-
Εντος εγγύησης όλα;
-
Εντος εγγυησης ολα εκτος βεβαια απο τα λαδια και τα φιλτρα.
-
Καλημέρα σε όλους!
Πρώτη μου ανάρτηση εδω, εχω διαβάσει αρκετές από τις σελίδες της συζήτησης και ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο ένα DUSTER 1,6 4χ4 (βενζίνη) από αρχές του 2011. με δεδομένο ότι κάνω περίπου 12000 χλμ το χρόνο και τις επισημες κατανατώσεις +2 λίτρα/100 χλμ, (και τα στοιχεία του riverael1) και τη διαφορά στο κόστος καυσίμου η διαφορά στην τιμή κατά έτος χρήσης έιναι περίπου 500 ευρώ.
Αν έχει κάποιος εμπειρία με αυτό το μοντέλο θα χαιρόμουν πολύ να μοιραστεί κάποια στοιχεία/ προβλήματα/ καταναλώσεις...
Ή άν υπάρχει κάποιο thread και μου έχει ξεφύγει παρακαλώ κατευθυντε με ανάλογα.
Ευχαριστώ! -
Γνωστός μου που έχει το βενζίνης μου λέει για 12άρια κατανάλωση...κινείται περισσότερο σε ορεινό περιβάλλον
-
Να έχετε υπόψιν ότι οι εκπομές του συγκεκριμένου μοντέλου DUSTER 1,6 4χ4 (βενζίνη) είναι 185 gr Co2 που συνεπάγεται τέλη 512 ευρώ ετησίως (επίσης δεν κινείται στο δακτύλιο κάθε μέρα).Αντίθετα το αντίστοιχο πετρέλαιο έχει 130 gr Co2 που σημαίνει 156 ευρώ ετησίως (με extra bonus την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο). Οι διαφορές στις τιμές μεταπώλησης δεν είναι τυχαίες. Σε βενζίνη μόνο 1.2 Tce (υπάρχουν και 4Χ4 εισαγωγή από εξωτερικό).
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Σχετικά με τα τέλη, ρώτησα και έκανα λάθος, είναι ταξινομιμένο 10/10, οπότε είναι με τα τέλη στα 280.
-
Ο χρήστης Yiannis K έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Σχετικά με τα τέλη, ρώτησα και έκανα λάθος, είναι ταξινομιμένο 10/10, οπότε είναι με τα τέλη στα 280.Δεν σε φοβίζει αν του χρόνου αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού;;
-
Σίγουρος δεν μπορεί να είναι κανένας, αλλά αλλαγή τρόπου υπολογισμού (από cc σε co2) είναι οικονομικά αδύνατο να γίνει για τα παλιά. Θα κλάψουνε μανούλες. Ειδικά κάτι jimny, rx8 αλλά και άλλα θα τα βάλουν φωτιά μπροστά στο υπουργείο, μιλάμε για τρελές αυξήσεις. Συν ότι τόσο καιρό όλα τα μτχ εισαγόμενα έπαιρναν ημ/νία άδειας καινούργια, άντε να βρεις εκπομπές για αμάξι του 90 πχ.
-
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2 9 λίτρα μ.ο. υπολόγισε. Το αντίστοιχο diesel με ήπια οδήγηση μ.ο. 6.5 700€ διάφορα κατ έτος με 12000χλμ. Συν τις διάφορες λόγω ροπής του diesel
-
Αν και πολυ λιγο στα χερια μου και με 12000χλμ στο κοντερ το ανωτερο που μου εχει γραψει με οδηγηση εως 110-120χλμ ειναι 5,8lt /100km.Απο εκει και πανω αν το παω παραπανω ανεβαινει αισθητα,κατι απολυτως λογικο για το σχημα και τον τυπο του αυτοκινητου.Παρεπιπτωντος εχει ψωνισει κανεις απο το site daciamag.com?Αν ναι εχει θετικες ή αρνητικες εντυπωσεις?
-
Αρνητικο του ειναι τα ακριβα μεταφορικα.Εχω αγορασει απο εκει τον τεμπελη που εχει καπου 50 ευρω,(εσπασε με δικη μου ευθυνη,αλλα δεν ηταν και τιποτα σπουδαιας ποιοτητας) μετα αγορασα απο εκει τον γνησιο καθως και τους λασποτηρες.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Παρόλα αυτά διαπιστωθηκε μια ελαφριά υποχώρηση κάποιων χιλιοστών στην μια βάση της μηχανής, η οποία εντέλει θα αλλαχθεί σύντομα δίχως κάποιο κόστος επιβάρυνσης.
Φίλοι καλημέρα.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη αντικατάσταση που είχα αναφέρει. Μηδενικό κόστος. Όλα καλά -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Παρόλα αυτά διαπιστωθηκε μια ελαφριά υποχώρηση κάποιων χιλιοστών στην μια βάση της μηχανής, η οποία εντέλει θα αλλαχθεί σύντομα δίχως κάποιο κόστος επιβάρυνσης.
Φίλοι καλημέρα.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη αντικατάσταση που είχα αναφέρει. Μηδενικό κόστος. Όλα καλάΜπόρεσες μετά τα κοψίδια και τις μπυρες να πας συνεργείο; τα έδωσες τα χαιρετίσματα στο team ;
-
ellobo το τρίξιμο που ακούς στην ανάρτηση πιθανόν να είναι από την πόρπη που κλειδώνει το πορτμπαγκάζ όταν κλείνει. Λίπανέ το σε εκείνο το σημείο και δοκίμασε αν συνεχίζει να τρίζει. Αν ναι, τότε δες την ανάρτηση. Έχει συμβεί και σε άλλους, μεταξύ αυτών κι εγώ.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Παρόλα αυτά διαπιστωθηκε μια ελαφριά υποχώρηση κάποιων χιλιοστών στην μια βάση της μηχανής, η οποία εντέλει θα αλλαχθεί σύντομα δίχως κάποιο κόστος επιβάρυνσης.
Φίλοι καλημέρα.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη αντικατάσταση που είχα αναφέρει. Μηδενικό κόστος. Όλα καλάΜπόρεσες μετά τα κοψίδια και τις μπυρες να πας συνεργείο; τα έδωσες τα χαιρετίσματα στο team ;
Καλημέρα Στέφανε! Το έκανα καθ' υπόδειξη σου και πως θα μπορούσα άλλωστε; Ηθελα να δω τις αντιδράσεις του Παναγιώτη, του Ταξιάρχη και του κου Γιάννη...
Ενα μόνο... Σαν άνθρωπος θα τους λείψεις . Σαν πελάτης όχι.
-
@ Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ο πρώτος τεμπέλης που τοποθετήσατε είναι αυτός που μπαίνει στην ποτηροθήκη?Αν ναι ήταν λειτουργικός ή καλύτερο είναι να μπεί ο εργοστασιακός,γιατί έχουν και την διπλάσια τιμή.Στον εργοστασιακό χρειάζεται να βγούν τα καθίσματα για τοποθέτηση?
-
@Snowpeak Ευχαριστώ πολύ θα λιπάνω και την κλειδαριά και το άγκιστρο.
-
Ο χρήστης ellobo έγραψε:
@ Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ο πρώτος τεμπέλης που τοποθετήσατε είναι αυτός που μπαίνει στην ποτηροθήκη?Αν ναι ήταν λειτουργικός ή καλύτερο είναι να μπεί ο εργοστασιακός,γιατί έχουν και την διπλάσια τιμή.Στον εργοστασιακό χρειάζεται να βγούν τα καθίσματα για τοποθέτηση?Οχι,μπαινει σε μια μεταλλικη βαση αναμεσα στα καθισματα.Αν θυμαμαι καλα δεν βγαλανε τα καθισματα,απλα τα τραβηξαν τελειως πισω.Τους παιδεψε αρκετα παντως.Ηταν λειτουργικος και μαλιστα ειχε κι αυτος την δυνατοτητανα μετακινηται προς τα εμπρος για να ξεκουραζει καλυτερα το μπρατσο,αλλα μετα καμποσο καιρο οταν τον εκλεινα μπορει να εχασκε μισο περιπου εκατοστο δεξια ή αριστερα.
Οταν εσπασε και πηρα τον γνησιο,ευτυχως ταιριαξε στην μεταλικη βαση του παλιου,επανω στην οποια τοποθετηθηκε.Ο γνησιος ειχε πλαστικη βαση.Και βεβαια το καπακι κλεινει σωστα. -
Τελευταια έχω την εντύπωση πως ακούω ενα μεγαλυτερο θορυβο-κροτάλισμα από οτι παλιοτερα απο τον κινητήρα όταν οι στροφές είναι απο 800-1000. Στο ρελαντί στις 750 περιπου δεν ακούγεται. Εχεις κάποιος κάποια ιδέα αν είναι Νορμάλ; χιλιομετρα 56000/4 χρονια
-
Μια πρώτη σκέψη είναι το καύσιμο. Κοχύλι μήπως;
Dacia Duster