-
Ο χρήστης petros83 έγραψε:
Στα ψηλότερα αμάξια μου αρέσει αρκετά το qashqai αλλά κάνοντας καθημερινά χρήση του αμαξιού μέσα στην Αθήνα, πιστεύω πως μάλλον πρόβλημα θα είναι το ύψος και το μήκος του.
Το ύψος γιατί να είναι πρόβλημα. Ίσα ίσα που ίσως να είναι και πλεονέκτημα.
Το μήκος του είναι ίδιο με τα Hatchback της κατηγορίας (στα 4,35μ), οπότε τελικά δεν έχει διαφορά.
-
leonidas, τα μικρομεσαία sedan που είναι η κατηγορία που κοίτα ο μέσος οικογενειάρχης, πλεον είναι λιγα στην ελληνική αγορά, και ειναι λίγο ακριβούτσικα. Τα μεσαία βγαίνουν εκτός budget των περισσότερων (εκτός από την Octavia). Επίσης χάνουν σε πρακτικότητα (ενώ έχουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ, δεν βολεύει για φόρτωμα-ξεφόρτωμα).
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Και όμως κύριοι, αν και ούτε εγώ ήμουν ποτέ υπέρμαχος των sedan (αν και μου αρέσει η φόρμα τους), υπάρχει sedan λύση που καλύπτει όλα τα ζητούμενα που έχουν αναφερθεί: Rapid. Με 16K€ παίρνεις χώρους, ανεκτές επιδόσεις, πλήρη εξοπλισμό, ευχρηστία κλπ. Και αν έχουμε 4Κ ακόμα, στα 20Κ€ παίρνεις full εξοπλισμένη Octavia που τα κάνει όλα και συμφέρει.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Και όμως κύριοι, αν και ούτε εγώ ήμουν ποτέ υπέρμαχος των sedan (αν και μου αρέσει η φόρμα τους), υπάρχει sedan λύση που καλύπτει όλα τα ζητούμενα που έχουν αναφερθεί: Rapid. Με 16K€ παίρνεις χώρους, ανεκτές επιδόσεις, πλήρη εξοπλισμό, ευχρηστία κλπ. Και αν έχουμε 4Κ ακόμα, στα 20Κ€ παίρνεις full εξοπλισμένη Octavia που τα κάνει όλα και συμφέρει.ξυπνας το πρωί.
δεν χορτασες ποτε υπνο.
η αλλη ειχε παλι περιοδο. τη λενε ετσι ενω κραταει συνεχεια...
παλι ξυρισμα, ξεχασες να παρεις ξυραφακια.
παλι κατουρημα, σηκωθηκες και το βραδυ.
παλι καφες στα ορθια.
παλι σκεφτεσαι πως θα τα μπαλωσεις στη δουλεια.
παλι ο παπαδακης mmf στη τηλεοραση. f o bouboukos. m απο μαλακας.
παλι ο tseaprus εκει, παλι ενφια, παλι εφκα, παλι πρεπει εσυ να πλερωκεις
βγαινεις απο το σπιτι
μπαινεις στο μακρυ σκοντα...
Les Misérables -
Αν και ο φίλος ζήτησε αρχικά 5θυρα hatch και crossovers, δεν έβαλε ποτέ σαν προτεραιότητα ούτε την οδηγική αίσθηση, ούτε το οπτικό/αισθητικό του οχήματος. Ως εκ τούτου, αν και ήδη τα sedan είναι εκτός πεδίου ορισμού, τα Skoda δεν μπορούν να βαθμολογηθούν αρνητικά λόγω εμφάνισης και στησίματος
Όπως και σε άλλο σχετικό thread, αν μιλάμε για χώρους, επιδόσεις, εξοπλισμό και δυνατότητες, τότε SX S-Cross ως πρώτη επιλογή (και ως ίσως πιο αξιόπιστο), και μετά Kuga. Στα 22Κ€ τα έχουν και τα συνδυάζουν όλα όσα θέλει ο φίλος μας.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
βγαινεις απο το σπιτι
μπαινεις στο μακρυ σκοντα...
Les MisérablesΕνώ αν μπεις στο Vitara ή στο Qashqai τρελαίνεσαι στην καύλα
Πάντως και εγώ το rapid δεν το αγόραζα.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
βγαινεις απο το σπιτι
μπαινεις στο μακρυ σκοντα...
Les MisérablesΕνώ αν μπεις στο Vitara ή στο Qashqai τρελαίνεσαι στην καύλα
Παρτε υδροπνευματικο παιδες.. Μπαινεις μεσα πανω στη μιζερια σου, βαζεις μπρος ,τσουπ ανεβαινει, κανεις το συνειρμο, κατευθειαν νιωθεις αρσενικος...
-
Ο χρήστης petros83 έγραψε:
Καλημέρα σας,
Μετά από μια μακρά και απροβλιμάτιστη περίοδο συμβίωσης με ένα τρίπορτο renault clio tce (του 2008), βρίσκομαι σε αναζήτηση οικογενειακού αυτοκινήτου. Η κατηγορία που με ενδιαφέρει είναι αυτή των 5άπορτων hatchback και crossover με ταβάνι τα 22.000 εκτός και εάν υπάρχει πολύ προνομιακό επιτόκιο, όπου εκεί ίσως μπορέσω να ανέβω ελάχιστα.
Σαν προτεραιότητα βάζω με σειρά την αξιοπιστία, τους χώρους και τις επιδόσεις και θα προτιμούσα το αμάξι που θα πάρω να μην έχει απλά βασικό εξοπλισμό αλλά αρκετές παροχές συνδεσιμότητας-ασφάλειας. Φαίνεται πως τα θέλω όλα, αλλά πιστεύω πως σε αυτά τα λεφτά μπορώ να βρώ μια χρυσή τομή. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 12.000 με 15.000 το χρόνο οπότε όσο και αν θέλω diesel, νομίζω πως δεν έχω περιορισμούς σε κινητήρα.
Έχει κάποιος εμπειρία από civic 1,6 diesel γιατί νομίζω πως η τιμή του τώρα που βγήκε το καινούργιο έχει πέσει κάτω από τα 22.000 σε έκδοση SPORT. Σαν εναλακτικές βλέπω τα focus 1,5 diesel 120hp, νέο megane 1,5 dci 110hp, astra 1,6 diesel 136hp (δεν ξέρω εάν είναι μέσα στην τιμή με εξοπλισμο), auris 1,2 βενζίνη.
Παρακαλώ για την βοήθειά σας και τις προτάσεις σαςΌχι astra πολυ μετριοι χώροι για την κατηγορία. Focus καλύτερα , για τα αλλα δε γνωρίζω.
Παντως το pulsar έχει ΜΑΚΡΑΝ τους καλύτερους χώρους που μπορείς να βρεις σε hatch παίρνοντας κιόλας πληρέστατο εξοπλισμό.
Οσο για το qq όπως σου έγραψαν το μήκος του δεν ειναι καθόλου πρόβλημα για πόλη.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Το megane 1,2 tce 130hp γιατί δεν το κοιτάς??
Έχουν και προσφορές τώρα, μπορείς να πάρεις ακριβή έκδοση σε καλή τιμή. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
βγαινεις απο το σπιτι
μπαινεις στο μακρυ σκοντα...
Les MisérablesΕνώ αν μπεις στο Vitara ή στο Qashqai τρελαίνεσαι στην καύλα
Παρτε υδροπνευματικο παιδες.. Μπαινεις μεσα πανω στη μιζερια σου, βαζεις μπρος ,τσουπ ανεβαινει, κανεις το συνειρμο, κατευθειαν νιωθεις αρσενικος...
Εγώ πάλι περίμενα πως θα πρότεινες και το kia ceed σε αναλογία με άλλο νήμα... -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Το megane 1,2 tce 130hp γιατί δεν το κοιτάς??
Έχουν και προσφορές τώρα, μπορείς να πάρεις ακριβή έκδοση σε καλή τιμή.Σωστός!
-
Παιδιά για μέσα στην πόλη ένα αμαξάκι στύλ aygo και πολύ είναι. Κανίβαλοι κυκλοφορούν στους δρόμους και μαλακες σε μηχανάκια.
Έχω βρει την ψυχική μου υγεία με το 108 για κάθε μέρα (και ΣΚ σε μέρη με δύσκολο πάρκινγκ,θα πάμε και στην Πάρο με αυτό να μην αγχωνόμαστε με πλοία και σκατοδρομους κυκλαδονησιου). Μετά πάρε ένα φθηνό με χώρους για τα οικογένειακα ταξίδια. -
Είναι πολύ 'λογικό' να επιλέξετε Megane dci, ιδίως αφού έχετε συνυπάρξει με Clio και έχετε μείνει ευχαριστημένος από την αξιοπιστία Renault. Κατά τ άλλα, χωρίς να έχω δεί ή οδηγήσει το αυτοκίνητο, θεωρώ οτι ανάμεσα σε αυτά που αναφέρονται θα είχε την ψήφο μου καθώς,πέραν των άλλων ζητημάτων, έχει έναν κινητήρα ο οποίος είναι αποδοτικότατος και έχει καταθέσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά του, όντας χρησιμοποιημένος σε πολλά μοντέλα, και στο θέμα της αξιοπιστίας. Και είναι και κουκλί.
-
Με το C4 έχω κάνει 70k χιλιόμετρα σε 6 χρόνια και είναι με διαφορά το πιο αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Οι χώροι του είναι εξαιρετικοί , ιδιαίτερα το πορτ μπαγκαζ , είναι τελικά πανέμορφο και κλασικό, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, γενικά ο 1.6 της PSA diesel είναι τρομερός κινητήρας. Το Astra το έχουμε στην οικογένεια και έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις , επίσης έχω ένα καινούργιο 116d όποτε έχω καλό μέτρο σύγκρισης για όλα όσα γράφω. Το Auris το είχαμε εταιρικό σε ντίζελ για δυο χρόνια και χωρίς να βγάλει τίποτε ποτέ , δεν ικανοποίησε. Το Μεγκαν που λες είναι όμορφο, εντυπωσιακό και ολοκαίνουργιο . Μιας και κρατάς τα αμάξια σου από ότι βλέπω θα πήγαινα για αυτό με κλειστά μάτια σε έκδοση ντίζελ ( μην ακούς κανέναν το ντίζελ είναι δύναμη, οικονομία και ροπή). Μετά από γκρουπ VW θα έβλεπα το βενζίνη Α3 και το Γκολφ με σαφέστατη προτεραιότητα στο 1ο , το οποίο βγαίνει ακριβώς στο ταβάνι σου. Επίσης θα έβλεπα το C4 Picasso το οποίο σε ντίζελ 1.6 βγαίνει 22 χιλιάρικα και είναι ΑΜΑΞΑΡΑ να το ευχαριστηθείς για δεκαπέντε χρόνια σαν βασικό ανθρωπομεταφορεα , ποδήλατομεταφορεα, κλπ, κλπ. Δεν θα έβλεπα πια το απλό C4 με δεδομένο ότι είναι 6 χρόνων αμάξι και σύντομα θα αλλάξει μοντέλο. Καλό ψάξιμο !
Sent from my iPad using Tapatalk
Αγορά νέου οικογενειακού