-
Γεια σας καλη χρονια με υγεια ! ειμαι καινουργιο μελος στην παρεα σας .
Θα ηθελα την αποψη σας για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου επειδη εχω ακουσει πολλα για τα ντιζελ πχ οτι θα ανεβει το πετρελαιο κινησης , η ποιοτητα των πετρελαιων στην ελλαδα δεν ειναι η καλυτερη παρολα αυτα αποφασισα να αγορασω diesel και ειμαι στα εξης μοντελα ανεξαρτητως τυπου .- citroen c4 1.6hdi
- honda hrv 1.6d
- mitsubishi asx 1.6d
- nissan pulsar 1.5dci
- opel astra 1.6cdi
- peugeot 308 1.6 hdi
- skoda octavia 1.6d
Ισχυει οτι τα γαλλικα εχουν θεμα με τα ηλεκτρικα τους . οπως κ οτι μου εχουν πει μακρια απο τον ομιλο vw .
ΣΑς ευχαριστω !!!
-
Γεια σας καλη χρονια με υγεια ! ειμαι καινουργιο μελος στην παρεα σας .
Θα ηθελα την αποψη σας για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου επειδη εχω ακουσει πολλα για τα ντιζελ πχ οτι θα ανεβει το πετρελαιο κινησης , η ποιοτητα των πετρελαιων στην ελλαδα δεν ειναι η καλυτερη παρολα αυτα αποφασισα να αγορασω diesel και ειμαι στα εξης μοντελα ανεξαρτητως τυπου .- citroen c4 1.6hdi
- honda hrv 1.6d
- mitsubishi asx 1.6d
- nissan pulsar 1.5dci
- opel astra 1.6cdi
- peugeot 308 1.6 hdi
- skoda octavia 1.6d
Ισχυει οτι τα γαλλικα εχουν θεμα με τα ηλεκτρικα τους . οπως κ οτι μου εχουν πει μακρια απο τον ομιλο vw .
ΣΑς ευχαριστω !!!
-
Γεια σας καλη χρονια με υγεια ! ειμαι καινουργιο μελος στην παρεα σας .
Θα ηθελα την αποψη σας για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου επειδη εχω ακουσει πολλα για τα ντιζελ πχ οτι θα ανεβει το πετρελαιο κινησης , η ποιοτητα των πετρελαιων στην ελλαδα δεν ειναι η καλυτερη παρολα αυτα αποφασισα να αγορασω diesel και ειμαι στα εξης μοντελα ανεξαρτητως τυπου .- citroen c4 1.6hdi
- honda hrv 1.6d
- mitsubishi asx 1.6d
- nissan pulsar 1.5dci
- opel astra 1.6cdi
- peugeot 308 1.6 hdi
- skoda octavia 1.6d
Ισχυει οτι τα γαλλικα εχουν θεμα με τα ηλεκτρικα τους . οπως κ οτι μου εχουν πει μακρια απο τον ομιλο vw .
ΣΑς ευχαριστω !!!
-
Καλωσόρισες στο forum!
Τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν ανήκουν σε 3 διαφορετικές κατηγορίες...αν μπορείς γράψε τι χρήση κάνεις,ποιες ανάγκες έχεις σε χώρους-επιδόσεις και αν κινείσαι σε off road διαδρομές.
Όσον αφορά το budget,αν καταλαβαίνω καλά, μπορείς να φτάσεις μέχρι τα 26-28 χιλιάρικα αλλά δε θα σε χαλούσε να μείνεις κοντά στα 23-24; -
Οπως είπε καινο Λεωνίδας, πες μας τι ακριβως θες.
Παντως απο οσα αυτοκινητα παρέθεσες, προσωπικα θα επλεγα το HR-V με διαφορα απο τα άλλα και μετά το Mitsubishi.
-
Αν εννοείς για τα γαλλικά αυτοκίνητα προβλήματα με τα ηλεκτρικά εννοώντας για παράδειγμα προβλήματα με ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες κλπ Όχι... Εγώ θα τα χαρακτήριζα ηλεκτρολογικα και όχι ηλεκτρικά τα πρόβληματα των Γαλλικων... Όμως έχουν λυθεί εδώ και χρόνια τα ηλεκτρολογικα προβλήματα των γαλλικων και πλέον έχει μείνει μόνο η φήμη.. Και μιας και ενδιαφέρεσαι για diesel να ξέρεις πως τα γαλλικά έχουν τους πιο αξιοπιστους diesel κινητήρες χωρίς τα σοβαρά προβλήματα που εμφανίζουν άλλες εταιρίες με τα φίλτρα μικροσωματιδιων.. Από αυτά που έχεις στη λίστα πάρε ένα Peugeot 308 να γουστάρεις που είναι ο καλύτερος συνδυασμός άνεσης και οδικής συμπεριφοράς και με ένα από τα καλύτερα εσωτερικά της κατηγορίας αν όχι το καλύτερο και σε εμφάνιση και σε ποιότητα.. Επίσης θα προσθέσω και το νέο Renault megane που μόλις έφτασε και στην Ελλάδα και είναι ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί ειδικά το πίσω μέρος του και με πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών όπως και το 308
-
Το HRV είναι το καλύτερο αλλά πολυ ακριβό.
