όλα είναι θέμα ροπής....καλύτερα ο πετρελαιοκινητήρας αλλά απευθύνεται σε αυτούς που κάνουν αρκετά - πολλά χιλιόμετρα (>20000/ έτος). Γι' αυτή την εργασία εγώ προσωπικά θα κοίταγα κάποιο μεταχειρισμένο dacia duster 4χ4 το οποίο θα με καλύπτει και σε σχετικά μη ομαλά - σαθρά εδάφη παραλίες ενώ έχει χαμηλό κόστος χρήσης. Κάνεις συμβιβασμούς αλλά δεν πολυσκέφτεσαι το πως είναι η ακτή για το που θα 'ρίξεις μέσα' το σκάφος. Στα (+) η πολύ κοντή 1η και το Lock - κλείδωμα του διαφορικού....
Best posts made by gnikas
-
RE: Επιλογή αυτοκινήτου για ρυμούλκηση σκάφους
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Ξέρουμε κάποιο συνεργείο που να μπορεί να τρυπήσει τα έμβολα ανοίγοντας τις επιπλέον δύο τρύπες σε κάθε έμβολο; Τα ελατήρια λογικά θα αλλαχθούν. Θα χρειαστούμε να πάμε σε oversize ή θα γίνει δουλειά με τα υπάρχοντα ήδη έμβολα;
-
RE: Οδήγησα....
Το είχα για 2000 χιλιόμετρα για μία βδομάδα με το οποίο κινήθηκα στη Δυτική Μακεδονία. Το αυτοκίνητο είχε ήδη 61000 χλμ αλλά δεν έκανε ούτε τσικ. Από χώροι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο (αν και έχει μήκος 4,47 και φάρδος 1,90 - ύψος 1,60) ενώ στερείται στοιχείων πολυμορφικότητας. (πχ μετακινούμενο πίσω κάθισμα) με την εκμετάλλευση χώρων να είναι μέτρια (Ο χώρος του κινητήρα καταλαμβάνει σχεδιαστικά μεγάλο μέρος σε σχέση με το αμάξωμα). Το πλαίσιο δείχνει να είναι ιδαίτερα στιβαρό, δεν ακούγεται κάτι στο εσωτερικό πέρα από τον κινητήρα (σε σημείο μάλλον ελαφρά κουραστικό).Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της AISIN σώζει την κατάσταση σε ένα βαρύ πλάσιο 1400+ κιλά το οποίο κινείται από ένα 3κύλινδρο κινητήρα 130 ίππων και 23 kgr ροπής. H μέση κατανάλωση των 2000 χλμ σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες 90-120 χλμ είναι 6,6 λίτρα ανά 100χλμ. Η κατευθυντικότητα υποδειγματική, το τιμόνι (με ηλεκτρική υποβοήθηση) κόβει πάρα πολύ σε ελιγμούς αλλά δεν μεταφέρει ιδιαίτερες πληροφορίες για την ποιότητα της ασφάλτου. Τα φρένα ουδέποτε έδειξαν σημεία κούρασης σε νορμάλ ταχύτητες (δίσκοι παντού). Η πίσω ανάρτηση σε ανωμαλίες δεν δείχνει κάποια ιδιαίτερη προοδευτικότητα (ημιάκαμπτος). Τα καθίσματα ήταν σχετικά άνετα και όχι ιδαίτερα σκληρά σε σχέση με το παρελθόν της opel (είχα opel astra G και έχω εικόνα και από insignia 1.8 και 1.6 turbo). O κλιματισμός άψογος με αξαίρεση ότι οι αεραγωγοί δεν κλείνουν (δεν υπάρχει κάποια περσίδα) παρά μόνο μπορούν να κατευθυνθούν. Μεγάλο μείον ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα (τι SUV είναι άραγε;) παρά μόνο κιτ επισκευής. Το πορτμπαγκάζ είναι 500 λίτρα (έχει κάποια σημεία να στηρίξεις-κρεμάσεις κάποιες τσάντες αλλά μέχρι εκεί ενώ δεν φωτίζεται ικανοποιητικά). Οι ηλεκτρονικές ευκολίες (οθόνες - κάμερα οπισθοπορείας) βοηθάνε πάρα πολύ σε ένα αυτοκίνητο το οποίο μάλλον δεν κάνει για την πόλη. Το στοιχείο που ξεχωρίζει πάντως είνα το αυτόματο κιβώτιο το οποίο μάλλον είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το χειροκίνητο. Από τα 100 χλμ και πάνω επιλέγει 8η στον εθνικό δρόμο με 2000 σαλ το κιβώτιο ενώ αποκρίνεται άμεσα στις εντολές και έχει και χειροκίνητη λειτουργία με "αυτιά +/-" στο τιμόνι. Η απόσταση από το έδαφος είναι καλή ενώ τα λάστιχα 215/65/17 είναι προσανατολισμένα προς την άνεση και υποβοηθούν στην βελτίωση της άνεσης μίας μάλλον μέτριας σε άνεση ανάρτησης
-
RE: Θέμα με ρελαντί σε Yaris 1.3 2001
@portomarko said in Θέμα με ρελαντί σε Yaris 1.3 2001:
Μήπως φρακαρει καμιά ντιζα; Με τα χρόνια ίσως έχει φαγωθεί και μαγκωνεται κανένα συρματάκι...
Δες μήπως η μοκέτα ψιλοακουμπάει το γκάζι και το πατάει ελάχιστα. Όταν συμπλεκτάρεις μήπως σποραδικά ανεβαίνουν αφύσικα οι στροφές; Αν ναι πέσε από κάτω από το τιμόνι και ακολούθησε την ντίζα του γκαζιού. Εκεί που στηρίζεται (στο άκρο) έχει ένα λάστιχο που μπορεί να έχει βγει και την κρατάει λίγο πατημένη... Επίσης καλό θα είναι να μπει και λίγο σπρέι στην ντίζα εκεί στις αρχές μήπως έχει βρωμιά και κολλάει... Εάν είναι τσαλακωμένη - φθαρμένη τότε αλλαγή.
Latest posts made by gnikas
-
RE: Οδήγησα....
Το είχα για 2000 χιλιόμετρα για μία βδομάδα με το οποίο κινήθηκα στη Δυτική Μακεδονία. Το αυτοκίνητο είχε ήδη 61000 χλμ αλλά δεν έκανε ούτε τσικ. Από χώροι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο (αν και έχει μήκος 4,47 και φάρδος 1,90 - ύψος 1,60) ενώ στερείται στοιχείων πολυμορφικότητας. (πχ μετακινούμενο πίσω κάθισμα) με την εκμετάλλευση χώρων να είναι μέτρια (Ο χώρος του κινητήρα καταλαμβάνει σχεδιαστικά μεγάλο μέρος σε σχέση με το αμάξωμα). Το πλαίσιο δείχνει να είναι ιδαίτερα στιβαρό, δεν ακούγεται κάτι στο εσωτερικό πέρα από τον κινητήρα (σε σημείο μάλλον ελαφρά κουραστικό).Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της AISIN σώζει την κατάσταση σε ένα βαρύ πλάσιο 1400+ κιλά το οποίο κινείται από ένα 3κύλινδρο κινητήρα 130 ίππων και 23 kgr ροπής. H μέση κατανάλωση των 2000 χλμ σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες 90-120 χλμ είναι 6,6 λίτρα ανά 100χλμ. Η κατευθυντικότητα υποδειγματική, το τιμόνι (με ηλεκτρική υποβοήθηση) κόβει πάρα πολύ σε ελιγμούς αλλά δεν μεταφέρει ιδιαίτερες πληροφορίες για την ποιότητα της ασφάλτου. Τα φρένα ουδέποτε έδειξαν σημεία κούρασης σε νορμάλ ταχύτητες (δίσκοι παντού). Η πίσω ανάρτηση σε ανωμαλίες δεν δείχνει κάποια ιδιαίτερη προοδευτικότητα (ημιάκαμπτος). Τα καθίσματα ήταν σχετικά άνετα και όχι ιδαίτερα σκληρά σε σχέση με το παρελθόν της opel (είχα opel astra G και έχω εικόνα και από insignia 1.8 και 1.6 turbo). O κλιματισμός άψογος με αξαίρεση ότι οι αεραγωγοί δεν κλείνουν (δεν υπάρχει κάποια περσίδα) παρά μόνο μπορούν να κατευθυνθούν. Μεγάλο μείον ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα (τι SUV είναι άραγε;) παρά μόνο κιτ επισκευής. Το πορτμπαγκάζ είναι 500 λίτρα (έχει κάποια σημεία να στηρίξεις-κρεμάσεις κάποιες τσάντες αλλά μέχρι εκεί ενώ δεν φωτίζεται ικανοποιητικά). Οι ηλεκτρονικές ευκολίες (οθόνες - κάμερα οπισθοπορείας) βοηθάνε πάρα πολύ σε ένα αυτοκίνητο το οποίο μάλλον δεν κάνει για την πόλη. Το στοιχείο που ξεχωρίζει πάντως είνα το αυτόματο κιβώτιο το οποίο μάλλον είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το χειροκίνητο. Από τα 100 χλμ και πάνω επιλέγει 8η στον εθνικό δρόμο με 2000 σαλ το κιβώτιο ενώ αποκρίνεται άμεσα στις εντολές και έχει και χειροκίνητη λειτουργία με "αυτιά +/-" στο τιμόνι. Η απόσταση από το έδαφος είναι καλή ενώ τα λάστιχα 215/65/17 είναι προσανατολισμένα προς την άνεση και υποβοηθούν στην βελτίωση της άνεσης μίας μάλλον μέτριας σε άνεση ανάρτησης
-
RE: Θέμα με ρελαντί σε Yaris 1.3 2001
@portomarko said in Θέμα με ρελαντί σε Yaris 1.3 2001:
Μήπως φρακαρει καμιά ντιζα; Με τα χρόνια ίσως έχει φαγωθεί και μαγκωνεται κανένα συρματάκι...
Δες μήπως η μοκέτα ψιλοακουμπάει το γκάζι και το πατάει ελάχιστα. Όταν συμπλεκτάρεις μήπως σποραδικά ανεβαίνουν αφύσικα οι στροφές; Αν ναι πέσε από κάτω από το τιμόνι και ακολούθησε την ντίζα του γκαζιού. Εκεί που στηρίζεται (στο άκρο) έχει ένα λάστιχο που μπορεί να έχει βγει και την κρατάει λίγο πατημένη... Επίσης καλό θα είναι να μπει και λίγο σπρέι στην ντίζα εκεί στις αρχές μήπως έχει βρωμιά και κολλάει... Εάν είναι τσαλακωμένη - φθαρμένη τότε αλλαγή.
-
RE: Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15
Άσε το αυτοκίνητο 1-2 ώρες χωρίς ρεύμα τελείως, να γυρίσουν όλα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και αρχίζεις μετά και κάνεις ελέγχους....
-
RE: Επιλογή τακακιών
Τι μπύρες να φέρω;
ΥΓ: Απλά καταπληκτικός.......
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου 4χ4
Επειδή έχουμε αγροτικό Pickup σε χρήση .... το αυτοκίνητο εάν είναι για φόρτωμα καλό θα είναι να έχει φύλλα σούστας πίσω (ιδίως αν πηγαίνει χωμάτινες διαδρομές). Σε ότι αφορά την ΚΙΑ και γενικά τους κορεάτες σίγουρα δεν είναι TOYOTA (ιδίως προ 2000) ούτε NISSAN (ομοίως χρονικά) στην αξιοπιστία τους και στη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών (η TOYOTA ήταν μπροστά λόγω του εν' Ελλάδι κέντρου ανταλλακτικών και της βέλγικης διαχείρισης από την Inchcape). Εάν πρόκειται να κάνετε αγορά και ιδίως άμα είστε σε επαρχία ή νησί το θέμα της διαθεσιμότητας ανταλλακτικών στην Ελλάδα το θεωρώ εξαιρετικά καθοριστικό για την επιλογή.
-
RE: Αλουμίνιο, το αγαπημένο
Μπράβο, πρώτη φορά βρίσκω αρθρογραφία έτσι 'τακτοποιημένη'
-
RE: Αλουμίνιο, το αγαπημένο
Μπράβο, πρώτη φορά τα βρίσκω αρθρογραφία έτσι 'τακτοποιημένη'
-
RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles
τα 300.000 χλμ. είναι πίνατς για εναν συγχρονο κινητηρα, τα επιαναν και πριν 20 χρονια οι περισσοτεροι.
Είναι εξαιρετικά αμφίβολο για πάρα πολλούς σύγχρονους κατασκευαστές να σχεδιάζουν ότι οι κινητήρες τους θα έχουν τόση διάρκεια ζωής....
-
RE: Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση
Δηλαδή ρε παιδιά εννοειτε πως η θερμοκρασία που ανεβάζε το αμάξι ήταν απλά εικονική και όχι πραγματική;
Σωστά...
-
RE: έσπασε το παρμπρίζ
Να συμπληρώσω ότι οι επιπλέον πόντες είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσεις αρκετά την ακαμψία στο face-lifting μοντέλων και να επωφεληθείς οικονομικά (σαν εταιρεία) χωρίς να κάνεις μεγάλες αλλαγές στην γραμμή παραγωγής. Συνήθως ακόμα και τα κομμάτια που αλλάζουν (μάσκα, προφυλακτήρες και λοιπές μικρολεπτομέρειες) ταιριάζουν από πλευράς συναρμογής (εσωτερικά πάντα) με το προγενέστερο μοντέλο.