-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Πρατήριο ΕΚΟ στον Ευόσμο θεσσαλονίκης (ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΕΚΟ-ΚΑΛΥΨΩ), πουλάει το avio προς 1,24/λίτρο.
Σε ευθεία γραμμή τα διυλιστήρια παίζει να βρίσκονται στο χιλιόμετρο σε απόσταση.Εντάξει τα πρόβατα, κάποια στιγμή βαριούνται το πολύ το κυρ ελέησον.
Απάντηση: ρέτσος στη Σταυρούπολη, το ενισχυμένο με 1,12.
άντε γεια ΕΚΟ εσύ και το καθαρό σου πετρέλαιο.
Τεράστια διαφορά τιμής.
Για ποιο ενισχυμένο μιλάς όμως; -
Χρόνια Πολλά με υγεία kpsig.
Ο ρέτσος είναι ΑΠ...δική του εισαγωγή με δικά του οχήματα από τα διυλιστήρια.Έχει το απλό 1,10 και το ενισχυμένο 1,12.Diesel power το ονομάζει(αν δεν κάνω λάθος).
Taxi-drivers πηγαίνουν εκεί με καινούργια taxi mercedes, τουλάχιστον euro 5.
Βαρέθηκα τις φιδιές που μας πουλάνε αδερφέ. Με πρόσθετα και έτσι και αλλιώς και το αμάξι πάει χειρότερα.
Οι δεξαμενές να είναι καθαρές, αυτό μετράει πάρα πολύ.Μην ξεχάσω, άλλος μερακλής στην περιοχή ειναι και ο Μακρής-Ελίν στο δρόμο για Λαγκαδά.Όπως και η ΤΕΤΟΜΑ-ΟΤΟΜΑ, κάπως έτσι, στο δρόμο αεροδρομίου με ΕΚΟ avio στο 1,145 περίπου.
-
Πια η διαφορά το AVIO από το απλό ; μέχρι στιγμής στο 1,6tdi μου βάζω μόνο V-Power από εταιρικό πρατήριο, έχω δοκιμάσει και το AVIO αλλά όχι από άδειο ντεποζιτο, οπότε δεν μπορώ να πω με σιγουριά τι παίζει.
Αναμένω το σέρβις των 15000 χλμ να δω τι θα έχει το φίλτρο πετρελαίου και ανάλογα να πράξω. -
Να συνεχισεις το v- power. Εγω στην Πατρα την πατησα απο δυο εταιρικα με Avio.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Να συνεχισεις το v- power. Εγω στην Πατρα την πατησα απο δυο εταιρικα με Avio.Να φοβομαστε και τα εταιρικα τωρα?
-
Άνοιξε στην Νέα Υόρκη ένα μαγαζί που πουλάει άντρες και πάει μαι γυναίκα να βρει σύζυγο.
Στην είσοδο του μαγαζιού υπάρχει μια επιγραφή με τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι πελάτες. Ο πρώτος κανόνας λέει ότι μπορείς να μπεις στο μαγαζί μόνο μια φορά. Υπάρχουν 6 όροφοι και σε κάθε όροφο μπορείς να επιλέξεις σύζυγο ή να ανέβεις στον επόμενο. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να κατέβεις όροφο παρά μόνο για να βγες από το κτίριο. Μπαίνει λοιπόν η κυρία και ανεβαίνει στον πρώτο όροφο. Η επίγραφή λέει: Άνδρες με δουλειά. Η κυριά συνεχίζει στον δεύτερο όροφο: άνδρες με δουλειά που αγαπάνε τα παιδιά. Στον τρίτο όροφο η επιγραφή λέει: Άνδρες με λεφτά που αγαπάνε τα παιδιά και είναι όμορφοι. Καλοί σκέφτεται η κυρία αλλά ανεβαίνει στον τέταρτο όροφο: Άνδρες με λεφτά που αγαπάνε τα παιδιά είναι όμορφοι και βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού. Ας ανέβω έναν ακόμη όροφο λέει η κυρία και στον πέμπτο διαβάζει: Άνδρες με λεφτά που αγαπάνε τα παιδιά είναι όμορφοι βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού και είναι πολύ ρομαντικοί. Η κυρία το έχει πάρει απόφασει θα πάρει άντρα από τον πέμπτο όροφο αλλά δεν αντέχει να μην ανέβει στον έκτο. Εκεί η επιγραφή λέει: Είστε η επισκέπτης 31.456.012 σε αυτόν τον όροφο! Δεν υπάρχουν άντρες εδώ! Ο όροφος αυτός υπάρχει μόνο ως απόδειξη ότι οι γυναίκες δεν είναι ευχαριστημένες με τίποτα!
Στο απέναντι κτίριο άνοιξε ένα μαγαζί που πουλάει γυναίκες. Στον πρώτο όροφο έχει γυναίκες που τρελαίνονται για σεξ, Στον δεύτερο όροφο έχει γυναίκες που τρελαίνονται για σεξ και έχουν λεφτά. Στον τρίτο όροφο έχει γυναίκες που τρελαίνονται για σεξ έχουν λεφτά και μεγάλα βυζιά. Κανένας δεν έχει ανέβει στους παραπάνω ορόφους!
Οπως και στο ανεκδοτο, γνώμη μου ειναι αν ειμαστε ικανοποιημενοι απο ενα πετρελαιο να μην πειραματιζομαστε αδικα.
Ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να ανακαλυψουμε τις διαφορες (αν υπαρχουν) μεταξυ των πετρελαιων.
Μπορει μια μερα να ευνοει ο καιρος, η διαθεση μας ή οτιδηποτε, οποτε νομιζουμε οτι το μοτορι παει καλυτερα...Προσωπικα εβαλα 5 γεμισματα Αvio το καλοκαιρι, δεν ειδα καποια διαφορα, οποτε μενω στο Vpower που το χρησιμοποιω τουλαχιστον στις 100000 απο τις 135000 χιλιομετρα που εχω, τα φιλτρα ειναι πεντακαθαρα και οικονομικα συμφερει οσο ισχυει η προσφορα της Πεμπτης.
Για καποιον α μπορει να ειναι καλυτερο καποιο αλλο πετρελαιο, δεν γινεται να τα δοκιμασουμε ολα...καλη χρονια να εχουμε
-
Χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους! υπερτιμημένο το Avio και το αυτοκίνητο δεν παει βήμα, στο κρυο ξεκίνημα μυρίζει εντονα το βιοκτονο, το μονο καλο ειναι οτι ο ηχος του κινητήρα ειναι αισθητά μειωμένος..το v power καλη αποδοση, αλλα πολυ κροτάλισμα νομιζεις οτι εχει σπασει κατι απο τον κινητηρα..αυτο που με εντυπωσίασε ειναι το crystal της Elin, αισθητα καλυτερες επιδοσεις, ο ηχος σε χαμηλα επιπεδα, και οικονομια.
-
Τα τελευταία 4000 χλμ χρησιμοποιώ ELIN DIESEL CRYSTAL. Στρωτή λειτουργία χωρίς κοψίματα(χειρότερη η bp λιγότερο κακές avid & vpower) Στη σωστή ποσότητα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης geo76 έγραψε:
Χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους! υπερτιμημένο το Avio και το αυτοκίνητο δεν παει βήμα, στο κρυο ξεκίνημα μυρίζει εντονα το βιοκτονο, το μονο καλο ειναι οτι ο ηχος του κινητήρα ειναι αισθητά μειωμένος..το v power καλη αποδοση, αλλα πολυ κροτάλισμα νομιζεις οτι εχει σπασει κατι απο τον κινητηρα..αυτο που με εντυπωσίασε ειναι το crystal της Elin, αισθητα καλυτερες επιδοσεις, ο ηχος σε χαμηλα επιπεδα, και οικονομια.Συμφωνώ και εγώ, κάπως έτσι είναι. Βάζω Vpower εδώ και 3 χρόνια, η εντύπωσή μου είναι ότι το κροτάλισμα είναι πιο έντονο από ΕΚΟ και Elin. EKO θα βάζω που και που κανέναν τεπόζιτο λόγω του βιοκτόνου.
-
κανενα πετρέλαιο δεν εχει βιοκτονο εκτος απο το ΕΛΙΝ crystal
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
κανενα πετρέλαιο δεν εχει βιοκτονο εκτος απο το ΕΛΙΝ crystalΠρόσθετο για τους μηκυτες έχει και το avin Best action
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
κανενα πετρέλαιο δεν εχει βιοκτονο εκτος απο το ΕΛΙΝ crystalΑ μάλιστα. Τότε λοιπόν ΕΛΙΝ
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
κανενα πετρέλαιο δεν εχει βιοκτονο εκτος απο το ΕΛΙΝ crystal
Α μάλιστα. Τότε λοιπόν ΕΛΙΝ
και το best action κ best(απλό) της avin,
-
δεν το ήξερα αυτο για τα πετρελαια της AVIN, αναφερεται πουθενα οτι εχουν βιοκτονο;
-
http://www.avinoil.gr/gr/proionta/kausi ... est-action
Πολύ καλό καυσιμο.Τις καλύτερες επιδόσεις από τι έχω δοκιμάσει.Καντε 4-5 γεμισματα και θα με θυμηθείτε.Το μόνο μειονέκτημα ότι η avin δεν έχει πολλά εταιρικά πρατήρια. -
Καλη Χρονια γεματη υγεια ευτυχια και τυχη.Για εμενα το ποιο καλο ειναι το avin best action αλλα οταν αλλαξα φιλτρο ηταν χαλια ισως να μην εφταιγε το εταιρικο πρατηριο της avin γιατι ειχα βαλει και απο shell vpower οποτε δεν ξερω αν φταιει...Τωρα μετα την αλλαγη εδω και 1 χρονο εβαλα περιπου 6 μηνες Bp ultimate και μετα shell απο 2 μονο πρατηρια...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Να συνεχισεις το v- power. Εγω στην Πατρα την πατησα απο δυο εταιρικα με Avio.
Να φοβομαστε και τα εταιρικα τωρα?
Δεν ξερω. Κι εγω εταιρικα προτιμω παντα. Αλλα στην Πατρα δεν ειχα εμπειρια. Σε δυο εταιρικα εβαλα Eko Avio και εχασα χωρις υπερβολη καμια 20αρια αλογα. Στην Αθηνα που εχω εμπιστευσιμο Εκο δεν ειχα θεμα. Δηλαδη αλλο Αvio εχει η Αθηνα? Το οτι ειναι εταιρικα δεν ειπε κανεις οτι τα εμπιστευομαστε με κλειστα ματια... Απλως ειναι πιο απιθανο να γινει κατι. Προφανως δεν ειναι ολα τα εταιρικα 'καθαρα' .
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Να συνεχισεις το v- power. Εγω στην Πατρα την πατησα απο δυο εταιρικα με Avio.
Να φοβομαστε και τα εταιρικα τωρα?
-
Με τις υγείες μας οι καινούριες τιμουλες!!
Στάλθηκε από το MI 5s μου
-
Για τις τιμές, καλύτερα να μη σχολιάσω, θα ρίξω το επίπεδο.
Επειδή άκρη με ποιο καύσιμο είναι το καλύτερο δε βγαίνει, αποφάσισα να κάνω ένα μικρό πείραμα:
θα αγοράσω 5 μισόλιτρα νερού, πλαστικά,όσο το δυνατόν διάφανα.
Στα 4-5 γειτονικά γνωστά πρατήρια που βάζω πετρέλαιο, θα τους λέω να γεμίσουν και το μισόλιτρο.
Θα γράψω πάνω ποιο αντιστοιχεί σε τι, και θα τα αφήσω ένα μήνα έξω στη βεράντα, μακρυά από ήλιο, αλλά μέσα στην παγωνιά.
Αν δω κροκόδειλους να σπαρταράνε, θα το τραβήξω φωτογραφία.
Την ανάλυση φυσικά θα τη γράψω εδώ.Ηρακλής ο tester
-
Βέβαια αυτό Ηρακλή θα δείξει αποτελέσματα σχετικά με τα βακτηρία.
Για τις επιδόσεις πάλι άκρη δε θα βγεί
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;