-
Το προηγουμενο Σ/Κ, πηγα στο χωριο μου στην ορεινη Τριχωνιδα Αιτωλοακαρνανιας, και το αμαξι εγραψε καταναλωση 5.7 με 110-120 στην εθνικη (λεμε τωρα) Αθηνων-Πατρων, και ανηφορικο επαρχιακο ορεινο δρομο, με τρεισιμιση ατομα και μπαγκαζια. Το duster ειναι το πιο ξεκουραστω αμαξι που εχω οδηγησει (ακομα και σε χωματοδρομο), λες και καθεσαι στο γραφειο σου και με το που σηκωνεσαι απο το καθισμα, εισαι ετοιμος για δουλεια και οχι να ψαχνεις να βρεις κρεββατι να ξαπλωσεις.
Παντως στην διαφημηση δεν νομιζω οτι εννοει το duster ή το kadjar. Δεν θα 'χτυπαγανε' αμαξι του ομιλου.. -
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Αυτό κατάλαβα και εγώ, αν και έχω πάρει κλήση για 127km σε δρόμο με όριο 120km.
Ποιο είναι το κενό των 100-150km?
Το Qashqai έβγαλε διαφήμιση για τη 'δεύτερη επιλογή'. Υποθέτω πως μιλάει για το Duster. Είμαστε αξιωματική αντιπολίτευση εν τοιαύτη περιπτώσει. 'Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο'. Γιατί, ποιος από εμάς δεν το έχει ήσυχο;Κενο εννοω οτι σχολιαζεις την καταναλωση ως τα 110 και μετα πηγαινεις στα 150+ ........
Για εμενα ως 2η επιλογη οριζει ΟΛΑ τα αλλα ....... -
Στον ανοικτό δρόμο, οριζόντια ευθεία, 6η ταχύτητα, με ελαφρύ πάτημα του γκαζιού, έδινε 3.500rpm και το ταχύμετρο έδειχνε 150. Χωρίς να το καταλάβεις φθάνει μέχρι τα 170+. Αν αφήσεις το γκάζι πέφτει γρήγορα στα 120. Μάλλον σχετίζεται με την αεροδυναμική αντίσταση και τις τριβές κίνησης. Στο Matrix η αντίστοιχη ταχύτητα ήταν 140 (με 5η). Από εκεί και πέρα σανιδώνεις για να πας παραπάνω, κάτι που δεν έκανα με το Duster πάρα μόνο μία φορά για να δω την τελική (μου έδωσε 185 αλλά δεν γνωρίζω την απόκλιση του οργάνου, προφανώς δίνει λίγο παραπάνω όπως όλα). Σε εκείνο το 'γλυκό' σημείο το ταξίδι κυλούσε ομαλότατα. Για να πετύχω ταχύτητα ταξιδιού 120 θα πρέπει να παίξω με την αδράνεια, η με το φρένο. Προφανώς εδώ είναι η αξία του Cruise Control, το κάνει για σένα αυτόματα.
Τα αναφέρω όλα αυτά επειδή η πλειοψηφία έχει τον 1.5 DCI που έχει άλλα χαρακτηριστικά. Ο 1.2 TCE παρουσιάζει σκαλοπάτια. Πρέπει να ξεπεράσεις τις 1500rpm για να έχεις δύναμη (πρόβλημα σε ανηφόρα μέχρι να το συνηθίσω), στις 2000rpm κινείσαι ομαλά, στις 3009-3500 ταξιδεύεις, στις 4000 προσπερνάς, 5000 δεν έχω πιάσει εκτός από μια φορά που μπήκε 3η αντί 5η (δικό μου λάθος, κρατούσα κάτι στο χέρι και δεν οδήγησα καλά τον μοχλό).
Το άλλο για τον όμιλο δεν το σκέφτηκα. Αλλά ποιο είναι το δεύτερο; Το Yeti? Ή γενικά μιλώντας; -
Σήμερα, έκανα test drive το καινούριο JEEP RENEGADE.
Δεν το λες και άσχημο.
Είμαι σίγουρος βέβαια, ότι η διαδρομή στο JEEP Camp στην Λ.Βουλιαγμένης είναι επιλεγμένη για να το βγάζει ασπροπρόσωπο. Παρ' όλα αυτά δεν τα πήγε και άσχημα. Μιλάω για το 1.4 Αυτόματο 9-τάχυτο AWD.
Με ~27.000 Ευρώ και εγγύηση μεταπολιτικής αξίας 5 ετών, μεταξύ άλλων, θεωρώ ότι μπαίνει στο παιχνίδι με αξιώσεις.
Ευκαιρία τα μειώσει τις τιμές η DACIA.
Μοναδικό μειονέκτημα η κατανάλωση ~ 8+ lt/100Km βενζίνη.
Ακούω απόψεις...Υ.Γ. Οι εν Αττική Duster-άδες συναντιέστε για κάποια κοντινή εξόρμηση (Πάρνηθα, Υμηττός κλπ);
Θα ήταν ενδιαφέρουσα εμπειρία. -
Το renegade είναι jeep και η jeep είναι σταθερή αξία. Όποια διαδρομή και αν επιλεγεί θα το βγάλει σε κάθε περίπτωση ασπροπρόσωπο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Από ότι έχω αντιληφθεί από την άλλη η dacia δεν σκοπεύει να μειώσει τις τιμές της ειδικά όταν σε κάποιες εκδόσεις θα προσφέρει και το αυτόματο κιβώτιο με τη νέα χρονιά. Η κατανάλωση για το είδος του οχήματος είναι κατ' εμε το λιγότερο πολύ καλή για την βενζίνη αν όντως παίζει εκεί γύρω στα 8 λ/100χλμ. Ικαρε η πρόταση σου είναι πολύ καλή!
-
Ο χρήστης ikarus έγραψε:
Σήμερα, έκανα test drive το καινούριο JEEP RENEGADE.
Δεν το λες και άσχημο.
Είμαι σίγουρος βέβαια, ότι η διαδρομή στο JEEP Camp στην Λ.Βουλιαγμένης είναι επιλεγμένη για να το βγάζει ασπροπρόσωπο. Παρ' όλα αυτά δεν τα πήγε και άσχημα. Μιλάω για το 1.4 Αυτόματο 9-τάχυτο AWD.
Με ~27.000 Ευρώ και εγγύηση μεταπολιτικής αξίας 5 ετών, μεταξύ άλλων, θεωρώ ότι μπαίνει στο παιχνίδι με αξιώσεις.
Ευκαιρία τα μειώσει τις τιμές η DACIA.
Μοναδικό μειονέκτημα η κατανάλωση ~ 8+ lt/100Km βενζίνη.
Ακούω απόψεις...Το είχα οδηγήσει το καλοκαίρι (έχω γράψει σχετικά) και είχα μείνει ενθουσιασμένος από το αυτοκίνητο. Το πήγα και off road στην Πεντέλη, σε διαδρομή που 'δοκιμάζω' συχνά τα SUV.
ΥΓ: Έπεσε στα €27.000 η τιμή του (από €31.500)??
-
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 138472.asp
Η δεύτερη γενιά του Dacia Duster είναι ήδη στα σκαριά και όπως λένε οι πληροφορίες μας, το πρώτο εξάμηνο του 2017 θα είναι έτοιμο να κάνει την επίσημη εμφάνισή του.
Ουσιαστικά μιλάμε για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο εκτός από εξολοκλήορυ ανασχεδιασμένο αμάξωμα θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF (Common Module Family) της οικογένειας Renault-Nissan.
Φυσικά το μοντέλο της Dacia θα εξακολουθίσει να εστιάζει στα off road χαρακτηριστικά του, ενώ και η πρακτικότητά του θα είναι βελτιωμένη, καθώς φίμες το θέλουν να παράγεται και σε 7θέσια έκδοση.
Από θέμα των κινητήρων, ο 1,2 λτ TCe 120 ίππων βενζίνης και 1,5 λτ turbodiesel με 90 και 110 ίππους της Renault θα συνεχίσουν να κινούν το ρουμάνικο SUV, ενώ υπάρχει περίπτωση να γίνει διαθέσιμο και ένα ημιαυτόματο κιβώτιο Easy-R, αλλά μόνο στην έκδοση diesel. Η κατανάλωση σύμφωνα με την Dacia, αναμένεται να είναι χαμηλότερη από πριν, παρόλη την αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος, εξαιτίας της αρκετά χαμηλότερης πισθέλκουσας και της καλύτερης ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα.
Εκτός της ανανεωμένης εξωτερικής εμφάνισής του, το νέο Duster θα διαθέτει και αναβαθμισμένη καμπίνα ποιοτικά, με προσθήκη σύγχρονου εξοπλισμού παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.
Περισσότερα θα μάθουμε στους επόμενους μήνες, όσο θα πλησιάζουμε πιο κοντά προς την επίσημη παρουσίασή του.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... z4OB07CFqG
-
Ακόμα είμαστε στο στάδιο των φημών βέβαια αλλά αν επιβεβαιωθούν νομίζω ότι τουλάχιστον στην 7θέσια έκδοση οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι οριακοί, αν όχι ανεπαρκείς. Σίγουρα χρειάζεται ο 1.6 diesel...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Ακόμα είμαστε στο στάδιο των φημών βέβαια αλλά αν επιβεβαιωθούν νομίζω ότι τουλάχιστον στην 7θέσια έκδοση οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι οριακοί, αν όχι ανεπαρκείς. Σίγουρα χρειάζεται ο 1.6 diesel...Έτσι όμως σίγουρα θα χάσει το value of money του.
Υπήρχε το QQ+2 με 110 ή 115 άλογα. Φωτιά στην άσφαλτο δεν έβαζε αλλά σε πωλήσεις κάτι έκανε.
-
Καποια στιγμη πρέπει να μπει κατώτατο όριο ασφαλείας στη δύναμη των κινητήρων. Άκου ντίζελ 90 άλογα σε suv!!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Μοιάζει πολύ με το QQ, πιθανότατα θα το πλησιάζει σε τιμή και χάνει το μοναδικό χαρακτήρα του σχεδιαστικά (κυρίως τα φουσκωμένα φτερά, κάτι σπάνιο σήμερα). Η κατανάλωση που είχα στο γρήγορο ταξίδι σίγουρα σχετιζόταν με την αεροδυναμική αντίσταση, οπότε η απώλειες σε χαρακτήρα θα δώσουν καλύτερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα, αλλά και λιγότερο θόρυβο. Εκτός δρόμου όμως δεν έχουν σημασία.
Από την άλλη ευπρόσδεκτες όλες οι (υποθέτω και εργονομικές) βελτιώσεις. Να δούμε πως θα τα πάει.
Ο 1.2 ποικίλει σε ιπποδύναμη, δεν θα ήταν παράλογο να ρυθμιστεί για 135 άλογα σε αυτό το μοντέλο. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ακόμα είμαστε στο στάδιο των φημών βέβαια αλλά αν επιβεβαιωθούν νομίζω ότι τουλάχιστον στην 7θέσια έκδοση οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι οριακοί, αν όχι ανεπαρκείς. Σίγουρα χρειάζεται ο 1.6 diesel...
Έτσι όμως σίγουρα θα χάσει το value of money του.
Υπήρχε το QQ+2 με 110 ή 115 άλογα. Φωτιά στην άσφαλτο δεν έβαζε αλλά σε πωλήσεις κάτι έκανε.
Δεν είπα να καταργήσουν τους μικρότερους κινητήρες... Αλλά ας βάλουν και τον 1.6. Σε σχέση με το QQ/Kadjar 1.6 πάλι value for money θα είναι.
-
Πριν λίγο επιστρέψαμε από μια ολιγοήμερη εκδρομή στην Ευρυτανία. Το dusteraki μια χαρά τα πήγε σε αυτούς τους δύσκολους δρόμους τους χαραγμένους για 'μουλάρια' Ομολογώ πως υπήρξε μια στιγμή που στα μάτια μου φάνηκε πραγματικά μικρό. Ήταν στο πάρκινγκ του ξενώνα όταν το είδα ανάμεσα σε 2 wrangler ειδικά τροποποιημένα ώστε να κάνουν τη διάβαση του Καρπενισιώτη να φαίνεται 'Πλατεία Κολιάτσου - Σύνταγμα'
Χρόνια Πολλά σε όλους. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πριν λίγο επιστρέψαμε από μια ολιγοήμερη εκδρομή στην Ευρυτανία. Το dusteraki μια χαρά τα πήγε σε αυτούς τους δύσκολους δρόμους τους χαραγμένους για 'μουλάρια' [emoji38] Ομολογώ πως υπήρξε μια στιγμή που στα μάτια μου φάνηκε πραγματικά μικρό. Ήταν στο πάρκινγκ του ξενώνα όταν το είδα ανάμεσα σε 2 wrangler ειδικά τροποποιημένα ώστε να κάνουν τη διάβαση του Καρπενισιώτη να φαίνεται 'Πλατεία Κολιάτσου - Σύνταγμα' [emoji38]
Χρόνια Πολλά σε όλους.Επισης χρονια πολλα Σπυρο. Ωραια η Ευρυτανια
-
Οχι μονο ωραια. Θαυμασια και με δρομους τετοιους που ενα αυτοκινητο με τα χαρακτηριστικα του δικου σου θα βρεθει στο στοιχειο του
-
http://www.honestjohn.co.uk/road-tests/ ... road-test/
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οχι μονο ωραια. Θαυμασια και με δρομους τετοιους που ενα αυτοκινητο με τα χαρακτηριστικα του δικου σου θα βρεθει στο στοιχειο τουΜεχρι να χρειαστει κανα 4x4 και τοτε θα με περασεις απο πανω!!! Θυμαμαι μια φορα πριν 10+ χρονια μερικα μερη απο εκει που ειχα παει εκδομη και ηταν ονειρο
-
-
Πολύ μα πολλή όμορφη φωτογραφία riverael. Μια χαρά όμορφο δείχνει το θηριάκι!!!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πολύ μα πολλή όμορφη φωτογραφία riverael. Μια χαρά όμορφο δείχνει το θηριάκι!!!Πρέπει να γίνει topic: καλλιτεχνικές φωτογραφίες...αυτοκινήτων!
Και στο τέλος ψηφοφορία για την καλύτερη!!
Καλημέρες!
Dacia Duster