-
Και εγώ για φυσιολογικό θα τον χαρακτήριζα. Και το το qq που είχε ηλεκτρικό χειρόφρενο κάπως έτσι έκανε και δεν το θεωρούσαμε θέμα. Αντίθετα το Qq κάνει στους περισσότερους ένα κλακ κλακ όταν κάνεις μανούβρες στάθμευσης και απόστάθμευσης από τα πίσω τακακια και ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση....
Τεσπα, μολις έκανα δοκιμή μιας ώρας μονος με το sdrive 18i και για καλύτερες εντυπώσεις σε ανοιχτό δρόμο μπήκα Αττική οδό από Κύμης μέχρι αεροδρόμιο και πίσω και μετά για λίγο εκτός σε κάποια σκατοσοκκακια με λάκουβες και ανωμαλίες στα πέριξ της αντιπροσωπείας.
Αν και το αμάξι είχε πολλα περισσότερα σε εξοπλισμό που αυτό της προσφοράς δεν μπορώ να πω ότι θα ζήλευα κάτι πλην των Led που φωτίζαν στο Θεό...
Αντίθετα με εκνεύρισε απίστευτα το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας που αντί ηχητικής ειδοποίησης όπως στο qq ή στο yaris, εδώ τρέμει το τιμόνι (force feedback σαν χειριστήριο παιχνιδοκονσολας) και δεν μπορούσα να το απενεργοποιησω.
Επίσης δεν μπόρεσα να βρω την απολυτως βολική για μένα θέση οδήγησης αλλά γιαυτό πιστεύω ευθύνονται οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις στις οποίες δεν ειμαι συνηθισμένος. Μάλλον είχε και lumbar support αλλά λάθος για το δικό μου σώματοτυπο ρυθμισμένο, αλλά ούτε αυτό ήξερα να πειράξω. Το απλό κάθισμα καλό (στα σπορ δεν χωράνε τα πλευρακια μου) αλλά λείπει λίγο στήριξη κάτω από τη γωνία που κάνει το πόδι στο γόνατο.. σε κάθε περίπτωση δεν θέλησα να χάσω χρόνο οδήγησης με τις ρυθμίσεις.Στα των σημαντικών τώρα.
Το αμάξι είναι στιβαρό, φοβερή αίσθηση, πάτημα, ακόμα και νεύρο. Μου είχε λείψει αυτό το νεύρο της βενζινης με τα diesel τα τελευταία χρονια. Ειδικά στο sport mode είναι διαολος. Αρπάζει αμεσως.
Στο οικονομικό mode είναι ραθυμο αλλά οικονομικό (είδα κατω από 8 σε σβελτη και πάλι οδήγηση).
Φρένα πολύ καλά, θόρυβος κύλισης και αεροδυναμικος από καθρέπτες πάνω από τα 140. Βέβαια η κύλιση ισως έχει μια αλλη χροιά λόγω rf ή απλα εγώ μπορεί με όσα διαβάζω να το άκουσα έτσι.
Κανένα παντως χοντρό κοπανήμα στα σαμαρακια διοδίων ή στις λάκουβες των τοπικών δρόμων (18αρες run flat)
Μόνο αξιοπερίεργο για το οποίο δεν πήρα απάντηση από τους πωλητές που ρώτησα μετά, ήταν κάτι που άκουγα στις πολύ υψηλές στροφές (στα όρια του κόφτη) κάνοντας kickdown.
Εκεί, πέρα από τη χροιά του κινητήρα με ολίγο τρικυλινδριλα όπου μόνο τότε τον άκουγες μέσα στην καμπίνα (αλλιως δεν ακούγεται καθόλου!!) ακουγόταν και κάτι σαν φουρφουρισμα ή συντονισμός.
Να ηταν αεραγωγός δύσκολο γιατί το αμάξι είναι με 1700 χλμ και δεν ακουγόταν τίποτα άλλο.
Μόλις άφηνες το γκάζι σταματούσε και ισως στο sport mode να μην Ακουγόταν πάντα. Να πω την αλήθεια επειδή έχω μια ευαισθησία στους θορυβους, αυτό ήταν το μονο που με πάγωσε, εκτός αν είναι feature.... Αλλά ο Φάνης με τον οποίο μίλησα δεν το θυμάται από το δικό του td. Άκουγες το ψιλό μουγκρισματακι του τρικύλινδρου και από πίσω αυτό το φουρφουρισμα.Τέλος το αυτόματο κιβώτιο δείχνει αξιοπρεπεστατο αλλά την αίσθηση του 6ταχυτου dsg (σε golf gt με τα 170 άλογα βέβαια) δεν την έχει.
Στο σπορ Mode πάντως είναι μάλλον εξίσου γρήγορο αλλά στα λοιπά modes αναγκάζεσαι σε συχνά kickdown για επιτάχυνση.Σε γενικές γραμμές μου άρεσε. Ποιότητα at last.
Με ανησύχησε αυτός ο ήχος και φυσικά η τιμή είναι πάντα ένα θέμα, μολονότι η τρέχουσα προσφορά είναι μάλλον κλοπή σε σχέση με τις νορμαλ τιμές και τη λίστα αξεσουάρ. -
Tα σπορ καθισματα ρυθμιζονται σε πλατος ηλεκτρικα και εχουν και επεκταση για τα γονατα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Tα σπορ καθισματα ρυθμιζονται σε πλατος ηλεκτρικα και εχουν και επεκταση για τα γονατα.Την επέκταση για τα γόνατα θα την εκτιμούσα, αλλά το όλο στήσιμο των σπορ μάλλον όχι....
Δεν ασχολήθηκα πάντως πολύ με τις ρυθμίσεις γιατί ήθελα να το οδηγήσω πρωτίστως... -
To θορυβο που τον ακουσες? Εχουν ενα θεμα με wastegate rattle στην επιταχυνση σε ενα που ειχα ακουσει (εγω πεζος αυτο ξεκινουσε) ηταν αρκετα εντονο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τέλος το αυτόματο κιβώτιο δείχνει αξιοπρεπεστατο αλλά την αίσθηση του 6ταχυτου dsg (σε golf gt με τα 170 άλογα βέβαια) δεν την έχει.
Στο σπορ Mode πάντως είναι μάλλον εξίσου γρήγορο αλλά στα λοιπά modes αναγκάζεσαι σε συχνά kickdown για επιτάχυνση.Σε γενικές γραμμές μου άρεσε. Ποιότητα at last.
Με ανησύχησε αυτός ο ήχος και φυσικά η τιμή είναι πάντα ένα θέμα, μολονότι η τρέχουσα προσφορά είναι μάλλον κλοπή σε σχέση με τις νορμαλ τιμές και τη λίστα αξεσουάρ.Το εξάρι αυτόματο δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Το οκτάρι όμως είναι εξαιρετικό. Δυστυχώς πηγαινει μόνο στα μεγάλα κυβικά.
Δες το 9 της zf στο CRV εναλλακτικά. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μια φορα εβαλα την μεσαια βενζινη σε πρατηριο Σελλ (απο τα μεγαλα) και μεχρι να βγω στην Κηφισιας μου ειχε σβυσει 3 φορες και σερνονταν στον δρομο. Μετα εβαλα την απλη ΕΚΟ που εβαζα παντα και μου φανηκε αρκετα ποιο δυνατο. Τεσπα αν εσυ εχεις στα χερια σου 3κυλινδρο και βαλεις 100σταρα και δεις διαφορα φωναξε με να το δω και εγω.Exω δει ηδη οταν εβαλα 100αρα σε ενα Μini Cooper F56 1.5/136 που ειχα παρει για td...To ειχα παρει με σχεδον αδειο ρεζερβουαρ, λιγο πριν αναψει λαμπακι, πρεπει να ειχε σχεδον 10λιτρα μεσα, προφανεστατα απλη.
Mετα απο λιγο του εβαλα αλλα 10 λιτρα περιπου 100αρα (ΕΚΟ) και ειδα μια μικρη διαφορα, ακριβως στην ιδια διαδρομη, την ιδια μερα...Σκεψου εαν μεσα ειχε ΜΟΝΟ 100αρα και οχι μπερδεμενη.Για μενα προφανως και αξιζει, οταν υπαρχουν και μικροεκπτωσεις τυπου 3% πχ σε τραπεζικες χρεωστικες-πιστωτικες καρτες για διαφορους ομιλους πρατηριων, η πραγματικη διαφορα απλης αμολυβδης Vs 100αρας μειωνεται...Εξισου σημαντικο ειναι και το γεγονος, οτι ετσι μειωνονται δραματικα τα ποσοστα να βρεθεις με νοθευμενη, (στην χειροτερη αντι για 100ρα θα εχεις 98αρα, παντως οχι 'κουφια' 95αρα πχ) κατι που στην χωρα μας ειναι σχεδον...θεσμος, εκτος εαν εχεις σταμπαρει πχ καποιο συγκεκριμενο πρατηριο και βαζεις μονο απο εκει...
-
Η avin με καρτες της πειραιως εχει εκπτωση σαν αυτη που λεει ο Γρηγορης οποτε σχεδον εξανεμιζεται η διαφορα
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
To θορυβο που τον ακουσες? Εχουν ενα θεμα με wastegate rattle στην επιταχυνση σε ενα που ειχα ακουσει (εγω πεζος αυτο ξεκινουσε) ηταν αρκετα εντονο.Για το wastegate μου είπε και ο Φάνης (ευχαριστώ και δημοσίως Φάνη για την υπομονή σου και τη βοήθεια σου) αλλά όπως αυτόςο θόρυβος (φουρφουρισμα, σαν φτερωτή που χτυπάει) ακούγεται στις πολύ υψηλές στροφές (σίγουρα πάνω από πεντε) μαζί με το βουητό του κινητήρα.
Ακριβή εντοπισμό που προέρχεται δεν μπόρεσα να κάνω και λόγω χρόνου και λόγω συνθηκών μιας και ακούγεται σε υψηλές στροφές και άρα μεγάλες ταχύτητες και επιταχυνσεις.... -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Τέλος το αυτόματο κιβώτιο δείχνει αξιοπρεπεστατο αλλά την αίσθηση του 6ταχυτου dsg (σε golf gt με τα 170 άλογα βέβαια) δεν την έχει.
Στο σπορ Mode πάντως είναι μάλλον εξίσου γρήγορο αλλά στα λοιπά modes αναγκάζεσαι σε συχνά kickdown για επιτάχυνση.Σε γενικές γραμμές μου άρεσε. Ποιότητα at last.
Με ανησύχησε αυτός ο ήχος και φυσικά η τιμή είναι πάντα ένα θέμα, μολονότι η τρέχουσα προσφορά είναι μάλλον κλοπή σε σχέση με τις νορμαλ τιμές και τη λίστα αξεσουάρ.Το εξάρι αυτόματο δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Το οκτάρι όμως είναι εξαιρετικό. Δυστυχώς πηγαινει μόνο στα μεγάλα κυβικά.
Δες το 9 της zf στο CRV εναλλακτικά.Σίγουρα αν πήγαινα για πετρέλαιο θα ήταν από τις πρώτες επιλογές το crv αν και έχω 2 κολλήματα. Πρώτον να μου αρέσει το αμάξι και δεύτερον να μην έχει Έλληνα εισαγωγέα (νέο κριτήριο στη μετα νισσαν εποχή)
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Για το wastegate μου είπε και ο Φάνης (ευχαριστώ και δημοσίως Φάνη για την υπομονή σου και τη βοήθεια σου)Νάσαι καλά Στέφανε...χαίρομαι που μπόρεσα να βοηθήσω.
Με το καλό να προχωρήσεις στην αγορά!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για το wastegate μου είπε και ο Φάνης (ευχαριστώ και δημοσίως Φάνη για την υπομονή σου και τη βοήθεια σου)
Νάσαι καλά Στέφανε...χαίρομαι που μπόρεσα να βοηθήσω.
Με το καλό να προχωρήσεις στην αγορά!!
Να σαι και εσυ πάντα καλά!
Δεν σου κρύβω πάντως ότι μετά από αυτά που πέρασα με το qq , αυτό το φουρφουρισμα μου έχει κλονίσει την άριστη κατά τα λοιπά αίσθηση που έχω αποκομίσει από το όχημα. Κοιμήθηκα με το θέμα αλλά και πάλι τώρα το πρωί δεν είμαι σίγουρος.Οι ήδη κάτοχοι το έχουν ακούσει ; Βασίλη constructor; Βασίλη εξ Ηπείρου στη δοκιμή του φιλου σου;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν σου κρύβω πάντως ότι μετά από αυτά που πέρασα με το qq , αυτό το φουρφουρισμα μου έχει κλονίσει την άριστη κατά τα λοιπά αίσθηση που έχω αποκομίσει από το όχημα. Κοιμήθηκα με το θέμα αλλά και πάλι τώρα το πρωί δεν είμαι σίγουρος.Οι ήδη κάτοχοι το έχουν ακούσει ; Βασίλη constructor; Βασίλη εξ Ηπείρου στη δοκιμή του φιλου σου;
Μερικές σκέψεις (που ίσως βοηθήσουν ή απλά μπερδέψουν!!):
-
Δεν είμαι ακόμα σίγουρος τι είδους ήχος ήταν. Έτσι όπως μου τον περιέγραψες, μου κάνει σαν ο ήχος του wastegate, αλλά μόνο εάν τον ακούσω θα είμαι σίγουρος.
-
Εάν είναι φυσιολογικός ήχος (είτε από το wastegate είτε από αλλού), θα πρέπει να αποφασίσεις εάν σε ενοχλεί ή όχι.
-
Εάν δεν είναι φυσιολογικός ήχος, κατά 99% θα διορθωθεί εντός εγγύησης οπότε δεν έχεις θέμα.
-
-
Εγώ πιστεύω αυτό που έγραψε ο Φάνης. Φυσιολογικός ήχος από το τούρμπο...
Δεν θυμάμαι για το βενζίνης... Πάει καιρός...Κ το δικό μου το κάνει σε πίεσηΝομίζω πάντως Στεφανε ότι μόνο με Τoyota θα είσαι ψυχολογικά 'ασφαλής'...
-
Μια χαρά θα του έρθει μια Χ1. Θα ησυχάσουμε πολύ καιρό από την γκρίνια του αλλά θα μας τα κάνει κουδούνια μετά με τα καλούδια και λοιπά extra που θα μπορούσε να πάρει ή που θα πάρει
-
Εγώ πάντως αυτή τη στιγμή ΔΕΝ θα έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο εκτός κ αν ήθελα να επενδύσω χρήματα που έχω στην τράπεζα μιας κ το κούρεμα μοιάζει πιο πιθανό από ποτέ...
Νομίζω ότι η φορολόγηση του αυτοκινήτου είναι αυτή τη στιγμή σε ιστορικά υψηλά κ όποιος πάρει αμάξι τώρα μάλλον θα το έχει πληρώσει ακριβότερα από κάθε άλλη περίοδο...
Θα περίμενα λίγους μήνες... χειρότερα δεν θα γίνουν τα πράγματα στην τιμολόγηση των αυτοκινήτων... -
Και βαστάτε μην βγάλει καμία ζημιά η BMW....εκεί να δείτε τι θα γίνει...!!
ΥΓ: Δεν είμαι σίγουρος Βασίλη. Εγώ για παράδειγμα θα κάνω τώρα την κίνηση, γιατί πιστεύω ότι σε 6 μήνες θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα (τύχη είναι...μπορεί να βγω σωστός, μπορεί και λάθος). Απλά θα κινηθώ σε οικονομικά αυτοκίνητα (από πλευράς τιμής αγοράς) με ΛΤΠ κάτω από τα €17.000 και βλέπουμε! Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια θα γίνει δυσκολότερη η απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μερικές σκέψεις (που ίσως βοηθήσουν ή απλά μπερδέψουν!!):
- Δεν είμαι ακόμα σίγουρος τι είδους ήχος ήταν. Έτσι όπως μου τον περιέγραψες, μου κάνει σαν ο ήχος του wastegate, αλλά μόνο εάν τον ακούσω θα είμαι σίγουρος.
- Εάν είναι φυσιολογικός ήχος (είτε από το wastegate είτε από αλλού), θα πρέπει να αποφασίσεις εάν σε ενοχλεί ή όχι.
- Εάν δεν είναι φυσιολογικός ήχος, κατά 99% θα διορθωθεί εντός εγγύησης οπότε δεν έχεις θέμα.
Μόλις μίλησα και με τον τεχνικό σύμβουλο στο συνεργείο του αντιπροσώπου και μου είπε ότι το πιθανότερο να είναι από το τούρμπο αυτό που άκουσα, αν και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να το ακούσει και ο ίδιος.
Αν είναι από το τούρμπο είναι απόλυτα φυσιολογικός, αν είναι κάτι άλλο (κάποια λαμαρίνα κλπ) διορθώνεται. Γενικά μου ανέφερε ότι 3 χρόνια αυτός ο κινητήρας δεν έχει βγάλει κάτι.
Ο πωλητής μoυ είπε ότι δεν του έχει παραπονεθεί κάποιος άλλος παρότι οι πελάτες τα σκίζουν ψηλά τα αμάξια στα test drive. (αναμενόμενες εν πολλοίς απαντήσεις)
Δεν μπορώ να βρω τίποτα σχετικό στο δίκτυο. Ο θόρυβος ήταν σαν συντονισμός, σαν φτερωτή, ξέχωρα από το βουητό του τούρμπο ψηλά. Το έκανε σε κάθε kickdown και δη στις πολύ ψηλές στροφές!
Αν είναι feature δεν θα είχα τόσο θέμα, αλλά να το ξέρω μην ψάχνομαι γιατί εγώ θα το δω αυτό το καλοκαίρι που θα στρωθεί το αυτοκίνητο και θα μπορώ να το πάω στα κόκκινα, αν είναι οτιδήποτε άλλο θα έπρεπε να προβληματίζομαι για την ποιότητα;Μια χαρά θα του έρθει μια Χ1. Θα ησυχάσουμε πολύ καιρό από την γκρίνια του αλλά θα μας τα κάνει κουδούνια μετά με τα καλούδια και λοιπά extra που θα μπορούσε να πάρει ή που θα πάρει
Μπα, μην το λες extra δεν μπαίνουν οπότε είναι λίγο take it or leave it το θέμα ασε που ακόμα και δυνατότητα να προσθέσεις να υπήρχε χαλάει πολύ ο λόγος vfm
Και βαστάτε μην βγάλει καμία ζημιά η BMW....εκεί να δείτε τι θα γίνει...!!
ΥΓ: Δεν είμαι σίγουρος Βασίλη. Εγώ για παράδειγμα θα κάνω τώρα την κίνηση, γιατί πιστεύω ότι σε 6 μήνες θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα (τύχη είναι...μπορεί να βγω σωστός, μπορεί και λάθος). Απλά θα κινηθώ σε οικονομικά αυτοκίνητα (από πλευράς τιμής αγοράς) με ΛΤΠ κάτω από τα €17.000 και βλέπουμε! Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια θα γίνει δυσκολότερη η απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου.Και εγώ θεωρώ ότι πιο πιθανό είναι να έχουμε νέα επιβάρυνση παρά ελάφρυνση και πάντοτε για λεφτά ήδη διαθέσιμα και όχι να χρεωθείς.
Θα χρειαστούν έξοδα για ψευτοπαροχές στους ιθαγενείς, ενώ το όλο σκηνικό παρά τα όποια σενάρια αισιοδοξίας θυμίζει έντονα 2015…..
Και εγώ γι’ αυτό μπήκα στο κόπο και με την παρότρυνση του φίλου (που κινήθηκε και αυτός για τους ίδιος λόγους) και το έψαξα πιο επισταμένα, έχοντας και το δέλεαρ της τρέχουσας προσφοράς! -
Ρε σύ Στέφανε είχα κανονίσει να είμαι σπίτι σήμερα και θα με βγάλεις στη γύρα τώρα για να ακούσω τον ήχο που λές!
