Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κινέζικα είναι σχεδόν τα πάντα. Σημασία δεν έχει η προέλευση αλλά τα υλικά και οι προδιαγραφές που ακολουθούνται. Υπάρχουν εξαιρετικά προϊόντα κινέζικης κατασκευής ή και σχεδίασης.
Αν δεν κάνω λάθος στην Κίνα πλέον φτιάχνονται VW. BMW και άλλα, κινέζικα είναι κι αυτά. Τα Lifan όμως δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Ο στόχος της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να προσφέρει φτηνό αυτοκίνητο κάτι απόλυτα λογικό. Σταδιακά θα πρέπει να γίνουν πιο ανταγωνιστικά και σε άλλους τομείς που οι ξένες αγορές δίνουν σημασία (ασφάλεια, οδική συμπεριφορά κλπ κλπ).
Μα το πρόβλημά μας δεν είναι η χώρα κατασκευής Χρίστο (με 'ι' όπως το γράφεις ) αλλά η τεχνογνωσία και η τεχνολογία που φέρει το κάθε προϊόν. Ε τα καθαρά κινέζικα οχήματα είναι στην καλύτερη περίπτωση ξεπερασμένα, στην δε χειρότερη απλά επικίνδυνα! Είμαι σίγουρος ότι οι BMW εκεί θα είναι μια χαρά καθώς θα είναι φτιαγμένες με τεχνογνωσία και standards BMW!
Αυτό εννοούσα κι εγώ... Από πωλήσεις China Motors χαμός...
Νομίζω πάντως πως πλέον είμαστε μεταξύ Toyota Yaris, Hyundai Getz/i10/i20, Nissan Micra και Daihatsu Sirion, όλα έτη 2006-2008. Ford, Opel, VW Group γενικά φαντάζομαι τα ξεχνάω, έτσι; Ξαναθυμίζω πως για εμένα κατά σειρά προτεραιότητας παίζει ρόλο
-
Ασφάλεια (κρατήματα στο δρόμο, μη μου γίνει καμιά στραβή και αρχίσω ζεϊμπεκιές), στα οποία όλα είναι 4 αστέρων εκτός απ'το Yaris (αλήθεια, το 1 αστέρι παραπάνω πως μεταφράζεται;)
-
καλή κατασκευή, δηλαδή μοντέλα που δε βγάζουν προβλήματα γενικότερα, αν και το i10 κάπου διάβασα πως έβγαζε κάτι προβλήματα στο τιμόνι και
-
κατανάλωση, όπου με το όριο στα 1349 κυβικά που έθεσα, το i10 συμφέρει περισσότερο.
Να συνοψίσουμε μάστερς;
Edit: Επειδή κάπου διάβασα για ψηλές θέσεις χωρίς ρύθμιση, είμαι και 1.85... keep that in mind!