Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 351
    • 352
    • 56 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7029
    216164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cac last edited by

      ευχαριστω...κοιταζω για μεταχειρισμενη x1 στα ιδια περιπου χρηματα ... Αξίζει? σε διλιτρο προηγουνο μοντελο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Ο χρήστης cac έγραψε:
        ευχαριστω...κοιταζω για μεταχειρισμενη x1 στα ιδια περιπου χρηματα ... Αξίζει? σε διλιτρο προηγουνο μοντελο?

        όταν λες στα ίδια χρήματα, εννοείς γύρω στα 16-17k?
        αν ναι, δύσκολο αν όχι απίθανο να βρεις diesel Χ1 σε αυτά τα λεφτά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cac last edited by

          περιπου 22κ το προηγουμενο μοντελο της Χ1 οσο εχω βρει και το κουγκα (2014)... Συγγνωμη για το of topic

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            για να μην συνεχίζεται το off topic θα σου γράψω απάντηση στο crossovers topic
            δες εκεί!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              robotech_ last edited by

              Καλησπέρες.

              Ρώτησα σήμερα στην αντιπροσωπεία εδώ στο Brno της Τσεχίας που είμαι και μου είπαν ότι έλαβαν λίστα με σειριακούς αριθμούς από την SUZUKI. Ευτυχώς το δικό μου δεν ήταν μέσα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lemouz75 last edited by

                Εδω Ελλαδισταν μαλλον θα περασουν ολα την αλλαγη ταπετσαριας...Εγω μαλλον θα παω την αλλη εβδομαδα να δω και τα τακακια και σερβις το κλιμα....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dolomites last edited by

                  Εγώ σήμερα έκανα το σερβις στα 60000χλμ
                  Έτσουξαν τα 350euro. Άλλαξα βέβαια και τακάκια + φίλτρο πετρελαίου.
                  Και με την αλλαγή ελαστικών με MICHELIN CrossClimate είναι κομπλέ

                  Με την ευκαιρία άλλαξαν και το ύφασμα από τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.
                  Να είμαι ειλικρινής δεν έδωσα σημασία.
                  Έξτρα καλύμματα έχω από επάνω (με 3 παιδάκια μέσα να μη πω πως έγιναν)
                  Μάλιστα έγραψαν σχόλιο στα χαρτιά ότι μπορεί να επηρεάζουν την σωστή λειτουργία των αερόσακων.
                  Η suzuki θα μας βάλει μυαλό;

                  Πάντως αν ήμουν τις λεπτομέρειας
                  θα πήγαινα μετά από 2-3 μήνες ώστε να μάθουν τα παιδιά να περνάνε με ευκολία τις ταπετσαρίες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης dolomites έγραψε:
                    Έξτρα καλύμματα έχω από επάνω (με 3 παιδάκια μέσα να μη πω πως έγιναν)
                    Μάλιστα έγραψαν σχόλιο στα χαρτιά ότι μπορεί να επηρεάζουν την σωστή λειτουργία των αερόσακων.
                    Η suzuki θα μας βάλει μυαλό;

                    Υπάρχουν στην αγορά ειδικά καλύμματα που δεν εμποδίζουν τους πλευρικούς αερόσακους ή θα μπορούσες να καταφύγεις στην περίπτωση πλατοκαθίσματος και κάποιον άλλο τρόπο κάλυψης της πλατης των μπροστά καθισμάτων όπως κάποια καλύμματα πλάτης με θήκες και τσέπες για να μην δημιουργούν αυτό το θέμα.
                    Όπως και να έχει είναι σοβαρό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      luckies last edited by

                      lemouz, 75euro μου είπαν στην αντιπροσωπία για καθαρισμό κλίμα. Μάλλον θα ψάξω για εναλλακτική...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lemouz75 last edited by

                        75€ ???? Σε ποια ρωτησες? Ξερω οτι εχει αλλο φρεον απο το κοινο....Αν βρεις κατι πιο οικονομικο μας το λες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Ο χρήστης luckies έγραψε:
                          lemouz, 75euro μου είπαν στην αντιπροσωπία για καθαρισμό κλίμα. Μάλλον θα ψάξω για εναλλακτική...

