Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 30
    • 31
    • 17 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    13514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Έτυχε, εγώ κάνω κρα για να δω αυτοματίκλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dactilidis-john last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Έτυχε, εγώ κάνω κρα για να δω αυτοματίκλα.

        Εγω τι παρατηρησα ειπα. Δεν μπορεις να βγαλεις ακρη απο μια μονο δικη μου παρατηρηση. [WINKING FACE]

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Όντως έτυχε. Αυτό θα το μάθεις από την αντιπροσωπεία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dstou last edited by

            Εκεί που παίζει πολύ αυτόματο είναι στα ταξί Μερσεντέ Ε270, ίσως να μην διατίθεται καν σε χειροκίνητο εδώ και χρόνια.
            Είναι πολύ λίγα όμως σε αριθμό, ποιός ταρίφας πάει να δώσει 50 χιλ. για καινούργιο ταξί τη σήμερον?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ken11
              ken11 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Οι περισσότεροι ταρίφες θα σου πούνε χειροκίνητο διότι το DSG βγάζει πολλές κι ακριβές βλάβες. Αυτά από φίλο ταξιτζή...

              Αν ημουν ταξι,δεν θα ηθελα να παταω συμπλεκτη χιλιαδες φορες την ημερα και να αποκτησω στο τελος τενοντιτιδα στο αριστερο ποδι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                coupeas last edited by

                Εγώ βλέπω Θέμα κόστους αγοράς και συντήρησης τη σήμερον. Δεν υπάρχει άλλος αξιόλογος λόγος να μην έχει αυτόματο ταρίφας. Την τεντονίτιδα συνηθισμένη την έχουν .

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  petran17 last edited by

                  Εγω το βλεπω σαν γυμναστικη τον συμπλεκτη.... Κανεις ποδι τουμπανο....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

                    Οι περισσότεροι ταρίφες θα σου πούνε χειροκίνητο διότι το DSG βγάζει πολλές κι ακριβές βλάβες. Αυτά από φίλο ταξιτζή...

                    Αν ημουν ταξι,δεν θα ηθελα να παταω συμπλεκτη χιλιαδες φορες την ημερα και να αποκτησω στο τελος τενοντιτιδα στο αριστερο ποδι.

                    Κανεις δεν θελει, αλλα ακομα περισσοτερο δεν θελουν τα κοστη. Επισης σε πολυωρη οδηγηση το δεξι ποναει πρωτα λογω σχετικης ακινησιας.

                    Sent from my 7DTB41 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Επειδή μεχρι να πάρω το 108 έκανα καθημερινή σχεδόν χρήση ταξί, οι περισσότεροι που οδηγούσαν δικό τους ταξί είχαν αυτόματο. Manual είχαν αυτά που νοίκιαζαν ιδιοκτήτες σε οδηγούς και λογικό γιατι προτιμούσαν το φθηνότερο.
                      Για θέμα κόστους οι έχοντες αυτόματο μου έλεγαν οτι ναι μεν μπορει να εχει κόστος το αυτόματο αλλα και στο manual εχεις δίσκο- πλατω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Δίσκο-πλατώ: €300
                        Αυτόματο κιβώτιο: €2000

                        Σαφώς κι εγώ μια αυτόματη Μερκ θα προτιμούσα. Αλλά ειδικά τα DSG είναι ΠΟΛΥ ζημιάρικα ακόμα και σε νορμάλ χρήση, πόσο μάλλον όταν κάνεις 100.000 χλμ τον χρόνο!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Σωστα τα λες και το ρώτησα και αυτο, μου είπαν οτι τόσες φορές που θα βγάλει δίσκο πλατώ τα ίδια λεφτα θα δώσουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • W
                            wantone last edited by

                            Σε κανονικη χρηση ο δισκος αντεχει 150 χιλ χμ. Βεβαια εξαρταται και ποσο καλος ειναι. Στην 147 θελει αλλαγμα απο τα 90-100 χιλ χμ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • W
                              wantone last edited by

                              Για αμερικη που αναφερθηκε υπαρχουν αρκετες μετατροπες σε παλαιοτερα αμαξια απο αυτοματο σε χειροκινητο που απλα μπορειται να παρετε ιδεα της διαφορας κοστους μεταξυ των δυο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                petran17 last edited by

                                Εκτος απο ολα αυτα το αυτοματο κιβωτιο εχει κατα 99,9% και μεγαλυτερη καταναλωση. Για μενα ειναι στανταρακι οτι το αυτοματο εχει περισσοτερα εξοδα.

                                Και για τον συμπλεκτη που λετε δεν παραδιδει ετσι ευκολα πνευμα. Στο δικο μου (Nissan) μετα απο 240 χιλ χλμ. δεν εχει κανει ακομα κιχ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ken11
                                  ken11 last edited by

                                  Αρκετοι λενε το εξης,οδηγησα αυτοματο διπλοσυμπλεκτο και δεν ξαναγυρναω σε χειροκινητο.Στην τελικη ειναι θεμα προτιμησης,τσεπης και προτεραιοτητας, στην κινηση το αυτοματο σε σωζει κυριολεκτικα,απο την αλλη με ενα καλο μηχανικο κιβωτιο εχεις τον ελεγχο εσυ και κανεις αλλαγες οποτε βολευει εσενα και οχι kickdown οποτε κρινει το αυτοματο.

                                  Στο polo gti,το τελευταιο ας πουμε,πολλοι γουσταραν που η εταιρια διεθεσε το αυτοκινητο με 1.8 tsi και επιλογη χειροκινητου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Να σημειώσω ότι προσωπικά όταν μιλάω για αυτόματο κιβώτιο, εννοώ το κλασσικό πλανητικό με μετατροπέα ροπής και όχι τα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα (είτε μονού είτε διπλού συμπλέκτη) τα οποία και αρκετά προβλήματα έχουν και δεν τα συμπαθώ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kapami last edited by

                                      Δεν ειναι ακριβως αληθες οτι τα αυτοματα καινε παραπανω απο τα χειροκινητα, τουλαχιστον οχι τα διπλοσυμπλεκτα. Με το DSG εχω καταναλωσεις που δεν εχω καταφερει ποτε με χειροκινητο. Αλλαζει τις σχεσεις με ταχυτητα που για να την καταφερεις με manual πρεπει να εισαι ο Φλας. Ασε που θα καψεις το συμπλεκτη στην πορεια
                                      Ποιος μπορει να κανει 1η-2α-3η-4η μεχρι να πιασει τα 30χλμ; Και ποση συγκεντρωση χρειαζεται να εχεις και ακομα κι ετσι, ποσες φορες αντεχεις να το κανεις; Ειναι δυνατον μεταξυ φαναριων ανα 100 μετρα να αλλαζεις τις σχεσεις ασταματητα;

                                      Στα συν τα καινουρια αυτοματα εχουν 7η (μερικα και 8η σχεση) και σε ανοιχτο δρομο με χαμηλες ταχυτητες γυρω στα 80-90χλμ/ωρα πχ το Polo παει με 7η και σχεδον ρελαντι, καιει ελαχιστα παραπανω απο 4λτ/100χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                        Και ποση συγκεντρωση χρειαζεται να εχεις και ακομα κι ετσι, ποσες φορες αντεχεις να το κανεις; Ειναι δυνατον μεταξυ φαναριων ανα 100 μετρα να αλλαζεις τις σχεσεις ασταματητα;

                                        Το λένε αγωνιστική οδήγηση! Αγωνιστική δεν είναι μόνο η γρήγορη οδήγηση αλλά και η οικονομική οδήγηση... που ενίοτε είναι και γρήγορη αφού προσπαθείς πάντα να κρατήσεις τη φόρα σου.
                                        Νομίζω πως τα DSG κάνουν την ίδια δουλειά με έναν καλό οδηγό στο θέμα της οικονομίας χωρίς όμως αυτός να προσπαθεί καθόλου. Μου κάνει όμως εντύπωση πως συνήθως τα πολύ οικονομικά diesel της VW (bluemotion κλπ.) συνήθως δεν έχουν την επιλογή του DSG σε αντίθεση με την υπόλοιπη γκάμα. Νομίζω πως εντέλει, με καλό οδηγό που ξέρει το αυτοκίνητο και το 'κυνηγάει' το χειροκίνητο θα είναι πιο οικονομικό συγκριτκά με το DSG.
                                        Αλλά ένα 8άρι καινούργιο αυτόματο, όταν απέναντί του έχει 6άρι χειροκίνητο μάλλον δύσκολα χάνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                          Στα συν τα καινουρια αυτοματα εχουν 7η (μερικα και 8η σχεση) και σε ανοιχτο δρομο με χαμηλες ταχυτητες γυρω στα 80-90χλμ/ωρα πχ το Polo παει με 7η και σχεδον ρελαντι, καιει ελαχιστα παραπανω απο 4λτ/100χλμ.

                                          Πλέον και 9η σχέση!!

                                          Το δικό μου ταξιδεύει με 150 χ.α.ω και 2.500 σ.α.λ....η χειροκίνητε έκδοση θέλει σαφώς περισσότερες στροφές για την ίδια ταχύτητα.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            10άρια εντός του έτους από Φορντ, Τζιέμ, Χιουντάι, 11άρι σε 2 χρονάκια από Χόντα.
                                            Αυτή τη στιγμή εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα τίποτα, τα 12άρια είναι προ των πυλών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 17 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr