-
Η όλη συζήτηση μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον τύπο που βλέπει Ferrari και λέει 'αυτά δεν πρέπει να είναι πολύ καλά, δεν τα βλέπω να κυκλοφορούν πολύ'
Τι περιττή συζήτηση για το πόσο δημοφιλές είναι το Duster; Σε κάθε περίπτωση καλύπτει ένα τμήμα της αγοράς και μάλιστα το καλύπτει πολύ καλά!
-
-
Εγώ - το έχω ξαναγράψει - στα Γιάννενα όχι μόνο κυκλοφορούν αρκετά αλλά χθες είδα και 4ο παρκαρισμένο στη γειτονιά μου! Αυτή τη φορά σε λευκό! Οι περισσότεροι επιλέγουν μαύρο πάντως, από αυτά που βλέπω...Και από κατόχους που έχω μιλήσει όλοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με εξαίρεση έναν (πατέρας μαθήτριάς μου...) που το είχε πάρει βενζίνη προ κρίσης και ήθελε να το πουλήσει, γιατί έλεγε ότι του καίει πολύ...Τι έκανε τελικά δεν έμαθα!
-
Μήπως κάποιος έχει βάλει μπαγκαζιέρα οροφής στο Duster του και έχει άποψη για το θέμα;
-
Απλά πράγματα παιδιά.όλα τα ψηλά αυτοκίνητα λίγο πολύ έχουν μια φορτηγίσια αίσθηση στον δρόμο.Έκτος δρόμου το duster κάνει πολλά παραπάνω από τα περισσότερα suv.Αρκεί να δει κάποιος τα βιντεάκια που κυκλοφορούν στο you tube.Με 20 χιλιάρικα 4χ4 και diesel δεν υπάρχει άλλο.Αν δεν το έβγαζε η dacia και το έβγαζε μια άλλη εταιρία θα χε κάνει τρελές πωλήσεις.
-
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Απλά πράγματα παιδιά.όλα τα ψηλά αυτοκίνητα λίγο πολύ έχουν μια φορτηγίσια αίσθηση στον δρόμο.Έκτος δρόμου το duster κάνει πολλά παραπάνω από τα περισσότερα suv.Αρκεί να δει κάποιος τα βιντεάκια που κυκλοφορούν στο you tube.Με 20 χιλιάρικα 4χ4 και diesel δεν υπάρχει άλλο.Γι' αυτό και είναι value for money.
Αν δεν το έβγαζε η dacia και το έβγαζε μια άλλη εταιρία θα χε κάνει τρελές πωλήσεις.
Τότε δε θα έκανε 20 χιλιάρικα.
-
https://youtu.be/h0Mq7mkZnJ0 όπως λέει και η διαφήμιση του, another one drives a duster!!
-
Κακά τα ψέματα. Οχι μόνο το duster αλλα και όλα τα αυτοκίνητα πλέον πουλιούνται σε ιδιαίτερα υψηλές τιμές στη χώρα λόγω διάφορων φόρων και τελών. Στην Ιταλία με πάνω κάτω 18000 παίρνεις το duster4x4 full extra. Το vfm παει περίπατο και αποκτάει μια κάποια σχετική σημασία εάν το αυτοκινητο δεν παρουσιάσει σοβαρές βλάβες. Το πανέμορφο ξαδερφακι που ακούει στο όνομα qq δεν θα μπορούσε να είναι δηλαδή λιγότερο ακριβό; Έφτασε να συγκρίνεται με την Χ1 σε κάποιες εκδόσεις.
-
18500€ στη Γερμανια έχει το 4x4 full extra diesel πανω απο 2000€ διάφορα με εδω σύμφωνα με τα site της dacia, όταν σε αλλες μάρκες οι τιμες είναι ίδιες ή πιο φτηνές στην Ελλάδα.
-
Αν ήταν θέμα τελών και φόρων, τότε και η Χ1 θα ήταν αντίστοιχα ακριβή, που αναλογικά δεν είναι. Σε μεγάλο βαθμό η τιμή είναι θέμα αντιπροσωπείας.
-
Σίγουρα παίζει ρόλο και η αντιπροσωπεία αλλά με τις τόσες επιβαρύνσεις που τρώει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα στενεύουν πολύ τα περιθώρια κέρδους ανά μονάδα. Ετσι ένα αυτοκίνητο που προβλέπεται να καλύψει ένα σχετικά μικρό κομμάτι του έτσι κι αλλιώς μικρού αγοραστικού κοινού, θα πρέπει να πουληθεί με εκείνο το τίμημα που θα δικαιολογεί την ενασχόληση πωλητών και αντιπροσώπων μαζί του. Είχα ακούσει πως παραμονές πριν σταματήσει να λειτουργεί η mazda, το καθαρό μέσο κέρδος από την πώληση ενός οχήματος δεν ξεπερνούσε τα 300 ευρώ για τον αντιπρόσωπο. Αν είναι αλήθεια φανταστείτε πόσα mazda εν μέσω κρίσης θα έπρεπε να πουλιούνται για να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες αντιπροσώπου και εξουσιοδοτημένων εμπόρων συν αποδεκτά περιθώρια κερδών... Για το λόγο αυτό πιστεύω πως τελικά κάτω από 2, 3 ονόματα έχουν αντιστοιχιστεί όλες οι φίρμες της αγοράς. Βλέπεις για παράδειγμα όταν πήγα να πάρω το δικό μου, στην ίδια έκθεση υπήρχαν τρείς φίρμες (suzuki, renault, dacia) και δείγματα αυτών. Ο ίδιος έχει και BMW, VOLVO κλπ. Ο συνολικός τζίρος τον κάνει βιώσιμο. Όχι μια μάρκα από μόνη της.
-
Απίστευτα χαμηλό μου φαίνεται το κέρδος που αναφέρεις Σπύρο...Δυσκολεύομαι να το πιστέψω...Είναι δυνατόν να πρέπει να πουλάει κάθε μήνα ένα σωρό αυτοκίνητα για να 'βγαίνει'...;
-
Δε μας φταίνε οι φόροι στην Ελλάδα. Μάλλον είναι θέμα αντιπροσώπου.
Οι περισσότερες μάρκες πωλούν φτηνότερα εδώ από τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Dacia Honda νομίζω ότι εδώ τα δίνουν με τεράστιο καπέλο στην τιμή.
πχ Ιταλία το duster 1.5 έχει τιμές 12.900 - 18950.
Ελλάδα 19730 - 20880. -
Κι όμως φίλε αυτός ήταν ο λόγος όπως μου έδωσε να καταλάβω μια ψυχή. Επειδή σε μια χώρα όμως ...όπως τέτοια έγινε η Ελλάδα που το μισό τίμημα της αγοράς είναι φόροι κλπ δεν είναι μόνο πως πέφτει η ζήτηση αλλά και ότι οι έμποροι πρέπει να μειώσουν τις προσδοκίες σε περιθώρια κέρδους. Για το λόγο αυτό εάν θέλει κάποιος να είναι αντιπρόσωπος μιας φίρμας με μικρά μερίδια θα πρέπει οπωσδήποτε να τζιράρει και από άλλες φίρμες.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αν ήταν θέμα τελών και φόρων, τότε και η Χ1 θα ήταν αντίστοιχα ακριβή, που αναλογικά δεν είναι. Σε μεγάλο βαθμό η τιμή είναι θέμα αντιπροσωπείας.Δε μας φταίνε οι φόροι στην Ελλάδα. Μάλλον είναι θέμα αντιπροσώπου.
Οι περισσότερες μάρκες πωλούν φτηνότερα εδώ από τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Dacia Honda νομίζω ότι εδώ τα δίνουν με τεράστιο καπέλο στην τιμή.
πχ Ιταλία το duster 1.5 έχει τιμές 12.900 - 18950.
Ελλάδα 19730 - 20880.Ακριβώς.
Και επειδη μας αρέσει να βρίσκουμε για τα πάντα δικαιολογίες γενικά μιλώντας,
να μία που δεν υπάρχει και λέγεται μεταφορικά.
Και άλλες πολλές θα βρίσκαμε στη μια ή την άλλη κατεύθυνση.Δυστυχώς η φίρμα της Dacia ξεκίνησε και συνήθισε στην Ελλάδα να πουλάει με καλό καπέλο.
Σε αντίθεση με άλλες χώρες.
Εις πείσμα των όσων λέγονται για value for money,
τελικά στην Ελλάδα αυτό δεν έφτασε ποτέ. -
Οι εμποροι δε βγαζουν και δε 'ζουν' απο τις πωλησεις αλλα απο τα σερβις-ανταλλακτικα
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Τι έχετε να πείτε για τις εξαγγελίες εξίσωσης του Diesel με την βενζίνη; Δεν είναι σαν να σας κορόιδεψε κάποιος χοντρά τόσα χρόνια; Το περίμενα και το είχα ακούσει από εδώ και από εκεί και αν δεν γίνει τώρα θα γίνει λίγο αργότερα. Τουλάχιστον καίνε λιγότερο και έχουν ροπή. Έχει γούστο να το κάνουν και ακριβότερο από τη βενζίνη επειδή καίει λιγότερο. Και πόσα θα ακριβύνουν επακολούθως; Ταξί, συγκοινωνίες, μεταφορές, προϊόντα που βασίζονται σε μεταφορές με φορτηγά...
-
Για το duster μιας και σε 4κινητο μόνο dci υπήρχε εξοπλισμένο δεν έχεις να σκεφτείς και πολλά. Όπως και να έχει και πάλι η μέση κατανάλωση θα είναι μικρότερη.
Γενικά τώρα στα πάντα μας κοροϊδεύουν. Στα καύσιμα κολλησαμε;
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Εγώ το πήρα το 2013 προ fl στα 45000 χιλιομετρα έχω κάνει ηδη απόσβεση της τιμής σε σχέση με το αν έπαιρνα βενζίνη λόγω μεγαλης διαφοράς στην κατανάλωση και στα τέλη. 9 έκαιγε το παλιό βενζίνη με 300+ τέλη ενω το πετρέλαιο 4x4 6.5 με 150 περιπου τελη. Πέρα απο τη μεταπωλητικη αξία. Επίσης και ίδια τιμή να πάνε τα καύσιμα παλι υπερέχει το diesel λόγω κατανάλωσης εκτός απο επιδόσεις.
-
Δοκιμή του 1.5 DCi 110 hp 4x2:
http://www.gocar.gr/test-drives/test/17 ... i_4x2.html
Dacia Duster