                          Γιατι? πολυ καλη τιμη !!!! 5-6 ευρω τα υλικα και 65 ευρω εργατικα για 15-20 λεπτα δουλεια δλδ θα βγαλει το μεροκαματο του υπαλληλου ολης της μερας μαζι με το μισο ενσημο απο μια δουλεια 20 λεπτων!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Ο χρήστης dolomites έγραψε:
                            Εγώ σήμερα έκανα το σερβις στα 60000χλμ
                            Έτσουξαν τα 350euro. Άλλαξα βέβαια και τακάκια + φίλτρο πετρελαίου.
                            Και με την αλλαγή ελαστικών με MICHELIN CrossClimate είναι κομπλέ

                            Με την ευκαιρία άλλαξαν και το ύφασμα από τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.
                            Να είμαι ειλικρινής δεν έδωσα σημασία.
                            Έξτρα καλύμματα έχω από επάνω (με 3 παιδάκια μέσα να μη πω πως έγιναν)
                            Μάλιστα έγραψαν σχόλιο στα χαρτιά ότι μπορεί να επηρεάζουν την σωστή λειτουργία των αερόσακων.
                            Η suzuki θα μας βάλει μυαλό;

                            Πάντως αν ήμουν τις λεπτομέρειας
                            θα πήγαινα μετά από 2-3 μήνες ώστε να μάθουν τα παιδιά να περνάνε με ευκολία τις ταπετσαρίες.

                            σε ποια αντιπροσωπεια πηγες?

                            παντως ειναι φοβερο πως οι αντιπροσωπειες στην ελλαδα τιμολογιακα ειναι στα επιπεδα προ του 2010!! εχουν χαμηλωσει τα εργατικα κοστη στο 50% ενας υπαλληλος κοστιζει με το ενσημο του το πολυ 90-100 ευρώ την μερα, αυτοι ομως εξακολουθουν να χρεωνουν εργατικα 40-50 ευρω/ωρα!!!! και αναλωσιμα που τα παιρνουν 10ευρω και τα πωλουν 30!!! σε σημειο που θεωρω οτι εστω και 2 αμαξια να ερχονται για σερβις την μερα μια αντιπροσωπεια τα βγαζει τα λεφτα της (και ας εχει και εφορια στο 40%) !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Όσοι τα γράφεται όλα αυτά μάλλον δεν έχετε λειτουργήσει ούτε περίπτερο. Λες και ο μισθός του εργάτη είναι το μόνο κόστος.... Έλεος ρε παιδιά.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Όσο και να θες να υποτιμάς την γνώμη των άλλων και να υπερασπίζεσαι τα συμφέροντα των αντιπροσωπειών για τους δικούς λόγους οι χρεώσεις που κάνουν εν ετει 2016 ειναι εξωπραγματικές . Προσπαθουν με 1-2 αμάξια την μέρα να βγάλουν λειτουργικά έξοδα μιας μέρας! Ετσι απωθούν τον κόσμο και τον στέλνουν δεξιά και αριστερά.

                                Εσυ που ξέρεις τα πολλά και έχεις πολλές επιχειρήσεις προφανώς για πες μας πως μια αντιπροσωπεία έχεις ως και τριπλάσιες χρεώσεις απο αλλά συνεργεία που δεν ειναι οι επίσημες αντιπροσωπείες?

                                Αυτα δεν έχουν λειτουργικά έξοδα? δεν πληρώνουν για ανταλλακτικά? δεν έχουν προσωπικό? δεν πληρώνουν εφορία?

                                Θα ήταν καλύτερα να μην χρέωναν τα αναλώσιμα 3 και 4 φορές πάνω και την εργατωρα 4 και 5 φορές, να έβαζαν λογικά κέρδη και θα κέρδιζαν απο τον αυξημένο τζίρο.
                                Αλλά η λογική του έλληνα εμπόρου αντιπροςωπειας ειναι ειναι λίγες πωλήσεις μεγάλο περιθώριο κέρδους, ενώ σε όλη την Ευρώπη ακριβώς το αντίθετο, με αλλά λόγια οποίος κανει το λάθος και έρθει σε εμάς θα πληρώσει για στους δεν έρχονται! Εμείς τον τζίρο μας θα τον κάνουμε! 2 αμάξια εμείς 6 τον συνεργείο δίπλα , ίδια δουλεια στα αμάξια, ίδιο τζίρο! Απλά οι επίσημοι κουράζονται λιγότερο ! Μαγκιά τους! Και μαγκιά του κόσμου να επιλέγει να πηγαίνει εκεί που δεν τον σφάζουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Βάλε κάτω τα πάγια κόστη του μαστρο Μήτσου και του επίσημου εμπόρου του δίκτυου και σύγκρινε. Αχταρμάς σκέψη κλασική ελληναραδικη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lemouz75 last edited by

