-
Ολα στοιχιζουν λιγο πανω απο 70.000€ στην Ελλαδα και γι'αυτο ρωταω.
-
Ολα στοιχιζουν λιγο πανω απο 70.000€ στην Ελλαδα και γι'αυτο ρωταω.
-
Ολα στοιχιζουν λιγο πανω απο 70.000€ στην Ελλαδα και γι'αυτο ρωταω.
-
Γεια σου Χρηστάρα μερακλή.
-
Για πες καμια γνωμη ρε κουμπαρε
-
Cayman ή M2 για εμένα....το Audi δεν το βάζω καν στο ίδιο επίπεδο.
-
Jaguar, είναι πανέμορφη
-
Επιτελους ενα σοβαρο θεμα
Καθως τα χω δει ολα απο κοντα αλλα χωρις να τα εχω οδηγησει και θεωρωντας οτι ολα θα με υπερκαλυπταν, δαγκωτο στη Jaguar. Οντως το ΤΤ θα το αφηνα 4ο σ αυτη τη συγκριση. -
Ας πω και εγω τη παπαρα μου:
TT RS = 'αποτελεσματικο', και συμφωνα με το Evo ΚΑΙ οδηγικα ενδιαφερον και διασκεδαστικο, επιτελους.
Μ2 για παιχνιδι
Cayman = εργαλειο στα χερια καλου οδηγου.
Jaguar = δεν ξερω σαν αυτοκινητο, πανεμορφη απο μπροστα, χαλια απο πισω (σαν να πεθανε στα μισα του σχεδιασμου ολο το σχεδιαστικο team ρε πστ μου...). Η καμπριο σαφως ομορφοτερη απο πισω, αυτος ο καμπουρωτος κωλος της κουπε ειναι χαλια ρε γαμωτο. -
Απο τ αμαξια που αδικειται απο τις φωτογραφιες η jag παντως kacey. Σε περιπτωση που δε το εχεις δει απο κοντα.
-
Απο τα πλεον ευχαριστα διλλημματα, ακομα και εαν ειναι σε καθαρα θεωρητικο επιπεδο...
Προφανως και σε αυτη την κατηγορια, σε αυτη την συγκεκριμενη 'ομαδα' αυτοκινητων, δεν υπαρχει λαθος ή κακη επιλογη. Προκειται για κορυφαιες προτασεις. Απλως τιθεται περισσοτερο θεμα προσωπικων προτιμησεων και γουστου...Ως αρρωστος 'πορσακιας' κανονικα απο την πλευρα μου θα ψηφιζα Cayman και θα εβαζα τελεια και παυλα.
Επειδη ομως οι αυστηρες νορμες για ρυπους καραδοκουν, δυστυχως η τελευταια Cayman (ουσιαστικα το fl της 981, δηλαδη η 981.2 , ή επισημως η 718 cayman) πλεον εκτος απο υπερτροφοδοτουμενη -αυτο δεν ειναι απαραιτητως κακο και η νεα Entry level 911 carrera που θεωρειται καλυτερη απο ποτε, ειναι πλεον biturbo- ειναι 4κυλινδρη Boxer και οχι 6κυλινδρη, κατι που σημαινει εντελως διαφορετικο ηχο, σιγουρα οχι τον ιδιαιτερο, γνωριμο στις porsche και πολυ ευχαριστο...
Αντιθετως παραγεται μια μπερδεμενη ηχητικη χροια που θυμιζει κατι αναμεσα σε παλαιο 'σκαλισμενο' σκαραβαιο και περιπου ενα οποιοδηποτε impreza σε γρηγορη -turbo- εκδοση.
Για οσους δεν εχουν ιδιαιτερη επαφη, εστω οπτικη-ακουστικη με τις Porsche, αυτο δεν ακουγεται αρνητικο, ισως περισσοτερο μια λεπτομερεια, μια 'γκρινια'...
Οσοι παντως ειναι λιγο πιο εξοικειωμενοι με την φιλοσοφια της φιρμας, εχουν μεινει -το λιγοτερο- 'παγωμενοι' απο αυτο τον συμβιβασμο, καθοτι το γνωριμο αυτο ακουσμα των 6κυλινδρων boxer αποτελουσε και αποτελει σημαντικο κομματι της ολης εμπειριας της οδηγησης μιας Porsche...Κατα τα αλλα το αυτοκινητο, απ' οσο γραφουν οι δοκιμαστες, ειναι υπεροχο οδηγικα, με ακομα καλυτερο σε αισθηση ηλεκτρικο τιμονι και περα απο τον πιο...ακατεργαστο και αδιαφορο ηχο, δυστυχως λεγεται οτι εχει προστεθει
και μια μικρη ελλειψη ελαστικοτητας του κινητηρα στις χαμηλες στροφες, εξαιτιας του νεου 2λιτρου turbo κινητηρα.Το φαινομενο αυτο απουσιαζει στην εκδοση S με τον ισχυροτερο 2,5λιτρο που φερει τουρμπινα μεταβλητης γεωμετριας στην φτερωτη (VTG) ωστε να ελαχιστοποιει ακριβως το turbo lag στις χαμηλες στροφες και να αυξανει το μεγιστο ευρος ισχυος/ροπης.
Συνολικα ομως αφηνει μια περιεργη γλυκοπικρη αισθηση, σαν κατι να εχει χαλασει στην τελεια συνταγη της porsche, ειδικα για οσους γνωριζουντις προηγουμενες 6κυλινδρες εκδοσεις.
Οπερ και οσοι θελουν ευχαριστη οδικη συμπεριφορα αλλα με εντονο το στοιχειο του ρομαντισμου, του συναισθηματος, ανα την εμφανιση αλλα και οδηγηση ενος σπορ GT/Coupe αυτοκινητου, η F-Type λεγεται απο τους δοκιμαστες οτι εχει ακριβως ολο αυτο το πακετο.
Ειναι εμφανισιακα imo οτι πιο Sexy κυκλοφορει σε 4 τροχους, καλοζυγισμενη, με αρκετη δυναμη (τουλαχιστον η ενδιαμεση εκδοση 380ιππων V6 με Supercharger) και απο τα υπολοιπα της παρεας εχει επισης τον πιο μεθυστικο ηχο...
Το μεγαλυτερο μειονεκτημα της φερεται να ειναι το τσιμπημενο βαρος, σε σχεση με τα υπολοιπα προτεινομενα, κυριως για οσους επιθυμουν περισσοτερο τον ανοθευτο χαρακτηρα μιας σπορ κατασκευης, εναντι ενος γρηγορου-ευχαριστου GT.To ΤΤ-RS στην τελευταια του εκδοχη, επισης εχει λαβει εξαιρετικα σχολια απο τον ειδικο τυπο, ως το πλεον οδηγοκεντρικο και ευχαριστο Audi των τελευταιων ετων (πλην του R8 φυσικα).
Σε συνδυασμο με τον πανισυρο 2,5λιτρο 5κυλινδρο turbo κινητηρα που ηχητικα παραπεμπει στην εποχη των Group-B της Audi, προκειται για μια μοντερνα high-tech κατασκευη, που ευκολα και με ασφαλεια μπορουν να ευχαριστηθουν ακομα και οι λιγοτερο μυημενοι σε πολυ γρηγορες κατασκευες.
Απλως ειναι λιγο πιο μονοκομματη η οδικη συμπεριφορα του, κυριως λογω της ελαφρως υποστροφικα ρυθμισμενης 4κινησης του, παροτι εμφανως μειωμενη στο ελαχιστο, σε σχεση με οτι ξεραμε για τα Audi quattro...Για το τελος αφησα την Μ2 την οποια και προσωπικα θα επελεγα, οχι φυσικα γιατι ειναι καλυτερη (δεν θεωρω οτι ειναι απο τα υπολοιπα εξαλλου) αλλα γιατι ταιριαζει περισσοτερο στα γουστα μου.
Εμφανισιακα ειναι σαν πρησμενος αθλητης, στα ορια του κιτς θα ελεγα αλλα ευτυχως υπαρχουν και δυο χρωματα που κρυβουν καπως την κραυγαλεα αυτη εξωτερικη της εικονα.Το μεγαλο ατου της ομως, που προσωπικα με κερδιζει- ειναι ο διπροσωπος χαρακτηρας της. Σε σχεση με τα υπολοιπα ειναι το πλεον πρακτικο (το μοναδικο 4θεσιο της παρεας, με ικανοποιητικο χωρο αποσκευων).
Ειναι πολυ ευκολο και αγχολυτικο στην απλη μετακινηση, αλλα μπορει παραλληλα οταν του ζητηθει, να λειτουργησει ως καθαροαιμη σπορ πισωκινητη κατασκευη.Ο δε ηχος της ειναι οτι κοντινοτερο σε αυτον της φιλοσοφιας των πρωτων 6κυλινδρων σε σειρα της Bmw.
Bαθυς, μπασσος στις χαμηλες στροφες, παροτι ειναι Turbo αρχιζει και γινεται σχετικα υψισυχνος κοντα στο οριο περιστροφης.
Φυσικα δεν ειναι τελειο αυτοκινητο. Λεγεται οτι η αναρτηση λειτουργει καπως αποτομα στα 'κατσαρα' και προκαλει τασεις αποσταθεροποιησης στον πισω αξονα, κατι που δεν συμβαινει μεν, αλλα απο την αλλη δημιουργει μια στιγμιαια αισθηση ανασφαλειας και δυσκολευει στην ακριβεια χαραξης της ιδανικης τροχιας.Αυτα τα λιγα...
-
Να πω και εγω δυο πραγματακια μιας και ανοιξα το θεμα. Θα πω ΜΟΝΟ τα αρνητικα ομως για το καθε αυτοκινητο (θα γινω κακος ), γιατι τα θετικα τα ειπε ο φιλος απο πανω. Και τα αρνητικα ειπε βεβαια, απλα εγω θα το παω λιγο με βαση την ελληνικη πραγματικοτητα...
Μ2:
- Πολλα τελη σε σχεση με τα αλλα δυο (ακομα και με τα νεα τελη λογικα πολλα θα πληρωνεις).
- Πρεπει να της φορεσουν το μοτερ της Μ240i (ελαχιστα tuned βεβαια).
- Οχι τοσο κοφτερο τιμονι εν συγκρισει με την Porsche.
- Αρκετα σκληρη αναρτηση.
TT RS:
- Λαθος μου που το εβαλα στη συγκριση. Στην Ελλαδα θα κοστιζει περιπου 100k (!), οποτε βγαινει εκτος...
Cayman:
- Καθολου πρακτικοτητα.
- Οχι και τοσο ευχαριστος ηχος για Porsche.
- Turbo lag.
- Οχι και πολλα πραγματα στο βασικο εξοπλισμο και τα εξτρα ειναι ακριβα.
- Δεν εχει cruise control.
F-Type (μιλαω για την καινουρια 2λιτρη, μιας και κοιταμε οι τιμες να ειναι στα ιδια περιπου επιπεδα στην Ελλαδα):
- Το εσωτερικο θελει ανανεωση/φρεσκαρισμα.
- Καθολου πρακτικοτητα.
- Πολυ σκληρη αναρτηση.
- Δεν εχει cruise control.
Υ/Γ: Ειναι και τα τρια τοσο διαφορετικα που πραγματικα ειναι πολυ δυσκολο να επιλεξεις καποιο. Το βαρος, το οχι και τοσο κοφτερο τιμονι, το turbo lag και η οχι και τοσο καλη προσφυση δεν νομιζω οτι ειναι μειονεκτηματα για την F-Type, διοτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι πιο πολυ GT παρα sport car. Τεινω προς τη Jaaaag λοιπον μονο και μονο για το 'κορμι' της. Ειναι μοντελο με ροδες και σιγουρα γυρναει πιο πολλα κεφαλια απο τα αλλα δυο... Αν ημουν πιστακιας ή αν ειχα κουτσουβελα, θα την απερριπτα παντως...
Μια ερωτηση: Η Mustang 5,0L ειναι πιο φθηνη απο ολα τα προηγουμενα (63k περιπου). Αξιζει? -
Καλα τα ειπες εσυ, εγω πηρα φορα και ξεχνοντας τις αντιστοιχιες στις τιμες πηρα ως δεδομενο, αντιστοιχες δυνατοτητες σε επιπεδο επιλογης κινητηρα για την Jag κατι ομως που εκτοξευει την τελικη τιμη μαλλον πανω απο 100κ ευρω. Περιπου τα ιδια για το TT-RS, οπερ και στην συγκριση θα κολλαει περισσοτερο το ΤΤ-S.
Στην πρωτη περιπτωση της Jag, δηλαδη με τον νεο 2λιτρο, παροτι προκειται για ολοκαινουργιο συνδυασμο και ακομα δεν υπαρχουν καποια δοκιμαστικα δημοσιευμενα, πιθανολογω οτι λογω ελαφρυτερου κινητηρα θα εχει ακομα πιο αμεσο-ευελικτο μπροστινο και οι επιδοσεις δεν θα εχουν σημαντικη διαφορα πχ με τον entry level V6 των 335ps.
Βεβαια αυτος ο V6 με supercharger ειδικα στην ισχυροτερη εκδοση, μονο και μονο για τον ασυλληπτο-μεθυστικο ηχο του, ειναι πιθανοτατα ο επομενος λογος -μετα την super sexy εμφανιση της- για να την προτιμησει κανεις. Οπερ και μαλλον δεν θα την ψωνιζα ως 2λιτρη-4κυλινδρη στα χρηματα αυτα...
Το TT-S παροτι και αυτο σε ηχητικο επιπεδο με τον 4κυλινδρο δεν μπορει να συναγωνιστει το ΤΤ-RS με τον γνωριμο αλα GroupB 5κυλινδρο βρυχηθμο των αγωνιστικων quattro εκεινης της εποχης, ειναι απροσμενα ευηχο το μοτερ του, αλλα το ακομα καλυτερο ειναι η δυνατοτητα επιλογης του με χειροκινητο κιβωτιο, -για οσους το προτιμουν- συν το μικροτερο βαρος συνολικα στην περιπτωση συνδυασμου του συγκεκριμενου αυτοκινητου , σε σχεση πχ με το TT-S που διατιθεται αποκλειστικα με -το βαρυτερο- S-tronic.
Παραμενει βεβαια η λιγοτερο διασκεδαστικη κατασκευη σε σχεση με τα υπολοιπα, υπο την εννοια οτι δεν ξεκολλαει ευκολα με την 4κινηση και στησιμο που φερει, αλλα απο την αλλη ειναι το πιο ευκολο να οδηγηθει πραγματικα γρηγορα με αυξημενο το αισθημα της ασφαλειας.
Αν ημουν μεχρι 25-30 χρονων ή δεν ειχα σχεδον καθολου εμπειρια με πολυ ισχυρες κατασκευες, πιθανοτατα θα το προτιμουσα.Το 5λιτρο Mustang εφοσον κοστιζει τα χρηματα που αναφερεις, μαλλον προκειται για τρελο value for money, γενικοτερα, τρελο value για την ιπποδυναμη αλλα και συνολικα την απιθανη ρετρο εμφανιση της κατασκευης εντος-εκτος. Σιγουρα με την φιλοσοφια περισσοτερο ενος πανισχυρου GT θα ικανοποιησει στο επακρο οποιον το επιλεξει συνειδητα για αυτο τον ρολο.
Το μοναδικο μειονεκτημα εδω, περα απο τα προφανη, -καταναλωση/τεκμηριο-τελη σε σχεση με τα αλλα, θεωρω οτι μαλλον θα ειναι το αρκετα μεγαλο μεγεθος και στην συνεχεια το βαρος, κατι που πιθανοτατα δεν θα συνδυαζεται με τον καλυτερο δυνατο τροπο σε γνωριμες στριφτερες αλλα και συνηθως σφιχτες διαδρομες που κατα κορων διαθετει η χωρα μας.P.S Εαν φτανει κανεις σε Budget γυρω στα 70-75κ ευρω, η υπερβαση απο τα 2 λιτρα στα 3 λιτρα νομιζω οτι δεν ειναι αποτρεπτικος παραγοντας, εκτος εαν υπαρχει περιορισμος πχ κυριως λογω τεκμηριου απο την ηδη κατοχη και αλλων αυτοκινητων-σκαφων κτλ...
Οπερ και σε αυτη την περιπτωση μια 230i με M-pack και λιγο...ημιεργοστασιακο 'γαργαλημα' ευκολα πηγαινει απο τα 252ps στα 300ps και 450ΝΜ ροπης.
http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_k ... g-Benziner
Το μονο που θα της ελειπε ειναι ενα μηχανικο μπλοκε, κωδικος που υπαρχει ως εξτρα απο την Bmw αλλα -μεχρι πρωτινως τουλαχιστον- εμπαινε μονο στην Μ235i... -
@Xristaras7: ως πρώην κάτοχος Cayman, δε φαντάζεσαι πόσο λάθος είσαι όταν την κατακρίνεις για έλλειψη πρακτικότητας. Από τη στιγμή που δεν θες τις πίσω θέσεις (και για να βάζεις στη σύγκριση 2θεσια, μάλλον δεν τις θες), θα εκπλαγείς από τον όγκο των αποσκευών που μπορεί να 'καταπιεί' στους δύο χώρους αποσκευών. Αρκεί να μην έχεις μία τεράστια βαλίτσα ή κούτα, αλλά πάμπολες μικρές ή μεσαίες.
@Κίκιζας Γρηγόρης: ως πρόσφατος αγοραστής αυτοκινήτου σε αυτή την κατηγορία τιμής, σε πληροφορώ ότι παίζει μεγάλο ρόλο ο κυβισμός. Γιατί ένα 2λιτρο θα πληρώσει περίπου 3.500 έκτακτες εισφορές εάν το κρατήσει ο ιδιοκτήτης του για 10 χρόνια, ενώ όποιος προτιμήσει 3λιτρο θα πληρώσει λίγο κάτω από 20.000 (τουλάχιστον αυτά ήταν τα νούμερα πέρσι). Βάλε και τη διαφορά στην ασφάλεια είναι άλλα τέσσερα χιλιαρικάκια στη δεκαετία. Οπότε εάν προσθέσεις αυτές τις 20.000 της διαφοράς σε εξοπλισμό στην Jaguar ή στην Porsche που είναι τα πιο λιτά εξοπλισμένα (2λιτρα), ενδέχεται να καταλήξουν να είναι καλύτερα εξοπλισμένα από τα άλλα δύο.
Προσωπικά θα επέλεγα ξανά την Cayman επειδή είναι φανταστική στην οδήγηση κι ας μην έμεινα ικανοποιημένος από την εισαγωγική εταιρεία. Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που δεν πήρα Macan πέρσι που χρειάστηκα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά οι τύποι με 'ανάγκασαν' να μην πάρω το αυτοκίνητο που είχα ως πρώτη επιλογή. Σόρυ, αλλά δίνω μεγάλη βαρύτητα στη συνέπεια, στην ειλικρίνεια και στην ευθύτητα.
Ίσως να επέλεγα την Jaguar για τον ήχο της (εάν βέβαια ο 2λιτρος είναι εξίσου εθιστικός με τον 3λιτρο) και τη σχεδίασή της, μου έχει κάνει πολύ κακή εντύπωση όμως συνεργείο που ανήκει στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο και είναι κοντά στο σπίτι μου. Έκθεση γκλαμουράτη, νοοτροπία τριτοκοσμική. Θέλω να εμπιστεύομαι το μηχανικό μου, οπότε καλύτερα μακριά κι αγαπημένοι.
Αυτό σημαίνει ότι η δεύτερη επιλογή μου είναι η Μ2. Πανέμορφη όταν την είδα από κοντά και ίσως όχι τόσο διασκεδαστική όσο η Cayman, αλλά αυτό το ξέρεις μόνο όταν οδηγείς και τα δύο. Αν δεν έχεις οδηγήσει την Cayman, η Μ2 θα σου φανεί το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών.
Στην τέταρτη θέση το ΤΤ RS, τουλάχιστον έως ότου κερδίσει κάποιο συγκριτικό με βάση την οδική του συμπεριφορά. Είμαι βέβαιος ότι στο δρόμο μπορεί να είναι το ταχύτερο από τα τέσσερα, αλλά προτιμώ τα χαμόγελα από το κόλλημα της πλάτης στο κάθισμα.
