Ο χρήστης koralli έγραψε:
Κατα το αλλα το ΠΟΛΥ καλύτερο κράτημα ενός σεντάν προφανώς δεν ειναι μονο θέμα κακιάς στιγμής αλλα συνολικά καλύτερης ενεργητικής ασφαλειας.
Το ιδια τα manual των crossover γράφουν οτι τα ψηλά αυτοκίνητα τούμπαρουν πιο εύκολα απο ένα συμβατικό, αλλα αυτο ετσι κ αλλιως ειναι απλή φυσική γυμνασιακών τάξεων.
Απλή φυσική γυμνασιακών τάξεων είναι και το να υπολογίσεις με πόσο μεγάλη ταχύτητα πρέπει να μπεις σε μια στροφή για να καταφέρεις να φέρεις τούμπα ένα μεσαίο SUV με τα μεταξόνια και μετατρόχια που έχει. Έτσι και αλλιώς σε ελληνικό δρόμο, με τους συντελεστής τριβής που έχουν, πιο πιθανό είναι να σου γλιστρήσει το αυτοκίνητο παρά να σου τουμπάρει. Οπότε εκεί είτε SUV έχεις, είτε sedan, διαφορά δε θα δεις.
Ακόμη και στο περιβάλλον πίστας, πόσο πιο γρήγορα από τον δοκιμαστή πρέπει να πάει ο οδηγός του SUV για να το τουμπάρει;
Youtube Video
Εαν στους δημόσιους δρόμους και την καθημερινότητα του, πηγαίνει κάποιος πιο γρήγορα από τον δοκιμαστή του video, τότε προφανώς ένα SUV είναι πιο επικίνδυνο από ένα sedan. Αλλά έτσι και αλλιώς αν ο άλλος οδηγεί κατά αυτό τον τρόπο, έχει να αντιμετωπίσει πολύ σημαντικότερους κινδύνους από το τουμπάρισμα.
ΥΓ. Εννοείται ότι δε μιλάμε για τζιπάκια τύπου Terios ή Jimny που είναι ψηλά και στενά.