-
πες το γουστα, πχ εγω θεωρω απαραδεκτο οπτικα , αυτο το αμαξι να βγαινει με 17αρες. Ισως οι 18αρες να ηταν μια πιο τιμια λυση απο την BMW και γι αυτους που τους νοιαζει η ανεση και το απολυτο offroad και γι'αυτους που τους νοιαζει η εμφανιση. (αν και οι 19αρες εχουν μεγαλου προφιλ ελαστικα ,τοσο που τις περνας για 18αρες)
Αλλα ολο αυτο ειναι αλλη και μεγαλη κουβεντα και δεν νομιζω το προβλημα στην προσφορα να ειναι οι ζαντες, που στην τελικη βγαινουν δωρο...
-
Ποιο είναι το πρόβλημα?
-
οτι με led φωτα, αυτοματο κιβωτιο, οροφη και parktronic παει στα 55.800 για ενα αμαξι που θα επρεπε να παιζει στα 45-48Κ
-
Αν πας στο bmw.de και φτιαξεις Χ1 2.0d xLine Auto, LED, PDC, ηλιοροφη εχει τιμη 46040 ευρω. Αφου ολος ο κοσμος ξερει ότι υπαρχει τελος ταξινόμησης στην Ελλαδα (11 χιλιαρικα για αυτό το αμαξι απο την προσφορα σου) πως μπορει το συγκεκριμενο αμαξι να βρισκεται στο ευρος που αναφέρεις. Τελειως ουτοπικο.
-
Η GLA250 πχ (ναι κατωτερη σε χωρους και εμφανιση αλλα πολυ πιο γρηγορη) με αντιστοιχα εξτρα ,αν δεν κανω λαθος βγαινει γυρω στα 47Κ.
Προφανως οι καινουριοι φοροι κανουν την ζημια, αλλα αν ειχε την διαθεση η μαμα BMW θα μπορουσε να κανει καποιο λογιστικο μαγειρεμα να πεσει η τιμη στο καλυτερο μοντελο της Χ1.
Δεν καιγεται γιατι ξερει οτι θα πουλησει στην Ελλαδα τις δικινητες 16,18 κλπ...
Και αυτο ειναι ενας ανασταλτικος επισης παραγοντας για καποιον που θα δωσει 55Κ και σε καθε στενο θα βλεπει μια ιδια Χ1 16,18. Ηδη νομιζω ειναι 3η σε πωλησεις.Anyway προσωπικα αν κατι μου κανει το κλικ του ενθουσιασμου και εχω τα χρηματα, το ποσο κανει ΔΕΝ αποτελει κριτηριο για την επιλογη μου. Η συζητηση ξεκινησε απο το οτι στους περισσοτερους τα χρηματα αποτελουν κριτηριο επιλογης και γι'αυτο η 20d στα 52-55Κ θα δυσκολευτει και ας ειναι η πιο πληρης επιλογη. (οτι συνδιασμο πακετου , εξτρα και να κανεις δεν βγαινει πιο χαμηλα)
-
55.000€ για την Χ1
Δεν τα αξίζει με τίποτα
-
Ειναι αυτο που λεω πως καθε αμαξι αξιζει μεχρι ενα ποσο. Απο εκει και πανω ερχονται αλλες ανταγωνιστικες προτασεις. Η τιμη του emperor ηταν ομολογουμένος καλη για υτο τον ζηλευουμε ολοι! Βασιλη πιασε κανα σκορδο
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Το διλιτρο με τα 190αλογα ειναι μια πληρης και αριστη επιλογη, αλλα στα 55Κ που φτανει με λιγα εξτρα, σε βαζει σε πειρασμο θυσιαζοντας λιγο επιδοσεις να κοιταξεις σε ΠΙΟ premium και ξεχωριστες προτασεις.
Το αμάξι ξεκινά πλέον από περίπου 44k αν θυμάμαι καλά (εγώ το πρόλαβα με 4-5k κάτω...) με 190 άλογα, 4κίνηση και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο στάνταρ.
Το έχουμε ξαναγράψει ότι ο πρόσθετος εξοπλισμός είναι πολύ υπεροκοστολογημένος στην bmw, αλλά για να φτάσεις και 10k πάνω θα πρέπει να βάλει αρκετά και ακριβά πράγματα...Νομίζω ότι μπορεί κάποιος να ζήσει και με κάτι λιγότερο. Αν όχι...ιδού η Ρόδος
Emperor η προσφορα ειναι απο τωρα τον Σεπτεμβρη και μπορεις να δεις οτι πραγματικα εχει λιγα και αυτονοητα extra και η τιμη του φτανει τα 58.400Ε και με εκπτωση μου το αφηνει 55.800Ε.
Το μονο περιττο εξτρα ισως ειναι η ηλιοροφη, αλλα αλλαζοντας την τιμη , αλλαζει και η εκπτωση. Και να φανταστει κανεις δεν εχω βαλει μεσα ουτε GPS, ουτε το ποιοτικο ηχοσυστημα, ουτε bucket καθισματα, ουτε το πακετο εσωτερικου φωτισμου, που ισως ακουγονται υπερβολες , αλλα νομιζω την σημερινη ημερα ειναι απαραιτητα για ενα συγχρονο αμαξι αυτης της κλασης.Οπως και να χει να επαναλαβω την αρχικη μου θεση , γιατι εχω την αισθηση οτι ηδη εχω παρεξηγηθει, η διλιτρη Χ1 με τα 190αλογα ειναι μια πληρης και αριστη επιλογη. Ισως το καλυτερο στην κατηγορια του. Απλα σε αυτα τα χρηματα μπαινει σε επιπεδα αλλων επιλογων , που ισως να υστερουν σαν πακετο αλλα υπερτερουν σαν status, ονομα και 'ξεχωριστικοτητα' , κριτηρια που για καποιους παιζουν σημαντικοτερο λογο στα 55+Κ.
Χα χα! Οι παρεξηγήσεις έχουν μάλλον αυξηθεί σε τέτοιο βαθμό που κάποιοι φοβούνται να γράψουν τη γνώμη τους γιατί φοβούνται μην προκαλέσουν! Χα χα! Δεν σε παρεξήγησα φυσικά ενώ είναι κ αναφαιρετο δικαίωμά σου να γράψεις ο,τι θέλεις για το αμάξι π.χ. ότι είναι κ χάλια! Απλά χρήσιμο είναι να αιτιολογούμε τις θέσεις μας κ εσύ νομίζω ότι το έκανες πολύ καλά
edit: θεωρώ τις 18άρες εντελώς λάθος επιλογή για το αμάξι λόγω των ελαστικών. Έχοντας ήδη κοντά στις 20.000 χλμ με την Χ1 και 17άρες βλέπω ότι σε κακοτεχνίες του δρόμου είναι οριακά ανεκτή στα χτυπήματα. Με 18άρες θα υπάρχει σίγουρα πρόβλημα...
Παρεμπιπτόντως ας ξεπεράσουμε όλοι το να αισθανόμαστε ότι κάποιος επιτίθεται σε μας όταν γράφει κάτι αρνητικό για το αμάξι μας...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Παρεμπιπτόντως ας ξεπεράσουμε όλοι το να αισθανόμαστε ότι κάποιος επιτίθεται σε μας όταν γράφει κάτι αρνητικό για το αμάξι μας...
Ε μα ναι πια !!! Επιτέλους φανερώθηκε ο ελέφαντας στο δωμάτιο!!!
Μπράβο Βασίλη !
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Προφανως οι καινουριοι φοροι κανουν την ζημια, αλλα αν ειχε την διαθεση η μαμα BMW θα μπορουσε να κανει καποιο λογιστικο μαγειρεμα να πεσει η τιμη στο καλυτερο μοντελο της Χ1.Δηλαδή σαν τι; Αυτό που μπορεί να κάνει (να βάλει τις ζάντες εδώ αντί στο εργοστάσιο) το κάνει. Πιθανότατα να μπορέσει στο μέλλον να βάλει κι άλλα πράγματα εδώ μετά την τιμολόγηση (ηλιοροφή όχι, αλλά πχ κανένα infotainment).
Το πρόβλημα είναι ότι θέλει 35k+ καθαρά (λιανική τιμή προ φόρων). Είναι αναλογικά πολλά, όταν η Jaguar για την F-Pace θέλει 30. Ή η Alfa Romeo θέλει 27 για τη giulia super.
Έχουμε υψηλή φορολόγηση, οπότε όλες οι τιμές φουσκώνουν. Αλλά αν ξεκινάς από φουσκωμένη αφετηρία το πρόβλημα διογκώνεται. -
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Δηλαδή σαν τι; Αυτό που μπορεί να κάνει (να βάλει τις ζάντες εδώ αντί στο εργοστάσιο) το κάνει. Πιθανότατα να μπορέσει στο μέλλον να βάλει κι άλλα πράγματα εδώ μετά την τιμολόγηση (ηλιοροφή όχι, αλλά πχ κανένα infotainment).Πολλά μπορεί να κάνει (όπως είχε κάνει παλαιότερα με την εργοστασιακή αξία) όπως για παράδειγμα:
- Μείωση τιμής λιανικής προ φόρων για να πέσει κλίμακα
- Προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού στην βασική λιανική τιμή, ώστε να διατηρηθεί η τελική τιμή χαμηλά
- Εισαγωγή με τις πιο μικρές διαθέσιμες ζάντες (ακόμα και σε πακέτα Χ και Μ) ώστε να μένουν χαμηλά οι ρύποι και να μην επιβαρύνετε η τιμή με επιπλέον φόρο
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δηλαδή σαν τι; Αυτό που μπορεί να κάνει (να βάλει τις ζάντες εδώ αντί στο εργοστάσιο) το κάνει. Πιθανότατα να μπορέσει στο μέλλον να βάλει κι άλλα πράγματα εδώ μετά την τιμολόγηση (ηλιοροφή όχι, αλλά πχ κανένα infotainment).
Πολλά μπορεί να κάνει (όπως είχε κάνει παλαιότερα με την εργοστασιακή αξία) όπως για παράδειγμα:
- Μείωση τιμής λιανικής προ φόρων για να πέσει κλίμακα
- Προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού στην βασική λιανική τιμή, ώστε να διατηρηθεί η τελική τιμή χαμηλά
- Εισαγωγή με τις πιο μικρές διαθέσιμες ζάντες (ακόμα και σε πακέτα Χ και Μ) ώστε να μένουν χαμηλά οι ρύποι και να μην επιβαρύνετε η τιμή με επιπλέον φόρο
Τα δύο πρώτα που παραθέτεις οδηγούν σε μείωση του 35k. Άρα το ίδιο λέμε, να εισπράξει λιγότερα από την πώληση, να πουλάει φθηνότερα.
Το τρίτο μπορεί πολύ απλά να μη γίνεται. Γιατί η αλλαγή στις ζάντες μπορεί να επιφέρει μία μείωση 4-5 gr CO2/km που για να κάνει διαφορά στο τέλος ταξινόμησης θα πρέπει να σε αλλάξει κλίμακα. Δηλαδή να έχει πχ 122gr, και με άλλες ζάντες να έχει 119gr. Μπορεί να συμβεί σε μερικές περιπτώσεις, αλλά συνήθως όταν αξίζει τον κόπο το κάνουν ήδη και το προσφέρουν σε ειδικές εκδόσεις (και άλλοι κατασκευαστές, αλλά και η ίδια η BMW με τα EfficientDynamics). Οι μετρήσεις με διαφορετικές ζάντες έχουν κι αυτές το κόστος τους, και μπορεί πολύ απλά να μην αξίζει.
Συγκεκριμένα πάντως η X1 20d xDrive (auto) που συζητάμε έχει με τις μικρότερες ζάντες 129gr και με τις μεγαλύτερες 134gr, άρα δεν κάνει καμία διαφορά στο τέλος ταξινόμησης.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Χα χα! Οι παρεξηγήσεις έχουν μάλλον αυξηθεί σε τέτοιο βαθμό που κάποιοι φοβούνται να γράψουν τη γνώμη τους γιατί φοβούνται μην προκαλέσουν! Χα χα! Δεν σε παρεξήγησα φυσικά ενώ είναι κ αναφαιρετο δικαίωμά σου να γράψεις ο,τι θέλεις για το αμάξι π.χ. ότι είναι κ χάλια! Απλά χρήσιμο είναι να αιτιολογούμε τις θέσεις μας κ εσύ νομίζω ότι το έκανες πολύ καλά
edit: θεωρώ τις 18άρες εντελώς λάθος επιλογή για το αμάξι λόγω των ελαστικών. Έχοντας ήδη κοντά στις 20.000 χλμ με την Χ1 και 17άρες βλέπω ότι σε κακοτεχνίες του δρόμου είναι οριακά ανεκτή στα χτυπήματα. Με 18άρες θα υπάρχει σίγουρα πρόβλημα...
Παρεμπιπτόντως ας ξεπεράσουμε όλοι το να αισθανόμαστε ότι κάποιος επιτίθεται σε μας όταν γράφει κάτι αρνητικό για το αμάξι μας...
Emperor εσυ ομως εισαι διαδικτυακη εξαιρεση χαχα!
ΥΓ: στην προσφορα μου εβαλα 19αρες
Αν το Χ1 χωραει 19αρες με μεγαλου προφιλ ελαστικα , νομιζω καταλαβαινουμε οτι οι 17αρες καθαρα για οικονομικους λογους υπαρχουν στις βασικες εκδοσεις. Αλλα αν ειναι υπερβολη οι 19αρες, θεωρω τις 18αρες σαν μια μεση λυση.Πολλά μπορεί να κάνει (όπως είχε κάνει παλαιότερα με την εργοστασιακή αξία) όπως για παράδειγμα:
- Μείωση τιμής λιανικής προ φόρων για να πέσει κλίμακα
- Προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού στην βασική λιανική τιμή, ώστε να διατηρηθεί η τελική τιμή χαμηλά
- Εισαγωγή με τις πιο μικρές διαθέσιμες ζάντες (ακόμα και σε πακέτα Χ και Μ) ώστε να μένουν χαμηλά οι ρύποι και να μην επιβαρύνετε η τιμή με επιπλέον φόρο
Εκτος απο αυτα που αναφερει ο Fanis75 , αν δεν ηθελε να ριξει την αρχικη τιμη, θα μπορουσε να βγαλει 'ειδικη' βασικη
εκδοση , για αγορες οπως η Ελλαδα, με αρκετα εχτρα στην βασικη εκδοση (και τιμη). Πχ στανταρ αυτοματο, κιβωτιο, 18αρες ζαντες, led φωτα, GPS, parktronic μπρος-πισω. -
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
ΥΓ: στην προσφορα μου εβαλα 19αρες
Αν το Χ1 χωραει 19αρες με μεγαλου προφιλ ελαστικα , νομιζω καταλαβαινουμε οτι οι 17αρες καθαρα για οικονομικους λογους υπαρχουν στις βασικες εκδοσεις. Αλλα αν ειναι υπερβολη οι 19αρες, θεωρω τις 18αρες σαν μια μεση λυση.Όντως γούστα είναι αυτά. Εγώ π.χ. δεν θα αγόραζα με τίποτα το Χ1 με ζάντες μεγαλύτερες από 17', ειδικά στην Ελλάδα.
ΥΓ: 225/45/19 δεν είναι και ιδιαίτερα μεγάλο προφίλ (ΟΚ είναι καλύτερο από το 225/35 φυσικά).
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Εκτος απο αυτα που αναφερει ο Fanis75 , αν δεν ηθελε να ριξει την αρχικη τιμη, θα μπορουσε να βγαλει 'ειδικη' βασικη
εκδοση , για αγορες οπως η Ελλαδα, με αρκετα εχτρα στην βασικη εκδοση (και τιμη). Πχ στανταρ αυτοματο, κιβωτιο, 18αρες ζαντες, led φωτα, GPS, parktronic μπρος-πισω.Αυτό είναι που γράφει ο Fanis75 στο 2. Το οποίο σημαίνει ότι απλά θα πουλάνε σε χαμηλότερη τιμή (προ φόρων). Αν πχ αυτά τα εργοστασιακά έξτρα έχουν 5 χιλιάρικα (όσο τα κοστολογεί η BMW), θα έπρεπε να τα χαρίζει.
Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο ίδιο συμπέρασμα, η BMW φαίνεται να πουλάει ακριβά αναλογικά με τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Αν το Χ1 χωραει 19αρες με μεγαλου προφιλ ελαστικα , νομιζω καταλαβαινουμε οτι οι 17αρες καθαρα για οικονομικους λογους υπαρχουν στις βασικες εκδοσεις. Αλλα αν ειναι υπερβολη οι 19αρες, θεωρω τις 18αρες σαν μια μεση λυση.Εγώ όχι μόνο δεν θα έβαζα 18άρες, αλλά αν πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξω ελαστικά το πλέον πιθανό είναι να εγκαταλείψω τα run flat με στόχο ΚΑΙ τη μεγαλύτερη άνεση
-
Ειναι παλαβό να διαβάζουμε για 19 άρες σε ελληνικούς δρόμους.
Τραγικό και χωρις να πιάσουμε το κόστος.
Αναφορικά δε με το αυτοκίνητο και τις τιμές του πλέον, απορώ πως συζητάμε για 50+ χιλιάδες για αμάξι segment c .
Και απο χρυσό να ηταν τα λεφτα αυτά δεν τα αξίζει.
Άξιζε τρέλα οταν το πήρε ο Βασίλης , αλλα μετα πήρε την ανηφόρα λόγω φόρων.
Βασικά και για μην θεωρηθεί μομφή κατα ενός κατα τα αλλα καλού αυτοκινητου το ιδιο ισχύει για καθε αυτοκίνητο, που κοστίζει πάνω απο 30-35 χιλιάδες ευρώ.
Ειναι πλέον παρά πολλα τα λεφτα για να ειναι πεταμένα στο δρόμο ειδικά αν το αμάξι δεν ειναι εργαλείο που παράγει χρήμα ή το εισόδημα του αγοραστή δεν πλησιάζει εξαψήφιο νούμερο.
Ειναι επίσης κοροϊδία να πληρώνεις σχεδόν το ενα τρίτο της τιμής σε φόρους και τέλη για το κολο κράτος προκειμένου να βολεύουν τα ρουσφέτια τους οι πολιτικοί.
Θα μου πείτε γούστο του καθενός να τα χαλάει όπου θέλει, αλλα ειλικρινά πλέον αμάξια καλα κάποιας αξίας δεν μπορούν να αγοραστούν απο το 95% του πληθυσμού. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αν το Χ1 χωραει 19αρες με μεγαλου προφιλ ελαστικα , νομιζω καταλαβαινουμε οτι οι 17αρες καθαρα για οικονομικους λογους υπαρχουν στις βασικες εκδοσεις. Αλλα αν ειναι υπερβολη οι 19αρες, θεωρω τις 18αρες σαν μια μεση λυση.
Εγώ όχι μόνο δεν θα έβαζα 18άρες, αλλά αν πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξω ελαστικά το πλέον πιθανό είναι να εγκαταλείψω τα run flat με στόχο ΚΑΙ τη μεγαλύτερη άνεση
Και καλά θα κάνεις μάλλον.
Δοκιμή Χ1 20i
Κατά τα λοιπά η άνεση -για άλλη μια φορά- δεν είναι ιδανική, απόρροια των run flat ελαστικών όπως και το επίπεδο θορύβου - αναλόγως ασφαλτοτάπητα.
http://www.caranddriver.gr/test_drives/arthro/dokimi_bmw_x1_20i_192_ps_xdrive_steptronic-7490912/
Δοκιμή 218d Active Tourer
Στα υπόλοιπα οδηγικά η πειθαρχία είναι πρώτης γραμμής με ευκολία σε απαιτητικούς ελιγμούς αλλά η άνεση τόσο λόγω διάστασης ελαστικών (225/45-R18) όσο και λόγω τεχνολογίας run-flat κάνουν σκληρό τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τις κακουχίες του δρόμου.
http://www.caranddriver.gr/dokimes/arthro/dokimi_bmw_218d_active_tourer-7490412/?page1=2
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ειναι παλαβό να διαβάζουμε για 19 άρες σε ελληνικούς δρόμους.
Τραγικό και χωρις να πιάσουμε το κόστος.
Αναφορικά δε με το αυτοκίνητο και τις τιμές του πλέον, απορώ πως συζητάμε για 50+ χιλιάδες για αμάξι segment c .
Και απο χρυσό να ηταν τα λεφτα αυτά δεν τα αξίζει.
Άξιζε τρέλα οταν το πήρε ο Βασίλης , αλλα μετα πήρε την ανηφόρα λόγω φόρων.
Βασικά και για μην θεωρηθεί μομφή κατα ενός κατα τα αλλα καλού αυτοκινητου το ιδιο ισχύει για καθε αυτοκίνητο, που κοστίζει πάνω απο 30-35 χιλιάδες ευρώ.
Ειναι πλέον παρά πολλα τα λεφτα για να ειναι πεταμένα στο δρόμο ειδικά αν το αμάξι δεν ειναι εργαλείο που παράγει χρήμα ή το εισόδημα του αγοραστή δεν πλησιάζει εξαψήφιο νούμερο.
Ειναι επίσης κοροϊδία να πληρώνεις σχεδόν το ενα τρίτο της τιμής σε φόρους και τέλη για το κολο κράτος προκειμένου να βολεύουν τα ρουσφέτια τους οι πολιτικοί.
Θα μου πείτε γούστο του καθενός να τα χαλάει όπου θέλει, αλλα ειλικρινά πλέον αμάξια καλα κάποιας αξίας δεν μπορούν να αγοραστούν απο το 95% του πληθυσμού.+1
-
Υπάρχει τρόπος να κάνω το start stop να μην είναι προεπιλεγμένο; Δεν με ενοχλεί. Απλά το χρησιμοποιώ μόνο σε λίγες συγκεκριμένες περιπτώσεις για να μην επιβαρύνεται η μίζα. Αντί λοιπόν να το κλείνω συνέχεια καλύτερα να το παταω μόνο για να το ενεργοποιώ όταν το χρειάζομαι
BMW X1 2016