-
Μπορεί να το περάσει μεμβράνη
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Ε μην είσαι υπερβολικός, μάλλον θα το πήρε στο χρώμα που του άρεσε, μιας και δεν είπε οτι θέλει να το βάψει κιόλας.Παραλιγο να γεμισω το πληκρολογιο με μασημενη ζαμπονοτυροπιτα.
Καλησπέρα,
εχω αγορασει το νεο ford focus diesel των 95 αλογων.Ειμαι πολυ ευχαριστημενος γενικα με το αυτοκινητο απλα σκεφτομαι να αλλάξω καποια πραγματακια.Αδερφε, αν δεν σου κανει, αλλαξει το οπως ειπαν και παραπανω αν μπορεις, με το 'επομενο' μοντελο (οδηγα πρωτα να δεις αν σου κανει και αυτο).
Αλλιως δωστο (με χασουρα λογικα) και παρε κατι αλλο.Αν δεν μπορεις τιποτα απο τα παραπανω, ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥ σε αυτο που εχεις, οδηγησε το οπως του αρμοζει, και παρε απο το αυτοκινητο αυτα που μπορει να σου δωσει, (οικονομια κλπ) και οχι αυτα που φανταζεσαι οτι θα επρεπε να παρεις.
Αμα δεν μπορεις αλλιως, παρε αλουμινενιες ζαντες οποιες σου αρεσουν στις ΙΔΙΕΣ διαστασεις.- για να φυλαξεις την τσεπη σου απο ακριβα λαστιχα, και
- για να φυλαξεις την ηρεμια σου απο τις αλλαγες που θα εχει το αυτοκινητο αν πας σε μεγαλυτερες διαστασεις.
-
Μου θυμιζει εναν φιλο μου , που μου εχει πει το εξης(σε σοβαρο επιπεδο): δεν γινεται να παρω αμαξι βενζινη(επειδη ειναι φθηνοτερο) και μετα να το κανω diesel που καιει λιγοτερο?
Πολλες φορες η αγνοια ειναι καλη, αλλες φορες παλι μπορει να σκοτωσει.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μου θυμιζει εναν φιλο μου , που μου εχει πει το εξης(σε σοβαρο επιπεδο): δεν γινεται να παρω αμαξι βενζινη(επειδη ειναι φθηνοτερο) και μετα να το κανω diesel που καιει λιγοτερο?Πολλες φορες η αγνοια ειναι καλη, αλλες φορες παλι μπορει να σκοτωσει.
Θυμισε του φιλου σου οτι η φραση 'αυτος το γύρισε σε ντίζελ', σημαινει κατι που καλο θα ηταν να αποφυγει...
-
-
Οσο αναφορα τις ζαντες δεν με ενφιαφερει τοσο πολυ οι επιδοσεις ή ανεση αλλα το κρατημα του αυτοκινητου.Θα βελτιωθει, θα μεινει το ιδιο ή θα χειροτερεψει?
-
Το κρατημα ειναι και συνδεδεμενο με τις επιδοσεις. Ενα κλικ παραπανω κρατημα θα θελε καποιος με βαρυ ποδι. Στη δικια σου περιπτωση , μεγαλυτερες ζαντες θεωρω πως μονο αρνητικα μπορει να επηρεασουν.
Οπως σου ειπαν αν θες να τις αλλαξεις για θεμα εμφανισεις βαλε 16 που εχει και τωρα, αυτο θα ταν το πιο σοφο..Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ναι για εμφανισιακους λογους κυριως θα το κανω ... απλα δεν θα με χαλαγε να εχει καλυτερα κρατηματα οταν αποφασισω να το οδηγησω στα ορια του... Για αυτες τις λιγες στιγμες ρωταω αν θα ειναι καλυτερο
-
Ο χρήστης timos_korres έγραψε:
Οσο αναφορα τις ζαντες δεν με ενφιαφερει τοσο πολυ οι επιδοσεις ή ανεση αλλα το κρατημα του αυτοκινητου.Θα βελτιωθει, θα μεινει το ιδιο ή θα χειροτερεψει?Αν το σπίτι το νοικιάζεις τότε δε σε αφορά.
Αν αντί για Φ ήθελες να βάλεις Δ τότε: το να αυξήσεις τη διάμετρο της ζάντας μειώνεις σίγουρα σε άνεση διότι μειώνετε η απόσταση του πλαϊνού που συντελεί αρνητικά στην απόσβεση από κραδασμούς. Στο κράτημα όμως υπάρχει κάποια βελτίωση διότι υπάρχει λιγότερη στρέβλωση στο πλαϊνό του ελαστικού με αντίκτυπο να το χάνεις –εάν και όταν- απότομα και όχι προοδευτικά.
-
Ο χρήστης timos_korres έγραψε:
Ναι για εμφανισιακους λογους κυριως θα το κανω ... απλα δεν θα με χαλαγε να εχει καλυτερα κρατηματα οταν αποφασισω να το οδηγησω στα ορια του... Για αυτες τις λιγες στιγμες ρωταω αν θα ειναι καλυτεροΌχι δεν θα είναι καλύτερο με ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου. Το πλάτος του πέλματος και το προφίλ παίζουν ρόλο. Το Φοκους σου έχει υπερεπαρκεις διαστάσεις ελαστικών για την δύναμη του.
