-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
Το 20%...δικο σου νουμερο αυθαίρετο;
Όχι αλλά γιατί το λες; διαφωνείς;
Όχι....που σημαινει οτι είσαι χρήστης υγραερίου στο αυτοκίνητο σου;
Εγώ, σαν χρήστης (σε 2 αυτοκίνητα μάλιστα), ναι διαφωνω στο 20% που λες.
Ναι είμαι χρήστης υγραερίου. Η θερμιδική διαφορά στην απόδοση μεταξύ βενζίνης και υγραερίου είναι ακόμα περισσότερο κοντά στο 27% αν δεν κάνω λάθος. Οπότε το 20% που λέω είναι μια πολύ καλή τιμή για να μην είναι φτωχό το μείγμα.
Αύτο θα στο επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε σοβαρός ασχολείται με το θέμα....
Ασε τα θερμοδυναμικα και τη φυσικη...τα καναμε στο λυκειο και το πανεπιστημιο.
Στην πραξη, για πες, σε τι αμάξι εχεις υγραέριο (και τα κυβικά αυτου); και τι συστημα υγραερίου? Με obd η χωρις; και με τι είδους μπεκ;
Τι κατανάλωση είχες με βενζίνη και τι με υγραέριο;
Σαν χρήστης λογικά θα τα ξέρεις όλα αυτά.Εγώ τα ξέρω, στην πράξη ξαναλεω, όχι θεωρητικά με θερμοδυναμικες...σε fiat sedici 1.6 (με landirenzo) και hyundai getz 1.3 (με aeb).
20% πανω δεν έχει κανένα τους. -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
Το 20%...δικο σου νουμερο αυθαίρετο;
Όχι αλλά γιατί το λες; διαφωνείς;
Όχι....που σημαινει οτι είσαι χρήστης υγραερίου στο αυτοκίνητο σου;
Εγώ, σαν χρήστης (σε 2 αυτοκίνητα μάλιστα), ναι διαφωνω στο 20% που λες.
Ναι είμαι χρήστης υγραερίου. Η θερμιδική διαφορά στην απόδοση μεταξύ βενζίνης και υγραερίου είναι ακόμα περισσότερο κοντά στο 27% αν δεν κάνω λάθος. Οπότε το 20% που λέω είναι μια πολύ καλή τιμή για να μην είναι φτωχό το μείγμα.
Αύτο θα στο επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε σοβαρός ασχολείται με το θέμα....
Ασε τα θερμοδυναμικα και τη φυσικη...τα καναμε στο λυκειο και το πανεπιστημιο.
Στην πραξη, για πες, σε τι αμάξι εχεις υγραέριο (και τα κυβικά αυτου); και τι συστημα υγραερίου? Με obd η χωρις; και με τι είδους μπεκ;
Τι κατανάλωση είχες με βενζίνη και τι με υγραέριο;
Σαν χρήστης λογικά θα τα ξέρεις όλα αυτά.Εγώ τα ξέρω, στην πράξη ξαναλεω, όχι θεωρητικά με θερμοδυναμικες...σε fiat sedici 1.6 (με landirenzo) και hyundai getz 1.3 (με aeb).
20% πανω δεν έχει κανένα τους.Φίλε μου εγώ επιμένω σε αυτά που έχω μάθει στο πολυτεχνείο. Τώρα αν εσύ τα αμφισβητείς κανένα πρόβλημα. Αν εσύ δουλεύεις με φτωχό μείγμα θα το διαπιστώσεις αργά ή γρηγορα...
-
Ρε, μην απαντατε με παραθεσεις συνεχεια!!!!
+20% στα σεντονια -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ρε, μην απαντατε με παραθεσεις συνεχεια!!!!
+20% στα σεντονιαΔίκιο έχεις
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ασε τα θερμοδυναμικα και τη φυσικη...τα καναμε στο λυκειο και το πανεπιστημιο.
Στην πραξη, για πες, σε τι αμάξι εχεις υγραέριο (και τα κυβικά αυτου); και τι συστημα υγραερίου? Με obd η χωρις; και με τι είδους μπεκ;
Τι κατανάλωση είχες με βενζίνη και τι με υγραέριο;
Σαν χρήστης λογικά θα τα ξέρεις όλα αυτά.Εγώ τα ξέρω, στην πράξη ξαναλεω, όχι θεωρητικά με θερμοδυναμικες...σε fiat sedici 1.6 (με landirenzo) και hyundai getz 1.3 (με aeb).
20% πανω δεν έχει κανένα τους.Φίλε μου εγώ επιμένω σε αυτά που έχω μάθει στο πολυτεχνείο. Τώρα αν εσύ τα αμφισβητείς κανένα πρόβλημα. Αν εσύ δουλεύεις με φτωχό μείγμα θα το διαπιστώσεις αργά ή γρηγορα...
Ασε το πολυτεχνείο και τι θα πάθουν τα αυτοκίνητα μου ΑΝ έχουν φτωχό μείγμα (ΑΝ ο παππούς μου είχε καρούλια, θα ηταν πατίνι).....στην πράξη, σαν χρήστης (που είπες είσαι), μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά που σε ρώτησα;
Αλλιως αερολογεις, κανοντας με να αμφισβητώ οτι είσαι καν χρήστης. -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Ασε τα θερμοδυναμικα και τη φυσικη...τα καναμε στο λυκειο και το πανεπιστημιο.
Στην πραξη, για πες, σε τι αμάξι εχεις υγραέριο (και τα κυβικά αυτου); και τι συστημα υγραερίου? Με obd η χωρις; και με τι είδους μπεκ;
Τι κατανάλωση είχες με βενζίνη και τι με υγραέριο;
Σαν χρήστης λογικά θα τα ξέρεις όλα αυτά.Εγώ τα ξέρω, στην πράξη ξαναλεω, όχι θεωρητικά με θερμοδυναμικες...σε fiat sedici 1.6 (με landirenzo) και hyundai getz 1.3 (με aeb).
20% πανω δεν έχει κανένα τους.Φίλε μου εγώ επιμένω σε αυτά που έχω μάθει στο πολυτεχνείο. Τώρα αν εσύ τα αμφισβητείς κανένα πρόβλημα. Αν εσύ δουλεύεις με φτωχό μείγμα θα το διαπιστώσεις αργά ή γρηγορα...
Ασε το πολυτεχνείο και τι θα πάθουν τα αυτοκίνητα μου ΑΝ έχουν φτωχό μείγμα (ΑΝ ο παππούς μου είχε καρούλια, θα ηταν πατίνι).....στην πράξη, σαν χρήστης (που είπες είσαι), μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά που σε ρώτησα;
Αλλιως αερολογεις, κανοντας με να αμφισβητώ οτι είσαι καν χρήστης.Σιγά ρε μεγάλε μη σου δώσω και ΑΦΜ.. Εγώ είπα την άποψή μου. Ξέρεις αν διαφωνείς πρόβλημα σου. Δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι..
Όσοι μας διαβάζουν ας κρίνουν...
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ασε τα θερμοδυναμικα και τη φυσικη...τα καναμε στο λυκειο και το πανεπιστημιο.
Στην πραξη, για πες, σε τι αμάξι εχεις υγραέριο (και τα κυβικά αυτου); και τι συστημα υγραερίου? Με obd η χωρις; και με τι είδους μπεκ;
Τι κατανάλωση είχες με βενζίνη και τι με υγραέριο;
Σαν χρήστης λογικά θα τα ξέρεις όλα αυτά.Εγώ τα ξέρω, στην πράξη ξαναλεω, όχι θεωρητικά με θερμοδυναμικες...σε fiat sedici 1.6 (με landirenzo) και hyundai getz 1.3 (με aeb).
20% πανω δεν έχει κανένα τους.Φίλε μου εγώ επιμένω σε αυτά που έχω μάθει στο πολυτεχνείο. Τώρα αν εσύ τα αμφισβητείς κανένα πρόβλημα. Αν εσύ δουλεύεις με φτωχό μείγμα θα το διαπιστώσεις αργά ή γρηγορα...
Ασε το πολυτεχνείο και τι θα πάθουν τα αυτοκίνητα μου ΑΝ έχουν φτωχό μείγμα (ΑΝ ο παππούς μου είχε καρούλια, θα ηταν πατίνι).....στην πράξη, σαν χρήστης (που είπες είσαι), μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά που σε ρώτησα;
Αλλιως αερολογεις, κανοντας με να αμφισβητώ οτι είσαι καν χρήστης.Σιγά ρε μεγάλε μη σου δώσω και ΑΦΜ.. Εγώ είπα την άποψή μου. Ξέρεις αν διαφωνείς πρόβλημα σου. Δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι..
Όσοι μας διαβάζουν ας κρίνουν...
Μικρε, ειπες κι οτι είσαι χρήστης και μιλάς ως τέτοιος...και τελικά δεν είσαι κι αερολογεις με θεωρίες. Εγώ μιλάω σαν χρήστης 2 αυτοκινήτων.
Δεν έχουμε κάτι να διαφωνισουμε λοιπον, απο τη μια μεριά αερογενικολογιες κι απο την αλλη χρηση.Οντως, όσοι διαβάζουν ας κρινουν
-
Το 20% περισσότερη κατανάλωση στο lpg σίγουρα είναι λάθος...Στο kia picanto lpg για παράδειγμα, που είναι και εργοστασιακή μετατροπή, η αύξηση στην κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη είναι 30% και βάλε.......
-
Πρεπει να ειναι λαθος αυτοι οι πινακες γιατι βλεπω οτι το αεριο εχει καλυτερες επιδοσεις με χαμηλοτερη ισχυς και υψηλοτερο βαρος!
-
Α είναι λάθος ε ? οκ....τότε ας δούμε ένα άρθρο για το fiat panda lpg που και εδώ η διαφορά στην κατανάλωση είναι γύρω στο 20%-30% πάνω....
http://www.gocar.gr/news/gas/6717,Fiat_Panda_12_LPG.html
Καταναλώσεις βενζίνης : 6,4/4,0/4,9 lt/100km
Καταναλώσεις lpg : 8,4/5,2/6,4 lt/100kmΕκτός βέβαια κι αν είναι κι αυτά λάθος...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Α είναι λάθος ε ? οκ....τότε ας δούμε ένα άρθρο για το fiat panda lpg που και εδώ η διαφορά στην κατανάλωση είναι γύρω στο 20%-30% πάνω....http://www.gocar.gr/news/gas/6717,Fiat_Panda_12_LPG.html
Καταναλώσεις βενζίνης : 6,4/4,0/4,9 lt/100km
Καταναλώσεις lpg : 8,4/5,2/6,4 lt/100kmΕκτός βέβαια κι αν είναι κι αυτά λάθος...
Έχεις απόλυτο δίκιο...Όσο και να προσπαθούν μερικοί να υπερασπιστούν το υγραέριο (προφανώς από συμφέρον ή βλακεία) η επιστήμη λάθος δεν κάνει. Edit [mod]
-
Στο Grand Vitara που ειχα,καταναλωση με βενζινη 11 l/100 και με LPG 13,5.Εχουμε ξεφυγει ομως απο το θεμα.
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Στο Grand Vitara που ειχα,καταναλωση με βενζινη 11 l/100 και με LPG 13,5.Εχουμε ξεφυγει ομως απο το θεμα.Έχεις δίκιο. Σταματάω το οφ τόπικ. Άλλωστε κάθε έξυπνος και μορφωμένος άνθρωπος έβγαλε τα συμπεράσματά του και κατάλαβε τι ήθελα να πω.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Στο Grand Vitara που ειχα,καταναλωση με βενζινη 11 l/100 και με LPG 13,5.Εχουμε ξεφυγει ομως απο το θεμα.
Έχεις δίκιο. Σταματάω το οφ τόπικ. Άλλωστε κάθε έξυπνος και μορφωμένος άνθρωπος έβγαλε τα συμπεράσματά του και κατάλαβε τι ήθελα να πω.
Φιλε nascar σε παρακαλω απαντα τι καταναλωση εχεις σαν υγραεριο και τι ειχες πριν σαν βενζινη με το ιδιο αυτοκινητο
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Στο Grand Vitara που ειχα,καταναλωση με βενζινη 11 l/100 και με LPG 13,5.Εχουμε ξεφυγει ομως απο το θεμα.
Έχεις δίκιο. Σταματάω το οφ τόπικ. Άλλωστε κάθε έξυπνος και μορφωμένος άνθρωπος έβγαλε τα συμπεράσματά του και κατάλαβε τι ήθελα να πω.
Φιλε nascar σε παρακαλω απαντα τι καταναλωση εχεις σαν υγραεριο και τι ειχες πριν σαν βενζινη με το ιδιο αυτοκινητο
Στάλθηκε απο s4 με tapa
7.5 βενζίνη και 9 και κάτι με υγραέριο.. Hyundai i30 1.4 50.000 από τότε που έβαλα υγραέριο αλλά στο ενδιάμεσο έκανα και πολλά βενζίνη. Σύστημα omvl, μπεκ ηλεκτροβαλβιδες... Επίσης obd reader για έλεγχο fuel trims και καλώδιο για σύνδεση του εγκεφάλου του υγραερίου με laptop για να παρακολουθώ τι συμβαίνει..
Ότι λέω Είναι μετά από διάβασμα και παρατήρηση και πότε στον αέρα και για δημιουργία εντυπώσεων...
-
Οκ
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Μια χαρα τα λεει ο nascar1
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
10 λεπτά ακομη στο ντίζελ.....σιγά τα ωα...λογικό σε όλο τον κόσμο ειναι γνωστό οτι θερμιδικά το ντίζελ ισούται 1 λίτρο με 1.3 βενζίνης , αυτο όμως δεν αναιρεί οτι εγώ καίω 5.5 λίτρα ενώ το πιο οικονομικό βενζίνης καίει 8 (αντίστοιχα)Κιλό ή λίτρο;
-
Βρέθηκα με έναν γνωστό σήμερα και πάνω στην κουβέντα άρχισε να μουρμουραει για την επικείμενη εξισορρόπηση diesel και βενζίνης. Λέει λοιπόν οτι αν το ήξερε θα αγόραζε το ίδιο αυτοκίνητο σε έκδοση βενζίνης γιατι τελικά το diesel εχει τα αρνητικά του. Συμφώνησα με τα αρνητικά του diesel και μετά θυμήθηκα οτι το καλοκαίρι πριν το αγοράσει το είχα πει να πάρει βενζίνη γιατι και θα εξισορροπηθούν οι τιμές και τα τέλη κυκλοφοριας δεν θα ειναι μηδενικά για πάντα.
Όταν λοιπόν του το είπα, απλά σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να πει κουβέντα....Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πάντως όσοι πήραμε ας πούμε Citroën που το 12 ήταν σε τιμή βενζίνης και δεν πληρωσαμε premium , έχουμε ήδη κερδίσει στα 60 χιλιάδες χιλιόμετρα από κόστος καυσίμου και τέλη περίπου 5.5 χιλιάρικα. Και έστω λοιπόν ότι θα εξισωθούν οι τιμές των δύο καυσίμων αυτό πως θα αλλάξει το ότι εγώ σε πραγματικές συνθήκες είμαι στα 6 λίτρα μέσα στην πόλη και το αντίστοιχο βενζίνης είναι στα 8.5 στην καλύτερη;
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
φορος στα ντιζελ?