-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Οσοι κατοχοι, το sync 3 του kuga σας δινει την δυνατοτητα να κανετε χρηση του application ford pass?To ford pass ειναι διαθέσιμο μονο στην Αμερική στο Ford Escape το οποίο ειναι εξοπλισμένο με το sync connect.
Sync Connect* allows Ford owners to stay connected to their vehicles in a way they’ve never been able to before. This built-in technology—powered by a 4G LTE modem and the AT&T network**—connects owners to their vehicles from virtually anywhere—through FordPass[emoji768] on their smartphones.
Αν συγκρίνεις το Kuga με το Escape ( η Αμερικανικη έκδοση του Kuga) ενώ ειναι σχεδόν ίδια αμάξια σε καποιες τετοιες λεπτομερειες το Kuga ειναι ενα σκαλί πιο κάτω. Δυστυχώς στην Ευρώπη η Ford μας έχει ρίξει.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Μια και περιμένω απάντηση από ένα πελάτη είπα να ψάξω λίγο για τo Adaptive front lighting system (AFS) της Ford. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα λέει και πολύ ξεκάθαρα στα διαφημιστικά.New Ford Kuga Offers Cutting-Edge Features
Ford’s Adaptive Front Lighting System is available for the first time on Kuga. The system monitors ambient light conditions and automatically optimises visibility by adjusting the beam angle of the new bi‑xenon headlights to one of seven settings depending on the vehicle’s speed, steering angle and distance to an object in front.
The Adaptive Front Lighting System features a WeatherDependent Lighting mode that automatically adjusts headlights
to help drivers spot roadside hazards in extreme heavy rain. After detecting a downpour, the system shortens and widens the headlight beam to better illuminate the side of the road and reduce glare for other drivers from flooded roads.Το σύστημα προσαρμόζει τη δέσμη ανάλογα τις συνθήκες. Δηλαδή δεν στρίβει απλά τη δέσμη, αλλά μπορεί και να την κονταίνει ή να της τροποποιήσει ανάλογα τις συνθήκες που επικρατούν. Νομίζω έχει 7 διαφορετικούς τύπους
Κάπως έτσι δουλεύει και το AFS στο Lexus RX 400 μου, πάνω στη στροφή το εύρος και το σχήμα της δέσμης επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, αν είναι ανηφόρα η κατηφόρα, κινούμενοι στόχοι περιμετρικά κλπ
Και μιλάμε για τεχνολογία 2005 !!! -
Ο χρήστης Jford έγραψε:
Αντιλαμβάνομαι απο αυτά που γράφεις οτι εχεις γνώσεις πάνω στο θέμα και σίγουρα το εχεις ψάξει παραπάνω απο εμένα και πιθανότατα να εχεις δίκιο. Εγω μοιράζομαι την δικιά μου εμπειρία χωρίς να γνωρίζω συντελεστές φόρολογιας. Και επειδη τον balex τον ενδιέφερε τελική τιμή για αυτο λέω οτι κατω απο 29.000 δύσκολα θα πέσει χωρίς έκπτωση. Και όπως λες και εσυ εξαρτάται απο το πως φορολογείται ο εξοπλισμός ( πχ ηλιοροφή καθαρή αξία 601 + φόροι 317 = 918 και key free 622 + 250 = 872 όπως το μοιράστηκε ο Stelios ng σε προηγούμενη ανάρτηση). Μόλις εχω τιμολόγιο στα χερια μου θα εχω πληρη εικόνα.Sent from my iPhone using Tapatalk
Μα προφανώς αυτό που τελικά θα πληρώσεις είναι αυτό που λες, δηλαδή η τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ο όρος 'τελική τιμή', για να σημαίνει το ίδιο για όλους (δηλαδή χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη προσφορές, extras, εκπτώσεις κλπ) πρέπει να αναφέρεται μόνο στη τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου και εξοπλισμού, ως ΛΤΠΦ + Φόρους/Δασμούς
Άντε να δω και εγώ αν και πότε θα πω 'μόλις πάρω το τιμολόγιο του Kuga στα χέρια μου'....
-
Ο χρήστης Jford έγραψε:
Αντιλαμβάνομαι απο αυτά που γράφεις οτι εχεις γνώσεις πάνω στο θέμα και σίγουρα το εχεις ψάξει παραπάνω απο εμένα και πιθανότατα να εχεις δίκιο. Εγω μοιράζομαι την δικιά μου εμπειρία χωρίς να γνωρίζω συντελεστές φόρολογιας. Και επειδη τον balex τον ενδιέφερε τελική τιμή για αυτο λέω οτι κατω απο 29.000 δύσκολα θα πέσει χωρίς έκπτωση. Και όπως λες και εσυ εξαρτάται απο το πως φορολογείται ο εξοπλισμός ( πχ ηλιοροφή καθαρή αξία 601 + φόροι 317 = 918 και key free 622 + 250 = 872 όπως το μοιράστηκε ο Stelios ng σε προηγούμενη ανάρτηση). Μόλις εχω τιμολόγιο στα χερια μου θα εχω πληρη εικόνα.Sent from my iPhone using Tapatalk
Μα προφανώς αυτό που τελικά θα πληρώσεις είναι αυτό που λες, δηλαδή η τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ο όρος 'τελική τιμή', για να σημαίνει το ίδιο για όλους (δηλαδή χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη προσφορές, extras, εκπτώσεις κλπ) πρέπει να αναφέρεται μόνο στη τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου και εξοπλισμού, ως ΛΤΠΦ + Φόρους/Δασμούς
Άντε να δω και εγώ αν και πότε θα πω 'μόλις πάρω το τιμολόγιο του Kuga στα χέρια μου'....
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Γνωρίζατε ότι υπάρχει ρύθμιση στα settings που ονομάζεται 'automatic engine turn off' και η οποία δεν έχει σχέση με το κουμπί auto start-stop? Αν έχει διαβάσει κάποιος το manual ας μου πει και εμένα τι κάνει.
Το είχα δει την 2η ημέρα που πήρα το αυτοκίνητο (και 'έπαιζα'). Εάν κατάλαβα καλά, απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν αυτός δουλεύει στο ρελαντί για μεγάλο διάστημα (10-15 λεπτά), άσχετα από την λειτουργία του Auto Start Stop.
Όσο για τα φώτα, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι άλλο είναι οι (1) κατευθυντικοί προβολείς και άλλο τα (2) φώτα στροφής:
-
Οι κατευθυντικοί προβολείς είναι τα φώτα Xenon που στρίβουν (κατά 10-30 μοίρες περίπου) και φωτίζουν καλύτερα τον δρόμο.
-
Τα φώτα στροφής φωτίζουν σε μεγαλύτερη γωνία (περί τις 70 μοίρες), μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και λειτουργούν ανάβοντας μια 2 λάμπα, συνήθως ένα εκ των προβολέων ομίχλης ή κάποια επιπλέον λάμπα (όπως στο Kuga) στα κυρίως φώτα.
-
-
-
Πάντως εγώ θα περίμενα καλύτερη συμπεριφορά.
-
ενώ στο σλάλομ δείχνει ευστάθεια και μικρές κλίσεις, στο πρώτο τεστ ξεφεύγει παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό...Ίσως φταίει το βάρος και ο όγκος...
-
Ίσως να φταίει και ο οδηγός. Σοβαρολογώ. Το τιμόνι του kuga είναι ford και ως εκ τούτου κοφτερό και ακριβές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μεγάλη υπόθεση είναι και τα ελαστικά τα οποία δεν ξέρουμε εάν και πόσο έχουν πιάσει την θερμοκρασία αρίστης συμπεριφοράς. Υπάρχουν πολλά υποκειμενικά στοιχεία στο συγκεκριμένο τεστ.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ίσως να φταίει και ο οδηγός. Σοβαρολογώ. Το τιμόνι του kuga είναι ford και ως εκ τούτου κοφτερό και ακριβές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μεγάλη υπόθεση είναι και τα ελαστικά τα οποία δεν ξέρουμε εάν και πόσο έχουν πιάσει την θερμοκρασία αρίστης συμπεριφοράς. Υπάρχουν πολλά υποκειμενικά στοιχεία στο συγκεκριμένο τεστ.Έχει δοκιμάσει δεκάδες αυτοκίνητα και στο kuga δεν θα τα κατάφερνε;; απλά ο όγκος και το βάρος είναι εμφανή.. Αυτός είναι και ο λόγος που η suzuki δώρο επιλέξει άλλο δρόμο στην νέα σειρά μοντέλων..
-
Λίγο βαρκούλα φαίνεται
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντελώς αναξιόπιστο τεστ κατά τη γνώμη μου....συμμετέχουν 10 διαφορετικοί υποκειμενικοί και αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι ούτε μετριούνται ούτε αναφέρονται....με άριστο τιμόνι άριστες αναρτήσεις στο st-λine μάλιστα και άριστα φρένα δεν δικαιολογείται αυτή η συμπεριφορά......δηλαδή ο οδηγός ή η κατάσταση που βρίσκεται ο οδηγός τη συγκεκριμένη μέρα πόσο μετρούν στο τελικό αποτέλεσμά??
Αν ήταν έτσι στους αγώνες πάντα θα είχαμε τον ίδιο νικητή ή στα χτυπήματα πέναλτι κάποιος θα είχε 100% ευστοχ'ια εφ όρου ζωής. -
Θα συμφωνήσω κ εγω οτι με τα χαρακτηριστικά του st line δεν δικαιολογείται τέτοια συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κατά την γνώμη μου για να μπορει να θεωρήθει έστω και λιγο αξιόπιστο το test θα πρέπει να γινει η ίδια διαδρομή απο τουλάχιστον 10 διαφορετικούς οδηγούς για μειωθεί στο ελάχιστο η απόκλιση και η υποκειμενικότητα του ανθρώπινου παράγοντα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Απόδειξη εδώ στο Q5 που ενώ είναι άριστο τρακάρει κώνο στο ξεκίνημα στην ευθεία !
Youtube Video -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
ενώ στο σλάλομ δείχνει ευστάθεια και μικρές κλίσεις, στο πρώτο τεστ ξεφεύγει παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό...Ίσως φταίει το βάρος και ο όγκος...Ακριβώς αυτό. Στο slalom δείχνει απόλυτα composed και ελεγχόμενο, όπως λεν και στο χωριό μου, ενώ στην απότομη ελεγχόμενη αλλαγή πορείας δείχνει να το παρασέρνει η αδράνεια του μπροστινού μέρους (λόγω κατανομής ? λόγω αναρτήσεων ? λόγω βάρους ?). Και αυτό παρόλο που, κλασσικό Ford και άρα ωραίο οδηγικά, σηκώνει πίσω τροχό για να 'σπρώξει' όσο γίνεται την διαμετρικά αντίθετη γωνία προς το εσωτερικό της στροφής.
Έχει δοκιμάσει δεκάδες αυτοκίνητα και στο kuga δεν θα τα κατάφερνε;; απλά ο όγκος και το βάρος είναι εμφανή.. Αυτός είναι και ο λόγος που η suzuki δώρο επιλέξει άλλο δρόμο στην νέα σειρά μοντέλων..
Επίσης σωστό. Όσο και να λέμε για τον ανθρώπινο παράγοντα, εγώ θεωρώ ότι, εφόσον μάλιστα γίνονται και 3,4,5 προσπάθειες, οι διαφορές μεταξύ των αυτοκινήτων είναι εμφανείς. Και η διαφορά του Kuga είναι αυτό που λέμε και πιο πριν περί αδράνειας μπροστινού τμήματος.
Βέβαια, μην ξεχνάμε και με ποια αυτοκίνητα πρέπει να το συγκρίνουμε, και ποια είναι τα κριτήρια της κατηγορίας. Δεν έχω δει, μήπως κάποιος έχει βρει τα αντίστοιχα νούμερα από άλλα crossovers/SUVs ?
-
νομίζω λίγο καλύτερα για το 3008
καλά και για το kodiag
πάντως στο Kuga o οδηγός μου φαίνεται ότι έχασε λίγο την είσοδο στην αρχή
-
Εγώ πάλι βλέπω ότι το VW tiguan τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από την Alfa Romeo Giulia
Πως το αναλύετε?
https://www.youtube.com/watch?v=DMXjC5ytuaY
Είναι πολύ εύκολο σε κάποια τεστ να διακρίνεις ότι ο οδηγός κάνει τραγικά λάθη ενώ σε άλλα είναι...τυχερός. -
Το 3008 πραγματικά τα πάει καλύτερα, το Kodiaq όχι και τόσο, εκεί και αν φαίνεται η αδράνεια του οχήματος.
Πάντως το πρόβλημα του Kuga στο video είναι στο turn-in, φαίνεται να 'χάνεται' για 1-2χλστ δευτερολέπτου και να μην ακούει στο τιμόνι, γι'αυτό και δεν μπαίνει σωστά στον δεύτερο διάδρομο.
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Εγώ πάλι βλέπω ότι το VW tiguan τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από την Alfa Romeo Giulia
Πως το αναλύετε?
Youtube VideoΦουλ επεμβαση του ESP και στριβει με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα απο αυτα που ξεκινησε.
Πλεον βαζουν και δειχνουν Vbox για να φαινεται η ταχυτητα σε ολο το test. Δε θυμαμαι απο ποιο μοντελο και μετα το κανει το Km77. -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
ενώ στο σλάλομ δείχνει ευστάθεια και μικρές κλίσεις, στο πρώτο τεστ ξεφεύγει παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό...Ίσως φταίει το βάρος και ο όγκος...
Ακριβώς αυτό. Στο slalom δείχνει απόλυτα composed και ελεγχόμενο, όπως λεν και στο χωριό μου, ενώ στην απότομη ελεγχόμενη αλλαγή πορείας δείχνει να το παρασέρνει η αδράνεια του μπροστινού μέρους (λόγω κατανομής ? λόγω αναρτήσεων ? λόγω βάρους ?). Και αυτό παρόλο που, κλασσικό Ford και άρα ωραίο οδηγικά, σηκώνει πίσω τροχό για να 'σπρώξει' όσο γίνεται την διαμετρικά αντίθετη γωνία προς το εσωτερικό της στροφής.
Έχει δοκιμάσει δεκάδες αυτοκίνητα και στο kuga δεν θα τα κατάφερνε;; απλά ο όγκος και το βάρος είναι εμφανή.. Αυτός είναι και ο λόγος που η suzuki δώρο επιλέξει άλλο δρόμο στην νέα σειρά μοντέλων..
Επίσης σωστό. Όσο και να λέμε για τον ανθρώπινο παράγοντα, εγώ θεωρώ ότι, εφόσον μάλιστα γίνονται και 3,4,5 προσπάθειες, οι διαφορές μεταξύ των αυτοκινήτων είναι εμφανείς. Και η διαφορά του Kuga είναι αυτό που λέμε και πιο πριν περί αδράνειας μπροστινού τμήματος.
Βέβαια, μην ξεχνάμε και με ποια αυτοκίνητα πρέπει να το συγκρίνουμε, και ποια είναι τα κριτήρια της κατηγορίας. Δεν έχω δει, μήπως κάποιος έχει βρει τα αντίστοιχα νούμερα από άλλα crossovers/SUVs ?
αν βάλεις στο youtube το Maniobra de esquiva (moose test) θα σου βγάλει πολλά!
Δες π.χ. πόσο καλύτερα πάει το Q5 που είναι ακόμη μεγαλύτερο:
Youtube Video
Ford Kuga