-
Αν θελεις τετρακίνηση το Asx ειναι μονόδρομος.
Αλλιως αν μπορεις να φτάσεις σε λεφτά το hrv παρτο αν κ για μένα ειναι πανάκριβο. -
Το πιο αμαξι απ ολα αυτα ειναι ευκολα το Octavia
To πιο καλο deal η c4
Τα πιο υπερτιμημενα το asx και το hrv, αλλα αν θες κι εσυ να καθεσαι ψηλα οκ. Μεταξυ των 2, το honda, αλλα δεν εχει τετρακινηση και χωρις αυτη δε βρισκω το λογο. το αλλο εχουν ξεχασει να βγαλουν το καινουργιο εντωμεταξυ...
To 308 ειναι η c4 μ αλλο ντυσιμο και πιο ενδιαφερων καμπινα. Και τα 2 με δοκιμασμενα μηχανικα συνολα-αξιοπιστα. Μαλλον το καλυτερο συστημα αναγεννησης dfp και εξαιρετικ οστη λειτουργια του start stop..
Το pulsar ειναι χειροτερο ποιοτικα στο εσωτερικο απο τα γαλλακια και προσωπικα θεωρω οτι εχει απο τα χειροτερα εσωτερικα της κατηγοριας και δε διακρινεται και πουθενα σε σχεση με αυτα.
Το astra, καλυτερο αναλογικα απο τους προκατοχους του σε συγκριση με τον ανταγωνισμο και το πιο φρεσκο. Ειναι καλη επιλογη ακομα και αναμεσα στους ανταγωνιστες του.Στο δια ταυτα.. αν ηθελα να ξερω οτι πληρωσα κατι οσο αξιζε αναμεσα σε octavia και c4 αυστηρα. Αν εν γνωση μου ηθελα και κατι λιγο πιο τσιμπημενο για τη τρελα μου αναμεσα σε astra-308. Αν η τετρακινηση ειναι επιτακτικη αναγκη asx. Τα υπολοιπα δεν. Σε μπερδεψα? Εσυ να δεις
-
Ο χρήστης Chri3d5 έγραψε:
εχω ακουσει πολλα για τα ντιζελ πχ οτι θα ανεβει το πετρελαιο κινησης , η ποιοτητα των πετρελαιων στην ελλαδα δεν ειναι η καλυτερη
παρολα αυτα αποφασισα να αγορασω diesel- citroen c4 1.6hdi
- peugeot 308 1.6 hdi
Ισχυει οτι τα γαλλικα εχουν θεμα με τα ηλεκτρικα τους
- skoda octavia 1.6d
οπως κ οτι μου εχουν πει μακρια απο τον ομιλο vw .
Μήπως είσαι πολύ μπερδεμένος??
-
My 2 cents: Peugeot 308, εκτός εάν θες και off-road δυνατότητες όπου και θα επέλεγα το Honda.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Καλησπερα σε ολους κ ευχαριστω για τις απαντησεις σας !. Με ενδιαφερει να ειναι 5θυρο με χωρο αποσκευων απο 390 λιτρα κ πανω δεν κανω off-road διαδρομες κ τα χρηματα που διαθετω ειναι κοντα στα 22-23χιλιαρικα.Το βασικοτερο να ειναι αξιοπιστο χωρις πολλα προβληματα μηχανικα κ ηλεκτρονικα . Μπορει βεβαια να ανεβω για χαρη του hrv στα 26 αλλα τα βρσισκω υπερβολικα οταν δε μου ειπαν στην βασικη εκδοση χωρις προβολεις ομιχλης κ αισθητηρες το θεωρησα κοροιδια . To Astra που ειδα σημερα το απεριψα λογω εμφανισης ενω το pulsar μου αρεσε εξωτερικα αν κ εσωτερικα μου φανηκε ψευτικο .
Ελπιζω να εγινα ποιο συγκεκριμενος
ΣΑς ευχαριστω !!! -
Επομενες στασεις skoda-citroen-peugeot ,test drive σε ολα και δε θ αργησεις ν αποφασισεις.
-
Παίζει το Honda να έχει τις ίδιες off-road δυνατότητες με το 308
-
Το H-RV δεν έχει καμία σχέση με όλα όσα ανέφερες ,αλλά για τα χρήματα που ζητάνε δεν είναι σε καμία περίπτωση value for money. Μακριά από το astra , το είχα σε εταιρικό και ο κινητήρας είναι απαράδεκτος. Εγώ κατέληξα σε C-HR Hybrid για να μην έχω και τους ενδιασμούς του πετρελαίου που ανέφερες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μάλλον μιλάς για το προηγούμενο astra και για το μοτέρ με τα 110 άλογα. Γιατί αυτό με τα 136 είναι από τα καλύτερα 1.6 της αγοράς κατά γενική ομολογία τόσο όσο αφορά την απόδοση όσο και τον τρόπο λειτουργίας.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Παίζει το Honda να έχει τις ίδιες off-road δυνατότητες με το 308Ελα ντε!
Δικινητο crossover με εκτος δρόμου δυνατότητες...;
Κατα τα αλλα βεβαια ειναι πολυ καλο το hrv κ με το καλύτερο μοτέρ κ μαλλον το πιο αξιόπιστο σε βάθος χρόνου , αλλα οχι κ εκτος δρόμου...
-
Ο χρήστης Chri3d5 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους κ ευχαριστω για τις απαντησεις σας !. Με ενδιαφερει να ειναι 5θυρο με χωρο αποσκευων απο 390 λιτρα κ πανω δεν κανω off-road διαδρομες κ τα χρηματα που διαθετω ειναι κοντα στα 22-23χιλιαρικα.Το βασικοτερο να ειναι αξιοπιστο χωρις πολλα προβληματα μηχανικα κ ηλεκτρονικα . Μπορει βεβαια να ανεβω για χαρη του hrv στα 26 αλλα τα βρσισκω υπερβολικα οταν δε μου ειπαν στην βασικη εκδοση χωρις προβολεις ομιχλης κ αισθητηρες το θεωρησα κοροιδια . To Astra που ειδα σημερα το απεριψα λογω εμφανισης ενω το pulsar μου αρεσε εξωτερικα αν κ εσωτερικα μου φανηκε ψευτικο .
Ελπιζω να εγινα ποιο συγκεκριμενος
ΣΑς ευχαριστω !!!Έαν βάζεις σαν κριτήριο τα 390 λίτρα χώρου αποσκευών και την αξιοπιστία πήγαινε στο civic 1.6 elegance.
Και τον καλύτερο 1.6 diesel παραγωγής έχει, και αξιόπιστο είναι και καλά εξοπλισμένο είναι στα λεφτά που υπολογίζεις
βγαίνει γυρω στα 24 με 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια οδική βοήθεια, 5 χρόνια service.Μεγαλό ερωτηματικό η βιωσιμότητα του αντιπροσώπου.
-
Ε,τότε 308 με κλειστά μάτια!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Παιδες καλησπερίζω επειδή είμαι και εγώ σε αναζήτηση οικογενειακού αυτοκινήτου max 18000 eur τόσο σε new όσο και σε almost new (used) εστιάζω σε χώρους , άνεση , ασφάλεια, πρωτού όμως μου κανέτε οποιαδήποτε πρόταση θα θελα να ρωτήσω αν σας προβληματίζει όλο αυτο το νταραβέρι γύρω απο το ντιζελ? Είναι ασφαλή επιλογή ενα ντίζελ euro6 πλεον?( για euro 5 ουτε κουβέντα προφανώς τον Απρίλη θα ναι η επόμενη κλάση ρύπων που θα υποστεί περιορισμούς εφόσον τώρα έχει το EURO 4) σε πολλα ξενα site γράφονται ότι θα μπούν περιορισμοί, σε άλλα για adblue http://www.theicct.org/news/press-release-new-real-driving-emissions-regulation-great-step-forward, σε άλλα για rde emission controllers ,
Όλα αυτά βέβαια υποθέτω θα ξεκινήσουν να κάνουν την εμφάνιση τους απο 2022 και μετά , κατα πόσον όμως πλεον είναι συνετή η αγορά ενός οποιαδήποτε diesel σκεπτόμενος την μελλοντικη υποτίμηση που μπορεί να δεχτεί το αυτοκίνητο από τα νέα μέτρα.Για να επιστρέψω στο αρχικό ερώτημα έχω κάνει αρκετές επισκέψεις σε αντιπροσωπέιες απέρριψα το νεο astra λόγω πορτ μπαγκάζ και γενικά μικρού εσωτερικού παροτι μεγαλύτερο απο τον προκάτοχο, πολυ όμορφο εξωτερικά , επίσης στο πενταλ ένιώθα το vibration του ντιζελοκινητηρα δε ξέρω γιατί. Μου αρέσει το qq αλλα πάει ψηλά ,toyota auris καλο χρυσο αξιοπιστο αλλα δεν μ αρεσει εσωτερικά απο χώρους στο όριο, έχω εντυπωσιαστεί απο το Pulsar παρότι δεν το χα στα υπόψιν, καλοί χώροι ελαφρως υπερυψωμένο , ωραίο πάτημα στο δρόμο , μέσα βέβαια η κεντρική κονσόλα δεν είναι ότι καλυτερο, 'εχει όμως καλό επίπεδο εξοπλισμού .
Καλοδεχούμενες οι απόψεις σας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου