-
Ο χρήστης Celestus έγραψε:
Τα 3 συστηματα που αναφερες δεν συγκινονται απο αποψη αναγκαιοτητας με ολα τ αλλα. Μη τα κανουμε ολα ισα και ομοια... Το AFIL ας πουμε που εβαζε η citroen στη πρωτη ακομα c4 για πιο λογο να το θελω ? Για να μη με παρει ο υπνος οταν οδηγω. Ε ας μην ειμαι μαλακας καλυτερα να οδηγω σε τετοια κατασταση παρα να περιμενω το καθε AFIL να με σωσει
Την ίδια συζήτηση είχα στα 1990 (βέβαια όχι σε forum, σε καφενείο)! Τότε οι Έλληνες οδηγοί εκραζαν τα ABS γιατί 'ήθελαν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο των φρένων' και να τα τσιμπάνε! Μετά έγιναν υποχρεωτικά και δεν βγαίνει αυτοκίνητο χωρίς αυτά! Έτσι έγινε με το ESP, με το EBD και έτσι θα γίνει με τα πάντα! Στο τέλος θα γίνει με την οδήγηση την ίδια! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα σημερινά παιδιά δεν θα οδηγήσουν!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξανα γενικοποιεις.. Δε μ ενδιαφερει τι γινοταν καποτε και ουτε τα χαζα που ορθα λες οτι λεγαν για τα abs κτλπ.
Δεν ειναι το ιδιο να σου πω ¨ελα μωρε abs και λαλακιες, ας μην οδηγας οταν βρεχει '' με το ''ελα μωρε κομματια ειμαι ,με 2 red bull και 2 φραπε, θα με σωσει και το Afil οταν ερθει η ωρα'' -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα 3 συστηματα που αναφερες δεν συγκινονται απο αποψη αναγκαιοτητας με ολα τ αλλα. Μη τα κανουμε ολα ισα και ομοια... Το AFIL ας πουμε που εβαζε η citroen στη πρωτη ακομα c4 για πιο λογο να το θελω ? Για να μη με παρει ο υπνος οταν οδηγω. Ε ας μην ειμαι μαλακας καλυτερα να οδηγω σε τετοια κατασταση παρα να περιμενω το καθε AFIL να με σωσει
Την ίδια συζήτηση είχα στα 1990 (βέβαια όχι σε forum, σε καφενείο)! Τότε οι Έλληνες οδηγοί εκραζαν τα ABS γιατί 'ήθελαν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο των φρένων' και να τα τσιμπάνε! Μετά έγιναν υποχρεωτικά και δεν βγαίνει αυτοκίνητο χωρίς αυτά! Έτσι έγινε με το ESP, με το EBD και έτσι θα γίνει με τα πάντα! Στο τέλος θα γίνει με την οδήγηση την ίδια! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα σημερινά παιδιά δεν θα οδηγήσουν!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξανα γενικοποιεις.. Δε μ ενδιαφερει τι γινοταν καποτε και ουτε τα χαζα που ορθα λες οτι λεγαν για τα abs κτλπ.
Δεν ειναι το ιδιο να σου πω ¨ελα μωρε abs και λαλακιες, ας μην οδηγας οταν βρεχει '' με το ''ελα μωρε κομματια ειμαι ,με 2 red bull και 2 φραπε, θα με σωσει και το Afil οταν ερθει η ωρα''Το ζήτημα δεν είναι τι λέω εγώ κι εσύ ή ο κάθε οδηγός ανεξάρτητα! Εσύ λες δεν είμαι μλκς να αποκοιμηθώ και σε πιστεύω! Ο φίλος ο Γιάννης λέει ότι τα θεωρεί άχρηστα εκτός από τα Led! Κι εγώ στο corrado έχω βγάλει από τις πίσω αναρτήσεις τα ελαστικά κρούσης για να σέρνομαι κι άμα συναντήσω σαμαρακι βρίσκω! Το ζήτημα είναι τι λένε οι διεθνείς οργανισμοί πιστοποίησης ασφαλείας που θεωρούν όλα τα συστήματα ασφαλείας απαραίτητα, οι ασφαλιστικές εταιρείες που δεν θέλουν να πληρώνουν ασφάλιστρα, τα κράτη που δεν θέλουν να πληρώνουν νοσήλεια, συντάξεις αναπηρίας και χηρείας κλπ! Αυτά όλα θα γίνονταν υποχρεωτικά ότι και να λέω εγώ κι εσύ μέχρι τελικής αυτονομίας των αυτοκινήτων! Γι'αυτό κράζω το 3008 που δν έχει τπτ από αυτά στα 34.000 για να μην βγούμε εκτός τοπικ!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ξεχνάς ότι ζούμε στην Ελλάδα...οι μαθητές μου ήδη οδηγούν...όπως οδηγούσαμε κ εμείς από τα 10...http://www.autoblog.gr/2017/01/06/ta-pa ... -odhghshs/
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αποκλειεται ένα αμαξι με πισω αξονα (ε τι άλλο να εννοω?) να συμπεριφέρεται το ιδιο με αλλα με ανεξαρτητη . Ειδικα αν μιλαμε για κακους δρομους κλπ. Η διαφορα για οποιον ξερει από αμαξια είναι χαωδες. Όχι μονο στην οδικη συμπεριφορα αλλα και στην ανεση.Αυτά που αναφέρεις με τους καλους κινητήρες (περα απο τους βασικους) εχουν ανεξαρτητη πισω. Το Κασκαι πουλαει λογω τιμης όχι επηδει εχει καλη αναρτηση (που δε εχει). Αν είναι να το συγκρινεις με Κασκαι καλα καηκες τωρα. Επεσαν πολύ τα στανταρ σου.
Megane RS, Civic Type R... μπουρδέλα.
Άλλη κατηγορία, αλλά you get my point. Η τυπολογία δεν λέει και πολλά. Έχει ημιάκαμπτους κορυφαίους (όπως αυτούς που ανέφερα παραπάνω) και έχει και πολλαπλούς για γέλια (π.χ. i30).
Σχετικά με την συζήτηση που έχετε, δε νομίζω ότι θα απαγορευθεί η οδήγηση στο ορατό μέλλον. Θα γίνει επανάσταση!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εμένα η σύγκριση σταμάτησε μόλις είδα από κοντά την μούρη του ΚούγκαΗ μούρη αντίθετα εμένα μου αρέσει πάρα πολύ....το πίσω μέρος με χαλάει λίγο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αποκλειεται ένα αμαξι με πισω αξονα (ε τι άλλο να εννοω?) να συμπεριφέρεται το ιδιο με αλλα με ανεξαρτητη . Ειδικα αν μιλαμε για κακους δρομους κλπ. Η διαφορα για οποιον ξερει από αμαξια είναι χαωδες. Όχι μονο στην οδικη συμπεριφορα αλλα και στην ανεση.
Αυτά που αναφέρεις με τους καλους κινητήρες (περα απο τους βασικους) εχουν ανεξαρτητη πισω. Το Κασκαι πουλαει λογω τιμης όχι επηδει εχει καλη αναρτηση (που δε εχει). Αν είναι να το συγκρινεις με Κασκαι καλα καηκες τωρα. Επεσαν πολύ τα στανταρ σου.
Megane RS, Civic Type R... μπουρδέλα.
Άλλη κατηγορία, αλλά you get my point. Η τυπολογία δεν λέει και πολλά. Έχει ημιάκαμπτους κορυφαίους (όπως αυτούς που ανέφερα παραπάνω) και έχει και πολλαπλούς για γέλια (π.χ. i30).
- oo
αν και σιγουρα ειμαι πιο θετικα προδιαθετιμενος οταν διαβαζω καποιο να εχει πολλαπλους.
- oo
-
Τα 35Κ που ζητάει το 3008 είναι πολλά. Έφτιαξαν όντως ένα ταμπλό από το μέλλον το οποίο όμως το παίρνεις στην πιο πλούσια έκδοση των 35Κ. Το αμάξι σχεδιαστικά εκτός από τις φωτογραφίες που βλέπω είναι κούκλα και πιο όμορφο από ότι κυκλοφορεί. Ο ντίζελ 120 είναι επαρκής για τους περισσότερους. Θεωρώ ότι σε 2-3 χρονάκια που θα κάνει 28Κ η φουλ έκδοση θα είναι σούπερ επιλογή. Τώρα είναι γδαρσιμο η τιμή. Φυσικά αν το θέλεις τώρα πρέπει να τα σκάσεις
Ερώτηση : το 3008 στις υπόλοιπες εκδόσεις έχει την ίδια κεντρική κονσόλα αλλά δεν είναι τοσο πολύ λειτουργική ή έχει συμβατικό ταμπλό;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
Η οθόνη στο ταμπλό είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, όπως και η οθόνη multimedia. To navi μπαίνει στις ακριβότερες εκδόσεις.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τα 35Κ που ζητάει το 3008 είναι πολλά. Έφτιαξαν όντως ένα ταμπλό από το μέλλον το οποίο όμως το παίρνεις στην πιο πλούσια έκδοση των 35Κ. Το αμάξι σχεδιαστικά εκτός από τις φωτογραφίες που βλέπω είναι κούκλα και πιο όμορφο από ότι κυκλοφορεί. Ο ντίζελ 120 είναι επαρκής για τους περισσότερους. Θεωρώ ότι σε 2-3 χρονάκια που θα κάνει 28Κ η φουλ έκδοση θα είναι σούπερ επιλογή. Τώρα είναι γδαρσιμο η τιμή. Φυσικά αν το θέλεις τώρα πρέπει να τα σκάσεις
Ερώτηση : το 3008 στις υπόλοιπες εκδόσεις έχει την ίδια κεντρική κονσόλα αλλά δεν είναι τοσο πολύ λειτουργική ή έχει συμβατικό ταμπλό;
Sent from my Redmi Note 3 using TapatalkΑπό τη βασικη κιόλας έκδοση access έχει αυτον τον πανέμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων.. Στη δεύτερη έκδοση active grip έχει και στη μέση την οθόνη αφής 8 ιντσών.. Επομένως, αυτό που λες ότι πρέπει να δώσεις 35.000 γαι να έχεις αυτο το ταμπλό δεν ισχύει.. Και εκεί που ρωτάς αν στις υπόλοιπες εκδόσεις έχει άλλο ταμπλό συμβατικό η απάντηση είναι ότι το ίδιο ταμπλό έχει σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής access η οποία όμως και αυτή έχει στανταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.. Στην έκδοση gt έχει και το i-Cockpit Amplify που σου δείνει τη δυνατότητα της λειτουργίας της όρασης δηλαδή να αλλάζεις τα χρώματα στις οθόνες και την ένταση του εσωτερικού φωτισμού, λειτουργία ακοής με διάφορες ατμοσφαιρικές μουσικές ρυθμίσεις, λειτουργία οσμής με άρωμα από τους αεραγωγούς (αυτό το έχει και το C4 μου αλλά και γενικά τα περίσσοτερα Citroen και είναι ότι πιο προτότυπο) και νομίζω και τη λειτουργία της αφής όπου τα καθίσματα μπορούν να συνδυαστούν με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων.. Το i-Cockpit Amplify με αυτές τις λειτουργίες που ανέφερα νομίζω μπορείς να το βάλεις και στις άλλες εκδόσεις απλώς η gt το έχει στανταρ
-
Καλο αυτό αφού είναι βασικη η οθόνη. Η παραμετροποίηση όπου επιλεγεις τι ακριβώς θα βλέπεις στην κονσόλα αριστερά δεξιά και Κέντρο υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις;
Για μενα φυσικά παραμένει υπερκοστολογημενο. Θα έπρεπε να ξεκινα απο τα 20Κ και να φτανει τα 30Κ όπως δδλ θα ειναι σε κανα 2 χρονάκια -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καλο αυτό αφού είναι βασικη η οθόνη. Η παραμετροποίηση όπου επιλεγεις τι ακριβώς θα βλέπεις στην κονσόλα αριστερά δεξιά και Κέντρο υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις;
Για μενα φυσικά παραμένει υπερκοστολογημενο. Θα έπρεπε να ξεκινα απο τα 20Κ και να φτανει τα 30Κ όπως δδλ θα ειναι σε κανα 2 χρονάκιαΑπίθανο οι εκδόσεις με τα 165 κ τα 180 άλογα να κάνουν 30k...Οι τιμές κάποια στιγμή θα πέσουν, αλλά όχι από τα 44k στα 30. Στα 38-40 μπορεί. Πιο κάτω... απίθανο...
-
Α δεν ήξερα ότι φτάνει ως τα 44! Γενικά θεωρώ ότι σε 2 χρόνια θα είναι 20% κάτω οι εκδόσεις. Οπότε το 44 το βλέπω να πηγαίνει στα 36-37Κ
Όσο απίθανο είναι τα 180 να πάνε στα 30Κ άλλο τόσο παράδοξο είναι τώρα ένα αμάξι 1.6 120ιππων να κοστίζει 35Κ.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Έχω την ιδια εντύπωση οτι οι τιμές θα πέσουν γύρω στα 30κ για το 1.6 120 ίππων και οτι θα προσφέρουν και άλλες παραμετροποιήσεις στις εκδόσεις. Ίδωμεν...
-
Καλα δε δίνεις τόσα παραπάνω λεφτά για δυο ταμπλετ μη τρελαθούμε.... Αλλα κοιτάς στο αμάξι πρωτίστως κι αν σε ικανοποιούν, χαίρεσαι και με τη τεχνολογια.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σωστά τα 'ταμπλετ' πρέπει να είναι το κερασάκι στη ωραία τούρτα που θα σου πρόσφερει το αμάξι, δηλ. κατά το δυνατό οδηγική απόλαυση, ασφάλεια και αξιοπιστία. Πάντως οι οθόνες είναι εντυπωσιακές οι άτιμες...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ειναι ναι, για μένα η πιο εντυπωσιακή υλοποίηση ειναι στην mercedes , φουλ ηλεκτρονικά. Βέβαια και στη volkswagen πια με τη μεγαλύτερη οθόνη και τον πίνακα οργάνων ειναι ωραία.
Αλλα σίγουρα το κερασάκι στη τούρτα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Οταν κάποιος αγοράζει αυτοκινητο Α δίνει πολλά λεφτά και β υπάρχουν πολλές επιλογές οπότε ειναι βασικό το αυτοκινητο που θα επιλέξει να του αρέσει και αισθητικά. Η αγορα αυτοκινητου γινεται και με την καρδια εκτος απο το μυαλό.
-
Ναι και να κλεινουν οι πορτες σα θυσαυροφυλακιο.
-
επειδή ψήνομαι σοβαρά να δώσω παραγγελία, θα μπορούσε κάποιος να μου πει αν και πού υπολείπεται το 3008 σε σχέση με τον ανταγωνισμό; πέρα από θέματα κόστους αγοράς.
η έκδοση που ζαχαρώνω είναι η GT-Line, 1.6 diesel manual.
Χρήση αμιγώς οικογενειακή, κυρίως εκτός πόλης. Με γυναίκα, μωρό και σκύλο, ταξιδάκι με cruise control, τήρηση ορίων ταχύτητας, από εθνική ως και πατημένο χωματόδρομο περιστασιακά.
(δηλαδή μη μου πείτε ότι η Χ1 έχει καλύτερα κρατήματα στο όριο...) -
Για τη χρηση που θες ειναι πολυ καλο καθοτι εκτος δρομου ολα αυτα εχουν σχεδον ανυπαρκτες ικανοτητες. Το θεμα ειναι γιατι οχι ενα 'χαμηλοτερο'...?
Peugeot 3008 2016