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
@Κίκιζας Γρηγόρης: ως πρόσφατος αγοραστής αυτοκινήτου σε αυτή την κατηγορία τιμής, σε πληροφορώ ότι παίζει μεγάλο ρόλο ο κυβισμός. Γιατί ένα 2λιτρο θα πληρώσει περίπου 3.500 έκτακτες εισφορές εάν το κρατήσει ο ιδιοκτήτης του για 10 χρόνια, ενώ όποιος προτιμήσει 3λιτρο θα πληρώσει λίγο κάτω από 20.000 (τουλάχιστον αυτά ήταν τα νούμερα πέρσι). Βάλε και τη διαφορά στην ασφάλεια είναι άλλα τέσσερα χιλιαρικάκια στη δεκαετία. Οπότε εάν προσθέσεις αυτές τις 20.000 της διαφοράς σε εξοπλισμό στην Jaguar ή στην Porsche που είναι τα πιο λιτά εξοπλισμένα (2λιτρα), ενδέχεται να καταλήξουν να είναι καλύτερα εξοπλισμένα από τα άλλα δύο.
Σεβαστη η αποψη -και το παραπανω κοστος φυσικα- αν και γενικοτερα νομιζω οτι ενας ενδεικτικος χρονος κατοχης, θεωρειται η 5ετια -οπερ και η διαφορα 2λιτρου εναντι 3λιτρου ανα ετος, με τους υπολογισμους σου βγαινει γυρω στα 2κ ευρω παραπανω, σωστα?- και οι οποιες τυχον αλλαγες στο φορολογικο καθεστως, σε αυτο το χρονικο διαστημα, κατι που με βαση την κατασταση της αγορας αυτοκινητου, αμφιβαλλω για το αν θα το διατηρησουν σε τοσο υψηλα επιπεδα...
Προσωπικά θα επέλεγα ξανά την Cayman επειδή είναι φανταστική στην οδήγηση κι ας μην έμεινα ικανοποιημένος από την εισαγωγική εταιρεία. Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που δεν πήρα Macan πέρσι που χρειάστηκα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά οι τύποι με 'ανάγκασαν' να μην πάρω το αυτοκίνητο που είχα ως πρώτη επιλογή. Σόρυ, αλλά δίνω μεγάλη βαρύτητα στη συνέπεια, στην ειλικρίνεια και στην ευθύτητα.
Εχεις ακουσει απο κοντα 718? Δεν περιγραφεται ευκολα το ποσο χαλια ακουγεται, ειδικα για οποιον προερχεται απο οποιαδηποτε Porsche με 6κυλινδρο Boxer, δηλαδη απο την εποχη της πρωτης Boxster το 96'...
(ακομα και με την εξτρα σπορ εξατμιση ο ηχος της δεν παλευται...στο πρωτο ακουσμα, στο αφημα του γκαζιου, δινει την εντυπωση οτι ρεταρει το μοτερ...)
Χιλιες φορες καλυτερα θα ακουγοταν αν φοραγε τον κλασσικο 2λιτρο 4κυλινδρο σε σειρα της Macan...Τωρα αυτο με την εισαγωγικη εταιρια, εχει ενδιαφερον αν θελεις να το αναλυσεις λιγο περισσοτερο, δεν καταλαβα ακριβως τον...εξαναγκασμο που σου επιβληθηκε.
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
@...κι ας μην έμεινα ικανοποιημένος από την εισαγωγική εταιρεία. Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που δεν πήρα Macan πέρσι που χρειάστηκα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά οι τύποι με 'ανάγκασαν' να μην πάρω το αυτοκίνητο που είχα ως πρώτη επιλογή. Σόρυ, αλλά δίνω μεγάλη βαρύτητα στη συνέπεια, στην ειλικρίνεια και στην ευθύτητα.Και υποτίθεται ότι η Μοτοδυναμική (με τεράστια εμπειρία στον χώρο) είναι πολύ ανώτερη από τον Μανιατόπουλο που την είχε προηγυμένως....δεν ήξερα ότι και αυτή είναι τα ίδια χάλια!!
-
@Κίκιζας Γρηγόρης: Όχι δεν έχω ακούσει από κοντά 718, αλλά όσο χάλια και να είναι, το γεγονός ότι πλέον έχει 2λιτρο κινητήρα θεωρώ πως είναι προσόν για την Ελλάδα. Δε μπορεί ρε γμτ, κάποια aftermarket εξάτμιση θα τον βελτιώνει.
Όσο για τη διαφορά στην τιμή, όχι δεν είναι 2k, αλλά πάνω από 10k, ακόμα και στην 5ετια. 17800 είναι το τεκμήριο, δηλαδή 1780 το χρόνο, επί πέντε χρόνια, μαζί με διαφορά 300 ευρώ το χρόνο στην ασφάλεια (με βασικές καλύψεις, όχι μικτή). Ίσως είναι και παραπάνω η διαφορά, δε θυμάμαι αν η έκτακτη εισφορά είναι 10 ή 15% του τεκμηρίου.
Το θέμα που είχα εγώ με την εισαγωγική εταιρεία θα το βρεις στη σελίδα 527 της ενότητας Porsche forum. Δε θέλω να το αναλύσω πάλι εδώ γιατί θα είναι εκτός θέματος.
@Fanis75: Σαφώς και έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τον Μανιατόπουλο, αλλά έντιμους σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τους πεις. Προσωπικά, χωρίς να είμαστε 'φίλοι', με ρώτησαν εάν θέλω να πουν την αλήθεια σε σχέση με την κατάσταση του αυτοκίνητου μου στον υποψήφιο αγοραστή ή να κρύψουν πράγματα. Κι αυτό μετά από ολόκληρη κουβέντα που είχα μαζί τους (ήμουνα απέναντι σε πέντε άτομα: από το διευθυντή πωλήσεων μέχρι την PR) περί ειλικρίνειας.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
@...κι ας μην έμεινα ικανοποιημένος από την εισαγωγική εταιρεία. Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που δεν πήρα Macan πέρσι που χρειάστηκα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά οι τύποι με 'ανάγκασαν' να μην πάρω το αυτοκίνητο που είχα ως πρώτη επιλογή. Σόρυ, αλλά δίνω μεγάλη βαρύτητα στη συνέπεια, στην ειλικρίνεια και στην ευθύτητα.
Και υποτίθεται ότι η Μοτοδυναμική (με τεράστια εμπειρία στον χώρο) είναι πολύ ανώτερη από τον Μανιατόπουλο που την είχε προηγυμένως....δεν ήξερα ότι και αυτή είναι τα ίδια χάλια!!
...των διτροχων.
Ανωτερη υπο την εννοια οτι την ανελαβε ο ομιλος Κυριακοπουλου (S&B Βιομηχανικα Ορυκτα)
Ο Μανιατοπουλος σιγουρα δεν ειχε το...εκτοπισμα ενος ομιλου σαν του Kυριακοπουλου, η επαφη του παντως με τα τετρατροχα ακομα και σε αγωνιστικο επιπεδο υπηρχε σε μεγαλο βαθμο.
Δεν μπορω να πω οτι τα ιδια ισχυουν πχ για τον ceo της Moτοδυναμικης, Σ. Χατζικο, o oποιος παροτι ιδιαιτερα ικανος και οργανωμενος, δεν φαινεται να εχει προτερη σοβαρη επαφη στον χωρο του αυτοκινητου... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...των διτροχων....και των μηχανών θαλάσσης, ενός ιδιαίτερου και απαιτητικού προϊόντος, το οποίο το υποστηρίζουν πολύ καλά (από όσο ξέρω).
-
Ομορφο θέμα και συζήτηση αδέρφια...
Αλλά νοιώθω σαν μονοκύτταρος οργανισμός. Σαν να παίζω με τον μέσι αντίπαλο και δεν υπήρξα καλός εραστής ή σέντερ μπακ... Και οκ, πες τη χι ενα μπορώ να την ονειρευτώ, τα εδώ αναφερόμενα ούτε πριν τον tseaprus...
Μετά έχεις και τον γκρεγκ να μιλάει για χάλια ήχο... Εχεις ακούσει φίλε 120y με σάπια εξάτμιση?R.S.
Πες ότι κερδίζω το λαϊκό. Ο ένας στους δύο κερδίζει λέει. Πες ότι έπαψα να είμαι ο άλλος.
Παραλία, αγγουράκια τουρσί, κοκτέιλ τσίπουρα και γκόμενες...
Σε μια σεζ λονγκ κάνω από το ipad κριτική στη μοτοδυναμική για τη κούρσα και το σκάφος...
...κάπου τα έχω κάνει λάθος...
BMW M2 vs Porsche Cayman vs Jaguar F-type vs Audi TT RS