Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η αισθητική σύγκριση του 3008 με κούγκα και χόντα , είναι σαν και αυτούς που έχουν παντρευτεί πανάσχημες και λένε στους φίλους τους , ότι στα δικά τους μάτια είναι όμορφες γιατί τις αγαπάνε.. [emoji38]
Μόνο που δεν έχουμε παντρευτεί ούτε το CR-V ούτε το Kuga. Με άλλα λόγια δεν ευλογούμε τα γένια μας (που και πάλι δε νομίζω ν' απαγορεύεται να μη σου αρέσει το συγκεκριμένο). Ατυχές λοιπόν το παράδειγμα... Τι να γίνει υπάρχουν και διαφορετικά γούστα.
Ούτε εγώ έχω παντρευτεί το 3008 για να ευλογώ τα γένια μου , αλλά όταν κάνει off road ένα Jeep , τα άλλα κοιτάνε ....
Μόνο που μιλάγαμε για αισθητική σύγκριση. Οι off road δυνατότητες ενός Jeep τι σχέση έχουν με το αν θεωρούμε ένα SUV ομορφότερο από ένα άλλο;
Anyway, νομίζω ότι δεν έχει και τόση σημασία η προσωπική άποψη για την αισθητική του 3008. Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα να συζητήσουμε.
Σχετικά με εκτός δρόμου δυνατότητες τα τωρινά SUV εννοείται δε φτάνουν τα παλιότερα original εκτός δρόμου οχήματα. Μπορεί ένα τωρινό τετρακίνητο να μη συγκρίνεται σε off road δυνατότητες με ένα όχημα με πλαίσιο τύπου σκάλας, υποπολλαπλασιασμό κτλ. αλλά και πάλι θα φτάσει πιο μακριά σε σχέση με την έκδοσή του χωρίς τετρακίνηση. Όσο να'ναι ένα κλείδωμα 50:50 μπρος πίσω όλο και κάπου θα βοηθήσει. Δεν είπαμε να το πας και για rock crawling
Τώρα το πόσο χρειάζεται ή πόσο αξίζει να επιβαρυνθείς ένα ποσό για τη σημερινή τετρακίνηση σε σχέση μ' αυτά που σου προσφέρει είναι άλλο θέμα. Πάντως για τον περισσότερο κόσμο με εκτός δρόμου ανησυχίες δεν είναι λύση η αγορά ξεχωριστού original off road οχήματος. Όσο φτηνό και να είναι σαν τιμή κτήσης δεν παύει να έχει διάφορα έξοδα: ασφάλειες, τέλη, συντήρηση κτλ. Ειδικά αν πάμε σε μεγάλου κυβισμού μπορεί να γλυτώνεις φόρο πολυτελείας λόγω παλαιότητας αλλά τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι καθόλου αμελητέα.