-
Δεν αμφισβητει κανεις οτι εχουν ιδιο σκελετο ή φρενα ή κιβωτιο ή οτι η βαση που στηριζεται το ταμπλο δεν ειναι ιδια.
Αυτα εννοουνται.
Απο εκει και περα πρεπει να καταλαβεις και εσυ πως εχει δωθει αλλη προσοχη σε ενα λεον αλλη σε ενα γκολφ και αλλη σε ενα α3.
Αλλα πλαστικα το ενα αλλα το αλλο.
Αλλη μονωση στο ενα αλλη στο αλλο.
Κανε ενα ταξιδι με ενα α3 οπως εγω και μετα το ιδιο ταξιδι με λεον και μετα με γκολφ και αν δε καταλαβεις τη διαφορα παω πασο. -
Χωρίς να το παίζω 'έξυπνος', ουσιαστικά το ίδιο πράγμα λέτε!
-
Απτή ποιότητα: αυτό που αντιλαμβάνεται ο χρήστης ως ποιοτικά πλαστικά, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Εδώ ναι υπάρχει διαφορά και το λέτε και οι 2.
-
Κατασκευαστική ποιότητα: η ποιότητα όλων το συστημάτων, ανταλλακτικών κλπ. Παράδειγμα όλα τα ταμπλό της ίδιας κατηγορίας έχουν τον ίδιο σκελετό, οπότε έχουν την ίδια πιθανότητα ζημιάς σε αυτό το σημείο (άσχετα από το ξεφλούδισμα εξωτερικά). Και εδώ συμφωνείται και οι 2, ότι είναι τα ίδια ανταλλακτικά. Άλλο παράδειγμα: μπορεί η επένδυση των καθισμάτων ή ο εσωτερικός αφρός να είναι καλύτερος (ή πιο πλούσιος) σε ένα Α3 από ότι σε ένα Leon, αλλά ο σκελετός των καθισμάτων είναι ο ίδιος.
Φυσικά, ΔΕΝ γνωρίζω λεπτομέρειες, όπως π.χ. εάν η Audi χρησιμοποιεί διαφορετικής ποιότητας ατσάλι από την VW ή διαφορετικής ποιότητας αλουμίνιο κλπ. Ίσως να υπάρχει και εκεί διαφορά, ίσως και όχι.
-
-
Μάλλον όχι
nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Χωρίς να το παίζω 'έξυπνος', ουσιαστικά το ίδιο πράγμα λέτε!-
Απτή ποιότητα: αυτό που αντιλαμβάνεται ο χρήστης ως ποιοτικά πλαστικά, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Εδώ ναι υπάρχει διαφορά και το λέτε και οι 2.
-
Κατασκευαστική ποιότητα: η ποιότητα όλων το συστημάτων, ανταλλακτικών κλπ. Παράδειγμα όλα τα ταμπλό της ίδιας κατηγορίας έχουν τον ίδιο σκελετό, οπότε έχουν την ίδια πιθανότητα ζημιάς σε αυτό το σημείο (άσχετα από το ξεφλούδισμα εξωτερικά). Και εδώ συμφωνείται και οι 2, ότι είναι τα ίδια ανταλλακτικά. Άλλο παράδειγμα: μπορεί η επένδυση των καθισμάτων ή ο εσωτερικός αφρός να είναι καλύτερος (ή πιο πλούσιος) σε ένα Α3 από ότι σε ένα Leon, αλλά ο σκελετός των καθισμάτων είναι ο ίδιος.
Φυσικά, ΔΕΝ γνωρίζω λεπτομέρειες, όπως π.χ. εάν η Audi χρησιμοποιεί διαφορετικής ποιότητας ατσάλι από την VW ή διαφορετικής ποιότητας αλουμίνιο κλπ. Ίσως να υπάρχει και εκεί διαφορά, ίσως και όχι.
Φανη σωστος
-
-
inertia, εχεις δίκιο για το τολέδο, ναι είναι συγχρονο του α3 μκ1 που λές. ωστόσο πολλά μπορεί να 'παιζουν' στη τελική αίσθηση οπως λές και όπως ευστοχα αναφέρουν άλλοι συνφορουμίτες. Ακόμα και το σχέδιο να είναι ίδιο, το υλικό μπορεί να εναι διαφορετικό όμως. Τέλος πάντων, εγω απλά έκανα μια αναφορά σε πρακτική εμπειρία.
Συγνώμη, στην αντιπροσωπεία δε τους ζητήσαμε να κανουν βίδες τα Α3 και Γκολφ που κοιτούσαμε. Αν εσυ πριν αγοράσεις πρώτα σου λύουν/αρμολογούν τα αυτοκίνητα που κοιτας για να κρίνεις, απλά τα σέβη μου.
το κοβω το οφ τοπικ εδώ. -
-
Στο 'Πρώτο Θέμα' αναφέρουν εκτιμώμενη εισαγωγική τιμή για το νέο Kodiaq, τα 24.000€, πιθανότατα με τον 1.4 βενζίνης με τα 150 άλογα. Εξαιρετική τιμή για κάποιον που θέλει ένα SUV με χώρους (σχεδόν 2.8m μεταξόνιο, 720lt χώρος αποσκευών). Από την άλλη το μεγάλο μήκος του πιθανότατα να αποτελέσει πρόβλημα για κάποιους που κινούνται καθημερινά στην πόλη.
Θεωρώ πως η Skoda θα πρέπει να βγάλει και ένα μικρότερο SUV στις διαστάσεις του Q2, με τον χιλιάρη Turbo κινητήρα και τιμή κάτω από 20.000€.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/613938/sunadame-to-neo-megalo-suv-tis-skoda/
-
Έχοντας πλέον τον ίδιο αντιπρόσωπο θα δουμε ομορφιές στην τιμολόγηση. Αλίμονο αν θιγουν τα μεγάλα παιδιά του ομίλου.
Κρίμα γιατί το θεωρώ must για οικογένειακα ταξίδια ειδικά όταν εντός πόλης έχεις άλλο αμάξι για τις καθημερινές μετακινήσεις. -
Θεωρητικά η αντιπροσωπεία άλλαξε χέρια, επειδή η προηγούμενη κρατούσε υψηλές τιμές στα Skoda. Τα 24.000 πάντως ακούγονται καλή τιμή για αυτό το αυτοκίνητο, για βενζίνη με 150 άλογα.
-
Δε παιζει να εχει 24.000 το 150αρη. Το κοβω το λιγοτερο 27-28.000
-
Εγώ για να καταλάβω δεν θα το φέρει σε diesel?
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε παιζει να εχει 24.000 το 150αρη. Το κοβω το λιγοτερο 27-28.000Εδώ κάνει λόγο για τον 1.4 με τα 125 άλογα και τιμή κάτω από 24.000€
http://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/skoda-kodiaq-kato-apo-ta-24000-evro-i-arxiki-tou-timi -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Δε παιζει να εχει 24.000 το 150αρη. Το κοβω το λιγοτερο 27-28.000
Εδώ κάνει λόγο για τον 1.4 με τα 125 άλογα και τιμή κάτω από 24.000€
http://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/skoda-kodiaq-kato-apo-ta-24000-evro-i-arxiki-tou-timiΔε θα διαφωνησω αφου θα μπορουν να τον φερουν με μια βασικη-οικονομικη εκδοση.Υπολογιζε οτι μπορει να εχει 23.990 χωρις εξοδα-χρωματα.
Ο 150αρης ομως δε θα εχει βασικη εκδοση και πιστευω θα παει ψηλα.
Σε λιγο καιρο θα το μαθουμε -
Ένα 19λεπτό βίντεο της εταιρειας από το νησί Κόντιακ απ'όπου και εμπνεύστηκαν το όνομα.
-
Στο C&D είχε πρώτη παρουσίαση το Kodiaq και στο τέλος ανέφερε ότι η αντιπροσωπεία θα προσπαθήσει να φέρει το 1.4 βενζίνης με τα 150 άλογα και τετρακίνηση, με τιμή κοντά στα 25.000€. Δε ξέρω τι θα παίξει με εξοπλισμούς, αλλά η τιμή μου φαίνεται πολύ καλή για το αυτοκίνητο που παίρνεις.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Στο C&D είχε πρώτη παρουσίαση το Kodiaq και στο τέλος ανέφερε ότι η αντιπροσωπεία θα προσπαθήσει να φέρει το 1.4 βενζίνης με τα 150 άλογα και τετρακίνηση, με τιμή κοντά στα 25.000€. Δε ξέρω τι θα παίξει με εξοπλισμούς, αλλά η τιμή μου φαίνεται πολύ καλή για το αυτοκίνητο που παίρνεις.Οντως θα ειναι μια καλη τιμη
-
Θα τα σπάσει ολα αν παίξει σε τέτοια τιμη!!!!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Στο C&D είχε πρώτη παρουσίαση το Kodiaq και στο τέλος ανέφερε ότι η αντιπροσωπεία θα προσπαθήσει να φέρει το 1.4 βενζίνης με τα 150 άλογα και τετρακίνηση, με τιμή κοντά στα 25.000€. Δε ξέρω τι θα παίξει με εξοπλισμούς, αλλά η τιμή μου φαίνεται πολύ καλή για το αυτοκίνητο που παίρνεις.Ίσως η νέα αντιπροσωπεία θυμήθηκε ότι κάποτε η Skoda πουλούσε φθηνά αυτοκίνητα....γιατί η παλιά αντιπροσωπεία είχε φτάσει να τιμολογεί τα Skoda όπως τα Audi
Αν πάντως γίνει αυτό που λες, τότε το Kodiaq θα είναι 2Κ€ φθηνότερο από το Ateca ME THN 4ΚΙΝΗΣΗ μέσα στη τιμή. Αυτό μάλιστα, είναι πολύ καλή τιμή
-
Μακαρι αλλα χλωμο
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν πάντως γίνει αυτό που λες, τότε το Kodiaq θα είναι 2Κ€ φθηνότερο από το Ateca ME THN 4ΚΙΝΗΣΗ μέσα στη τιμή. Αυτό μάλιστα, είναι πολύ καλή τιμή [emoji106]Ούτε πρωταπριλιάτικο...
Για ελάχιστα ακριβότερο του Seat, ναι.
Skoda Kodiaq