-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Χάθηκα με τα μοντέλα και τις επιλογές .... Έλεος ολα έξτρα και οι υπάρχοντες συνδυασμοί δεν ειναι του γούστου μου. Απλα έχουν 5 χρονια εγγυηση, σερβις και ασφάλεια και καλο χρηματοδοτικό..... Σε βάζουν σε πειρασμό αλλα αυτη η αισθηση οτι μπαίνεις σε καρτ δεν πάλευεται για εμένα προσωπικά (μην μπλέξουμε σε αντιπαραθέσεις τωρα.... )Tωρα είναι ειδικη περιπτωση γιατι εχουν στοκαρει αυτοκίνητα λογω αλλαγης των φορων και προφανως δεν μπορεις να τα φερεις στα μετρα σου από εξοπλισμου. Αντίθετα από ότι λες αν κανεις παραγγελια το συστημα με τα εξτρα της εταιρειας είναι ότι καλυτερο να φτιαξεις το αμαξι στα μετρα σου και σε αφηνει να βαλεις πανω όλα τα τελευταια γκατζετς και ευκολιες σε αντιθεση με το Κασκαι που δουλευει με πακετα και σε φορτωνει ασχετα εξτρα όπως οι 19αρες και η μη ανοιγωμενη ηλιοροφη. Ετσι μπορει να εχεις ένα μοναδικο στην Ελλαδα αμαξι με συγκεκριμενο συνδυασμο εξτρα, εκδοση και χρωμα. Αν το μαθεις το συστημα τους απλα καταλαβαίνεις πως νοιωθει ένας αγοραστης στην Αγγλια ή στην Γερμανια και τι επιλογες εχει όταν αγοραζει αμαξι.
Δεν πηρες καμμια γραπτη προσφορα να μας δωσεις μια ιδεα που πανε οι τιμες;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
[Μια ερώτηση on topic πλέον.Υπάρχουν διάφορες εκδοςεις στα καθίσματα της Χ1;
Υπάρχουν 2 εκδόσεις: τα κανονικά καθίσματα και τα σπορ. Δεν ξέρω όμως εάν έχουν διαφορά στο πλάτος.
Πραγματι καθεσαι πολύ χαμηλα στα BMW γιατι εχουν σπορ σχεδιαση και πραγματι δεν μπορεις να δεις το μπροστινο μερος που βρισκεται. Και μενα μου εχει κανει εντυπωση τωρα που το αγορασα. Δεν κανει για την πολη αλλα είναι πολύ θετικο στα ταξίδια.
Εντύπωση μου κάνει αυτό που λέτε (όχι μόνο εσύ wantone), γιατί εγώ σε όλες τις BMW που είχα (μόνο στην Ζ4 με την θεόμακρη μούρη έχανα την αριστερή γωνία!!) έβλεπα μια χαρά την άκρη του μπροστινού μέρους και δεν είμαι και πολύ ψηλός, 1.82. Η γυναίκα μου στο 1.60, έχει ένα θέμα.
-
Προφανώς και είναι θέμα συνήθειας και γούστου του καθενός. Ο Emperor αν και πήρε την Χ1, επιλέγει να ρυθμίσει το κάθισμα τέρμα πάνω (και είναι και ψηλός), εγώ πάλι έχω το κάθισμα πάντα τέρμα κάτω.
Δύσκολα να μην βρεις θέση που να σε ικανοποιεί σε σύγχρονο αυτοκίνητο, με τις τόσες ρυθμίσεις που έχουν πλέον κάθισμα και τιμόνι.
Δύο φορές έχω ξενερώσει με θέση οδήγησης, μια με ένα MX5 που ένιωθα ότι το κεφάλι μου σε περίπτωση φρεναρίσματος θα κοπανήσει στο πλαίσιο του παρμπριζ, και στο Civic, όπου έπρεπε να βρω την 'ιδανική' ρύθμιση του καθίσματος για να καταφέρω να βολευτώ και να μην νιώθω πολύ κοντά τον ουρανό στο κεφάλι μου. Πρακτικά, έπρεπε να έχεις αρκετά ξαπλωτά το κάθισμα, θέση όμως που δεν μου αρέσει καθόλου.
-
Εγώ για να απολογηθώ...πάντα όταν έβρισκα ψηλότερο αμάξι μπροστά είχα το κόμπλεξ του 'ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ'
...οπότε η αντίδραση του 'ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΕΡΜΑ ΠΑΝΩ' ήρθε φυσιολογικά τώρα...και μόλις δω ότι ο δρόμος μπροστά είναι καθαρός...γκάζι πάτωμα! χαχα! -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Tωρα είναι ειδικη περιπτωση γιατι εχουν στοκαρει αυτοκίνητα λογω αλλαγης των φορων και προφανως δεν μπορεις να τα φερεις στα μετρα σου από εξοπλισμου. Αντίθετα από ότι λες αν κανεις παραγγελια το συστημα με τα εξτρα της εταιρειας είναι ότι καλυτερο να φτιαξεις το αμαξι στα μετρα σου και σε αφηνει να βαλεις πανω όλα τα τελευταια γκατζετς και ευκολιες σε αντιθεση με το Κασκαι που δουλευει με πακετα και σε φορτωνει ασχετα εξτρα όπως οι 19αρες και η μη ανοιγωμενη ηλιοροφη. Ετσι μπορει να εχεις ένα μοναδικο στην Ελλαδα αμαξι με συγκεκριμενο συνδυασμο εξτρα, εκδοση και χρωμα. Αν το μαθεις το συστημα τους απλα καταλαβαίνεις πως νοιωθει ένας αγοραστης στην Αγγλια ή στην Γερμανια και τι επιλογες εχει όταν αγοραζει αμαξι.
Δεν πηρες καμμια γραπτη προσφορα να μας δωσεις μια ιδεα που πανε οι τιμες;Εχει τη λογική του και το πακέτο, αρκεί να υπάρχει ένα flexibility με απλά πράγματα όπως π.χ. τις ζάντες της τεκνα στο QQ. Το πλήρες customization έχει και αρνητικά αφενός επειδή πολλές φορές παραγγέλνεις στα τυφλά και μπορεί να σου βγει μάπα το καρπούζι και επειδή η χρησιμοτητα ή αισθητική κάθε αξεσουάρ είναι και υποκειμενική οπότε κάτι που αρέσει σε εσένα δεν είναι σίγουρο ότι θα αρέσει στον επόμενο ιδιοκτητή και θα μειώνει την αξία μεταπώλησης (για εμένα τουλάχιστον η αξία μεταπώλησης είναι σημαντιμότατο κομμάτι της επιλογής μου, γι' αυτό και κινούμε σε 'ασφαλή' μονοπάτια)....
Προσφορές συγκεκριμένες δεν πήρα για την 3αρα, μιας και όπως μπήκα μέσα στο test drive βγήκα!
Με ξενίσε και με φόβισε τόσο η θέση οδήγησης (1,80 είμαι), που δεν έκανα καν τεστ την 3αρα! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
...οπότε κάτι που αρέσει σε εσένα δεν είναι σίγουρο ότι θα αρέσει στον επόμενο ιδιοκτητή και θα μειώνει την αξία μεταπώλησης (για εμένα τουλάχιστον η αξία μεταπώλησης είναι σημαντιμότατο κομμάτι της επιλογής μου, γι' αυτό και κινούμε σε 'ασφαλή' μονοπάτια)....Δεν νομίζω να είναι πολλού αυτοί που σκέφτονται τι εξοπλισμό θέλουν να έχει το αμάξι τους, με βάση το αν θα αρέσει αυτό στον επόμενο ιδιοκτήτη.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
...οπότε κάτι που αρέσει σε εσένα δεν είναι σίγουρο ότι θα αρέσει στον επόμενο ιδιοκτητή και θα μειώνει την αξία μεταπώλησης (για εμένα τουλάχιστον η αξία μεταπώλησης είναι σημαντιμότατο κομμάτι της επιλογής μου, γι' αυτό και κινούμε σε 'ασφαλή' μονοπάτια)....
Δεν νομίζω να είναι πολλού αυτοί που σκέφτονται τι εξοπλισμό θέλουν να έχει το αμάξι τους, με βάση το αν θα αρέσει αυτό στον επόμενο ιδιοκτήτη.
Ακριβως αυτο...
Το αυτοκινητο το διαλέγεις γιατι σου αρεσει εσενα και εσυ θα περνας την καθημερινοτητα σου μαζι του για τα επομενα χρονια... Εσυ θελεις να το χαιρεσαι εσυ ο ιδιος και όχι ο επομενος.
Αν το διαλέγεις για τον επομενο τοτε παει να πει πως εχεις ανεβει level και κανεις business με τα αυτοκίνητα.. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
...οπότε κάτι που αρέσει σε εσένα δεν είναι σίγουρο ότι θα αρέσει στον επόμενο ιδιοκτητή και θα μειώνει την αξία μεταπώλησης (για εμένα τουλάχιστον η αξία μεταπώλησης είναι σημαντιμότατο κομμάτι της επιλογής μου, γι' αυτό και κινούμε σε 'ασφαλή' μονοπάτια)....
Δεν νομίζω να είναι πολλού αυτοί που σκέφτονται τι εξοπλισμό θέλουν να έχει το αμάξι τους, με βάση το αν θα αρέσει αυτό στον επόμενο ιδιοκτήτη.
Άμαν βρε αδερφέ! Επιχειρηματολογεις με βάση το ακραίο σενάριο.
Είναι προφανές ότι δεν θα πάρεις κάτι που δεν είναι εμπορευσιμο, εκτός αν σκοπεύεις να το κρατήσεις για πάντα ή αν δεν σε νοιάζει καθόλου το κόστος γιατί έχεις απεριόριστα χρήματα....
Προφανώς το αμάξι πρέπει να μου αρέσει αλλά καλό είναι επειδή σέβομαι τα λεφτά μου και τον κόπο που έχω δαπάνησει για να τα βγάλω να είναι εμπορευσιμο. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Προφανώς το αμάξι πρέπει να μου αρέσει αλλά καλό είναι επειδή σέβομαι τα λεφτά μου και τον κόπο που έχω δαπάνησει για να τα βγάλω να είναι εμπορευσιμο.Δεν διαφωνώ σε αυτό. Το θέμα είναι ότι το εμπορεύσιμο είναι σχετικό...εκεί έχω καταλήξει μετά από 4 ανταλλαγές/πωλήσεις αυτοκινήτων. Τα έξτρα συνήθως δεν πληρώνονται, απλά αυξάνουν τις πιθανότητες να πωληθεί το αυτοκίνητο. Επίσης, τα έξτρα (και η εμπορευσιμότητά τους) είναι σχετικά. Για παράδειγμα εγώ δεν αγοράζω αυτοκίνητο χωρίς - εργοστασιακά - φώτα xenon (ή LED), ενώ για κάποιον άλλο είναι αδιάφορο. Κάποιος άλλος θέλει οπωσδήποτε δερμάτινα καθίσματα, ενώ εμένα μου είναι παντελώς αδιάφορα, κάποιος θέλει μεγάλες ζάντες, ενώ εγώ τις αποφεύγω συνειδητά, κλπ. παραδείγματα.
Η 116i μου έχει πολλά έξτρα γιατί έτσι ήθελα το αυτοκίνητο (εάν είχα χρήματα θα είχε ακόμα περισσότερα!) γνωρίζοντας ότι σε μελλοντική πώληση δεν θα πάρω τα χρήματά μου πίσω (άντε να πάρω ένα 10-20% του κόστους των έξτρα), απλά θα την πουλήσω πιο εύκολα.
-
Την επιλογή του εξοπλισμού την κάνω αποκλειστικά με βάση τις ανάγκες μου και το ποσό που έχω στην διάθεση μου. Η αξία του αυτοκινήτου μειώνεται έτσι και αλλιώς με εκθετικό ρυθμό, ενώ όπως ανέφερε και ο Fanis, είναι γνωστό πως τα έξτρα ελάχιστα πληρώνονται.
Οπότε θα επιλέξω πραγματικά ότι θέλω από εξοπλισμό να τα χαρώ όσο θα έχω το αυτοκίνητο και ας χάσω και 200-300€ στην πώληση (αν τα χάσεις...).
Το γεγονός πως οι Γερμανικές εταιρείες σου δίνουν πληθώρα επιλογών ώστε να φέρεις το αυτοκίνητο ακριβώς στα μέτρα σου είναι πολύ καλό. Το κακό είναι ότι από την VW που θυμάμαι για παράδειγμα, αν ήθελες να βάλεις έστω και ένα έξτρα παραπάνω, ο χρόνος παράδοσης πήγαινε κανένα τρίμηνο πίσω.
-
Επηδει περασα την διαδικασια παραγγελιας και επιλογης εξτρα σιγουρα πρεπει να τα μαθεις τι ειναι το καθενα και αν αξιζει που ειναι δυσκολο γιατι πολλες φορες δεν τα εχει βαλει κανενας στην Ελλαδα για να παρεις γνωμες αλλα οταν το μαθεις πως δουλευει το configurator μπορεις να φτιαξεις πολυ ωραια αμαξια. Και η παραδοση στο δικο μου 2 μηνες, αντε να παει 2.5 κανονικα. Βοηθαει γιατι η ΒΜW ελλαδας ειναι η ιδια η μητρικη εταιρεια και οχι αντιπροσωπος. Οτι καλυτερο να βλεπεις το αμαξι που εφτιαξες στο configurator στην πραγματικοτητα οταν φθασει στον ντηλερ.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το γεγονός πως οι Γερμανικές εταιρείες σου δίνουν πληθώρα επιλογών ώστε να φέρεις το αυτοκίνητο ακριβώς στα μέτρα σου είναι πολύ καλό. Το κακό είναι ότι από την VW που θυμάμαι για παράδειγμα, αν ήθελες να βάλεις έστω και ένα έξτρα παραπάνω, ο χρόνος παράδοσης πήγαινε κανένα τρίμηνο πίσω.Συμφωνώ. Και εάν και κοστίζει αρκετά ο έξτρα εξοπλισμός, το προτιμώ αυτό από την λογική του πακέτου εξοπλισμού που με φορτώνει με πράγματα που δεν θέλω. Θέλω να μπορώ να φτιάξω το αυτοκίνητο μου (από πλευράς εξοπλισμού και χρωματικών συνδυασμών) όπως μου αρέσει και όχι όπως επιλέγει το εργοστάσιο.
Η BMW δεν είναι τραγική στους χρόνους παράδοσης των επι παραγγελία αυτοκινήτων...περίπου 2 μήνες.
Επηδει περασα την διαδικασια παραγγελιας και επιλογης εξτρα σιγουρα πρεπει να τα μαθεις τι ειναι το καθενα και αν αξιζει που ειναι δυσκολο γιατι πολλες φορες δεν τα εχει βαλει κανενας στην Ελλαδα για να παρεις γνωμες αλλα οταν το μαθεις πως δουλευει το configurator μπορεις να φτιαξεις πολυ ωραια αμαξια. Και η παραδοση στο δικο μου 2 μηνες, αντε να παει 2.5 κανονικα. Βοηθαει γιατι η ΒΜW ελλαδας ειναι η ιδια η μητρικη εταιρεια και οχι αντιπροσωπος. Οτι καλυτερο να βλεπεις το αμαξι που εφτιαξες στο configurator στην πραγματικοτητα οταν φθασει στον ντηλερ.
Ευτυχώς πλέον με το Internet μπορούμε αρκετά εύκολα να μάθουμε τι είναι το κάθε έξτρα και τι κάνει.
Και όπως είπες πολύ σωστά, το συναίσθημα του να παραλαμβάνεις το δικό σου αυτοκίνητο, ακριβώς όπως το έφτιαξες είναι μοναδικό.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Standar παίζει σκάλα ή παρκάρισμα ακριβώς στο παράθυρο του σπιτιού .Βρες μια μπαγκαζιερα που να ανοιγει και απο τις δυο μεριες, πιστευω οτι θα βοηθησει πολυ στην τοποθετηση της..
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Βρες μια μπαγκαζιερα που να ανοιγει και απο τις δυο μεριες, πιστευω οτι θα βοηθησει πολυ στην τοποθετηση της..
Αυτή που εχω ψιλοσταμπαρει ( κοίτα πιο πανω στο thread ) ανοίγει και από τις 2 πλευρές [emoji4]
nickthetrib from tapatalk
-
Δεν το ειχα προσεξει. Εγω εχω μια HERMES που ανοιγει μονο απο την μια πλευρα και για να την τοποθετησω, παταω στην ροδα και μπαινω σχεδον ολος μεσα..
-
Κάτι άσχετο με την συζήτηση...
'JEEP BMW X1'
Ιταλοαμερικανογερμανικη συμπαραγωγη ενός τεμαχιου! [emoji1] [emoji1] [emoji1]
-
Κάνοντας ζάπινγκ έπεσα σήμερα στην συγκεκριμένη εκπομπή. Το είδα κι εγώ το λογότυπο, γέλασα και πήγα παρακάτω. Η αποθέωση του κιτς. Θυμήθηκα εποχές 'Μεγάλου παζαριού'.
-
Ευτυχώς που σήμερα είχα ρεπό και δεν ήμουν στο κανάλι ! Χαχαχαχαχα .
Αν και κατά πάσα πιθανότητα το σούπερ ( το κείμενο που διαβάζουμε κάτω ) ήρθε πάνω κάτω έτοιμο από την εταιρεία , που αν ισχύει κάτι τέτοιο ( θα ρωτήσω ) μου κάνει ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προφανώς αφορά την γενική έννοια Τζιπ που χαρακτηρίζουμε στην καθομιλουμένη αυτά τα οχήματα.
Και αν το πληκτρολόγησε κανα κοριτσάκι και χρησιμοποιήθηκε και ο αυτόματος διορθωτής που σωστά έγραψε Jeep, άντε να ξέρει ότι κροσόβερ τα λέμε και όχι Τζιπ που είναι συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων. Και άντε και οι τηλεθεατές της εκπομπής να ξέρουν τι είναι κροσόβερ. Χαριτωμένο λαθάκι όπως και να έχει. -
Ακριβώς αυτό ! Το πιο πιθανό είναι το jeep να το έγραφαν στο mail τζιπ οπότε τρέχα γύρευε .
Εδώ μας τρέλαναν στο δυστύχημα του παντελιδη για το τζιπ , και το τζιπ και έτσι το τζιπ ... έχει επικρατήσει στην Ελλάδα να τα ονομάζουμε όλα τα ψηλά οχήματα τζιπ .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
BMW X1 2016