Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 411
    • 412
    • 6 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272980
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g-atos last edited by

      Ναι, ακριβώς αυτό που κατάλαβες εννοώ. Τώρα διάγνωση για το λόγο που έχει αυξηθεί η κατανάλωση σου δεν μπορώ φυσικά να κάνω. Η αύξηση της κατανάλωσης είναι κάτι που μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib last edited by

        Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
        Ναι, ακριβώς αυτό που κατάλαβες εννοώ. Τώρα διάγνωση για το λόγο που έχει αυξηθεί η κατανάλωση σου δεν μπορώ φυσικά να κάνω. Η αύξηση της κατανάλωσης είναι κάτι που μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες.

        Όπως το σκατόκρυο που έχει αυτές τις μέρες. Στο trip computer βλέπω + 0,7l.

        nickthetrib from tapatalk

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k_garofalo last edited by

          Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

          Ναι, ακριβώς αυτό που κατάλαβες εννοώ. Τώρα διάγνωση για το λόγο που έχει αυξηθεί η κατανάλωση σου δεν μπορώ φυσικά να κάνω. Η αύξηση της κατανάλωσης είναι κάτι που μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες.

          Όπως το σκατόκρυο που έχει αυτές τις μέρες. Στο trip computer βλέπω + 0,7l.

          nickthetrib from tapatalk

          Δεν έχει σχέση. Δεν κατέχω εξειδικευμένα θέματα σε αυτοκινηση, αλλά τουλάχιστον απο μετρήσεις είμαι αρκετά επιμελής και αφορούν και θερινή και χειμερινή περίοδο.
          Όσον αφορά γενικότερα την κατανάλωση + ηλικία του αυκοκινήτου , ισχύει οτι συνδέονται ή όχι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g-atos last edited by

            Το χειμώνα που οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος είναι χαμηλότερες, επειδή ο κινητήρας αργεί περισσότερο να ζεσταθεί η κατανάλωση αυξάνεται. Αυτό το φαινόμενο είναι εντονότερο αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για αρκετές και ιδιαίτερα σύντομες διαδρομές. Λειτουργία κρύου κινητήρα σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος = αύξηση κατανάλωσης.
            Η ηλικία του αυτοκινήτου δεν παίζει ρόλο στην αύξηση της κατανάλωσης όσο το πόσο σωστά συντηρείται ο κινητήρας του και τη γενικότερη κατάσταση του. Ενδεικτικά, ένα βουλωμένο φίλτρο αέρα που δεν έχει αλλαχτεί έγκαιρα μπορεί να επιφέρει αύξηση της κατανάλωσης. Και φυσικά υπάρχουν πολλές παράμετροι ακόμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tedd last edited by

              Ωραίος ο γάτος!!!! Γιατί κατα τις τελευταίες ημερες ειδικα με τα σχεδον μηδεν που εχουμε πρόσεξα να ανεβαίνει η καταναλωση ενω δεν άλλαξε κάτι στα δρομολόγια που κανω

              Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                ggab last edited by

                το βάζω εδω για να μην ανοίξω νέο θέμα http://www.zougla.gr/automoto/reportaz- ... -ta-diesel
                εντάξει.....ήταν θέμα χρόνου!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fsword last edited by

                  Κοίτα προς τα εκεί φαίνεται να πηγαίνει το πράγμα αλλά στην Ελλάδα δύσκολα θα εφαρμοστεί τόσο άμεσα πιστεύω (τα 8 χρόνια δεν είναι πολύς καιρός για το lifecycle ενός αυτοκινήτου). Βασικός λόγος τα τόσα diesel οχήματα που κυκλοφορούν πλέον και ο μηδενικός σχεδιασμός για εναλλακτικές. Κλασικά θα το αφήσουμε όσο πάει, άντε ν' απαγορεύσουν την αγορά καινούριων diesel. Επίσης μια πρόταση έκανε ο Καμίνης, δεν ψηφίστηκε και νόμος. Άσε που αναφέρει ότι θέλει ν' απαγορεύσει όλα τα οχήματα απ' το κέντρο της Αθήνας, όχι μόνο τα diesel (αυτό βέβαια το αναφέρει ως απώτερο στόχο, φαίνεται να θέλει να ξεκινήσει με τα πετρελαιοκίνητα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    astra_n last edited by

                    Εξαγγελία Έλληνα πολιτικού με ορίζοντα εφαρμογής την οκταετία δεν αξίζει ούτε τα byte που σπαταλάμε στον σέρβερ. Εντελώς λόγια του αέρα.
                    Ακόμα και αν μακροπρόθεσμα τεθούν περιορισμοί στην κίνηση των πετρελαιοκίνητων, η διαφορά της κατανάλωσης και της τιμής του καυσίμου αρκούν για να διατηρήσουν το κλίμα της αγοράς. Εκτός και αν μέσω φόρων το πετρέλαιο γίνει πχ 20% ακριβότερο της βενζίνης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      ggab last edited by

                      δεν διαφωνώ οτι μπορεί και να μη γίνει απολύτως τίποτα,αλλά η ουσία είναι οτι σαν ιδέα ''δουλεύει'' στο μυαλό τους.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Όπως έχουν τα πράγματα από το 2020-2021 θα αρχίσουν να εμφανίζονται με την υποστήριξη των μεγάλων κατασκευαστών οι εταιρείες ενοικίασης αυτόνομων οχημάτων.
                        Με την πιθανότητα τα πράγματα να γίνουν και πιο γρήγορα, αν η Τesla φτιάξει καλό software γρήγορα για τα οχήματά της με το 2ης γενιάς hardware αυτόνομης οδήγησης.

                        Εκεί δεν θα μιλάμε για πετρέλαια, αλλά για ολική ανατροπή όπου οδηγοί και υπάρχον στόλος οχημάτων θα πάνε για απόσυρση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          newfish last edited by

                          Είναι ασφαλή επιλογή ενα ντίζελ euro6 πλεον?( για euro 5 ουτε κουβέντα προφανώς τον Απρίλη θα ναι η επόμενη κλάση ρύπων που θα υποστεί περιορισμούς εφόσον τώρα έχει το EURO 4) σε πολλα ξενα site γράφονται ότι θα μπούν περιορισμοί, σε άλλα για adblue http://www.theicct.org/news/press-release-new-real-driving-emissions-regulation-great-step-forward, σε άλλα για rde emission controllers ,
                          Όλα αυτά βέβαια υποθέτω θα ξεκινήσουν να κάνουν την εμφάνιση τους απο 2022 και μετά , κατα πόσον όμως πλεον είναι συνετή η αγορά ενός οποιαδήποτε diesel σκεπτόμενος την μελλοντικη υποτίμηση που μπορεί να δεχτεί το αυτοκίνητο από τα νέα μέτρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Λίγο πιο ρεαλιστικά γραμμένο....έρχεται το τέλος στους μικρούς diesel. Οι μεγάλου κυβισμού, μάλλον θα συνεχίσουν να είναι μαζί μας για κάποια χρόνια.

                            http://www.newsauto.gr/pio-diesel/

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andreas-qashqai last edited by

                              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                              Λίγο πιο ρεαλιστικά γραμμένο....έρχεται το τέλος στους μικρούς diesel. Οι μεγάλου κυβισμού, μάλλον θα συνεχίσουν να είναι μαζί μας για κάποια χρόνια.

                              http://www.newsauto.gr/pio-diesel/

                              Ο Τρακουσέλλης καταστροφολογεί μπας και πάρει κανένα 'κλικ' γιατί δημοσιογραφικά είναι στον πάτο....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                newfish last edited by

                                Οπότε αξίζει πλέον η αγορά ενος euro6b πετρελάιου ή δε νθα προλάβεις να το χαρείς σκέφτομαι να πάρω είτε το 308 1.6 δ 100 ps είτε το pulsar αλλά με έχεο φρενάρει το θέμα με τους ρύπους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  k-papakonstantinoy last edited by

                                  Ο χρήστης newfish έγραψε:
                                  Είναι ασφαλή επιλογή ενα ντίζελ euro6 πλεον?( για euro 5 ουτε κουβέντα προφανώς τον Απρίλη θα ναι η επόμενη κλάση ρύπων που θα υποστεί περιορισμούς εφόσον τώρα έχει το EURO 4) .

                                  Απο πού προκειπτει αυτο? Δεν εχω διαβασει τιποτε σχετικα με αυτο που λες.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    newfish last edited by

                                    Είναι καθαρά προσωπικές εκτιμήσεις όπως όλα αυτα που γράφονται στο φόρουμ και δεν χρειάζεται να τις υιοθετήσετε παρόλα αυτά, ριξτε μια ματιά στα παραπάνω links και θα καταλαβετε και ενα γενικό search στο διαδυκτυο .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      infidel last edited by

                                      Ώς νέος κάτοχός diesel, χαίρομαι όταν διαβάζω για καταστροφολογία των diesel. Και εξηγώ.
                                      Οι φόροι στην Ελλάδα (που αφορούν τα οχήματα) μπαίνουν καθαρά για εισπρακτικούς λόγους. Ούτε για μείωση της ρύπανσης μπαίνουν, ούτε για την επισκευή των δρόμων, ούτε για κάτι σχετικό με την αυτοκίνηση.
                                      Άρα έχουμε ένα φόρο X που πρέπει να μοιραστεί με κάποιο τρόπο σε Y κατόχους. Αν με κάποιο μαγικό τρόπο όλοι οι κάτοχοι αποκτούσαν αυτοκίνητα με μηδενικά τέλη, μαντέψτε τι θα γίνονταν! θα αναπροσαρμόζονταν τα τέλη έτσι ώστε να βγαίνει και πάλι ο λογαριασμός. Και η αναπροσαρμογή γίνεται έτσι ώστε να πιάσει όσους περισσότερους είναι δυνατόν.
                                      Η αιτιολογίες μπορεί να είναι πολλές. Κυβικά, καυσαέρια, εργοστασιακή τιμή, άλογα. Όταν ένα σύστημα παύει να είναι αποδοτικό (πχ ρύποι), θα αναζητηθεί κάποιο άλλο ή κάποιος συνδυασμός ο οποίος θα επαναφέρει το ισοζύγιο.
                                      Άρα θα αναζητηθούν οι περισσότεροι οι οποίοι μέχρι τώρα έδιναν λιγότερα (σε σχέση με τους υπόλοιπους). Αυτοί είναι οι κάτοχοι diesel. Όσο περισσότερο αυξάνεται η κατηγορία αυτή, τόσο ποιο κατάλληλη γίνεται για στοχοποίηση στην επόμενη αναπροσαρμογή.

                                      Άρα

                                      Όσο περισσότερο τρομοκρατούν τους αγοραστές σχετικά με φόρους που έρχονται στα diesel, τόσο περισσότεροι θα παραμένουν στη βενζίνη. Και άρα θα μειώνεται η πιθανότητα να στοχοποιηθεί η ομάδα αυτή στην επόμενη αναπροσαρμογή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ακόμα και να σταματήσουν οι μικροί κινητήρες diesel, δεν πιστεύω ότι θα γίνει νωρίτερα από 5 χρόνια. Οπότε έχουν ακόμα ζωή και 'ψωμί'. Απλά η επιλογή αγοράς diesel πρέπει να γίνεται με σωστά κριτήρια και όχι επειδή ξαφνικά έγινε μόδα ή επειδή πήρε diesel και ο γείτονας ο Μήτσος και μου είπε ότι 'δεν καίει τίποτα!'.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
                                          Ώς νέος κάτοχός diesel, χαίρομαι όταν διαβάζω για καταστροφολογία των diesel. Και εξηγώ.
                                          Οι φόροι στην Ελλάδα (που αφορούν τα οχήματα) μπαίνουν καθαρά για εισπρακτικούς λόγους. Ούτε για μείωση της ρύπανσης μπαίνουν, ούτε για την επισκευή των δρόμων, ούτε για κάτι σχετικό με την αυτοκίνηση.
                                          Άρα έχουμε ένα φόρο X που πρέπει να μοιραστεί με κάποιο τρόπο σε Y κατόχους. Αν με κάποιο μαγικό τρόπο όλοι οι κάτοχοι αποκτούσαν αυτοκίνητα με μηδενικά τέλη, μαντέψτε τι θα γίνονταν! θα αναπροσαρμόζονταν τα τέλη έτσι ώστε να βγαίνει και πάλι ο λογαριασμός. Και η αναπροσαρμογή γίνεται έτσι ώστε να πιάσει όσους περισσότερους είναι δυνατόν.
                                          Η αιτιολογίες μπορεί να είναι πολλές. Κυβικά, καυσαέρια, εργοστασιακή τιμή, άλογα. Όταν ένα σύστημα παύει να είναι αποδοτικό (πχ ρύποι), θα αναζητηθεί κάποιο άλλο ή κάποιος συνδυασμός ο οποίος θα επαναφέρει το ισοζύγιο.
                                          Άρα θα αναζητηθούν οι περισσότεροι οι οποίοι μέχρι τώρα έδιναν λιγότερα (σε σχέση με τους υπόλοιπους). Αυτοί είναι οι κάτοχοι diesel. Όσο περισσότερο αυξάνεται η κατηγορία αυτή, τόσο ποιο κατάλληλη γίνεται για στοχοποίηση στην επόμενη αναπροσαρμογή.

                                          Άρα

                                          Όσο περισσότερο τρομοκρατούν τους αγοραστές σχετικά με φόρους που έρχονται στα diesel, τόσο περισσότεροι θα παραμένουν στη βενζίνη. Και άρα θα μειώνεται η πιθανότητα να στοχοποιηθεί η ομάδα αυτή στην επόμενη αναπροσαρμογή.

                                          Λιγο wishful thinking η σκέψη σου μιας και απο την απελευθέρωση μεχρι σήμερα τα ποσοστά των diesel ειναι πάνω απο 55%, ετησίως, άρα αν χρειαστεί μια χαρά περιβαλλοντικό τέλος θα μπει γιατι τα νούμερα ειναι ηδη μεγάλα. Μεχρι να αλλάξει η πορεία του καταναλωτικού κοινού θα παρει 2-3 χρονια ακομα.
                                          Οι περισσότεροι (και μην κοιτας εδώ μεσα που ενημερωνόμαστε και ασχολούμαστε) ακομα ζούμε στην εποχή 'α τι φοβερό το diesel' και τι ωραία οικονομία εχεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infidel last edited by

                                            Ναι, είναι, απλά είναι ένας άλλος τρόπος σκέψης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 6 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr