-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μετά από συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ κύκλο, θα πρότεινα να βάζετε τα φθηνότερα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ σας....
Εγώ βάζω και θα βάζω τα GM OPEL 5 30 που καλύπτουν την BMW LL4 και την DEXOS 2 για κινητήρα BMW Ν43 και σε κινητήρα RENAULT Κ4Μ και σε CHEVROLET F16D3 με κόστος λιγότερο από 5€ λίτρο.
Θέλω να γνωρίσω αυτόν τον κλειστό κύκλο και να του δώσω τα σέβη μου!
Ρε φίλε μην παρεξηγείς είναι από κάποιον που το ξέρει από μέσα...
-
Αρχικα σας ευχαριστω ολους πολυ για τις απαντησεις σας...το αμαξι εχει παει στην φιατ και εχουν συνδεσει τον εγκεφαλο σε OBD και ειπαν οτι ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα καθως το σηκωσαν και απο κατω και το ειδαν και ειπαν οτι η κατασταση του αντιστοιχει στα χιλιομετρα του...επισης λαδια εχω αλλαξει και φιλτρο...ιστορικο service υπαρχει μεχρι το 2009 απο εκει και περα τιποτα...στην κατοχη μου ειναι απο το 2014...το αμαξι το εχω ξεμπουκωσει το εχω ανοιξει μεχρι τα 160 και οντως ιδια διαφορα τωρα ανεβαζει πιο ευκολα χιλιομετρα και ειναι πιο ομαλο...γενικα καλα παει απλα καιει πολυ λαδι...θα κανω 2,3 αλλαγες λαδιων στα 5000 χιλιομετρα να δω τι θα γινει και αν θα στρωσει...Ευχαριστω ολους και παλι!
-
Αν βάλεις πιο πυκνόρρευστο από το συνιστώμενο λάδι για να μην καίει, απλώς κουκουλώνεις το πρόβλημα. Φαντάζομαι ότι ένα τεστ συμπίεσης θα έδειχνε αν κάπου χάνει;
-
ναι δεν θα βαλω πιο παχυρευστο το ξερω οτι απλα το κουκουλωνω...μηπως γνωριζουμε ποσο στοιχιζει ενα τεστ συμπιεσης;
παντως διαρροες δεν εχει ουτε εχω δει να σταζει ουτε γυρω γυρω απο τις φλατζες που το κοιταζα με φακο...καμια προταση για κανενα αλλο λαδι;; γιατι τα selenia 20k δεν μου αρεσουν πολυ καθε πρωι που ειναι κρυο μεχρι να φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας ακουγεται ενα χαρακτηριστικο ταπ ταπ ταπ μπορει να ειναι και τικ τικ τικ...χαχα...σε αλλα φορουμ που εχω διαβασει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο λενε οτι ειναι τα ωστηρια και επειδη εχει 'υδραυλικες' βαλβιδες;; -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μετά από συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ κύκλο, θα πρότεινα να βάζετε τα φθηνότερα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ σας....Εγώ βάζω και θα βάζω τα GM OPEL 5 30 που καλύπτουν την BMW LL4 και την DEXOS 2 για κινητήρα BMW Ν43 και σε κινητήρα RENAULT Κ4Μ και σε CHEVROLET F16D3 με κόστος λιγότερο από 5€ λίτρο.
Δεν το τεκμηριωνεις λιγο παραπανω αυτο. Δεν σου λεω να μας αποκαλυψεις τον κυκλο αλλα να μας μεταφερεις αυτα που κατεθεσε και πως τα τεκμηριωσε.
-
Ο χρήστης duzman έγραψε:
ναι δεν θα βαλω πιο παχυρευστο το ξερω οτι απλα το κουκουλωνω...μηπως γνωριζουμε ποσο στοιχιζει ενα τεστ συμπιεσης;
παντως διαρροες δεν εχει ουτε εχω δει να σταζει ουτε γυρω γυρω απο τις φλατζες που το κοιταζα με φακο...καμια προταση για κανενα αλλο λαδι;; γιατι τα selenia 20k δεν μου αρεσουν πολυ καθε πρωι που ειναι κρυο μεχρι να φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας ακουγεται ενα χαρακτηριστικο ταπ ταπ ταπ μπορει να ειναι και τικ τικ τικ...χαχα...σε αλλα φορουμ που εχω διαβασει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο λενε οτι ειναι τα ωστηρια και επειδη εχει 'υδραυλικες' βαλβιδες;; -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
ναι δεν θα βαλω πιο παχυρευστο το ξερω οτι απλα το κουκουλωνω...μηπως γνωριζουμε ποσο στοιχιζει ενα τεστ συμπιεσης;
παντως διαρροες δεν εχει ουτε εχω δει να σταζει ουτε γυρω γυρω απο τις φλατζες που το κοιταζα με φακο...καμια προταση για κανενα αλλο λαδι;; γιατι τα selenia 20k δεν μου αρεσουν πολυ καθε πρωι που ειναι κρυο μεχρι να φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας ακουγεται ενα χαρακτηριστικο ταπ ταπ ταπ μπορει να ειναι και τικ τικ τικ...χαχα...σε αλλα φορουμ που εχω διαβασει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο λενε οτι ειναι τα ωστηρια και επειδη εχει 'υδραυλικες' βαλβιδες;;Πήρα το μοτουλ αλλά είναι api sn και όχι sm που λέει το motolube.gr
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πήρα το μοτουλ αλλά είναι api sn και όχι sm που λέει το motolube.gr
Η Motul στο pdf της γράφει: API SERVICES SN/CF
[spoiler=:2qyg7h4h]free image hostimage upload[/spoiler:2qyg7h4h]
το ίδιο -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Μετά από συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ κύκλο, θα πρότεινα να βάζετε τα φθηνότερα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ σας....
Εγώ βάζω και θα βάζω τα GM OPEL 5 30 που καλύπτουν την BMW LL4 και την DEXOS 2 για κινητήρα BMW Ν43 και σε κινητήρα RENAULT Κ4Μ και σε CHEVROLET F16D3 με κόστος λιγότερο από 5€ λίτρο.
Δεν το τεκμηριωνεις λιγο παραπανω αυτο. Δεν σου λεω να μας αποκαλυψεις τον κυκλο αλλα να μας μεταφερεις αυτα που κατεθεσε και πως τα τεκμηριωσε.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μετά από συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ κύκλο, θα πρότεινα να βάζετε τα φθηνότερα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ σας....
Εγώ βάζω και θα βάζω τα GM OPEL 5 30 που καλύπτουν την BMW LL4 και την DEXOS 2 για κινητήρα BMW Ν43 και σε κινητήρα RENAULT Κ4Μ και σε CHEVROLET F16D3 με κόστος λιγότερο από 5€ λίτρο.
Δεν το τεκμηριωνεις λιγο παραπανω αυτο. Δεν σου λεω να μας αποκαλυψεις τον κυκλο αλλα να μας μεταφερεις αυτα που κατεθεσε και πως τα τεκμηριωσε.
Πολύ επικίνδυνη γενίκευση.
-
Ως ψάρακας, ίσως θα έπρεπε να μη μιλήσω, αλλά επειδή το έχω ξανααντιμετωπίσει πολλές φορές αυτό: θεωρώ ότι όταν αναφέρουμε κάτι από 'εσωτερική πληροφόρηση' ή από αλλού, θα πρέπει να το τεκμηριώνουμε. Αλλιώς είναι σαν να περιμένουμε οι υπόλοιποι να δεχθούν άκριτα αυτό που λέμε ως παπική ρήση. Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα να αναθεωρήσω ο,τιδήποτε (εκτός από την ομορφιά μου και την εξυπνάδα μου), αρκεί η αλλαγή να τεκμηριωθεί επαρκώς.
Τα παραπάνω τα αναφέρω επί της αρχής. Δεν γνωρίζω τον poster και τις περγαμηνές του. Από την άλλη και ο ίδιος ο Ferry να μου τα έλεγε, πάλι θα απαιτούσα τεκμηρίωση. Για τον Πάπα δεν συζητάμε καν.
-
Μεταξύ μας τώρα...
πιο εσωτερική πληροφόρηση από το manual του αυτοκινήτου σας δεν θα βρείτε!
Είναι κυριολεκτικά μέσα από το εργοστάσιο και από ανθρώπους που σχεδίασαν το μοτέρ, και έκαναν όλες τις δοκιμές που μπορείτε να φανταστείτε (και πολλές που δεν μπορείτε να φανταστείτε)
Να είστε σίγουροι πως για να γραφτεί αυτό το βιβλιαράκι θυσιάστηκαν πολλά μοτέρ και εργατοώρες.Το μάνιουαλ λοιπόν δεν λέει ακριβό λιπαντικό. Λέει προδιαγραφές.
-
Έτσι ναι. Αυτό είναι σαφής αναφορά της πηγής και του σκεπτικού (ανεξαρτήτως του αν συμφωνεί ο καθένας μας). Εννοώ ότι αναφέρεις την πηγή σου και λες ότι αφού το εργοστάσιο μου λέει 10W-40 SL θα βάζω το φτηνότερο 10W-40 SL που υπάρχει (Lidl €2,5-3/λτ)), γιατί θεωρώ ότι το αντίστοιχο π.χ. Mobil1 δεν θα προσφέρει κάτι παραπάνω. Έτσι ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει το σκεπτικό σου και να πράξει αναλόγως.
Να υποθέσω ότι θεωρείς και ότι το Duster είναι το ίδιο καλό με το Touareg, αφού και τα δύο πληρούν τις ίδιες προδιαγραφές της ΕΕ;
-
Όχι, θεωρώ ότι 2 5άστερα αυτοκίνητα είναι αρκετά ασφαλή!
(αλλά τέτοιες άσχετες παρομοιώσεις... είναι άσχετες)
-
Ψάρακας-ξεψάρακας: για να μην μπερδευόμαστε, το EuroNCAP ΔΕΝ είναι προδιαγραφή της ΕΕ, που πληρούν ή όχι κάποια αυτοκίνητα. Το CE είναι.
Το EuroNCAP είναι ιδιωτικός φορέας, που δοκιμάζει αυτοκίνητα με συγκεκριμένη δική του μεθοδολογία (συχνά ανανεούμενη, μάλιστα, οπότε πρέπει να αξιολογούμε τα αποτελέσματα ανάλογα) και ανακοινώνει τα ευρήματά του. Είναι σαν τα τεστ των 4Τ. Οι κατασκευαστές ισχυρίζονται χ,ψ,ω για τα αυτοκίνητά τους και έρχεται ο ιδιώτης 4Τ, που με αντικειμενικά κριτήρια αξιολογεί τα αυτοκίνητα ή/και τα συγκρίνει με άλλα. Το πρόβλημα είναι ότι είναι δύσκολο να βρεις EuroNCAP, 4T, κλπ για τα λιπαντικά. Τα API, SAE κλπ, αντιστοιχούν στο CE του Touareg και του Duster, που ανέφερα εγώ, και όχι στο EuroNCAP, που ανέφερες εσύ.
Η παρομοίωσή μου, λοιπόν, μπορεί να μη βολεύει το ισοπεδωτικό σκεπτικό, που αναπτύχθηκε, αλλά όχι απλώς δεν είναι άσχετη, αλλά καταδεικνύει το πόσο άτοπο είναι αυτό το ισοπεδωτικό σκεπτικό.
Αντίθετα, η αστεράτη παρομοίωση, είναι άσχετη.
Και, για να μην παρεξηγούμεθα, δεν έχω ιδέα (δεν έχω στοιχεία) αν το Mobil 1 είναι καλύτερο από του Lidl, αλλά ούτε κι εσείς έχετε ιδέα (τουλάχιστον από τα στοιχεία που -δεν- παραθέσατε). Εν αναμονή της παρουσίασης της εσωτερικής πληροφόρησης, λοιπόν. Μέχρι τότε θα δίνω €15 παραπάνω το χρόνο, για το Mobil 1, ελπίζοντας ότι θα διατηρηθεί περισσότερο κοντά στις αρχικές του ιδιότητες μέχρι την αλλαγή και ίσως και να υπερκαλύπτει λιγότερο οριακά τις προδιαγραφές του.
-
Οι προδιαγραφες(περαν από τα ντιζελ και 1-2 περιπτώσεις) προσωπικα τις θεωρω κατι αχρηστο.Η ολη ουσια είναι στο ιξωδες.Η redline δν πληρωνει για τις προδιαγραφες,τα λιπαντικα της είναι μαπα?Φυσικα και όχι.
Όπως επισης όταν ένα λιπαντικο πληρει μια προδιαγραφη σημαινει ότι την πληρει και μετα τα πρωτα 1000 χιλιόμετρα?Οχι.
Ο κάθε κινητήρας εχει δεδομενες ανοχες σε συγκεκριμένα σημεια του,εχει συγκεκριμενης διαμετρου αυλους καθως επισης εχει και συγκεκριμενων δυνατοτητων αντλια λαδιου.Εν ολιγοις αν ο κατασκευαστης δεν ζητα κατι εξεζητημενο σε προδιαγραφη(π.χ. ντιζελ με φιλτρα κτλ.)παμε συμφωνα με το πινακι ιξωδων και θερμοκρασιών που δινει Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ. -
Νομίζω ότι η Redline έχει αρχίσει κάτι να πληρώνει. Από την άλλη (επειδή και αυτές τις δικαιολογίες περί κόστους πιστοποίησης τις έχω ακούσει κι απ' αλλού εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας, και απεδείχθησαν ... τρίχες) το κόστος για μία πιστοποίηση είναι αστείο μπροστά στους τζίρους από τις παγκόσμιες πωλήσεις ακόμα και μικρών εταιρειών, όπως η Redline.
Το 'όλη η ουσία' νομίζω ότι είναι υπερβολή. Συμφωνώ, όμως, ότι το ιξώδες είναι το θεμελιώδες (κάνει και ομοιοκαταληξία). Και αν θέλεις, όπως έγραψα, η ελπίδα μου είναι ότι τα λίγα παραπάνω κατ' έτος που στοιχίζει το καλό/ακριβό/μαρκετινίστικο/... λάδι αντικατοπτρίζουν τη διαφορά στην αντοχή τους στο χρόνο και τη χρήση. Πάντως, υποθέτω (θεωρώ λογικά αυτονόητο) ότι οι προδιαγραφές περιλαμβάνουν και προδιαγραφή υποβάθμισης με τη χρήση.
-
Xρησιμοποιω αυτο που συνιστα η μαμα σιτροεν TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30
και θελω να το αλλαξω με αυτο MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30 ,
Θα ηθελα να μαθω αν το MOBIL 1 ειναι πραγματικα συνθετικο; εννοω οτι δεν εχει καθολου ορυκτο λαδι και ειναι εξολοκληρου τεχνιτα κατασκευασμενο;
οταν λεμε οτι το λαδι ειναι Group IV: PAO εννοουμε αυτο ακριβως; καθολου ορυκτο λαδι;
οταν λενε οτι το λαδι ειναι Group V:με Esters εννοουμε ξανα καθολου ορυκτο λαδι; -
Φίλε Otso το ίδιο λάδι επίσημα μπορεί στη μια χώρα να λέγεται συνθετικό, στην άλλη ημισυνθετικό και στην άλλη ορυκτέλαιο.
Το Mobil 1 νομίζω πως ήταν Group IV και το βαφτίζανε συνθετικό, ενώ τώρα είναι Group III που γενικά τα βαφτίζουν ημισυνθετικό. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟΤΕ.
Με βάση τον αυστηρό ορισμό σίγουρα και τα Total είναι ημισυνθετικά (αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλά λάδια).
Εφόσον και τα δύο καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ δεν θα έχεις πρόβλημα ό,τι και να διαλέξεις.Το λάδι δεν είναι μια ξερή λίπανση... πρέπει να καλύπτει σειρά προδιαγραφών για καθαριστικές ικανότητες, προστασία των ελαστικών μερών κλπ. Ένα αγωνιστικό λιπαντικό για παράδειγμα, μπορεί να είναι άριστο λιπαντικό αλλά δεν έχει πολλές από τις υπόλοιπες ιδιότητες για την μακροζωία του μοτέρ.
Απλά να σας πω ότι οι προδιαγραφές απαιτούν διάφορα τεστ από τους κατασκευαστές σε μοτέρ σε πάγκο που στην Dexos 2 της Opel κρατάνε μέχρι και 400 ώρες, περιλαμβάνουν συνεχόμενη λειτουργία του μοτέρ στα κόκκινα, παρατεταμένα υψηλές θερμοκρασίες λιπαντικού που πρακτικά δεν φτάνει ποτέ σε νορμάλ χρήση κλπ.
Κάπως έτσι λένε ότι το λιπαντικό κρατάει 30 ή 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, και το ακολουθούν αυτό δεκάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Βόρεια Ευρώπη, χωρίς να χαλάνε κάθε ημέρα. ...το αντίθετο θα έλεγα. -
Ο χρήστης GeorgX έγραψε:
Νομίζω ότι η Redline έχει αρχίσει κάτι να πληρώνει. Από την άλλη (επειδή και αυτές τις δικαιολογίες περί κόστους πιστοποίησης τις έχω ακούσει κι απ' αλλού εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας, και απεδείχθησαν ... τρίχες) το κόστος για μία πιστοποίηση είναι αστείο μπροστά στους τζίρους από τις παγκόσμιες πωλήσεις ακόμα και μικρών εταιρειών, όπως η Redline.Το 'όλη η ουσία' νομίζω ότι είναι υπερβολή. Συμφωνώ, όμως, ότι το ιξώδες είναι το θεμελιώδες (κάνει και ομοιοκαταληξία). Και αν θέλεις, όπως έγραψα, η ελπίδα μου είναι ότι τα λίγα παραπάνω κατ' έτος που στοιχίζει το καλό/ακριβό/μαρκετινίστικο/... λάδι αντικατοπτρίζουν τη διαφορά στην αντοχή τους στο χρόνο και τη χρήση. Πάντως, υποθέτω (θεωρώ λογικά αυτονόητο) ότι οι προδιαγραφές περιλαμβάνουν και προδιαγραφή υποβάθμισης με τη χρήση.
Δεν είναι καθολου υπερβολή...Βαλε το καλυτερο λαδι στον κοσμο,αν δν εχει το σωστο ιξωδες εχεις κανει κυριολεκτικα μια τρυπα στο νερο.Πρωτα επιλεγουμε ιξωδες π.χ. 5w50 και μετα αρχιζουμε να ψάχνουμε τα λιπαντικα αυτου του ιξωδους μεταξυ τους.Επισης τα mobil 1 π.χ. επειδή αυτά βαζω στο εξωτερικο είναι φθηνα στην δε αμερικη τζαμπα.....εμεις τα πληρωνουμε σαν μ@@@@κες,αν και πλεον επεσαν από τα 13+ευρω που ειχαν.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]