-
Μια ερώτηση για τους κατόχους του Facelift σχετική με το σύστημα πλοήγησης.
Είμαι πολύ κοντά στο να πάρω το GL+ που δεν έχει το GPS Navigator. Παρόλα αυτά στα extra είδα ότι μπορώ να το βάλω με +490€.
ΑΛΛΑ...
Μήπως κάνω βλακεία; Κάτι έχω καταλάβει από τα συμφραζόμενα ότι με την απλή την οθόνη, αν πάρω μια SD Card με χάρτες θα έχω την επιλογή του Navigation. Ότι δηλαδή υπάρχει ήδη ενσωματωμένος ο δέκτης GPS και απλά του λείπει το κατάλληλο Software.
Λέω βλακείες; -
alnotas,σωστά λες.
Κι εγώ διάβασα σε προηγούμενα posts από ήδη κατόχους του fl,πως παραγγέλνεις την καρτούλα του navi από το ebay σε πολύ οικονομικότερη τιμή (σοβαρά τώρα, 490 ευρώ?? ) και παίζει κανονικά. -
420€...λάθος έκανα
http://www.suzuki.gr/new-s-cross/assets ... celist.pdf
κάτω, κάτω...
( Σύστηµα Πλοήγησης (Αφορά αποκλειστικά το S-Cross): 420 € ) -
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
420€...λάθος έκανα
http://www.suzuki.gr/new-s-cross/assets ... celist.pdf
κάτω, κάτω...
( Σύστηµα Πλοήγησης (Αφορά αποκλειστικά το S-Cross): 420 € )Αυτό αφορά την έκδοση GL UPPER με τον 1000άρη κινητήρα κι είναι aftermarket όλο το ηχοσύστημα (της Κenwood,αν δε κάνω λάθος).
Εσύ αν δεν απατώμαι,θέλεις την 1.4 GL+.Εκεί λείπει όντως μόνο η καρτούλα, που η αντιπροσωπεία τη χρεώνει εκ των υστέρων 250-300 ευρώ (και πάλι αρκετά ακριβότερα,απ'όσο τη βρίσκεις στο ebay). -
Εγώ την πήρα από το ίντερνετ 70€ και δουλεύει τέλεια. Αυτό που ρώτησα σε παλαιότερο ποστ και δεν μου απάντησε κάνεις, είναι ότι αν βάλω λάστιχα 215/60/17 αντί των 215/55/17 που φοράει τώρα, θα έχω πρόβλημα; (esp, abs)
-
steve1978, για αλλαγή διάστασης ελαστικών (με βάση αυτό που έχεις τώρα),βρήκα το παρακάτω site που μπορεί να σε βοηθήσει: http://www.kteohellas.gr/category/303/% ... CF%83.html
Στο manual που έχεις,δεν αναφέρει αν δέχεται και τη συγκεκριμένη διάσταση;
-
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Εγώ την πήρα από το ίντερνετ 70€ και δουλεύει τέλεια. Αυτό που ρώτησα σε παλαιότερο ποστ και δεν μου απάντησε κάνεις, είναι ότι αν βάλω λάστιχα 215/60/17 αντί των 215/55/17 που φοράει τώρα, θα έχω πρόβλημα; (esp, abs)Steve η διαφορά μεταξύ των δύο διαστάσεων είναι 3,12%.
Υποτίθεται ότι μέχρι 3% διαφορά δεν έχεις πρόβλημα.Γιατί σκέφτεσαι να κάνεις τέτοια αλλαγή??
215/60-17 έχω εγώ στο Qashqai -
Δες εδώ αν σε βοηθάει: http://www.glavopoulos.com/el/tires-compare/
-
Δυστυχώς στο manual γράφει μόνο ως εναλλακτική την 215/60/16. Απλά στην 215/55/17 δεν βρίσκω μεγάλη γκάμα ελαστικών (ειδικά αυτά που βγαίνουν για suv).
-
Steve το έχουν κάνει αρκετοί στο Vitara για τον ίδιο λόγο που θες κι εσύ (Α/Τ ελαστικά - συγκεκριμένα κοίταγαν τα Yokohama GO12), δες το αντίστοιχο thread. Απ' όσο θυμάμαι πρόβλημα δεν είχαν, όλα λειτουργούσαν κανονικά. Η αντιπροσωπεία ωστόσο δεν το συστήνει (προφανώς, θέλουν να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση στραβής).
Πρόσεχε βέβαια και στο ΚΤΕΟ...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Steve το έχουν κάνει αρκετοί στο Vitara για τον ίδιο λόγο που θες κι εσύ (Α/Τ ελαστικά - συγκεκριμένα κοίταγαν τα Yokohama GO12), δες το αντίστοιχο thread. Απ' όσο θυμάμαι πρόβλημα δεν είχαν, όλα λειτουργούσαν κανονικά. Η αντιπροσωπεία ωστόσο δεν το συστήνει (προφανώς, θέλουν να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση στραβής).Πρόσεχε βέβαια και στο ΚΤΕΟ...
Το διάβασα στο vitara club. Πολύ ενδιαφέρον. Προφανώς δεν υπάρχει πρόβλημα. Βέβαια με το tpms δεν ξέρω τι παίζει. Πάντως με βάση το ΚΤΕΟ είσαι εκτός. Ξέρουμε τι φάρδος έχει η 17αρα του facelift? 6,5 ή 7?
-
Γεια σας.
115.000 km, 3 χρόνια, έκδοση glx allgrip diesel.Μια χαρά.
-
πωωωω, μεγάλε alatar, του ήπιες το αίμα!!!!
Και εγώ με το vitara που έχω σε 2 χρόνια 67,000 νόμισα πως είμαι από τους ...πρώτους!Με τι καύσιμο alatar? και τα λάδια τα eneos στην αντιπροσωπεία; κάθε 20,000 χλμ;
Μπράβο σου πάντως! -
Καύσιμο φίλε japanese1 έβαζα.... απ'όπου ήμουν, συνήθως απ'τα 'ενισχυμένα', ίσως το πιο πολύ που έχω βάλει είναι v-power. Όλα τα service αντιπροσωπεία μέχρι στιγμής στα προβλεπόμενα χλμ.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια κι εσύ με το vitara καλά πας
Να'μαστε όλοι καλά και να προσέχουμε για να κάνουμε πολλά χλμ ακόμα. -
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Γεια σας.
115.000 km, 3 χρόνια, έκδοση glx allgrip diesel.Μια χαρά.
Τα ντιζελ εχουν πεθανει.Τελος.
Απορω γιατι τα κρατατε ακομα! Δεν διαβαζετε τοσα αρθρα καθημερινα οτι εχουν πεθανει και δεν το ξερετε?Παρεπιπτοντως σε 3 χρονια μπορει να εχεις γλιτωσει και 5-6 χιλιαρικα απο το αν ειχες βενζινη!
Ενταξει μωρε 2 χιλιαρικα το χρονο οικονομια δεν λεει κατι! Το παν ειναι η οδηγικη απολαυση!!!!
-
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Γεια σας.
115.000 km, 3 χρόνια, έκδοση glx allgrip diesel.Μια χαρά.
Μπράβο! Πολύ καλή χρήση. Τα ντίζελ θέλουν χλμ και εκεί που νόμιζα πως στα 3 χρόνια έχω κάνει τα περισσότερα χλμ (85000 ) ανάμεσα στα μέλη του φόρουμ με ντίζελ ήρθες να με ξεπεράσεις με συντριπτική υπεροχή. Χωρίς υπερβολή εάν δεν το ταλαιπωρείς με συμπεριφορές ως να ήταν βενζίνη όχι μόνο αυτά αλλά και στα 5πλάσια θα φτάσεις δίχως πρόβλημα.
Καλή συνέχεια!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Γεια σας.
115.000 km, 3 χρόνια, έκδοση glx allgrip diesel.Μια χαρά.
Τα ντιζελ εχουν πεθανει.Τελος.
Απορω γιατι τα κρατατε ακομα! Δεν διαβαζετε τοσα αρθρα καθημερινα οτι εχουν πεθανει και δεν το ξερετε?Παρεπιπτοντως σε 3 χρονια μπορει να εχεις γλιτωσει και 5-6 χιλιαρικα απο το αν ειχες βενζινη!
Ενταξει μωρε 2 χιλιαρικα το χρονο οικονομια δεν λεει κατι! Το παν ειναι η οδηγικη απολαυση!!!!
Μπαίνετε όλοι στο φορούμ με διάθεση να την πείτε στους άλλους.
Ποσά προβλήματα μπορεί να έχει κάποιος για να ταλαιπωρεί τους υπόλοιπους με εξυπνάδες ;Προφανώς αυτά τα χιλιόμετρα και κάθε συνολικό ετήσιο mileage πάνω από 15Κ είναι ιδανικό για πετρέλαιο. Δεν νομίζω να εχει γράψει ποτε κανείς το ανάποδο.
-
Το παν για την αγορά diesel ή βενζίνη είναι τα ετήσια χιλιόμετρα σε συνδυασμό με την διαφορά τιμής αγοράς: άρα στα πόσα χρόνια θα γίνει η απόσβεση. Μετά, υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες όπως:
- κόστος service
- τέλη κυκλοφορίας
- πιθανές βλάβες και κόστος αποκατάστασης
- τιμή των 2 καυσίμων (βασικά διαφορά τιμής) για τα επόμενα χρόνια
- Πιθανόν έξτρα φόροι (ή όχι) στους κινητήρες diesel ή τέλος για την κυκλοφορία τους στις μεγάλες πόλεις
Όλα τα παραπάνω (με εξαίρεση τα 2 πρώτα) είναι άγνωστες μεταβλητές στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γεια σας.
115.000 km, 3 χρόνια, έκδοση glx allgrip diesel.Μια χαρά.
Τα ντιζελ εχουν πεθανει.Τελος.
Απορω γιατι τα κρατατε ακομα! Δεν διαβαζετε τοσα αρθρα καθημερινα οτι εχουν πεθανει και δεν το ξερετε?Παρεπιπτοντως σε 3 χρονια μπορει να εχεις γλιτωσει και 5-6 χιλιαρικα απο το αν ειχες βενζινη!
Ενταξει μωρε 2 χιλιαρικα το χρονο οικονομια δεν λεει κατι! Το παν ειναι η οδηγικη απολαυση!!!!
Μπαίνετε όλοι στο φορούμ με διάθεση να την πείτε στους άλλους.
Ποσά προβλήματα μπορεί να έχει κάποιος για να ταλαιπωρεί τους υπόλοιπους με εξυπνάδες ;Προφανώς αυτά τα χιλιόμετρα και κάθε συνολικό ετήσιο mileage πάνω από 15Κ είναι ιδανικό για πετρέλαιο. Δεν νομίζω να εχει γράψει ποτε κανείς το ανάποδο.
Tωρα εσυ γιατι νιωθεις θιγμενος δεν το καταλαβαινω!!
Εκτος αν γραφεις στον ειδικο τυπο που θαβει καθημερινα τα ντιζελ!!!
Η ουσια ειναι οτι ο φίλος εκανε μια εξαιρετικη επιλογη την οποια αν την κρατησει για 8-9 χρονια ( λεμε τώρα) θα εχει βγαλει απο το κερδος του σε οικονομια καυσιμου ( με τα δεδομενα της τελευταιας τριετιας τουλαχιστον), ΌΛΟ το κοστος της αρχικης κτησης του αμαξιου!!! Διαφωνεις καπου? -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το παν για την αγορά diesel ή βενζίνη είναι τα ετήσια χιλιόμετρα σε συνδυασμό με την διαφορά τιμής αγοράς: άρα στα πόσα χρόνια θα γίνει η απόσβεση. Μετά, υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες όπως:- κόστος service
- τέλη κυκλοφορίας
- πιθανές βλάβες και κόστος αποκατάστασης
- τιμή των 2 καυσίμων (βασικά διαφορά τιμής) για τα επόμενα χρόνια
- Πιθανόν έξτρα φόροι (ή όχι) στους κινητήρες diesel ή τέλος για την κυκλοφορία τους στις μεγάλες πόλεις
Όλα τα παραπάνω (με εξαίρεση τα 2 πρώτα) είναι άγνωστες μεταβλητές στην Ελλάδα.
Παντα μιλαμε με τα τρεχοντα δεδομενα. Τα 5-6 χιλιαρικα οικονομια που εχω γραψει είναι με τα δεδομενα της τελευταιας τριετιας. Τωρα αν την επομενη 5 ετια αλλαξουν προς το χειροτερο για τα ντιζελ ....ε τοτε δεν θα εχει οικονομια όλο το κοστος του αμαξιου του θα εχει τα 3/4!!! πραγματικα θα ειναι χαμενος!!! απορω γιατι δεν το πουλάει!!
Στην ουσια ο φιλος όπως και οι υπολοιποι κατοχοι του αμαξιου εχουμε ενα αμαξι σουπερ οικονομικό σε καταναλωση ( εγώ 3 χρόνια τωρα είμαι μονιμα κάτω απο 5 λτ ( παιζω από 4.6 ως 4.9) εχω διαρκως επαρκη ροπη για να κινηθώ με ασφάλεια στο φάσμα των 0-150 χλμ και επαρκεις χώρους για οικογενεια, με μόνη παραχωρηση την ξερη πισω αναρτηση και την λουσατη εξωτερικη εμφανιση.
SUZUKI SX4 SCROSS