-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
...Tiguan επίσης υπερτιμημένο...Τέλος δες το 3008 ντίζελ με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση . Ισως είναι η καλύτερη επιλογή .
Αναμεσα στα δυο diesel με 115ps το ενα και 100 μουλαρια το αλλο, με πιο πλουσιο εξοπλισμο το tiguan στα ιδια λεφτα, μαλλον του κανεις πλακα λογω της γνωστης αντιπαθειας σου προς vw. Αν ειχε εκδοση το πεζω με λιγοτερα απο 100 παλι το ιδιο θα ελεγες
Καλα αυτο εννοειται, συνεχιζει τα γραφιικα του.
Εχε υποψη πως το kuga καιει περισσοτερο απο τα αλλα , βενζινη μη κανεις το λαθος να το σκεφτεις, εκτος κι αν δε σ ενδιαφερει η καταναλωση.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Εχε υποψη πως το kuga καιει περισσοτερο απο τα αλλα , βενζινη μη κανεις το λαθος να το σκεφτεις, εκτος κι αν δε σ ενδιαφερει η καταναλωση.Σαφώς και καίει περισσότερο, αλλά δεν έχει και τραγική διαφορά (περί τα 2λτ/100χλμ). Επίσης με την διαφορά τιμής (υπέρ του Kuga) από όλα τα υπόλοιπα έχει εξασφαλίσει την επιπλέον βενζίνη για τα επόμενα 10 χρόνια με τα χιλιόμετρα που κάνει ανά έτος!
-
Οφειλουμε να το πουμε, απο κει και περα αυτος ξερει αν και ποσο τον ενδιαφερει η διαφορα!
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από αυτά που αναφέρεις, νομίζω ότι καλύτερα να δείς και το Kuga
-
Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις τοποθετήσεις/προτάσεις σας.
Αν και βλέπω μεγάλη ποικιλία, λογικό βεβαια γιατί η υποκειμενικότητα (ειδικά ως προς την εμφάνιση) δικαιολογεί την διαφορετική γνώμη.Η αλήθεια είναι ότι είμαι σίγουρος ότι οδηγικά η μετάβαση από την 147 σε suv θα με ξενίσει, αλλά υποθέτω ότι συνηθίζεται. Η 147 είναι ένα αμάξι που στρίβει και κρατιέται καλά στο δρόμο, με απολαυστική (για τα δικά μου κριτήρια) θέση οδήγησης. όσο για τους χώρους, παρότι προφανώς έχει μικρή χωρητικότητα στο πορτπαγκαζ, σας πληροφορώ έχω κάνει 3 μετακομίσεις!!
όπως είπα οι απαιτησεις μου δεν είναι τρομερες. Ούτε για 4κινηση, ούτε για τελικές. Μου αρέσει η οδήγηση αλλά σε λογικά πλαίσια χωρίς υπερβολές.
Θέλω να είναι αξιόπιστο, ασφαλές, όμορφο (προφανώς για τα δικά μου γούστα), με νορμάλ κατανάλωση. (Βέβαια ό,τι και να πάρω μετά την 147, σαν υβριδικό θα μου φαίνεται ).
Εάν κρίνω ότι το 1.0 Αteca ως κινητήρας είναι επαρκής (έτσ γραφεται σε όλες τις κριτικές), μάλλον προς τα εκεί θα καταλήξω, μιας και οικονομικά είναι η πιο φθηνή λύση (22.500-23.000 το style τελική τιμή + μεγάλη οθόνη). Δεν έχω κανένα θέμα με brandnames κλπ, αρκεί να ξέρω ότι ποιοτικά αξίζει τα λεφτά του και ας μην είναι στα πρώτα ονόματα.
Το kuga με χαλάει κάτι στο εσωτερικό του στο ταμπλο. Αλλά όντως ως συνολικό πακέτο με φουλ εξοπλισμό έχει συνολικά καλύτερη τιμή.
Το peugeot στα μάτια μου είναι πανέμορφο. Αλλά έχει τουλάχιστον 28.000 και υποχωρήσεις στον εξοπλισμό.
Το VW γύρω στα 27500-28.000 (είτε το TDI είτε το TSI) σαφώς πιο ολοκληρωμένη λύση από το peυgeοt. Αν και λίγο με χαλάει το σχέδιο του υφάσματος των καθισμάτων (αλλά οκ δεν είναι κατι σοβαρο μην τρελαθούμε)
Το δίλημμα είναι αν η διαφορά των 6000 με το ατεκα και των 3-4000 είναι σημαντική ή όχι.
Ναι μεν είναι εντός του μπάτζετ μου όλα, ωστόσο αν με καλύπτει το ατεκα (πχ) και μου περισσέψουν και τα χρηματα δεν θα έλεγα όχι.
Οπότε καταλαβαίνετε γιατί έχω μπερδευτεί.
Αν ο χιλιάρης του ατεκα είναι αξιοπρεπής, δεδομένου ότι ούτε κολλημένος με μάρκες είμαι, ούτε τρομερές απαιτήσεις έχω φαίνεται ως καλή επιλογή.
Αν διάλεγα από εμφάνιση θα έπαιρνα το 3008 χθες!!
αν έπρεπε οπωσδήποτε να χαλάσω 28000 (σαν δωροκάρτα ας πουμε ) θα έπαιρνα tiguan.
Θα πάω για τεστ ντραιβ και προσφορές και θα επανέλθω για εντυπωσεις και τελική επιλογή.
(Αν μειωθεί βεβαια το τέλος ταξινόμησης αλλάζουν πολύ τα πράγματα, αλλά με το 'αν...' δεν μπορείς να προγραμματίσεις)
Ευχαριστώ και πάλι όλους.
-
Απλά να σημειώσω ότι και το Kuga στα €22.500 είναι στην έκδοση business με πολύ καλύτερο εξοπλισμό από το Ateca, καλύτερη ποιότητα κύλισης και κράτημα (έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και όχι ημι-άκαμπτο) και με 8 χρόνια εγγύηση. Φυσικά εάν σε χαλάει το εσωτερικό του, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης!
-
Πάντως αν η προοπτική της οικογένειας είναι να μείνετε στο 1 παιδί θα κυττούσα και το C HR, είναι εντός του μπάτζετ και ποιοτικό με μόνη υστέρηση στους προσφερόμενους χώρους
-
Για το kuga κοιταζα την st line. Αλλά ούτως ή άλλως θεωρώ πολύ καλή την τιμή του. Το εσωτερικό του με ξενίζει λίγο αλλά δεν το έχω δει από κοντά μέσα. Μπορεί να αναθεωρήσω. Αν με καλύπτει εμφανησιακά από κοντά, εννοείται ότι παίζει σοβαρά για 1η επιλογή. Το ατεκα έτυχε και το είδα στο Golden Hall, και το επεξεργαστηκα χωρίς πρήξιμο πωλητη, και κατενθουσιαστηκα (σε συναρτηση με την τιμη του βεβαιως). Ενδεχομένως το ίδιο να συμβει και με το ford, δεν το αποκλείω βεβαίως.
Το έχω δει το chr.Φουτουριστικό και μοντέρνο.Των γούστων μου μεν. Αλλά περιορισμένοι χωροι δε. Και δεν θέλω να περιοριστώ. Μπορεί να είμαστε 3 σε λίγο καιρό. Μπορεί σε 3 χρόνια να μεγαλώσουμε. Ποιος ξέρει? Αν ήταν λίγο μεγαλύτερο θα το είχα στη λίστα.Από τα πρώτα μάλιστα.
-
Μια ενσταση οτι αφου μενεις Αθηνα μηπως να κατεληγες στη βενζινη.
Με αυτη τη προοπτικη δεν αξιζει να πας απο το 1000αρη ατεκα στο 1400αρη τιγκουαν και να δωσεις 4000 παραπανω -
Στο tiguan και μένα με χάλασε ΑΣΧΗΜΑ η ταπετσαρία που είχε σχήμα ρόμβου και η γυναίκα μου με έλεγε περίεργο Το θέμα είναι οτι όταν κάθεσαι δε βλέπεις τη πλάτη του καθίσματος .
Αν παίζει θέμα χρημάτων το ateca είναι μια καλή επιλογή αλλά η πιο vfm σίγουρα είναι το kuga αν εξαιρέσεις το άσχημο ταμπλο που ανέφερες και εσύ .
-
Ο χιλιαρης του Ateca αμφιβαλλω αν ειναι επαρκης, ιδιως στις ρεπριζ οτι και να λενε τα αρθρα, οσο και αν σε ξεγελασει το test drive. Kαι ειναι κριμα να κανεις τον σταυρο σου σε καθε προσπεραση με την οικογενεια μεσα.
Πετρελαιο αξιζει μονο στο tiguan, που εχει ιδια τιμη. Αλλιως στα χιλιομετρα που κανεις δεν κερδιζεις κατι και σου μενουν και τα μειονεκτηματα του πετρελαιου.
Νομιζω και γω οτι το kuga ειναι η καλυτερη επιλογη, ιδιως με τον εξοπλισμο που περιλαμβανει. Και τα περι εμφανισης, οσο υποκειμενικο και να ειναι το θεμα , τα βρισκω λιγο υπερβολικα. Δεν ειναι κουκλι, αλλα δεν το λες και πιο ασχημο απο best seller της κατηγοριας.
Εκτος αν βγαινει το ateca που σου αρεσει με πιο δυνατο κινητηρα μεσα στο budget σου.
-
Σε όλα τα παραπάνω αν κάποιος ήθελε οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ποια θα ήταν η πρόταση;
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Τέλος δες το 3008 ντίζελ με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση . Ισως είναι η καλύτερη επιλογή .Ε δε νομιζω.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σε όλα τα παραπάνω αν κάποιος ήθελε οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ποια θα ήταν η πρόταση;Μεγάλο κεφάλαιο ανοίγεις Στέφανε, γιατί και εγώ αυτόματο κιβώτιο θέλω, αλλά σε budget μέχρι €25.000 δεν υπάρχει κάτι χωρίς συμβιβασμούς. Προσωπικά, μόνο το S-Cross παίζει ουσιαστικά.
- Το QQ (1.2 βενζίνης) είναι εντός budget, αλλά με τα γνωστά 'θέματα'
- το Kadjar ξεφεύγει σε τιμή (€27.000 βενζίνη 1.2 και diesel 1.5) και με ελλείψεις σε εξοπλισμό
- το Kuga σε diesel 1.5 αγγίζει τις €27.000 ή αλλιώς η βενζίνη 1.5 υποχρεωτικά με 4κίνηση οπότε ξεφεύγει και σε τιμή (€28.500) και σε κατανάλωση
- Tα Tiguan & Ateca 1.4 Tsi ξεφεύγουν υπερβολικά σε τιμή (πάνω από €30.000!)
- Το 3008 αγγίζει τις €30.000
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο άλλο.
-
Όντως δύσκολη άσκηση που με προβλημάτισε σε θεωρητικό επίπεδο.
Εγώ θα πρόσθετα και το chr στο συλλογισμό με βασικό ντεσου τους χώρους.
Προς το παρόν πάντως το kuga παρά την υπέρβαση όπου δικαιολογείται από την προσθήκη αυτόματου έχει το πακέτο με μόνο μείον ότι αναγκαστικά πας πετρέλαιο (που θεωρώ ότι θα καταστεί πολύ λιγότερο ελκυστικό στο μέλλον) μιας και ο υποχρεωτικός συνδυασμός αυτόματου και τετρακίνησης είναι απαγορευτικός για κατανάλωση και πάγια έξοδα. -
Απο την οδήγηση της 147 η μετάβαση σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων θα σου είναι τουλάχιστον σοκαριστικη. Οπότε ξεχνάς το 'παρελθόν' και μπαίνεις σε ένα υπερυψωμενο και ψηλοταβανο αυτοκίνητο με κλήσεις στις στροφές, βαρύτερο αμάξωμα, κάπως διστακτικους κινητήρες τουλάχιστον στην εκκίνηση λογω euro5 και λοιπα οικολογικά και με έντονα ή όχι τόσο τιναγματα λόγω τούρμπο. Καμία σχέση δηλαδή.
Σαν επιλογές θα κοίταζα τα βενζινοκινητα Kuga, 3008 και αν και το απερριψες Kadjar και με αυτή την σειρά. Άνετοι χώροι, αξιόπιστα μηχανικά μέρη επαρκεις επιδόσεις και μοντέρνα εμφάνιση στα υπέρ τους. -
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Ο χιλιαρης του Ateca αμφιβαλλω αν ειναι επαρκης, ιδιως στις ρεπριζ οτι και να λενε τα αρθρα, οσο και αν σε ξεγελασει το test drive. Kαι ειναι κριμα να κανεις τον σταυρο σου σε καθε προσπεραση με την οικογενεια μεσα.Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Μετρήσεις από το Drive:
0-100: 10,5
0-400m: 17,4
80-100 με 3η: 5,4Το 3008 1600 diesel 120 ίππων:
0-100: 10,9
0-400m: 17,7
80-110 με 3η: 5,6Ο κυβισμός δεν παίζει μεγάλο ρόλο σήμερα.
-
Τα ίδια και από την δοκιμή του Kodiaq με τον 1.4 βενζίνης με τα 150 άλογα και τον δίλιτρο πετρελαίου, επίσης με 150 άλογα. Ο δημοσιογράφος ανέφερε πως σαν αίσθηση ένιωθες πως το πετρέλαιο είναι πιο γρήγορο στις ρεπρίζ (λόγω ροπής), στην πράξη όμως οι επιδόσεις των δύο κινητήρων είναι παρόμοιες.
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
...Tiguan επίσης υπερτιμημένο...Τέλος δες το 3008 ντίζελ με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση . Ισως είναι η καλύτερη επιλογή .
Αναμεσα στα δυο diesel με 115ps το ενα και 100 μουλαρια το αλλο, με πιο πλουσιο εξοπλισμο το tiguan στα ιδια λεφτα, μαλλον του κανεις πλακα λογω της γνωστης αντιπαθειας σου προς vw. Αν ειχε εκδοση το πεζω με λιγοτερα απο 100 παλι το ιδιο θα ελεγες
Καλα αυτο εννοειται, συνεχιζει τα γραφιικα του.
Εχε υποψη πως το kuga καιει περισσοτερο απο τα αλλα , βενζινη μη κανεις το λαθος να το σκεφτεις, εκτος κι αν δε σ ενδιαφερει η καταναλωση.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενώ εσείς με τα ps του φυκιού και τα μουλάρια του πεζώ και τις προσωπικές επιθέσεις σκίζετε από αντικειμενικότητα
Μείνετε με τα φύκια και αφήστε τους άλλους να διαλέξουν ανεπηρέαστοι . Πείτε απλά την άποψη σας χωρίς να επιτίθεστε στους άλλους . Είναι βέβαια γνωστό ότι η ένδεια επιχειρημάτων οδηγεί σε προσωπικές επιθέσεις ..
Δεν πειράζει , σας νοιώθουμε στην δυσκολία σας
-
Edit: δεν αξιζει να δωθει συνεχεια
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βοήθεια με επιλογή SUV