-
Φίλε το πριμερα που είχα πάρει το 1998 ζύγιζε τα ίδια κιλά με το φοκους και το έδινε με 14αρες ζάντες τις οποίες τις άλλαξα αργότερα με 15αρες. Οι 16αρες είναι ότι πρέπει και μετά από 2-3 χρόνια βάλε αλουμινενιες ίδιας διάστασης. Αν βάλεις παραπάνω είναι υπερβολή που θα την πληρώσεις με μείωση ταχύτητας, άνεσης, χειρότερη συμπεριφορά στο βρεγμένο, περισσότερα χρήματα σε αλλαγές ελαστικών, μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
-
Καλημέρα! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω Ford Fiesta 2009, 1250 κυβικά, 82 ίππους, βενζίνη, στα 120000 χιλιόμετρα, με 5000 Ευρώ. Γνωρίζει κανείς τι ζωή έχει το συγκεκριμένο μοντέλο, ήτοι, στα πόσα χιλιόμετρα αρχίζει να τα φτύνει; Έχουμε κάποια άποψη για το συγκεκριμένο μοντέλο, όσον αφορά τα αρνητικά του; Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει πραγματοποιήσει κανείς μόνος του προγραμματισμό κλειδιού σε focus mk2.
Έχασα το ένα μου κλειδί ευτυχώς αυτό χωρίς κουμπιά και θέλω να έχω 2ο καλού κακού...
Αγόρασα ένα σπαστό που έχει μέσα τσιπάκι κύκλωμα κλπ το έκοψα σε κλειδαρά με δυσκολεύει όμως ο προγραμματισμός του καταφέρνω το κλείδωμα-ξεκλείδωμα ακυρώνω όμως το γνήσιο.
Υπάρχει κανα βιντεάκι τίποτα το έχει καταφέρει κανείς;
οκ το θέμα είναι να μην πάμε στα τυφλά και κάνουμε καμια ζημιά γι αυτό ρωτάω αν κάποιος το έχει καταφέρει ευχαριστώ...
Η επιλογή της αντιπροσωπίας δεν παίζει για ευνόητους λόγους... -
ford focus 1.0 125hp πρωτο σερβις στα 9000 χιλομετρα πριν δυο βδομαδες τιμη 135 ευρω για,λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο καμπινας,καρτα καυσαεριων,στεγνο πλυσιμο μηχανης(στην βελμαρ αυτο δεν ξερω αν το κανουν αλλου).η τιμη ειναι πολυ καλη και ειναι ιδια σε ολους τους επισημους αντιπροσωπους της ford ή τουλαχιστον κοντα στα 130 ευρω.αλλαγη λαδιων στα χιλια χιλιομετρα που ακουσα δεν χρειαζεται.οτι λεει ο κατασκευαστης παιδια στα 20000 ή στο χρονο.στα χιλια σου κανουν εναν δωρεαν ελεγχο στο αυτοκινητο το παιρνανε απο το διαγνωστικο τιποτα παραπανω.για τα λαδια αυτα που βγαζει η castrol τα 5-20 ειναι ειδικα για τους ecoboost κινητηρες αν δειτε μαλιστα το κουτι το γραφει επανω.ο μηχανικος στην βελμαρ για τα λαδια ηταν κατηγορηματικος μονο της καστρολ το 5-20 κανενα αλλο.τωρα οσων αφορα την καταναλωση 9000 χιλιομετρα οπως ειπα τα περισσοτερα μεσα στην αθηνα δηλαδη το 80% και εχω 7.2 με συγκρατημενη λογικη οδηγηση.αν τωρα το παταω λιγο παραπανω πιανω και 8.0.η αληθεια ομως ειναι οτι οσο ανοιγει η μηχανη θα πεφτει η καταναλωση.ελπιζω να τα καλυψα ολα.
υ.γ.ο φιλος ιουδας που εχει καταναλωση 5.9 καλειται να ανεβασει φωτογραφικα ντοκουμεντα αλλιως δεν τον πιστευω.και δεν το παει και αργα λεει.μηπως τα κανεις ολα σε αυτοκινητοδρομο γιατι εκει και εγω τετοιες καταναλωσεις βγαζω. -
Εγώ στο fiesta ecoboost 100hp 100% κίνηση στην αθηνα εχω καταναλωση 8l/100km.(5000km)
-
Γιατι τοσο υψηλη καταναλωση,αν το 1.0 καιει 7.5-8 λιτρα μεσα στην πολη,τοτε μονο οικονομια δεν μπορεις να κανεις.Βεβαια διαβαζοντας και σε καποια ξενα forum της ford αρκετοι ειναι αυτοι που διαμαρτυρονται για υψηλη καταναλωση,κυριως εντος πολης.
-
Γιατι μάλλον ο κινητήρας δεν ειναι τελικά τόσο κατάλληλος για αστική χρήση και πήραμε τα @@ της ford;
-
Η αληθεια ειναι οτι παντου ακουω οτι καιει λιγο παραπανω ο 1.0 ecoboost ιδιως στην πολη. Το εχει μια φιλη με χρηση πολης μονο και ειναι στο 9.
-
ρε παιδια ξεχνατε μου φαινεται οτι ναι μεν ειναι 1000 κυβικα αλλα ειναι τουρμπισμενος.σιγουρα υπαρχει διαφορα απο τα 6.0 λιτρα που λεει η ford οτι καιει εντος πολης με τα 7-7.5 αλλα τα 7-7.5 δεν ειναι πολλα μην τρελαθουμε.εκτος αν το συγκρινεται με 1000ρακια με 60 αλογα.νονε η φιλη σου το παταει πολυ το αυτοκινητακι.οταν το παταγα εγω τα 8.5 δεν τα περασα ποτε.
-
Εγώ παντως 8 εχω χωρις να το πατάω.
FORD FORUM