Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 245
    • 246
    • 189 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4901
    79178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yiannis145 last edited by

      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
      Είναι ζήτημα software δλδ η υπέρμετρα προστατευτικών ρυθμίσεων προς την μπαταρία;
      Τον πρώτο 1μιση χρόνο παντως το σύστημα δεν είχε κανένα ζήτημα.

      Θέμα με το start/stop που δουλευει όποτε του έρθει έχουν και τα καινούργια corsa και έντονο μάλιστα, εχει γίνει μεγάλος ντόρος. Στη δικη σου περίπτωση βέβαια εφόσον τον πρώτο χρόνο δούλευε κανονικά προφανώς καποιο άλλο πρόβλημα υπάρχει.

      Παντως κι εγώ που ειχα για test drive ενα ecoboost με start stop για περίπου μια εβδομάδα, δούλευε υποδειγματικα, άσχετα αν τελικά η έκδοση του fiesta που επέλεξα να αγορασω ειθελημενα δεν έχει start stop, δεν ειναι και οτι καλύτερο σε βάθος χρόνου οσον αφορα τις καταπονησεις μερων της μηχανής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης The Matador έγραψε:
        Νομίζω πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας που έχει να 'σηκώσει' start & stop είναι πιο μικρή απ' ότι μια συμβατική. Νομίζω ότι τα 5 έτη είναι πάρα πολλά ως χρόνος ζωής.

        Εαν η μπαταρία ειναι AGM (δηλαδη η ιδανικη αλλα και η μονη 'σωστη' για αυτοκίνητα με S&S), η οποία φυσικα ειναι αρκετά ακριβη, τοτε εχει μεγαλη αντοχη. Εμενα μετραει 5 χρονια και ακομα αντεχει και μαλιστα ειναι και σε πολυ καλη κατάσταση.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • H
          harisma23 last edited by

          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
          Και εγώ για μπαταρία θα έλεγα, αλλα το αυτοκινητο το εχω μόνο 1μιση χρόνο και το παράξενο ειναι οτι πχ το start-stop μπορεί να μην δουλέψει ενα πρωί μετα να δουλέψει 3 μέρες μετα να μην δουλέψει μια μέρα μετα να δουλέψει 5 και έτσι παει τον τελευταίο μηνα η κατάσταση.

          Μήπως το φαινόμενο αυτό έχεις αρχίσει να το παρατηρείς τώρα που κρύωσε ο καιρός; Και μήπως ξεκίνησες τελευταία να κάνεις μικρές διαδρομές;
          Γιατί τα συστήματα S&S δεν δουλεύουν μέχρι να πιάσει θερμοκρασία ο κινητήρας, απ' όσο γνωρίζω.
          Μια ιδέα ρίχνω, μπας και το 'πρόβλημα' είναι εκεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Ο καιρός και οι διαδρομές ειναι ίδιες με προ 1 έτος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by

              Πηγαινε να στο δουν τοτε,μονο ετσι θα μαθουμε αν εχει κατι το συστημα του start/stop,αν δηλαδη εχεις την υποψια οτι εχει προβληματικη συμπεριφορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Φιλος παρελαβε το fiesta ecoboost 1.0 100 hp........13.550 με το κλειδι στο χερι. Πληρης θα ελεγα ο εξοπλισμος αν εξαιρεσω τα πισω ταμπουρα. Η αγορα εγινε στα γρηγορα καθως το corsa 1.4 my 2005 που ειχε,ξαφνικα εκαιγε λαδια,περιπου 700ml/1000χλμ με μολις 68.000χλμ στο οδομετρο!!!!!!!! Μεχρι τοτε προλαβε να αλλαξει και 3 αντλιες βενζινης. Το ωραιο ειναι οτι πηγε να δει και το νεο corsa αλλα ευτυχως εβγαινε ακριβοτερο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Y
                  yiannis145 last edited by

                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                  Φιλος παρελαβε το fiesta ecoboost 1.0 100 hp........13.550 με το κλειδι στο χερι. Πληρης θα ελεγα ο εξοπλισμος αν εξαιρεσω τα πισω ταμπουρα. Η αγορα εγινε στα γρηγορα καθως το corsa 1.4 my 2005 που ειχε,ξαφνικα εκαιγε λαδια,περιπου 700ml/1000χλμ με μολις 68.000χλμ στο οδομετρο!!!!!!!! Μεχρι τοτε προλαβε να αλλαξει και 3 αντλιες βενζινης. Το ωραιο ειναι οτι πηγε να δει και το νεο corsa αλλα ευτυχως εβγαινε ακριβοτερο....

                  Ευτυχώς... Ο Θεός τον φώτισε [emoji2]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trader last edited by

                    'Καλογυαλισμένη κουρ@δ@' είχαν χαρακτηρίσει τα συστήματα πολυμέσων MyFord Touch και Sync στελέχη της εταιρείας. Ο δε διευθύνων σύμβουλος Mark Fields είχε σπάσει μια οθόνη με μπουνιά λόγω εκνευρισμού. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύεται από διάφορα έγγραφα και αλληλογραφία μεταξύ στελεχών της εταιρείας όπως φαίνεται στο ακόλουθο άρθρο:
                    http://www.thetruthaboutcars.com/2016/10/polished-turd-lawsuit-docs-reveal-ford-engineers-really-thought-myford-touch-sync/
                    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στην εποχή που οτιδήποτε διαβάσω σε ξένη ιστοσελίδα αναπαράγεται άμεσα και χωρίς διασταύρωση στις αντίστοιχες ελληνικές, η είδηση αυτή διέφυγε από όλους ανεξαιρέτως!!! Παρόλο που αφορά σύστημα του παρελθόντος, η είδηση δεν επηρεάζει τις πωλήσεις νέων μοντέλων και μπορεί να αποδοθεί με πολύ διασκεδαστικό για τον αναγνώστη τρόπο.
                    Να 'ναι καλά το RS και το Mustang, τα οποία όλοι θέλουν να οδηγήσουν και γι' αυτό πιστεύω ότι εθελοντικά 'πούλησαν' δουλοπρέπεια στη Ford μην αναπαράγοντας την είδηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the-ace last edited by

                      Το μεγαλύτερο, σημαντικότερο και τραγικότερο μειονέκτημα του Fiesta, είναι τα πίσω ταμπούρα. Εν έτει 2016, σε αυτοκίνητο με 100, 125 και 140 άλογα, το να βάζεις πίσω ταμπούρα δεν είναι cost-cutting, είναι τσιπιά μεγίστου μεγέθους, και αν δεν προσέξεις, εξαιρετικά επικίνδυνη αδυναμία του οχήματος. Αν το έβαζε μόνο στα μικρά και αδύναμα μοτέρ, να το δεχθώ ως κίνηση μείωσης κόστους, αλλά όχι στις εκδόσεις που έχουν 9' 0-100 και 200+ χαω τελική

                      Το άλλο είναι το εντελώς outdated, ξεπερασμένο και σίγουρα 'προηγούμενης γενιάς' σύστημα πολυμέσων. Ιδίως όταν ανακοινώνουν το 'καινούριο super duper hyper' Touch, το οποίο είναι το ίδιο πρακτικά με το προηγούμενο, και πρέπει να ανέβεις μέχρι το Sync3 για να αποκτήσει δυνατότητες που οι άμεσοι ανταγωνιστές έχουν ήδη από την βασική έκδοση των δικών τους infotainments.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Τα εχουμε πει πολλακις,3 πραγματα ειναι,6αρι σασμαν,δισκοφρενα πισω ροδες,ενα καλο/λειτουργικο infotainment.Βεβαια το για λογους κοστους ειναι μια δικαιολογια που δεν ευσταθει πλεον,διοτι το αντιστοιχο κοστος επιβαρυνει και τις αλλες εταιριες να βαζουν δισκοφρενα,κιβωτια,οθονες αφης.

                        Δεν γινεται για παραδειγμα το fabia η το ibiza,αυτοκινητα κατωτερα απο το Fiesta,να εχoυν εφοδιαστει με 6αρι κιβωτιο,infotaintment τελευταιας τεχνολογιας,δισκοφρενα στις πισω ροδες,TSI 110 με 0-100 9,3 sec,προεραιτικο DSG κλπ και για να παρεις ενα Fiesta 100 αλογα χωρις ολα τα παραπανω να σου ζητανε απο 14 χιλιαρικα για την titanium εκδοση,χωρις cruise control εντος του εξοπλισμου.

                        Κοντος ψαλμος,η επομενη γενια θα φανερωσει τι και πως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Μια χαρά φρενάρει και με τα τάμπουρα πίσω πάντως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Απο τα 140? yeah sure.. Μιλαμε για τη περιπτωση που πραγματικα θα τα χρειαστεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Πίστεψέ με δεν έχει κάποιο θέμα. Άλλωστε τα τάμπουρα δεν υστερούν σε δύναμη, αλλά σε αποβολή θερμότητας (=αντοχή) και τα Fiesta πίσω δεν έχουν πολύ βάρος. Θα ήταν καλύτερα αν είχε δισκόφρενα; Σίγουρα! Υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα με τα τάμπουρα; Όχι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                                Τα εχουμε πει πολλακις,3 πραγματα ειναι,6αρι σασμαν,δισκοφρενα πισω ροδες,ενα καλο/λειτουργικο infotainment.Βεβαια το για λογους κοστους ειναι μια δικαιολογια που δεν ευσταθει πλεον,διοτι το αντιστοιχο κοστος επιβαρυνει και τις αλλες εταιριες να βαζουν δισκοφρενα,κιβωτια,οθονες αφης.

                                Δεν γινεται για παραδειγμα το fabia η το ibiza,αυτοκινητα κατωτερα απο το Fiesta,να εχoυν εφοδιαστει με 6αρι κιβωτιο,infotaintment τελευταιας τεχνολογιας,δισκοφρενα στις πισω ροδες,TSI 110 με 0-100 9,3 sec,προεραιτικο DSG κλπ και για να παρεις ενα Fiesta 100 αλογα χωρις ολα τα παραπανω να σου ζητανε απο 14 χιλιαρικα για την titanium εκδοση,χωρις cruise control εντος του εξοπλισμου.

                                Κοντος ψαλμος,η επομενη γενια θα φανερωσει τι και πως.

                                Πολυ μ'αρεσουν αυτου του ειδους οι εξορισμου ' καλυτερο αυτοκινητο' ,' κατωτερα αυτοκινητα' κτλ........για καποιον που θελει ενα supermini με χωρους και πολυμεσα τελευταιας γενιας ειναι λοιπον ενα 3μπουρδελο!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • U
                                  ursus last edited by

                                  Ουτε καν... Αλλα αν βάλεις τα κατώτερα φρένα, το σύστημα multimedia, το σασμάν και την αυξημένη κατανάλωση, τότε ναι το βλέπω σε δύσκολη θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

                                  Sent from my iPad using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    the-ace last edited by

                                    Προφανώς το έχουμε το αυτοκίνητο, και παρόλο που το έχουμε επιλέξει -και άρα το θεωρούμε την καλύτερη πρόταση- δεν μπορούμε να μην σημειώσουμε τα -γνωστά σε όλους άλλωστε- μειονεκτήματά του. Και το Sync είναι επιεικώς μέτριο, και το 5αρι σασμάν δείχνει κάπως...ξεπερασμένο, και φυσικά τα ταμπούρα σε πολλά δυνατά και επανειλημμένα φρεναρίσματα ΔΕΝ επαρκούν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      Το ´´κατωτερά´´ φρένα ειναι σχετικό. Το φιέστα με τα ταμπουρα του εχει απο τις καλύτερες τιμες ακινητοποίησης. Τα ταμπουρα δεν υστερούν σε απόδοση αλλα σε αντοχή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                        Το ´´κατωτερά´´ φρένα ειναι σχετικό. Το φιέστα με τα ταμπουρα του εχει απο τις καλύτερες τιμες ακινητοποίησης. Τα ταμπουρα δεν υστερούν σε απόδοση αλλα σε αντοχή.

                                        Και καθως πχ σε μια επαρχιακη διαδρομη δεν πατας μια φορα το φρενο και εφτασες..........ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ειναι ακυρη επιλογη,αν συνυπολογισεις το βαρος του και τις επιταγχυνσεις που μπορεις να πετυχεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Αν θέλεις να το παίξεις ραλιστας σε ορεινή διαδρομή τα ταμπουρα δεν ειναι καλα. Σε κάθε άλλη περιπτωςη επαρκούν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                            Ουτε καν... Αλλα αν βάλεις τα κατώτερα φρένα, το σύστημα multimedia, το σασμάν και την αυξημένη κατανάλωση, τότε ναι το βλέπω σε δύσκολη θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

                                            Sent from my iPad using Tapatalk

                                            Τι εχει το σασμαν;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 189 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr