-
Κοιτούσα το πλάτος του 3008. Το έχουν κάνει πιο φαρδύ ακόμα και από το Χ3! Δεν συζητάμε για το Χ1 που είναι ανταγωνιστικο του είναι πιο φαρδύ και από το Χ3. Πρέπει να πας στο Χ5 για να βρεις πιο φαρδύ bmw
Εννοείται πιο φαρδύ από το tiguan ακόμα και από το crv
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
Εσωτερικό ή εξωτερικό πλάτος;
-
Για σύνολο λέω τα άλλο θέλει αρκετό ψάξιμο αλλά είναι ένδειξη
Αν δεν με γελά η οθόνη μου νομίζω είναι φαρδύτερο και εσωτερικά από το Χ3
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
Και εσωτερικό πλάτος έχει πολύ μεγάλο.. Πρέπει να έχει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος για τoυς πίσω συμφωνα με τις μετρησεις του autotriti
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Το 308 GTI ειναι πανακριβο ομως δε μπορει να συγκριθει με το Leon ουτε σε ποιοτητα εσωτερικου ουτε οδηγικα. Το ενα ειναι 1600αρι με 272 αλογα και το αλλο 2 λιτρο με 290 και η διαφορα τους δεν ειναι ουτε μισο δευτερολεπτο. Εχουν μια διαφορα 50-70 κιλων αναλογα την εκδοση του Leon. Το Leon εχει πολλαπλους το 308 ημιακαμπτο. Δε μιλαω για Co2 αυτο ελειπε να κοιταμε αυτα σε τετοια αμαξια. 0-100 6,1 το Peugeot , 6.6 το Leon μετρημενα οχι δηλωμενα. Φρενα μετρημενα το pug 36,8, για leon δε βρηκα. Παρολο που στα χαρτια το Leon ισως και να υπερτερει μηχανικα, στην πιστα θα φανει η διαφορα υπερ του 308 ευκολα
Γιανναρα θα μπουμε παλι σε διαδικασια παραθεσεων δοκιμων? Την αλλη φορα δεν εψαχνες καλα αν θυμασαι!
Το λεον εχει κατω απο 6' στα 0-100.
Στη πιστα εγω τουλαχιστον δεν εχω δει δοκιμη αναμεσα στα δυο για να πω ποιο υπερτερει. Εσυ που γραφεις πως θα φανει υπερ του 308 και μαλιστα ευκολα το συμπεραινεις απο το 208 με τους ανταγωνιστες του?
Το οτι ειναι πιο ποιοτικο το 308 δινοντας 10.000 παραπανω δε διαφωνω ομως δινοντας ακομα 10.000 παιρνεις amg45 και εκει τελειωνουν οι συγκρισειςΔε θα μπουμε γιατι και Offtopic ειμαστε και πραγματικες μετρησεις εχει κανει το Drive και το 280αρι Leon βγηκε πιο αργο απο οσο λενε.(6.1 drive, 6.6 car&driver). Απλα το Leon αποτελει τρελό Vfm. Στην Ελλαδα γιατι στο εξωτερικο η διαφορα δεν ειναι ουτε 2000€.
Στο οτι ειναι ακριβο δε διαφωνουμε. Ομως με 10 παραπανω δε παιρνεις A45 . Η A45 ξεκιναει απο 60 χιλιαρικα. Focus rs ναι. Ουτε περιμενω σωστο σπορ στησιμο απο μια Merc. Στα στροφιλικια θα τη φανε και το Type r και το focus. -
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Ελληνική δοκιμή σε 10λεπτο βίντεο του νέου Peugeot 3008 diesel
Youtube VideoΕίναι δικό σου το κανάλι στο YouTube??
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Ελληνική δοκιμή σε 10λεπτο βίντεο του νέου Peugeot 3008 diesel
Youtube VideoΕίναι δικό σου το κανάλι στο YouTube??
Όχι βρε
-
Η ρεζέρβα ανάγκης του φάνηκε κανονική και μάλιστα 18αρα
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Ελληνική δοκιμή σε 10λεπτο βίντεο του νέου Peugeot 3008 diesel
Youtube VideoΕίναι δικό σου το κανάλι στο YouTube??
Όχι βρε
μπερδεύτηκα γιατί έγραψες μετά ότι το λυπήθηκες
-
Πάντως στις τιμές που παίζει ειδικά στο ντίζελ κινδυνεύει να χαντακωθει. Και το θέμα είναι ότι και στην ακριβή έκδοση των 34Κ λείπουν πράγματα όπως οι φουλ λεντ προβολείς συνολικά φουλ έξτρα το 120 πιάνει 38Κ πολύ ακριβότερο από το best seller qq
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Για να δούμε και τι πωλήσεις θα κάνει στην υπόλοιπη Ευρώπη που οι τιμές του είναι πολύ χαμηλότερες...ακόμα και στην Αγγλία έχει
Peugeot 3008 Allure 1.6 BlueHDi
Price: £25,445 -
Ναι 25445 αλλά είναι σε λίρες!
-
Σε ευρώ είναι στο περίπου 29.600.. Εδώ έχει 31,500 η allure.. Είναι λίγο χαμηλότερη η τιμή του στην Αγγλία αλλά όχι πολύ χαμηλότερη όπως αναφέρθηκε παράπανω... Αλλά στην Αγγλία η έκδοση allure δεν έχει καν το grip control παρά μόνο ως εξτρα ενώ στην ελλάδα ακόμα και από την έκδοση active το έχουν βάλει
-
Ας πάμε στο ευρώ που είμαστε λοιπόν.
Μου είχαν δώσει τιμή για το 1.6 active 30.400 euro.
Ιταλία BlueHDi 120 Manuale a 6 Rapporti S&S 27.700,00 €
Ισπανία Active
1.6 BlueHDi 120 C.C Manual STT 6 Vel.
Precio Recomendado 25.700,01 €Το Grip Control πουθενά δεν το δίνουν στάνταρ γιατί για μένα είναι σχεδόν άχρηστο, δεν είναι 4χ4 ....για 20000 χλμ το χρόνο με μια αύξηση του καυσίμου 15% και επιπλέον κόστος ελαστικών 18άρια σε βάρος της άνεσης.
To Grip Control δίνεται επίσης με το 2008 .....πόσοι το έχουν αγοράσει και πόσοι το χρησιμοποιούν? Για να δούμε δηλαδή πόσο απαραίτητο είναι. -
Είμαι σε δίλλημα μεταξύ του Peugeot και του Ford Kuga.
Exω πάρει προσφορά για το 3008 Active Grip 1.6 Diesel Αυτόματο με μεταλλικό χρώμα 32.000 και ετοιμοπαράδοτο ενώ ακριβώς 32.000 έχω προσφορά για το Kuga 1.5 Diesel ST Line Αυτόματο με μεταλλικο χρώμα και ηλιοροφή αλλά σε 3 μήνες παράδοση.Θετικά Peugeot: i Cockpit, εμφάνιση, Grip Control, χώροι, 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ SERVICE
Θετικά Ford: Extra εξοπλισμός στα ίδια χρήματα με το Peugeot= Βi-Xenon, Active Safety, Active parking, Navigation,CD (όσο και αν ακούγεται παράξενο θέλω να ακούω μουσική και από τα CD μου) Reverse Camera, Ημιδερματινο σαλόνι, ραγες οροφής, φυμέ τζάμια, ηλιοροφή πανοραμική, Χώροι και εμφάνιση (ένα κλικ πιο κάτω από το Peugeot), 8 ETH ΕΓΓΥΗΣΗ
Με δυσκολία μιας και θα μείνουμε με 1 αυτοκίνητο για 3 μήνες κλίνω προς ford μεριά......
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Βi-Xenon, Navigation, Reverse Camera, Ημιδερματινο σαλόνι, ραγες οροφής, ηλιοροφή πανοραμική, 8 ETH ΕΓΓΥΗΣΗ
Εφόσον έχουν την ίδια τιμή, τα παραπάνω είναι σημαντικά για να επιλέξεις το Kuga.
Παίζει να είναι και €3χιλ. επιπλέον εξοπλισμός.
Αρκεί βέβαια να σου αρέσει και να μη σε τρώει μετά -
Να επισημάνω ότι η εγγύηση 8 ετών έχει χιλιομετρικό όριο τα 100.000 χλμ. Σε diesel αμάξι μπορεί κάποιος να τα φτάσει και σε 4-5 χρόνια. Το 3008 πρέπει να έχει και καλύτερες επιδόσεις στα συν του.
To kuga έχει και αισθητήρες parking εμπρός (που δεν έχει το Active grip) και θερμαινόμενο εμπρός τζάμι.
Το 3008 έχει όμως σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού, ακούσιας αλλαγής λωρίδας, και φυσικά το active grip με hill descend assist -
Για να έφτασες το kuga τόσο ψηλά, έχεις βάλει την Άρτα και τα Γιάννενα πάνω...
Δύσκολο το δίλημμα, αλήθεια τα θέλεις όλα αυτά από εξοπλισμό;
Έκανες test drive τα δύο αμάξια;
Είδες διαφορά; -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για να έφτασες το kuga τόσο ψηλά, έχεις βάλει την Άρτα και τα Γιάννενα πάνω...
Δύσκολο το δίλημμα, αλήθεια τα θέλεις όλα αυτά από εξοπλισμό;
Έκανες test drive τα δύο αμάξια;
Είδες διαφορά;Δεν έχει προσθέσει τίποτα φίλε μου. Η st line με μηχανικό κιβώτιο έχει περίπου 28, ενώ με αυτόματο που θέλει πάει στα 31. Το μόνο που έχει προσθέσει είναι την ηλιοροφή. Εγώ θα έβαζα και το adaptive cruise control και το high beam assist.
Μπορείς να προσθέσεις ακόμα ηλεκτρική πίσω πόρτα, keyless entry, lane departure warning, blind spot warning, fatigue warning, Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίου ταχύτητας, κάτι άλλο για το ξεπαρκάρισμα και κάτι ψηλά. -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Ας πάμε στο ευρώ που είμαστε λοιπόν.
Μου είχαν δώσει τιμή για το 1.6 active 30.400 euro.
Ιταλία BlueHDi 120 Manuale a 6 Rapporti S&S 27.700,00 €
Ισπανία Active
1.6 BlueHDi 120 C.C Manual STT 6 Vel.
Precio Recomendado 25.700,01 €Το Grip Control πουθενά δεν το δίνουν στάνταρ γιατί για μένα είναι σχεδόν άχρηστο, δεν είναι 4χ4 ....για 20000 χλμ το χρόνο με μια αύξηση του καυσίμου 15% και επιπλέον κόστος ελαστικών 18άρια σε βάρος της άνεσης.
To Grip Control δίνεται επίσης με το 2008 .....πόσοι το έχουν αγοράσει και πόσοι το χρησιμοποιούν? Για να δούμε δηλαδή πόσο απαραίτητο είναι.Έτσι όπως τα λες είναι! Επίσης το grip control όπου δεν το έχουν στάνταρ αλλά optional η τιμή του είναι 350-400 ευρώ! Σπουδαία τα λάχανα δλδ!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Peugeot 3008 2016