-
για βενζινη suv δεν ειναι κακο το νουμερο εντος πολης
-
Για εντος πολης εχει σημασια αφου εκτος ολα τα βενζινης καινε συγκρατημενα και πλησιαζουν τα diesel οταν δε τους τα χωνεις
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
για βενζινη suv δεν ειναι κακο το νουμερο εντος ποληςΓια αμάξι τέτοιου βάρους έχεις δίκιο. Σε ανοιχτό δρόμο καίει ασφαλώς λιγότερο, αλλά μέσα στην πόλη θα έλεγα ότι ο μέσος όρος για κάποιον χωρίς αυγό κάτω από το πόδι πιθανόν να είναι μεταξύ 9-10...
-
Λογικη η διαφορα που γραφεις για τα αυτοματα κιβωτια. Το 8αρι της ZF ειναι απο τα 2-3 καλυτερα αυτοματα κιβωτια (αν οχι το καλυτερο!) ενω το 6αρι της Aisin πλεον εχει ξεπεραστει (και ειναι υποδεεστερο και του 6αριου της ZF) και είναι μέτριο θα ελεγα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα πως ενα κιβωτιο μπορει να καθορισει σε μεγαλο βαθμο ενα αυτοκινητο!
-
γιατι ο φιλος δεν περιμενει την Χ3 που βγαινει εντος ολιγου; Πισωκινητη θα ειναι και θα εχει ασφαλως το εκπληκτικο 8ταχυτο κιβωτιο. Το θεμα ειναι αν θα βγει με κατω απο 2000 κυβικα
-
Όταν η BMW έφτιαξε τη Χ1, καταρχήν μας άρεσε πολύ εμφανισιακά.
Μετά μάθαμε και την τιμή της. Εκεί εγώ προσωπικά έμεινα παγωτό! Δέν περίμενα τόσο χαμηλή τιμή.
Έμαθα οτι βγαίνει σε 1500 cc βενζίνη και δικίνητη και επίσης εντυπωσιάστηκα.
Είδα οτι η ποιότητα έχει πέσει λίγο απο τα στάνταρντς της εταιρίας. Είδα οτι υπήρχε και καλύτερο κιβώτιο να βάζανε, καλύτερο μοτέρ, τετρακίνητο κλπ κλπ , αλλα έφτανε κοντά στα 45.000 οπότε το ξεχνάς γιατι τότε να πάς σε Χ3 πχ...ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΕΔΩ ΤΩΡΑ! Θα βλέπαμε αραιά και πού κάποια να περνάει δίπλα μας. Όχι όμως. Έχει γίνει σχετικός πάταγος. Πέστε μου ειλικρινά ποιός θα φανταζόταν οτι αυτό το Χ1 θα είχε κάτω απο 30.000? Μάλλον κανένας. Εννοείται οτι υπάρχουν κάποια αρνητικά στη Χ1 , αλλα για τέτοια εποχή είναι το νούμερο πωλήσεων εντυπωσιακό.
Οπότε καταλήγω στο οτι ξέρουμε οτι κάπου υστερεί η Μπέμπα σε σχέση με άλλα (πολύ ακριβότερα βέβαια), αλλα ΔΕΝ παύει να είναι ένα καθαρό Βαυαρικό αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτό!
Να συνεχίσουμε λοιπόν ΟΛΟΙ μας να την κρίνουμε και να τη σχολιάζουμε, αλλα να έχουμε και όλα τα παραπάνω στο μυαλό μας. Να είμαστε καλά να τη χαρούμε και να πάμε σε άλλα πιο καλά, πιο γρήγορα, πιο χλιδάτα και πιο αξιόπιστα άν μπορέσουμε κάποτε!
-
Έχει κάτω από 30 χιλ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κάτω από 30 με τίποτα. Η βενζίνη ξεκινά από 31.5 το ντίζελ 34.5 και για ένα σύγχρονα εξοπλισμένο αμάξι θες αλλά 7-8 Χιλ να δώσεις οπότε η 1.5 βενζίνη ακουμπά τα 40 χιλιάρικα
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Vasilis Constructor έγραψε:
Όσον αφορά στην κατανάλωση σε εθνική και ανοικτό δρόμο, άν και δέν έχω κάνει παρα 2.000 χλμ σε τέτοιους δρόμουςΟ κινητήρας στην εθνική από θόρυβο πώς είναι; Ήσυχος, θορυβώδης, κάτι ενδιάμεσο;
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Vasilis Constructor έγραψε:
Όσον αφορά στην κατανάλωση σε εθνική και ανοικτό δρόμο, άν και δέν έχω κάνει παρα 2.000 χλμ σε τέτοιους δρόμουςΟ κινητήρας στην εθνική από θόρυβο πώς είναι; Ήσυχος, θορυβώδης, κάτι ενδιάμεσο;
Πάρα πολύ καλή ηχομόνωση. Μόνο σε πολύ υψηλές στροφές τον ακούς
-
Γιατι της x3 το κοστος δεν νομιζω να ειναι κοντα στην x1! Και γιατι και να βγαινει κατω απο 2000 δεν θα αξιζει να το παρεις! Πολυ βαρυ για λιγοτερα κυβικα!
-
Όταν την αγόρασα εγώ πριν 11 μήνες είχε αρχική 27.700 και την πήρα σχεδόν φούλ εξτρά με 36.000 περίπου, οπότε είχα μείνει σε εκείνες τις τιμές. Έχετε δίκιο τότε εάν έχει ανέβει τόσο η τιμή με τους φόρους.
Η ηχομόνωση επειδή προέρχομαι απο C-Class, είναι πολύ καλή αλλα όχι ιδανική. Ο θόρυβος πάντως της μηχανής είναι λίγος και καλύπτεται επαρκώς. Οι ήχοι του ανέμου όταν τρέχεις είναι λίιιιγο διακριτοί αλλα μέχρι εκεί. Έχει καλή ηχομόνωση εν τέλει.
-
Για ενημέρωση απλά, να αναφέρω πως η Χ1 1500cc diesel sport line φτάνει τα 42000 χιλιάρικα καινούργια.
Αν είσαι 'τυχερός' και πέσεις σε κάποιο test drive αντιπροσωπείας διαθέσιμο, μπορείς να το βρεις και με 36-37 χιλιάρικα..
Και τέλος αν έχεις και όχημα για ανταλλαγή, αντε να το φτάσεις στα 30.000.
Για την αντίστοιχη βενζίνης, οι τιμές 4-5 χιλιάρικα κάτω.. -
Αν δεν αγόραζε κανεις, θα έβλεπες και εκπτώσεις και πιέσεις για επαναφορά απόσυρσης (ξανά γεμίσαμε χρεπια) και αλλα πολλα.
Αλλα οταν διαβάζεις για παραγγελίες και ενδιαφέρον με αυτές τις τιμές όπου το 1/3 ειναι φόροι για τους καρανικες και τις νότοπουλες κάπου ειναι να γελάς ή να κλαις .... -
1500 diesel 42000?!ποιος θα την παρει με τοσα λεφτα και τετοιο κινητηρα?! Ποσο καλη αποδοση να εχει ο 1500 σε τετοιο βαρος αυτοκινητου?! Εγω επιμενω το καινουριο ειναι κλοπη πας σε ελαφρα μεταχειρισμενο! Με τοσα λεφτα παιρνεις porsche!
-
Δεν είναι vfm η BMW X1 αλλά όπως λεει ο μέγιστος γάτος είναι vfg.
Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοράστες δεν είχαμε πριν bmw άρα δεν μας χάλαγε οτι ειναι πιο συμβιβασμένη (λόγω μπροστινής κίνησης από μια τυπική bmw)
H βασική τιμή για το 18i είναι λιγο παρακάτω από τα 30Κ αλλά με τα απαραιτητα αρχίζει και ανεβαίνει. Υπάρχουν ετοιμοπαράδωτα με πινακίδες Νοεμβρίου που πουλιόνται εως και -4000 έκπτωση αλλά σε καμία περίπτωση δεν το λες το αυτοκίνητο ευκαιρία. Γενικά δεν υπάρχει vfm SUV.
Το πιο vfm είναι το QQ , όποτε είτε το αγαπάς για τα κάλα του και τα κακά του είτε πληρώνεις αρκετά παραπάνω και κάνεις το κέφι σου. (Vfg όπως λεει ο γάτος)
Για όσους είμαστε κοντά στα 40, είτε αλλάζουμε γυναίκα είτε αλλάζουμε αυτοκίνητο . Τουλάχιστον το αυτοκίνητο να μας αρέσει
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Για όσους είμαστε κοντά στα 40, είτε αλλάζουμε γυναίκα είτε αλλάζουμε αυτοκίνητο . Τουλάχιστον το αυτοκίνητο να μας αρέσει
Και η γυναίκα;; Να μην μας αρέσει;;;;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για όσους είμαστε κοντά στα 40, είτε αλλάζουμε γυναίκα είτε αλλάζουμε αυτοκίνητο . Τουλάχιστον το αυτοκίνητο να μας αρέσει
Και η γυναίκα;; Να μην μας αρέσει;;;;
Μετά απο δεκά χρόνια γάμου και δυο παιδία ίσως δεν έχει και τόσο σημασία.
-
Υποκειμενικό βέβαια το ζήτημα. Δύο παιδιά έχω κ εγώ κ είμαι 20 χρόνια με τη γυναίκα μου - όχι όλα παντρεμένος - αλλά πιο ευκολα θα άντεχα να μην μου αρέσει το αμάξι παρά η γυναίκα! Χαχα!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Παντως η χ1 ειναι κορυφαιο αμαξι, απο καταναλωσεις τι ειδες;
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει ξαναγραφεί από χρήστες ότι παίζει από 7 και πάνω. Κολλητός μου με ελαφρύ πόδι έχει κατά μέσο όρο 8-9, αλλά με τα περισσότερα χλμ εντός πόλης.
Μιας και τον ρώτησα σήμερα πάλι, μου επιβεβαίωσε ότι μέσα στην πόλη έχει 8,5 αλλά και εκτός πόλης αν πάει πάνω από 130 μου είπε ότι γύρω στο 8 παίζει...και πάντα με eco mode!
BMW X1 2016