-
Παιδιά,και το avio και το vpower είναι καλά πετρέλαια.
Πειραματισμός χρειάζεται μήπως κάποιο μοτέρ λειτουργεί καλύτερα με το μεν ή το δε.
Ή audi σε φίλο του σύστησε vpower.
Σε συνάδελφο η hyundai του είπε avio.
Εξαρτάται, όπως βλέπετε!Ηρακλης και οι άθλοι του.
-
Στο CDTI της Opel ειμαι βεβαιος οτι το Shell δουλευει καλυτερα. Δε ξερω με τι μου το εδωσαν γεματο, αλλα εκανε τρελο θορυβο ο κινητηρας οταν το πηρα.
Με πετρελαιο ΕΚΟ ειναι καπως στο ενδιαμεσο.
Με Shell ειναι αστερι, ησυχος σαν βενζινη.Τεραστιες διαφορες μεταξυ πετρελαιων, ενω με τις βενζινες δεν εχω καταλαβει ποτε τοσο μεγαλες διαφορες.
-
SHELL σταμ'ατησα να βάζω εδ[ω και ποοοοολλά χρόνια. 'Οταν είχα βενζίνη αυτοκίνητο πήγε την τελευταία φορά και ζήτησα να μου βάλει 30 ευρώ και ο πονηρούλης χωρίς να με ρωτήσει έβαλε v-power και όταν τον είδα και του το είπα έκανε το κορόιδο.
Από τότε που ήρθε στα χέρια μου το L200 βάζω σε ΕΚΟ. Δεν έχω παράπονο αλλά έχω την εντύπωση ότι οι διαφορές γενικά είναι μικρές. Βασικότατο είναι ότι προσπαθώ να μην βάζω όταν βλέπω το βυτίο να φεύγει γιατί είναι σίγουρο ότι δεν έχουν κατακάτσει τα όποια σκουπιδάκια που έχει το καύσιμο. Όπως επίσης, αν και είναι εξαιρετικά δύσκολο να το ξέρει κανείς, είναι εξίσου επικίνδυνο μα βάζουμε καύσιμα όταν η δεξαμενή του βενζινάδικου είναι σχεδόν άδεια για τους ίδιο λόγο που ανέφερα πριν. -
μανωλη το παλιο L200 το γυφτικο ; η αυτα τα μεγαλα τα διπλοκαμπινα που εχουν οι μαυροπουκαμισαδες;
εγω στο citroen c4 grand picasso με τον 1.6 βαζω shell v power λογω τιμης και ειναι κοντα , αλλα οτι και αν εχω βαλει καλα παει ουτε εχω καταλαβει διαφορες με αλλα , και στην βενζινη βεβαια ποτε δεν καταλαβα διαφορα . βεβαια ζουμε επαρχια και ολοι γνωριζομαστε οποτε δεν κανει απατη ο βεμζιμας μια βρωμα και τελειωσε η δεν ειναι να παθει ζημια αγροτικο μηχανημα απο πετρελαιο και να σου πει ο μαστορας που βαζεις πετρελαιο , τοτε τελειωσε και σαν φυσικο προσωπο . -
Και όμως, φίλε otso και στην επαρχία και παντού, δεν υπαρχει μπέσα στα καύσιμα. Χάθηκε.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Στο CDTI της Opel ειμαι βεβαιος οτι το Shell δουλευει καλυτερα. Δε ξερω με τι μου το εδωσαν γεματο, αλλα εκανε τρελο θορυβο ο κινητηρας οταν το πηρα.
Με πετρελαιο ΕΚΟ ειναι καπως στο ενδιαμεσο.
Με Shell ειναι αστερι, ησυχος σαν βενζινη.Τεραστιες διαφορες μεταξυ πετρελαιων, ενω με τις βενζινες δεν εχω καταλαβει ποτε τοσο μεγαλες διαφορες.
Επανερχομαι να κανω backfill οτι το Diesel της SHELL που αναφερω παραπανω οτι ο CDTI τα παει καλυτερα (λιγοτερος θορυβος κλπ) ειναι τελικα το V-Power.
Και το επικο, πως το εμαθα:
Παρατηρησα οτι ενω ειπα στον βενζινα DIESEL ΑΠΛΟ τα λεφτα που μου ζητησε για τα λιτρα που εγραψε η αντλια ηταν περισσοτερα απ οσα εβγαζε η διαιρεση τους με τη τιμη ανα λιτρο του απλου diesel. Κανω τη διαιρεση και βλεπω οτι πληρωνω την τιμη του V-Power. Ρωταω τον βενζινα και απανταει 'Α παντα στα ΙΧ βαζουμε VPOWER , το απλο το προτεινουμε μονο για τα ταξι'. Ωραια παπατζα Βριστηκαμε λιγο.
Να μην τα πολυλογω βαζοντας απλο shell την επομενη φορα ο θορυβος επανηλθε οπως κανει και στο ΕΚΟ που ειχα βαλει. Αρα με το VPOWER πραγματι ο θορυβος μειωνεται και η λειτουργια του κινητηρα ειναι πιο πολυτισμενη. Η διαφορα τιμης ειναι μικρη προς το παρων , καπου 3 λεπτα στο λιτρο, οποτε μαλλον θα συνεχισω αυτο μιας και βλεπω οτι το Astra το δεχεται καλυτερα.
-
Καθε Πέμπτη η τιμη του Vpower με το απλο ειναι ίδιες.
Σε προηγουμενο ποστ ειχα γραψει καποιες σκορπιες παρατηρησεις απο τη χρηση του Avio για μερικες χιλιαδες χιλιομετρα.
Την προηγουμενη Πεμπτη γυρισα ξανα στο Vpower και (μου φανηκε οτι) το θεματακι που ειχα στις χαμηλες στροφες χαθηκε.
Το αυτοκινητο (σαν να) τραβαει καλυτερα.
Απολυτα σιγουροι δεν μπορουμε να ειμαστε αφου ποτε δεν μπορουμε να εχουμε ιδιες συνθηκες, αλλα και ιδιας αποδοσης να ειναι θα προτιμησω το Shell που ειναι 8 λεπτα φτηνοτερο (καθε Πεμπτη).Νομιζω οτι με την αυτονομια του πετρελαιου ειναι εφικτο να βαζουμε μονο τις μερες της προσφορα
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Και όμως, φίλε otso και στην επαρχία και παντού, δεν υπαρχει μπέσα στα καύσιμα. Χάθηκε.800 ατομα χωριο , 2 πρατηρια , 800 τρακτερ 400 αγροτικα .
φαντασου τωρα τρακτερ γιουρο5 με 150000ε να στα φτυσει στο οργωμα λογω πετρελαιου επειδη καπνισε του λουκακια και του κωστακη που καθοσασταν στο διπλανο θρανιο , υπαρχει περιπτωση να φυγει ζωντανος; και που να παει;
πριν 20 χρονια ενας εφερνε καραβισια τιγκα στην παραφινη , ε ολη την μερα στα χωραφια ηταν να αλλαζει φιλτρα και να ξεβουλωνει σωληνακια . ε τοφαγε το ξυλο του και ανοιξε υπο νεα διευθυνση του γιου του , και απο τοτε ποτε ξανα .
το κερδος τους ειναι απο επισκευες στα λαστιχα η πωλησεις λαδιων που δεν κοβουν αποδειξεις , αν και τωρα ολοι ζητανε γιατι ειναι εσοδα εξοδα. -
Ετσι οπως τα γραφεις οτσο,ναι πράγματι, δύσκολη η νοθεία!
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Ετσι οπως τα γραφεις οτσο,ναι πράγματι, δύσκολη η νοθεία!Οταν πεφτει η ραβδος.
-
Στο χωριό βάζω την καλύτερη βενζινη και το καλυτερο υγραεριο. Και το πρατήριο είναι ενα ταπεινό silk oil. Αλίμονο απο την μπουρδέλο Αθήνα.
-
Στο χωριό βάζω την καλύτερη βενζινη και το καλυτερο υγραεριο. Το ιδιο ευχαριστημενοι ειναι και οι χωριατες εδω με τα ντιζελ τους. Και το πρατήριο είναι ενα ταπεινό silk oil. Αλίμονο απο την μπουρδέλο Αθήνα.
-
Καλυτερο πετρέλαιο, ever, Κατερίνη στην ΕΚΟ στα Ευαγγελικα.
Με το redex diesel system cleaner, το αυτοκινητο πετάει.
Συμπερασμα:οσο και καθαρος να ειναι ο βενζινας, λογω του βιοdiesel, θελει καθαριστικό που και που.Ταδε έφη Ζαρατούστρα + Ηρακλής + μπαμπης ο σουγιας + θεια η καμπαρετζου.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Καλυτερο πετρέλαιο, ever, Κατερίνη στην ΕΚΟ στα Ευαγγελικα.
Με το redex diesel system cleaner, το αυτοκινητο πετάει.
Συμπερασμα:οσο και καθαρος να ειναι ο βενζινας, λογω του βιοdiesel, θελει καθαριστικό που και που.Ταδε έφη Ζαρατούστρα + Ηρακλής + μπαμπης ο σουγιας + θεια η καμπαρετζου.
Εχουν δικιά τους παραγωγή;
-
Τα παντα,οτι θες adensa!
Πράγματι,τεστ στο τεστ,στο πείραμα,στο διαγώνισμα,
το shell vpower κάνει το μοτέρ πιο ήσυχο.
ΕΚΟ πιο άγρια χροιά του μοτέρ,καλύτερο τράβηγμα τουλάχιστον σε μένα.Ηρακλής ο diesel guy
-
Μετά από πρόσφατο road trip στην Βουδαπέστη μέσω Σκοπίων και Σερβίας διαπίστωσα τα εξής :
α) 2 φουλαρίσματα στα Σκόπια, πρατήριο Luk oil και τις 2 φορές, τιμή λίτρου περίπου 0,75 ευρώ (premium diesel, ίδια τιμή με το απλό!), παίζει και να είναι καλύτερο από τα avin diesel best action και shell vpower που βάζω στην Ελλάδα. Βέβαια φίλος από την Φλώρινα γεμίζει κάθε εβδομάδα diesel στα Μπίτολα και μου είπε ότι έχουν καλά καύσιμα και να φουλάρω άφοβα.
β) 2 φουλαρίσματα στην Βουδαπέστη με diesel shell v power nitro+ (τιμή λίτρου 1.20 ευρώ), αντίστοιχο της vpower racing βενζίνης. Ότι καλύτερο έχω βάλει στο αμάξι, μιλάμε για αισθητή διαφορά στις επιδόσεις (απόκριση στο γκάζι, επιτάχυνση, ρεπρίζ). Σε κατανάλωση ελάχιστα πιο πάνω από τα άλλα. Κρίμα που δεν το έχουμε στην Ελλάδα, καμία σχέση με το δικό μας vpower.
γ) Συνολικά χιλιόμετρα ταξιδιού 4.200, μέση κατανάλωση πραγματική 5, ένδειξη trip 4.9, συνολικό κόστος καυσίμων 165 ευρώ, οδήγηση στις εθνικές στα όρια ή λίγο πιο πάνω (130-140) και αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην Βουδαπέστη, στην Μπρατισλάβα και το Βελιγράδι με κίνηση.
Μετά από 65.000 χλμ η συνολική μέση κατανάλωση έχει κάτσει στο 5.6 αλλά με το 50% των χιλιομέτρων σε επαρχιακή πόλη και μικρές διαδρομές. Έκανα και προσωπικό ρεκόρ κατανάλωσης, Καλαμάτα-Πάτρα-Ιωάννινα ακολουθώντας την ροή της κυκλοφορίας, 4.4 που έγινε 4.7 μέχρι την Φλώρινα επειδή στην Εγνατία πήγαινα με 150-160. Με το cruise κλειδωμένο στα 130 καίει 5/100. Αυτοκίνητο 116d. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Μετά από πρόσφατο road trip στην Βουδαπέστη μέσω Σκοπίων και Σερβίας διαπίστωσα τα εξής :
α) 2 φουλαρίσματα στα Σκόπια, πρατήριο Luk oil και τις 2 φορές, τιμή λίτρου περίπου 0,75 ευρώ (premium diesel, ίδια τιμή με το απλό!), παίζει και να είναι καλύτερο από τα avin diesel best action και shell vpower που βάζω στην Ελλάδα. Βέβαια φίλος από την Φλώρινα γεμίζει κάθε εβδομάδα diesel στα Μπίτολα και μου είπε ότι έχουν καλά καύσιμα και να φουλάρω άφοβα.
β) 2 φουλαρίσματα στην Βουδαπέστη με diesel shell v power nitro+ (τιμή λίτρου 1.20 ευρώ), αντίστοιχο της vpower racing βενζίνης. Ότι καλύτερο έχω βάλει στο αμάξι, μιλάμε για αισθητή διαφορά στις επιδόσεις (απόκριση στο γκάζι, επιτάχυνση, ρεπρίζ). Σε κατανάλωση ελάχιστα πιο πάνω από τα άλλα. Κρίμα που δεν το έχουμε στην Ελλάδα, καμία σχέση με το δικό μας vpower.
γ) Συνολικά χιλιόμετρα ταξιδιού 4.200, μέση κατανάλωση πραγματική 5, ένδειξη trip 4.9, συνολικό κόστος καυσίμων 165 ευρώ, οδήγηση στις εθνικές στα όρια ή λίγο πιο πάνω (130-140) και αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην Βουδαπέστη, στην Μπρατισλάβα και το Βελιγράδι με κίνηση.
Μετά από 65.000 χλμ η συνολική μέση κατανάλωση έχει κάτσει στο 5.6 αλλά με το 50% των χιλιομέτρων σε επαρχιακή πόλη και μικρές διαδρομές. Έκανα και προσωπικό ρεκόρ κατανάλωσης, Καλαμάτα-Πάτρα-Ιωάννινα ακολουθώντας την ροή της κυκλοφορίας, 4.4 που έγινε 4.7 μέχρι την Φλώρινα επειδή στην Εγνατία πήγαινα με 150-160. Με το cruise κλειδωμένο στα 130 καίει 5/100. Αυτοκίνητο 116d.Καλώς τον!Είχες καιρό να γράψεις ή εγώ δε σε είχα πετύχει;
Μεγάλο πρόβλημα τα νοθευμένα καύσιμα στην Ελλάδα,όσοι ταξιδεύουν συχνά εξωτερικό μιλάνε διαρκώς για τη διαφορά που βλέπουν στα αυτοκίνητά τους, εκτός και αν είναι τυχεροί/ψαγμένοι και έχουν εντοπίσει σωστό πρατηριούχο στη χώρα μας. -
Καλησπέρα Λεωνίδα, είναι γεγονός ότι οι αυξημένες επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις με κράτησαν κάποιο διάστημα μακριά από το forum, καλώς σας βρήκα και πάλι
Πράγματι θέλει πολύ προσοχή, προσωπικά φουλάρω πάντα σε 2 πρατήρια στην πόλη μου που έχουν και καλή ποιότητα και δεν κλέβουν στην αντλία. Δεν έχω φουλάρει ποτέ στην Αθήνα ούτε σε πρατήριο της εθνικής, άλλωστε η αυτονομία που προσφέρει το πετρέλαιο κάνει πιο εύκολα τα πράγματα όσον αφορά τον προγραμματισμό των ανεφοδιασμών. Πάντως μου έκανε πραγματικά μεγάλη εντύπωση ότι μια χώρα σαν τη FYROM έχει τέτοια ποιότητα καυσίμων, ίσως και καλύτερη από τα δικά μας (τουλάχιστον το diesel που δοκίμασα). -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Καλησπέρα Λεωνίδα, είναι γεγονός ότι οι αυξημένες επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις με κράτησαν κάποιο διάστημα μακριά από το forum, καλώς σας βρήκα και πάλι
Πράγματι θέλει πολύ προσοχή, προσωπικά φουλάρω πάντα σε 2 πρατήρια στην πόλη μου που έχουν και καλή ποιότητα και δεν κλέβουν στην αντλία. Δεν έχω φουλάρει ποτέ στην Αθήνα ούτε σε πρατήριο της εθνικής, άλλωστε η αυτονομία που προσφέρει το πετρέλαιο κάνει πιο εύκολα τα πράγματα όσον αφορά τον προγραμματισμό των ανεφοδιασμών. Πάντως μου έκανε πραγματικά μεγάλη εντύπωση ότι μια χώρα σαν τη FYROM έχει τέτοια ποιότητα καυσίμων, ίσως και καλύτερη από τα δικά μας (τουλάχιστον το diesel που δοκίμασα).Με κάποια επιφύλαξη πια μπορώ να πω ότι η V Power diesel (και ίσως και άλλων εταιριών) μοιάζει έχει κυμαινόμενη ποιότητα... ΟΙ λόγοι δικοί σας.... Ίσως και να σφάλλω.
Εδώ και 3-4 γεμίσματα πάντα στο ίδιο πρατήριο έβλεπα κάποια απροθυμία (V60 D4) λίγο πριν τουρμπίσει το μοτέρ. Λέω είναι η ζέστη. Αφού πια σιγουρεύτηκα ότι το μοτέρ κάπου δεν απέδιδε όπως πριν,το άφησα να αδειάσει (0 χλμ αυτονομια και έκανα και 5 ακόμη..) και γέμισα BP Ultimate σε γνωστό πρατήριο. ΜΕ απλά λόγια , το Volvo ξανασπινιάρει όπως παλιά...
Μην συγκρίνετε καύσιμα θα έλεγα... Συγκρίνετε πρατήρια, κυρίως.... -
Έχουμε άποψη για την SHELL που είναι απέναντι από το πάρκο τριτση στην φυλής;
Ψάχνω καλό πρατήριο σε Ίλιον Πετρούπολη καματερο η και ποιο μακριά μιας και δεν με πειράζει να κάνω μερικά χλμ για να γεμίσω καλό πετρέλαιο [FUEL PUMP].
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;