-
Μαλλον τα ανοποδο ειναι. Το παλιο συστημα ηταν να δηλωνεις οτιδηποτε για εργοστασιακη αξια και μετα υπολογιζεις το τελος. Το τωρινο ειναι ξεκαθαρο. Προσθετεις τιμες προ φορων και μετα αναλογα που πεφτεις πληρωνεις αναλογους φορους (ο ΦΠΑ ετςι εβγαινε και παλια, μονο το τελος ταξινομηςης αλλαξε). Τωρα για την παραμετρο των ρυπων εκει ισως δεν θα επρεπε να μπει, αλλα θα μπορουσε να μπει παραμετρος ιπποδυναμης οπως στην Ιταλια. Βεβαια θα υπαρξουν αμαξια που θα οφεληθουν απο το νεο καθεστως και αλλα οχι, οπως συνεβαινε και με το παλιο καθεστως. Απλα δεν βολευει καποιους που θελουν να αγορασουν νεο αυτοκινητο και τωρα θα το πληρωσουν 2-3κ παραπανω, αλλα η αληθεια ειναι οτι το κρατος χρειαζεται εσοδα.
-
Η εργοστασιακη αξια καθοριζεται απο το εργοστασιο. Η τιμη λιανικης απο τον εισαγωγεα οποτε στρεβλωνεται. Ετσι εχουμε το παραδοξο μια jaguar να εχει μικροτερο φορο απο ενα αντίστοιχο Nissan ή ενα Honda.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η εργοστασιακη αξια καθοριζεται απο το εργοστασιο. Η τιμη λιανικης απο τον εισαγωγεα οποτε στρεβλωνεται. Ετσι εχουμε το παραδοξο μια jaguar να εχει μικροτερο φορο απο ενα αντίστοιχο Nissan ή ενα Honda.Πως γινεται αυτό? Δινεις ένα παράδειγμα σε πια μοντελα αναφερεσε?
Αν πχ εχουν αξια 30 χιλ προ φορων και εχουν τους ιδιους ρυπους, ιδιους φορους θα πληρωσουν ειτε είναι Χοντα ειτε Νισαν ειτε Τζαγκουαρ. Γιατι καποιο από αυτά να πληρωνει περισσοτερο ή λιγοτερο?
Επισης τι εννοεις εισαγωγεας; Στις περισσοτερες χωρες του κοσμου το εργοστασιο είναι και εισαγωγεας μεσω θυγατρικης. Μεσάζοντες αυξανουν τις τιμες.
-
Ο χρήστης patriot75 έγραψε:
Εγώ πάντως το παράγγειλα πρίν φύγω διακοπές...παράδοση μέχρι 15 Νοεμβρίου...Εν αναμονή εντυπώσεων...
Πατριώτη με το καλό να παραλάβεις και να μας δώσεις και τα πρώτα reviws!
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Εχεις κανει και παιδια εσυ?
Κριμα.Αυτήν την ατάκα σίγουρα την έχεις ακούσει από τον πατέρα σου ε;
Έξυπνη, δεν λέω....Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Διαγράφηκαν προσβλητικοί χαρακτηρισμοί. [mod]
-
Πρεπει να συνεχιστει ολο αυτο και να το βλεπουμε ολοι εμεις για ποιο λογο? Τα πμ δε τα γνωριζετε?
-
Θα συμφωνήσω με τον Νίκο.
-
Παιδιά το θέμα έχει κλείσει από μένα.
Ζήτω και πάλι συγνώμη από όλους τους συμφορουμιτεςΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Παιδιά το θέμα έχει κλείσει από μένα.
Ζήτω και πάλι συγνώμη από όλους τους συμφορουμιτεςΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αρχηγος
Παμε παρακατω -
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Παιδιά το θέμα έχει κλείσει από μένα.
Ζήτω και πάλι συγνώμη από όλους τους συμφορουμιτεςΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
...σωστος(και πάλι)!!! dont worry,be happy
-
**Τέλος το off topic. Για δεύτερη φορά ... **
-
Τα 470 λίτρα του πορτπαγκαζ ειναι με κιτ επισκευής,ρεζερβα κανονικών διαστάσεων η μικρη ρεζερβα αναγκης;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τα 470 λίτρα του πορτπαγκαζ ειναι με κιτ επισκευής,ρεζερβα κανονικών διαστάσεων η μικρη ρεζερβα αναγκης;Δεν ειναι με κιτ σιγουρα
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τα 470 λίτρα του πορτπαγκαζ ειναι με κιτ επισκευής,ρεζερβα κανονικών διαστάσεων η μικρη ρεζερβα αναγκης;Αν θυμάμαι καλά έχει ρεζέρβα εκτός απ' την Bose έκδοση που το χώρο της ρεζέρβας καταλαμβάνει το subwoofer. Κοίτα και posts #253, #254, #255 που είχε ξαναγίνει η συζήτηση. Δεν είχαμε πει όμως αν είναι μικρή ρεζέρβα ή κανονικών διαστάσεων (δε γνωρίζω).
-
Καλησπέρα. Δοκίμασε κανείς σε testdrive το 1.2 tce? Μαρέσει σαν όχημα αλλά επειδή δεν θέλω πετρέλεαιο (κάτοχος ντίζελ που το πούλησα) θα ήθελα να ξέρω πόσο ψόφιο είναι με τον 1.2
-
Πρέπει να έχει διαθέσιμο πλέον η TEOREN 1.2 TCe για test drive!
Ψόφιο γιατί να είναι σε σχέση με το DCi 110? Απλά θα καίει μερικά λίτρα παραπάνω. -
Πως μετράμε το 'ψώφιο'?
-
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Καλησπέρα. Δοκίμασε κανείς σε testdrive το 1.2 tce? Μαρέσει σαν όχημα αλλά επειδή δεν θέλω πετρέλεαιο (κάτοχος ντίζελ που το πούλησα) θα ήθελα να ξέρω πόσο ψόφιο είναι με τον 1.2με 130 άλογα ψόφιο δεν είναι...πάντως σε σύγκριση με τον dci με τα 130 στο 0-100 έχει παραπλήσια νούμερα...
πόσο να διαφέρουν στις ρεπριζ; -
Αν είναι με 120-130 να καις 9 λίτρα και πάνω γιατί είναι 1.2 τότε είναι θέμα. Ψόφιο για τον όγκο και τα κιλά του.
-
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Αν είναι με 120-130 να καις 9 λίτρα και πάνω γιατί είναι 1.2 τότε είναι θέμα. Ψόφιο για τον όγκο και τα κιλά του.Μάλλον, δίνεις στην έννοια 'ψόφιο' μια 'δική' σου ερμηνεία: Ψόφιο = αυτό που απαιτεί πολύ καύσιμο για να κινηθεί
Γιατί με 130 άλογα και 0-100 σε 10'' αργό δεν το λες με τίποτα...Τι να πούμε μετά για αμάξια που χτυπάνε 11'' και 12'' και παραπάνω;Μια χαρά θα πηγαίνει στον δρόμο! Για κάποιον που δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα ετησίως είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή!
Renault Kadjar