Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Βασιλη στο κασκαι ομως δινεις και ενα καρο λεφτα λιγοτερα και μπορει ο αλλος να το πλησιασει πιο ευκολα ενω στα πριμιουμ ζοριζεται.
Για μενα μονο πλεονεκτημα εχεις σε ενα καλοπουλημενο με μονο μειον αν σε νοιαζει οτι εχεις κατι που εχουν πολλοι
Εξαρτάται...για ποιο QQ μιλάς...Εδώ
http://www.gocar.gr/cars/NISSAN/QASHQAI/
ξεκινάνε από τα 18-19k και φτάνουν και ξεπερνούν κάποιες Χ1 με 36k!
Το QQ έχει γίνει μαϊντανός, όπου και να κοιτάξεις βλέπεις ένα για να μην πω 2 και 3!
Εδώ πάω με τη διαφήμιση που λέει : Είναι ωραίο να είσαι διαφορετικός 
Άλλο το target group του QQ και άλλο της X1.
Μπορεί ένα full εξοπλισμένο QQ να φτάνει τα 37.000€, η X1 αντίστοιχα όμως ξεπερνάει τα 50 χιλιάρικα, ενώ αν αρχίζεις να βάζεις και extra εξοπλισμό, άστο καλύτερα...
Έτσι και αλλιώς, από τα 1600 QQ που πουλήθηκαν, πόσα να κόστιζαν πάνω από 28 χιλιάρικα;
Πιστεύω ότι τα περισσότερα που κυκλοφορούν πρέπει να είναι τα 1.5diesel στην έκδοση Acenta και κόστος γύρω στα 25 με 26 χιλιάρικα.
ΥΓ. Οι τιμές της Χ1 ποιο μήνα τσίμπησαν αρκετά προς τα πάνω; Οι 726 πωλήσεις είναι με τις νέες τιμές;