                                    Ποσο δικιο εχεις....Δυστηχως η εργατωρα τους ειναι πανακριβη και αποτρεπουν πολλους πελατες να φυγουν.Ο μονος λογος για να πηγαινει καποιος ειναι η εγγυηση και τιποτα αλλο.Τωρα φυσικα και ενας εργατης σημερα στοιχιζει αρκετα αλλα αυτοι χωρια οτι παιρνουν μαθητες απο σχολες με 350€ δεν πληρωνουν καλα και τους εμπειρους ωστε να μην φυγουν...Αρα καταληγουμε οτι με λιγα αυτοκινητα ιδιο κερδος με πολλα...Οπως οι Ελληνικες κυβερνησεις αυξανουν φορους αντι να πανε σε μειωσει ωστε να αυξηθει η καταναλωση-κερδος...Τελος το συνεργειο της γειτονιας δεν κοβει αποδειξη σε ολους οποτε κερδος απο φπα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Αν θέλω εγγυηση θα παω στο εξουςιοδοτημενο ενημερωμένος ομως για το ποιες εργασίες χρειάζονται.
                                      Επίσης ο επίσημος συνήθως υποχρεούται να αγοράζει συγκεκριμένα ανταλλακτικά και σε συγκεκριμένες τιμές απο τον εισαγωγέα, να τηρεί καποιες διαδικασίες ή και να διαμορφώνει το χωρο του σύμφωνα με γενικές νόρμες της μητρικής εταιρείας.
                                      Αν δείτε πχ τι προδιαγραφές επιβάλλει η Τογιότα και τι δεσμεύσεις υπάρχουν σε χώρους, αποστάσεις στολές διαδικασίες κλπ θα πάθετε. Αυτά ολα παγκοσμίως μετακυλίονται στον πελάτη που εχει ομως την κάλυψη της μητρικής εταιρείας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lemouz75 last edited by

                                        Επισκεψη στην Suzuki για την αντικατασταση των υφασματων...Το αποτελεσμα ειναι αψογο ...Ας ελπισουμε οτι ειναι η τελευταια ανακληση...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostask1 last edited by

                                          Και νέα ανάκληση Ι.Χ. αυτοκινήτου, καθώς αυτή τη φορά παρατηρήθηκε ενδεχόμενο πρόβλημα στη λειτουργία των πλευρικών αερόσακων.

                                          Αφορά στην ανάκληση αυτοκινήτων SUZUKI SX4 S-CROSS για αντικατάσταση ταπετσαρίας πλάτης εμπρός καθισμάτων.

                                          Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ A.Ε.Β.E., σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων SUZUKI μοντέλο SX4 S-CROSS.

                                          Η ανάκληση αφορά σε 1.273 οχήματα, με πανελλαδικό εύρος πλαισίων:

                                          SX4 S-Cross 2WD βενζίνη: Από TSMJYA22S00121317 έως TSMJYA22S00205036

                                          SX4 S-Cross 4WD βενζίνη: Από TSMJYB22S00111195 έως TSMJYB22S00221193

                                          SX4 S-Cross 2WD ντίζελ: Από TSMJYA82S001996621 έως TSMJYA82S00202475

                                          SX4 S-Cross 4WD ντίζελ: Από TSMJYB82S00119520 έως TSMJYB82S00355933

                                          Στα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα υπάρχει πιθανότητα η ραφή της ταπετσαρίας πλάτης των εμπρόσθιων καθισμάτων να βρίσκεται εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών παραγωγής, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται ενδεχομένως η λειτουργία των πλευρικών αερόσακων.

                                          Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται µε το συγκεκριμένο θέμα.

                                          Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, έτσι ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων SUZUKI σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

                                          Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την 24ωρη γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ A.Ε.Β.E. στο τηλέφωνο 210 99 88 168.

                                          ΠΗΓΗ: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας

                                          εμένα δεν είναι μέσα πάντως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lleonidas moderator last edited by

                                            Ανανεωμένο SX4 S-Cross

                                            Το ανανεωμένο Suzuki SX4 S-Cross κάνει την πρώτη εμφάνισή του στην Ευρώπη μέσω φωτογραφιών που προέρχονται από αντιπρόσωπο της μάρκας στην Ουγγαρία (όπου και κατασκευάζεται). Ωστόσο επίσημα από την Suzuki δεν έχει γίνει κάποια ανακοίνωση.

                                            *Εξωτερικά οι πιο μεγάλες αλλαγές εστιάζονται στο πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός άκρο του,με τις κάθετες γρίλιες και το χρώμιο. Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED, καθώς και ο προφυλακτήρας. Στο πίσω άκρο έχουν αλλάξει ελαφρώς τα φανάρια.

                                            Στο εσωτερικό του ανανεωμένου SX4 S-Cross διακρίνεται η νέα μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων, αντί του κλασικού ηχοσυστήματος που εφοδιάζει το προ ανανέωσης SX4 S-Cross (δείτε εδώ τη δοκιμή).

                                            Στην γκάμα των κινητήρων του θα προστεθεί ο νέος τούρμπο βενζίνης 1.4 λτ. BoosterJet, ο οποίος διατίθεται στο Suzuki Vitara S και έχει απόδοση 140 ίππων. Αλλαγές δεν αναμένονται στη μετάδοση, που σημαίνει ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή σε όλους μέσω του συστήματος τετρακίνησης AllGrip. Περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες αναμένεται να ανακοινωθούν επίσημα μέσα στις επόμενες μέρες.*


                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 56 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr