όπου πας παιδιά μαζί; Ετσι δεν είναι; Αυτά έχουν τα δικά τους αυτοκίνητα...σπύρε, στη γκομενα το θελεις να δειχνει και το κωλαρακι της, να βλεπει ο αλλος τι πηδας...
τι κωλαρακι να δειξει το σου-ξου? ειναι βεβαια αρίστη οικοκυρά η φακλάνα...R.S.
γιες, άι νόου...
εσυ βλεπεις τη κυτταρίτιδα, εκείνη που κρέμεται, εκει χαμηλά...Προς Ιωαννη, ενταύθα
Κανε μου μια χάρη, κάνε και τεστ και ντράιβ ένα σου-ξου με 1.4 (νομιζω το βιτ ειναι άουτ οφ μπαντζετ)
αν ειναι σαν το βιτ, θα εχει και αλλο στησιμο: στα τέσσερα -
Σχετικά με το S cross και το Vitara. Πήγα σε μια αντιπροσωπεία για να δω και να οδηγήσω το Vitara. Εκεί ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει Vitara για δοκιμή, αλλά 'κάνε test drive to S Cross, το ίδιο αμάξι είναι'. Οπότε για να μην φύγω άπραγος δοκίμασα το S cross το οποίο δεν ήταν αυτό που ήθελα (είχα περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό). Μερικές μέρες αργότερα οδήγησα το Vitara (σε άλλη αντιπροσωπεία) και μου άφησε πολύ καλύτερη αίσθηση από το S-cross. Προσωπική άποψη βέβαια, και υποκειμενική.
Αγορά αυτοκινήτου: vitara vs scross vs qashqai vs sportage