-
Κλασσικό χαρακτηριστικό για χρόνια των γερμανικών αυτοκινήτων. Δεν ξέρω αν το έχουν και άλλα, πάντως στα τογιότα και στο nissan δεν υπήρχε και ειναι πολύ χρήσιμο για σκοτεινούς δρομους. Οπως διαβασα στο manual το έχει και η X1 αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα!
-
+1000
Πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό. Κρίμα που δεν το εφαρμόζουν όλοι οι κατασκευαστές. Και να πω ότι έχει και κάποιο κόστος... -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
+1000
Πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό. Κρίμα που δεν το εφαρμόζουν όλοι οι κατασκευαστές. Και να πω ότι έχει και κάποιο κόστος...Ειναι όντως καποιες λεπτομέρειες τόσο βολικές που θα περίμενες από όλους να τις εφαρμόζουν και όμως όχι.
Αλλό παράδειγμα το απλό ακούμπημα του φλάς που αναβει μόνο 3 φορές, που το έχουν γαλλικά και γερμανικά αλλά όχι τα γιαπωνεζικα, ακόμα και όταν το αμάξι είναι ίδιο (π.χ. 108 vs Aygo) -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αλλό παράδειγμα το απλό ακούμπημα του φλάς που αναβει μόνο 3 φορές, που το έχουν γαλλικά και γερμανικά αλλά όχι τα γιαπωνεζικα, ακόμα και όταν το αμάξι είναι ίδιο (π.χ. 108 vs Aygo)Μάλιστα στην BMW το ρυθμίζεις εάν θες να ανάβει 1 ή 3 φορές! Στο Kuga π.χ. ανάβει στάνταρ 3 φορές, χωρίς να ρυθμίζεται.
-
Με την ενεργοποίηση της λειτουργίας convenience turn signal, από το σύστημα πληροφόρησης του οδηγού infotainment, το φλάς ανάβει 3 φορές με απλό άγγιγμα.
-
Φώτα στροφής.
Στις στροφές με ταχύτητα κίνησης μέχρι 40 Km/h ενεργοποιείται αυτόματα το φώς προς την πλευρά της στροφής, που είναι ενσωματωμένο στον προβολέα ομίχλης.
Κατά την επιλογή της όπισθεν το φώς κλειστής στροφής ενεργοποιείται και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, για να φωτίσει καλυτέρα τον περίγυρο κατά τους ελιγμούς. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
+1000
Πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό. Κρίμα που δεν το εφαρμόζουν όλοι οι κατασκευαστές. Και να πω ότι έχει και κάποιο κόστος...Ειναι όντως καποιες λεπτομέρειες τόσο βολικές που θα περίμενες από όλους να τις εφαρμόζουν και όμως όχι.
Αλλό παράδειγμα το απλό ακούμπημα του φλάς που αναβει μόνο 3 φορές, που το έχουν γαλλικά και γερμανικά αλλά όχι τα γιαπωνεζικα, ακόμα και όταν το αμάξι είναι ίδιο (π.χ. 108 vs Aygo)Αυτό το έχει και το QQ πάντως
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
+1000
Πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό. Κρίμα που δεν το εφαρμόζουν όλοι οι κατασκευαστές. Και να πω ότι έχει και κάποιο κόστος...Ειναι όντως καποιες λεπτομέρειες τόσο βολικές που θα περίμενες από όλους να τις εφαρμόζουν και όμως όχι.
Αλλό παράδειγμα το απλό ακούμπημα του φλάς που αναβει μόνο 3 φορές, που το έχουν γαλλικά και γερμανικά αλλά όχι τα γιαπωνεζικα, ακόμα και όταν το αμάξι είναι ίδιο (π.χ. 108 vs Aygo)Αυτό το έχει και το QQ πάντως [emoji38]
Από εκεί το έμαθα και εγώ....
Δεν έχεις παράπονο έγραψα για τα γαλλικά αυτοκίνητα [emoji14] -
Γενικά κι εγώ απο τα φώτα ειμαι υπέρ ευχαριστημένη. Ο φωτισμός των στροφών δεν αφήνει σημείο που να μη βλέπεις , δυο φίλοι μου όταν μπήκαν πρωτη φορά και το είδαν ψαρωσαν
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πιθανο να σου εκαναν το χατηρι να ψαρωσουν... Βρε τι διαβαζουμε εδω μεσα... ;-Ρ
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πιθανο να σου εκαναν το χατηρι να ψαρωσουν... Βρε τι διαβαζουμε εδω μεσα... ;-ΡΤα στατικά φώτα στροφών δεν ήταν μέχρι σήμερα κάτι το σύνηθες. Εύλογο λοιπόν είναι κάποιος που δεν τα έχει ξαναδεί, να εντυπωσιάζεται. Συνεπώς, μην ψέγεις με τέτοιο ύφος την ursus.
-
Πολύ πιο πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού των σκοτεινών σημείων στις στροφές εφαρμόστηκε πρώτη φορά από τον Αμερικανό εφευρέτη Τάκερ κάπου μετά το τέλος του πολέμου. Ακολούθως παρόμοιας φιλοσοφίας μηχανισμούς είχαν εφαρμόσει και κάποια Γαλλικά αυτοκίνητα στα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Μπορεί και να είναι θετικό το αποτέλεσμα αλλά κι εγώ δεν ψαρώνω τόσο εύκολα. Μάλιστα οι πολλές συζητήσεις για ένα όχημα που αρχίζουν και τρώνε χρόνο σε φωτάκια μου θυμίζουν μια άλλη λέξη. Τα καθρεφτάκια.
-
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πολύ πιο πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού των σκοτεινών σημείων στις στροφές εφαρμόστηκε πρώτη φορά από τον Αμερικανό εφευρέτη Τάκερ κάπου μετά το τέλος του πολέμου. Ακολούθως παρόμοιας φιλοσοφίας μηχανισμούς είχαν εφαρμόσει και κάποια Γαλλικά αυτοκίνητα στα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Μπορεί και να είναι θετικό το αποτέλεσμα αλλά κι εγώ δεν ψαρώνω τόσο εύκολα. Μάλιστα οι πολλές συζητήσεις για ένα όχημα που αρχίζουν και τρώνε χρόνο σε φωτάκια μου θυμίζουν μια άλλη λέξη. Τα καθρεφτάκια.Κακουλης μου είσαι σήμερα.... Μάλλον πρέπει να χτυπήσουμε καμια μπυριτσα ακόμα να στανιαρεις [emoji14]
-
[emoji106] πέστα Στέφανε [emoji6]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ευχαριστούμε νονέ. Εσύ αγαπητέ Greg_CivEng πως το βλέπεις; Πριν αρχίσεις να με ψέγεις να σου πω ότι αυτό το είχε ένας μπάρμπας μου όταν ένας άλλος είχε ανακαλύψει την τελειότητα σε ένα αερόψυκτο σκαραβαίο... Παγωμένε επειδή σε είδα κι από κοντά είμαι σίγουρος πως μόνο παγωμένος δεν είσαι. Ετσι όποτε κανονίσετε θα είμαι παλι μαζί σας ενώ αν και καπνιστής θα καθίσω στων μη καπ σαν καλό παιδί.
-
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
Πιθανο να σου εκαναν το χατηρι να ψαρωσουν... Βρε τι διαβαζουμε εδω μεσα... ;-Ρ
Τα στατικά φώτα στροφών δεν ήταν μέχρι σήμερα κάτι το σύνηθες. Εύλογο λοιπόν είναι κάποιος που δεν τα έχει ξαναδεί, να εντυπωσιάζεται. Συνεπώς, μην ψέγεις με τέτοιο ύφος την ursus.
Αυτο
Δεν ειναι ο,τι πιο συνηθισμενο -ακομα και σημερα οποτε ειναι λογικο σε καποιον να προκαλεσει εντυπωση
Cooool m8!
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κάποιος ειναι ζηλιάρης που δεν εχει δυναμικά φώτα;
-
Αυτά είναι τα σωστά φώτα στροφής . Ανεξάρτητα δείχνουν προς το εσωτερικό και όχι προβολείς ομίχλης που ανάβει μόνο ο ένας και δεν κάνει σωστή δουλειά και βέβαια ξένον περιστρεφόμενα .
Αυτά βέβαια εδώ και 9 χρόνια από την μη πρίμιουμ Σιτροέν....
Και επειδή την οδηγώ εδώ και 8 χρόνια , η ορατότητα την νύχτα σε δρόμο με στροφές θα εντυπωσιάσει πολλούς που εντυπωσιάζονται από προβολείς ομίχλης....
Α και τα περιστρεφόμενα ξένον , από το 2004 στο φτηνό C4 ...
Πως τα είπε ο άλλος ?
Καθρεπτάκια ?
Α γειά σου.....
-
Δυστυχώς όμως όσα polo πούλησε πέρσι η vw τόσα αυτοκίνητα πούλησε συνολικά η citroen στην Ελλάδα
Χοντρικά ε
VW Tiguan 2016