-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Έχεις παραγγείλει κάτι; τι θα κάνεις;Όχι, δεν έχω παραγγείλει κάτι. Απλά η διαφορά των €21.000 (ή €19κ με τη 'νέα' προσφορά) είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θέλω να διαθέσω για αυτοκίνητο σήμερα (και λόγω κάποιον πρόσφατων προσωπικών εξελίξεων που δεν υπήρχαν όταν ξεκίνησα να ψάχνω), οπότε σίγουρα με το Tiguan (στην παρούσα φάση) δεν θα προχωρήσω.
Απλά το ανέφερα ως περιστατικό, ότι οι αρχικές τιμές έχουν μικρά περιθώρια σε όλες τις εταιρίες.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ρε afex μια ωρα το εψαχνα για το ποιοι ειμαστε και μολις πηγα να ποσταρω τσουπ να σαι.
Δηλαδη καποιος ή το μικρο (115) θα παρει ή το τερας(190)!και εσύ πιστεύω αν με 1000€ πήγαινες στα +40 άλογα πιστεύω θα δελεαζοσουν... Λεγε τέρας το αμάξι μου για να φταχνομαι, έτσι!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Ρε afex μια ωρα το εψαχνα για το ποιοι ειμαστε και μολις πηγα να ποσταρω τσουπ να σαι.
Δηλαδη καποιος ή το μικρο (115) θα παρει ή το τερας(190)!και εσύ πιστεύω αν με 1000€ πήγαινες στα +40 άλογα πιστεύω θα δελεαζοσουν... Λεγε τέρας το αμάξι μου για να φταχνομαι, έτσι!
Sent from my iPad using Tapatalk
Ναι συμφωνω ή στο μικρο πας ή στο τερας αφου εχει 1.000 ευρω διαφορα με το 150. Ας μη τα εχεις θα κανεις το παν να τα βρεις
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ρε afex μια ωρα το εψαχνα για το ποιοι ειμαστε και μολις πηγα να ποσταρω τσουπ να σαι.
Δηλαδη καποιος ή το μικρο (115) θα παρει ή το τερας(190)!και εσύ πιστεύω αν με 1000€ πήγαινες στα +40 άλογα πιστεύω θα δελεαζοσουν... Λεγε τέρας το αμάξι μου για να φταχνομαι, έτσι!
Sent from my iPad using Tapatalk
Ναι συμφωνω ή στο μικρο πας ή στο τερας αφου εχει 1.000 ευρω διαφορα με το 150. Ας μη τα εχεις θα κανεις το παν να τα βρεις
+1
-
+100
Και αν ζούσαμε σε χώρα που δεν θεώρησε κροίσος αν πάρεις διλιτρο, το 190 ίππων πολυ πιο vfm. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έχεις παραγγείλει κάτι; τι θα κάνεις;
Όχι, δεν έχω παραγγείλει κάτι. Απλά η διαφορά των €21.000 (ή €19κ με τη 'νέα' προσφορά) είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θέλω να διαθέσω για αυτοκίνητο σήμερα (και λόγω κάποιον πρόσφατων προσωπικών εξελίξεων που δεν υπήρχαν όταν ξεκίνησα να ψάχνω), οπότε σίγουρα με το Tiguan (στην παρούσα φάση) δεν θα προχωρήσω.
Απλά το ανέφερα ως περιστατικό, ότι οι αρχικές τιμές έχουν μικρά περιθώρια σε όλες τις εταιρίες.
Φανη, τεραστια διαφορα για να σκοτωσεις τον ασσο. Εγω στην θεση σου θα περιμενα ή θα τον πουλαγα ιδιωτικα μετα απο μερικους μηνες. Βεβαια πιστευω να δωσεις 4 χρονων αμαξι που ακομα καινουριο ειναι δεν ειναι συμφερον.
-
Συμφωνώ wantone για αυτό και δεν προχωράω. Ο άσσος (ξέρω ότι τα έξτρα δεν πληρώνονται αλλά δεν συμφωνώ απόλυτα!) είχε καινούργιος €35κ (προ έκπτωσης). Σύντομα γίνεται 5 ετών και γενικά είναι απροβλημάτιστο αυτοκίνητο (πέρα από μια αντλία νερού που χρειάστηκε πριν 2 μήνες) και πάρα πολύ καλό στον δρόμο, οπότε θα τον δώσω ή ιδιωτικά ή σε κάνα χρόνο μόνο με συμφέρουσα ανταλλαγή (δλδ. να βρώ μεταχειρισμένη Χ1 σε καλή τιμή).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Συμφωνώ wantone για αυτό και δεν προχωράω. Ο άσσος (ξέρω ότι τα έξτρα δεν πληρώνονται αλλά δεν συμφωνώ απόλυτα!) είχε καινούργιος €35κ (προ έκπτωσης). Σύντομα γίνεται 5 ετών και γενικά είναι απροβλημάτιστο αυτοκίνητο (πέρα από μια αντλία νερού που χρειάστηκε πριν 2 μήνες) και πάρα πολύ καλό στον δρόμο, οπότε θα τον δώσω ή ιδιωτικά ή σε κάνα χρόνο μόνο με συμφέρουσα ανταλλαγή (δλδ. να βρώ μεταχειρισμένη Χ1 σε καλή τιμή).τι μηχανή έχεις πάνω στον άσσο;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
τι μηχανή έχεις πάνω στον άσσο;Ένα ταπεινό 116i είναι Βασίλη με τον 1.6 (Turbo) με τα 136ps και το 8αρι αυτόματο. Προτίμησα, όταν το αγόρασα, να φτάσω το ταβάνι του προϋπολογισμού μου με περισσότερα έξτρα αντί να πάω για την 118i (1.6 και αυτή ήταν αλλά με 170ps).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
τι μηχανή έχεις πάνω στον άσσο;
Ένα ταπεινό 116i είναι Βασίλη με τον 1.6 (Turbo) με τα 136ps και το 8αρι αυτόματο. Προτίμησα, όταν το αγόρασα, να φτάσω το ταβάνι του προϋπολογισμού μου με περισσότερα έξτρα αντί να πάω για την 118i (1.6 και αυτή ήταν αλλά με 170ps).
μια χαρά θα πηγαίνει τέτοιο σκαρί με τα 136ps, αλλά ομολογώ ότι εγώ σίγουρα θα στερούμουν τον εξοπλισμό για να πάω στα 170ps...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
μια χαρά θα πηγαίνει τέτοιο σκαρί με τα 136ps, αλλά ομολογώ ότι εγώ σίγουρα θα στερούμουν τον εξοπλισμό για να πάω στα 170ps...Επειδή τα οδήγησα και τα 2 back to back, ελάχιστη διαφορά είχαν σε αίσθηση (αρχικά για την 118 πήγαινα), οπότε και άλλαξα την επιλογή μου. Και είχα και στο μυαλό μου ότι με τα μισά χρήματα της διαφοράς τιμής μπορώ (άσχετα εάν δεν το έκανα) να την κάνω άνετα 170-200ps με εγγύηση.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
τι μηχανή έχεις πάνω στον άσσο;
Ένα ταπεινό 116i είναι Βασίλη με τον 1.6 (Turbo) με τα 136ps και το 8αρι αυτόματο. Προτίμησα, όταν το αγόρασα, να φτάσω το ταβάνι του προϋπολογισμού μου με περισσότερα έξτρα αντί να πάω για την 118i (1.6 και αυτή ήταν αλλά με 170ps).
μια χαρά θα πηγαίνει τέτοιο σκαρί με τα 136ps, αλλά ομολογώ ότι εγώ σίγουρα θα στερούμουν τον εξοπλισμό για να πάω στα 170ps...
+1000
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
μια χαρά θα πηγαίνει τέτοιο σκαρί με τα 136ps, αλλά ομολογώ ότι εγώ σίγουρα θα στερούμουν τον εξοπλισμό για να πάω στα 170ps...
Επειδή τα οδήγησα και τα 2 back to back, ελάχιστη διαφορά είχαν σε αίσθηση (αρχικά για την 118 πήγαινα), οπότε και άλλαξα την επιλογή μου. Και είχα και στο μυαλό μου ότι με τα μισά χρήματα της διαφοράς τιμής μπορώ (άσχετα εάν δεν το έκανα) να την κάνω άνετα 170-200ps με εγγύηση.
Ωπ μετά το είδα αυτό. Σωστό σκεπτικό. Αλλά και πάλι εγώ θα πήγαινα από την αρχή στα 170. Ναι, έχω κάποια μικροκολληματάκια με την εκτός εργοστασίου βελτίωση.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Ωπ μετά το είδα αυτό. Σωστό σκεπτικό. Αλλά και πάλι εγώ θα πήγαινα από την αρχή στα 170. Ναι έχω κάποια μικροκολληματάκια με την εκτός εργοστασίου βελτίωση.Και εγώ (για αυτό δεν την έχω κάνει), αλλά λύσεις υπάρχουν με αξιοπιστία και ασφάλεια. Στην πράξη και στην καθημερινότητα δεν λείπει (σε εμένα τουλάχιστον) η επιπλέον ιπποδύναμη. Βέβαια ο καθένας έχει την - σεβαστή - άποψή του για αυτό και δεν έχουμε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο. Εγώ προτίμησα (αφού το αυτοκίνητο κινείται κατά 90% στο αστικό δίκτυο) τις ανέσεις κάποιου επιπλέον εξοπλισμού (γνωρίζοντας τι μου λείπει και τι είναι περιττό για εμένα από τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα) για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Δυστυχώς ο επιπλέον εξοπλισμός στις BMW είναι μακρύς και αρκετά ακριβός (π.χ. ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες που πανε πακέτο με τον εσωτερικό ηλεκτροχρωματικό είχαν €500!).
ΥΓ: συγνώμη για το off topic....το σταματάω για να μην χαλάμε το θέμα. -
Ο κινητηρας της 116 του Φανη εχει 150 ιππους και οχι 136 και αρα δεν ειναι μακρια απο τους 170 της 118 (βασικα ειναι ακριβως ο ιδιος κινητηρας με αλλη χαρτογραφηση και μειον εναν ψυκτη λαδιου).
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ο κινητηρας της 116 του Φανη εχει 150 ιππους και οχι 136 και αρα δεν ειναι μακρια απο τους 170 της 118 (βασικα ειναι ακριβως ο ιδιος κινητηρας με αλλη χαρτογραφηση και μειον εναν ψυκτη λαδιου).Όντως, τα περισσότερα τεστ και δυναμομετρήσεις λένε ότι είναι στα 150 ή πραγματική ιπποδύναμη και όχι στα 136. Απλά, εγώ ανέφερα την ονομαστική για να είμαι ΟΚ.
-
Για να επανελθουμε στα του Tiguan, τι καταναλωση πιστευετε θα εχει το διλιτρο τερατακι των 190 PS??
Αν κρινουμε με βαση την X1 του Emperor, ο οποιος την κινει σε επαρχιακο δικτυο απ'οτι εχει πει, που εχει σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα κινητηρα τα 7 με 7,5 λτ/100χλμ πιστευω θα ειναι η κατωτατη τιμη..??
Τι γνωμη εχετε οι μελλοντικο κατοχοι και ολοι οι υπολοιποι φυσικα?? -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Για να επανελθουμε στα του Tiguan, τι καταναλωση πιστευετε θα εχει το διλιτρο τερατακι των 190 PS??
Αν κρινουμε με βαση την X1 του Emperor, ο οποιος την κινει σε επαρχιακο δικτυο απ'οτι εχει πει, που εχει σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα κινητηρα τα 7 με 7,5 λτ/100χλμ πιστευω θα ειναι η κατωτατη τιμη..??
Τι γνωμη εχετε οι μελλοντικο κατοχοι και ολοι οι υπολοιποι φυσικα??Κάπου εκεί θα παίζει. Βέβαια και το δεξί ποδαράκι θα παίζει καθοριστικό ρόλο (αν είναι βαρύ, αν έχει μάθει σε βενζίνη και δη ατμοσφαιρική κλπ κλπ)
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Για να επανελθουμε στα του Tiguan, τι καταναλωση πιστευετε θα εχει το διλιτρο τερατακι των 190 PS??
Αν κρινουμε με βαση την X1 του Emperor, ο οποιος την κινει σε επαρχιακο δικτυο απ'οτι εχει πει, που εχει σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα κινητηρα τα 7 με 7,5 λτ/100χλμ πιστευω θα ειναι η κατωτατη τιμη..??
Τι γνωμη εχετε οι μελλοντικο κατοχοι και ολοι οι υπολοιποι φυσικα??Κυριως θα εξαρτηθει απο τους δρομους που θα κινειται το αμαξι. Βεβαια θα πρεπει σε καθε περιπτωση να οδηγας στο Εκο και να χαιδευεις το γκαζι. Αν το εχεις Αθηνα φοβαμαι οτι θα δεις μεγαλες καταναλωσεις. Αν επαρχια και με ελαφρυ ποδι ανετα θα εισαι κατω απο 7 μεση, ισως και κατω απο 6.5.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Για να επανελθουμε στα του Tiguan, τι καταναλωση πιστευετε θα εχει το διλιτρο τερατακι των 190 PS??
Αν κρινουμε με βαση την X1 του Emperor, ο οποιος την κινει σε επαρχιακο δικτυο απ'οτι εχει πει, που εχει σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα κινητηρα τα 7 με 7,5 λτ/100χλμ πιστευω θα ειναι η κατωτατη τιμη..??
Τι γνωμη εχετε οι μελλοντικο κατοχοι και ολοι οι υπολοιποι φυσικα??Εγώ με το Χ1 - τα έχω ξαναγράψει - σε επαρχιακό δρόμο με ...αβγό κάτω από το πόδι έχω πιάσει και 5 έως 6...
Με τρελό σκίσιμο σε εθνική (160-180χλμ) Θεσ/νικη - Γιάννενα έχω δει 6,7
Μέσα στην πόλη 8 ακατέβατα...
Πηγαίνω πάντα με eco mode...Ελάχιστες στιγμές χρειάζεται να βάλω sport mode...
VW Tiguan 2016