Χεχεχεχεε!!! Η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ έχω ακούσει τίποτα που να μοιάζει με αυτό που περιγράφεις. Μήπως να έπαιρνες άλλο ένα διαφορετικού έμπορου για Test Drive να το διασταύρωνες?
Όπως και να έχει , επειδή χθές το βράδυ φούλαρα 100άρα Shell V Power Racing, επιβάλλεται να το βγάλω Εθνική για λίγο να το δώ! Θα επανέλθω αργότερα να σου γράψω εντυπώσεις, αλλα μάλλον δεν θα ακούσω κάτι, γιατι ήδη θα το είχα ακούσει. Βλέπεις έχω και εγώ ευαίσθητο αυτί σε κάτι τέτοια και το μόνο που μου σπάει τα νεύρα είναι κάτι τριξιματάκια απο τα 2 παιδικά καθίσματα που έχω μόνιμα πίσω...
Το έτρεξα πάλι χθές το βράδυ πάντως , και αρχίζω να σκέφτομαι οτι είμαι υπερβολικός που μου λείπει η μεγάλη ροπή. Γύρναγα σπίτι με άδεια Εθνική και το ξεμπούκωσα και είχα ένα μεγάλο χαμόγελο ικανοποίησης στο πρόσωπό μου, οπότε θα αφήσω την ιδέα της Schnitzer στο ντουλάπι προς το παρόν.
...θα πώ στη γυναίκα μου πως πάω ΣούπερΜάρκετ για ψώνια , και θα βγώ για γκαζιές λοιπόν ! -
Σίγουρα τα πράγματα στην χώρα θα είναι πολύ χειρότερα το 2017.
Συμφωνώ με Fanis75 πως όσο περνάει ο καιρός θα είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσει αυτοκίνητο 'πολυτελείας' ο περισσότερος κόσμος αφού η μεσαία τάξη πλέον μηδενίζεται..Προσωπικά χτυπάω το ξερό κεφάλι μου που την άνοιξη του 2016, δεν προχώρησα σε αγορά καινούργιας Χ1 αλλά περίμενα να 'καλυτερέψουν' τα πράγματα και φτάσαμε μετά τον Μαϊο αν θυμάμαι σε εκτόξευση φόρων και τιμών..
Τώρα περιμένω κανα ελαφρο-μεταχειρισμένο test drive για να παρηγοριά μιας και το καινούργιο χτυπάει 40άρια!
ΥΓ. Θα μου πει κάποιος 'γιατί δεν πας σε άλλη λύση εκτός BMW'.
Προτιμώ να μείνω με ΜΙΝΙ. Είναι θέμα 'κολήματος' -
Ο χρήστης d_am έγραψε:
Τώρα περιμένω κανα ελαφρο-μεταχειρισμένο test drive για να παρηγοριά μιας και το καινούργιο χτυπάει 40άρια!ΥΓ. Θα μου πει κάποιος 'γιατί δεν πας σε άλλη λύση εκτός BMW'.
Προτιμώ να μείνω με ΜΙΝΙ. Είναι θέμα 'κολήματος'Σε καταλαβαίνω απόλυτα, αφού και εγώ ήμουν σε παρόμοια φάση (περίμενα κάνα μεταχειρισμένο X1). Πλέον, επικράτησε η λογική και η σύνεση (και η γυναίκα...αχαχα ) και σε συνδυασμό με ένα έκτακτο έξοδο που μας έσκασε τέλος του 2016 θα κινηθώ πλέον (μετά από 4 BMW και 1 Mini) εκτός BMW. Είναι τόσο τεράστια η διαφορά τιμής, που για εμένα δεν αξίζει με τα σημερινά οικονομοτεχνικά δεδομένα (τα δικά μου και της χώρας) η αγορά της Χ1. Πλέον δε συμβιβάζομαι (σε αυτά τα ποσά) σε 'θέλω' εξοπλισμού και άνεσης, οπότε μια Χ1 όπως την θέλω ξεπερνάει δυστυχώς τις €40.000!!
BMW X1 2016