-
καλησπερα σε ολους.Κοιταζω γενικα για ενα μικρο diesel και εχω καταληξει σε αυτα εδω.Μιλαμε για τα μοντελα που ναι χρονολογια απο 2012-2013 και πανω και ολα εχουν τους μικροτερους κινητηρες diesel.Το πολο εχει 1200 ενω το υπολοιπα ειναι 1400.Πιο πολυ απο τα 5 μαρεσει το polo εχω ακουσει ομως οτι γενικα τα polo εχουν προβλημα και με τους tdi και με τους tsi κινητηρες,Γενικα τα γαλλικα βγαζουν εχω ακουσει βγαζουν ζημιες και εχουν ετσι γενικα service και ανταλλακτικα (οπως και τα γερμανικα) και για το fiesta den εχω ακουσει γενικα κατι αρνητικο.Θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες και τι θα μου προτεινατε οχι τοσο για την εμφανιση τους ή τις επιδοσεις τους αλλα πιο πολυ για την αξιοπιστια τους και γενικα αν βγαζουν κουλες ζημιες ή εχουν ακριβα service
-
καλησπερα σε ολους.Κοιταζω γενικα για ενα μικρο diesel και εχω καταληξει σε αυτα εδω.Μιλαμε για τα μοντελα που ναι χρονολογια απο 2012-2013 και πανω και ολα εχουν τους μικροτερους κινητηρες diesel.Το πολο εχει 1200 ενω το υπολοιπα ειναι 1400.Πιο πολυ απο τα 5 μαρεσει το polo εχω ακουσει ομως οτι γενικα τα polo εχουν προβλημα και με τους tdi και με τους tsi κινητηρες,Γενικα τα γαλλικα βγαζουν εχω ακουσει βγαζουν ζημιες και εχουν ετσι γενικα service και ανταλλακτικα (οπως και τα γερμανικα) και για το fiesta den εχω ακουσει γενικα κατι αρνητικο.Θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες και τι θα μου προτεινατε οχι τοσο για την εμφανιση τους ή τις επιδοσεις τους αλλα πιο πολυ για την αξιοπιστια τους και γενικα αν βγαζουν κουλες ζημιες ή εχουν ακριβα service
-
καλησπερα σε ολους.Κοιταζω γενικα για ενα μικρο diesel και εχω καταληξει σε αυτα εδω.Μιλαμε για τα μοντελα που ναι χρονολογια απο 2012-2013 και πανω και ολα εχουν τους μικροτερους κινητηρες diesel.Το πολο εχει 1200 ενω το υπολοιπα ειναι 1400.Πιο πολυ απο τα 5 μαρεσει το polo εχω ακουσει ομως οτι γενικα τα polo εχουν προβλημα και με τους tdi και με τους tsi κινητηρες,Γενικα τα γαλλικα βγαζουν εχω ακουσει βγαζουν ζημιες και εχουν ετσι γενικα service και ανταλλακτικα (οπως και τα γερμανικα) και για το fiesta den εχω ακουσει γενικα κατι αρνητικο.Θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες και τι θα μου προτεινατε οχι τοσο για την εμφανιση τους ή τις επιδοσεις τους αλλα πιο πολυ για την αξιοπιστια τους και γενικα αν βγαζουν κουλες ζημιες ή εχουν ακριβα service
-
CLIO.
-
Έχω βαρεθεί να διαβάζω τις ίδιες και τις ίδιες προκαταλήψεις.
Γιατί θα πρέπει να σου αλλάξει κάποιος γνώμη??
Αυτά πιστεύεις, κάνε την επιλογή σου.Επίσης, το ερώτημά σου δεν έχει καμία σχέση με τεχνικά θέματα ή βελτιώσεις....
-
Clio ή 208
-
α σορρυ δεν γνωριζα που επρεπε να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα.Μπορουν οι moderators να μεταφερουν το θέμα στη σωστη ενοτητα και να μη ειναι στα τεχνικα θεματα-βελτιωσεις?Ευχαριστω
-
Τα γαλλικά βγάζουν ελάχιστα πρόβλημα πλέον. Από ένα πρόσφατο test drive,μεταξύ των clio-polo-208 εγώ θα πήγαινα στο 208, μου άρεσε πολύ περισσότερο τόσο σαν στήσιμο όσο και σαν ποιότητα εσωτερικού
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
...Kostas πρώτα από όλα αν μένεις σε Αθήνα -Θεσσαλονίκη απέφυγε τα diesel, σύντομα θα έχουν περιορισμούς κυκλοφορίας και τα dpf τους δε τα πάνε καλά με το μποτιλιάρισμα , σε αυτή τι περίπτωση προτίμησε κάποιο μικρό βενζίνης.
Αν μένεις επαρχία το diesel ακόμα και τώρα είναι καλή επιλογή αλλά διάλεξε εταιρία που να σε υποστηρίζει εκεί που είσαι ,αν δε το κατάλαβες περνα μια βόλτα απο το νήμα της PEUGEOT !
-
Φίλε συνονόματε,ο μύθος ότι τα γαλλικά χαλάνε ειναι απλά πλέον μύθος. Στα μικρά diesel ειναι σαφώς πιο μπροστά από τους υπόλοιπους. Και το fiesta είναι καλό,αλλά την τεχνολογία των Γάλλων δεν την φτάνει. Δες και αυτά που σου είπε ο φίλος monman2.
-
Προσωπικα για τους περιορισμους δε πιστευω τιποτα...
Κατα δευτερον και επι του θεματος καποιο απ τα 3 γαλλακια που ειναι εξαιρετικα overall. Και το fiesta ειναι πολυ καλη λυση. -
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
καλησπερα σε ολους.Κοιταζω γενικα για ενα μικρο diesel και εχω καταληξει σε αυτα εδω.Μιλαμε για τα μοντελα που ναι χρονολογια απο 2012-2013 και πανω και ολα εχουν τους μικροτερους κινητηρες diesel.Το πολο εχει 1200 ενω το υπολοιπα ειναι 1400.Πιο πολυ απο τα 5 μαρεσει το polo εχω ακουσει ομως οτι γενικα τα polo εχουν προβλημα και με τους tdi και με τους tsi κινητηρες,Γενικα τα γαλλικα βγαζουν εχω ακουσει βγαζουν ζημιες και εχουν ετσι γενικα service και ανταλλακτικα (οπως και τα γερμανικα) και για το fiesta den εχω ακουσει γενικα κατι αρνητικο.Θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες και τι θα μου προτεινατε οχι τοσο για την εμφανιση τους ή τις επιδοσεις τους αλλα πιο πολυ για την αξιοπιστια τους και γενικα αν βγαζουν κουλες ζημιες ή εχουν ακριβα serviceΑφού σ αρέσει το polo αυτο να παρεις. Ειναι κρίμα να μην αγοράσεις το αμάξι που γουστάρεις απο φόβο. Καποια πόλο είχαν θεμα στις χαμηλές στροφές και έσβηναν , τα αμάξια αυτά επιδιορθώθηκαν και πλέον τα νεότερα δεν έχουν πρόβλημα. Δες τα κι απο κοντά ολα, κάνε test drives θα σε βοηθήσουν στην επιλογή.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
+1 και στο παραπανω αφου το γουσταρεις περισσοτερο. Το σχολιο μου ηταν με αντικειμενικα κριτηρια.
-
Δεν καταλαβαινω τι περιορισμους να βαλει η κυβερνηση στα diesel?Χαμηλους ρυπους εχουν οποτε τι να φορολογησει?Το οτι ειναι diesel?Eξαλλου το 80% των μεταχειρισμενων ειναι diesel οποτε πιο ευκολο και πιο συμφερον για μενα ειναι να παρω diesel.Τωρα στις εκκινησεις σε μποτιλιαρισμα τι θεμα ακριβως θα εχει?δε θα τραβαει οπως τα βενζινοκινητα?Ναι μπορει να ειπα οτι μαρεσει πιο πολυ το polo ομως σε μια τελικη επιλογη δεν ειναι μονο ποιο μας αρεσει πιο πολυ.Εχω διαβασει γενικα οτι οι κινητηρες diesel του πολο βγαζουν προβληματα και ακριβα προβληματα και δεν νομιζω οτι γενικα ενας κινητηρας πρεπει να βγαζει προβληματα.Ειναι ανεπιτρεπτο και ειδικα για μια εταιρεια οπως η vw
-
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
Δεν καταλαβαινω τι περιορισμους να βαλει η κυβερνηση στα diesel?Χαμηλους ρυπους εχουν οποτε τι να φορολογησει?Το οτι ειναι diesel?- Έξτρα φόρο στα diesel
- Τέλος κίνησης στα diesel
- Αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης
- Τέλος για την κυκλοφορία των diesel στο κέντρο
...μερικές μόνο ιδέες (που έχουν ακουστεί ή/και εφαρμόζονται σε άλλες χώρες) και ποιος ξέρει τι άλλο μπορούν να σκεφτούν. Από την στιγμή όμως που βγήκαν στην επιφάνεια οι αληθινοί ρύποι των diesel και η πραγματική μόλυνση που προκαλούν, είναι θέμα χρόνου (τουλάχιστον στην Ευρώπη) να υπάρξουν μέτρα περιορισμού (ή και απαγόρευσης) της κίνησής τους, ειδικά στις μεγάλες πόλεις.
-
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
Δεν καταλαβαινω τι περιορισμους να βαλει η κυβερνηση στα diesel?Χαμηλους ρυπους εχουν οποτε τι να φορολογησει?Το οτι ειναι diesel?Eξαλλου το 80% των μεταχειρισμενων ειναι diesel οποτε πιο ευκολο και πιο συμφερον για μενα ειναι να παρω diesel.Τωρα στις εκκινησεις σε μποτιλιαρισμα τι θεμα ακριβως θα εχει?δε θα τραβαει οπως τα βενζινοκινητα?Ναι μπορει να ειπα οτι μαρεσει πιο πολυ το polo ομως σε μια τελικη επιλογη δεν ειναι μονο ποιο μας αρεσει πιο πολυ.Εχω διαβασει γενικα οτι οι κινητηρες diesel του πολο βγαζουν προβληματα και ακριβα προβληματα και δεν νομιζω οτι γενικα ενας κινητηρας πρεπει να βγαζει προβληματα.Ειναι ανεπιτρεπτο και ειδικα για μια εταιρεια οπως η vwΕ για τα πολο εχεις ακουσει , για τα γαλλικα εχεις ακουσει, μονο το φιεστα σου μενει [emoji14] Θα σου αλλαξουν γνωμη 2-3 ανθρωποι απο εδω;
Ειπαμε καποια πολο tdi ειχαν θεμα στις χαμηλές στροφες δεν υπαρχει πια αυτο.
Τωρα για το diesel οπως σου εγραψαν πολλα μπορουν να γινουν! Κι εκει δειχνει οτι παει η ταση γενικοτερα, προς καταργηση.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδη εχω οδηγησει Clio, fiesta και Polo ο 1.2 Tdi ειναι το μαυρο προβατο. Τα χαρακτιριστικά λειτουργιας του δεν ειναι και τα καλυτερα και εχει μπόλικες δονήσεις ειδικά στις επιταχυνσεις. Κανενα δεν οδηγησα για πολλή ωρα οπότε δεν εχω εκτεταμένη άποψη.
Τι χιλιομετρα κάνεις? Μηπως να δεις και κανενα βενζινοκίνητο? Το τι εχεις ακουσει απο δω κι απο κει καλυτερα μη το λαμβανεις υποψη γιατι πλην του Polo που δεν εχω ασχοληθει και δεν ξερω τα υπολοιπα εχουν αποδειχθει ιδιαιτερα αξιοπιστα και ειναι αρκετά χρονια στους δρόμους. -
Συμφωνώ με τον Γιάννη,μήπως ενδιαφέρεσαι και για βενζίνη;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Οπως ειπαν πιο πριν το polo εκεινης της περιοδου δεν εχει καλο diesel,με αρκετες αναφορες σε θορυβο,τραχεια λειτουργια και ταφος εντελως,αλλωστε εχει καταργηθει κιολας ο 1.2 tdi.Για τον 1.2TSI 105,καποια θεματα με καδενα θυμαμαι και κροταλιασμα που διορθωνοταν με καποιο update.
To fiesta παλι ναι μεν ειναι ομορφο ,ειναι οικονομικο σε καταναλωσεις,ομως υπαρχουν παραπονα οτι δεν εχει καλα φρενα στην εκδοση diesel,οτι δεν εχει συμπεριφορα αναλογη με του ecoboost.Μαλλον σε βλεπω για γαλλο,αρκει να σου αρεσει και καποιο απο τα 3 που ανεφερες.
-
εδώ και 3 μήνες ευτυχής κάτοχος clio 1,5 dci με τα φωτα λεντ.
Επιλογη diesel-clio-polo-208-ds3-fiesta