-
δε θέλει να ακουσει για citroen
κανα γιαπωνεζο ευχαρίστως
αvensis ξεφεύγει?
κοιταξα το mondeo είναι αρκετά πάνω από τα 20.000 -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μήπως κανενα τελευταιο ετοιμοπαραδοτο c5 1.6 hdi ,χωρις υδροπνευματικη ειναι, γυρω στα 18.000e επισης.Καλά αυτό είναι πραγματικά δώρο...και μάλιστα στην έκδοση break !
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
δε θέλει να ακουσει για citroenΕ τοτε δειξτου το πρωτο μου ποστ της προηγουμενης σελιδας..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
δε θέλει να ακουσει για citroen
Ε τοτε δειξτου το πρωτο μου ποστ της προηγουμενης σελιδας..
μια που εισαι διαβασμένος στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζει ιμάντα ο diesel?
μήπως να κοιτάξω για 1.4 με τα 150 άλογα?ειναι στο οριο των 20.000ε του μπατζετ
-
Στα citroen diesel αλλάζει ανα 180.000χλμ ή 10 χρόνια.
-
*Η Skoda ανανεώνει σε επιμέρους στοιχεία όλη τη γκάμα των μοντέλων της, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει **η τοποθέτηση του 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα του VW Group στην Octavia. **
Ξεκινώντας λοιπόν με την Octavia, όπως το VW Golf, το Audi A3, το SEAT Leon κ.λπ., έτσι λοιπόν και η μεσαία Skoda λαμβάνει τον νεότερο, 3κύλινδρο 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα με 115 ίππους ισχύος και 6τάχυτο μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο DSG κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ.
Παράλληλα, η Octavia στην έκδοση με φυσικό αέριο (1,4 TSI G-TEC) είναι πλέον διαθέσιμη και με το DSG διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, ενώ για τις εκδόσεις της Octavia με τα 150 άλογα, προστίθεται το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Τέλος, θα δούμε νέα σχέδια ζαντών στην Octavia Scout, αλλά και σε όλη τη γκάμα.
Αφήνοντας την Octavia και προχωρώντας στο μικρότερο Citigo, στις νέες προσθήκες περιλαμβάνονται τα LED φώτα ημέρας από την έκδοση Ambition και πάνω, νέα ηχοσυστήματα στο εσωτερικό με έξτρα συνδεσιμότητα, αλλά και επιλογή για τον αυτόματο κλιματισμό Climatronic με νέα οθόνη.
Στη Fabia, η Skoda θα προσφέρει πλέον το Προσαρμοζόμενο Cruise Control (ACC) για τις εκδόσεις με κινητήρα 1.2 TSI και 1.4 TDI, αλλά και νέες επιλογές εξοπλισμού. Για το Rapid, η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με τη νέα ταπετσαρία σε συνδυασμό ύφασμα-δέρμα, αλλά και στην ύπαρξη νέου κρυφού φωτισμού.
Στο Yeti τέλος, η έκδοση Outdoor θα μπορεί να συνδυαστεί με τον 1.2 TSI βενζινοκινητήρα, ενώ θα υπάρχει η νέα, αναβαθμισμένη Monte Carlo έκδοση για το Yeti 2.0 TDI 4X4. Και εδώ θα έχουμε νέες επιλογές εξοπλισμού.*
-
λουκουμάκι θα πρέπει να είναι το octavia 1.0Τ.
για να δούμε και τιμές.... -
Πριν προταθηκε το Tipo..
Πραγματικη πολυ καλη επιλογη. Μπηκα απο περιεργεια περισσοτερο στο configurator της Fiat και εφτιαξα ενα πετρελαιοκινητο sedan 1.6 120HP στην πλουσια εξοπλιστικη εκδοση Lounge.
Η τελικη του τιμη μαζι με τις εκπτωσεις.... 17.830 Ε
Επαθα πλακα...
Πιστευω το καλυτερο value for money αυτοκινητο... -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
λουκουμάκι θα πρέπει να είναι το octavia 1.0Τ.
για να δούμε και τιμές....Θα μπορει να ανταποκριθει το τρικυλινδρο χιλιαρι στις απαιτησεις και το βαρος της Octavia?
-
εξαρτάται τι εννοείς απαιτήσεις.
αν δεν σου αρκεί μια 'απλή' και οικονομική μετακίνηση, πας σε μεγαλύτερο μοτέρ. -
Θεωρώ πως είναι απλά οριακός σαν βασική επιλογή για το βάρος και τον όγκο του. Μάλλον δεν απαιτείς επιδόσεις ...
ΟΚ τα 115 άλογα που λένε αλλά με ενα κλεισιματακι του ac μαζί με το lag του turbo ... θα βγάλει την προσπέραση.
Και αν έχει και τον κλασικό (σε πολλές περιπτώσεις το έχω συναντήσει) δισταγμό στην εκκίνηση, τότε ... -
εννοείται πως δεν απαιτείς επιδόσεις.
από την άλλη δεν ξέρω κανέναν που να μην τις θέλει. το πόσες επιδόσεις μπορείς να αγοράσεις όμως φαίνεται στο βάθος της τσέπης του καθενός.
γι' αυτό είπα να δούμε και τις τιμές. αν η διαφορά από τον 1.4/150 είναι στο χιλιάρικο άντε και ελάχιστα παραπάνω, δεν βλέπω τον λόγο. -
Καλησπερα παιδια! Επειδη προεκυψε αμεση αναγκη αγορας ενος μικρου αυτοκινητου για την αδερφη μου καθως το παλιο της fiat punto εχει χρονια θεμα με τα ηλεκτρικα του (δεν υπαρχει σωτηρια..), αγανακτησε και προσανατολιζεται για μεταχειρισμενο fabia 1.4 2007 με 100.000χλμ..Ειναι συγγενικου μας προσωπου και το δινει 3.500..Αυτο που με απασχολει κυριως, καθοτι κατοχος audi a4 tq και παθων της γερμανικης σχολης, ειναι γενικοτερα τι προβληματα βγαζει..Οποιος εχει την διαθεση και τον χρονο να μου πει 2-3 πραγματα (ή να με παραπεμπψει σε λινκ) θα ημουν ευγνωμων γιατι με την αναζητηση που ασχοληθηκα εβγαλα τα ματια μου με το χαωδες νημα..
Ευχαριστω εκ των προτερων! -
Ποιο μοτέρ έχει;
Τα 1.4 100 άλογα έκαιγαν λάδια και ήταν feature που δε διορθωνόταν εκτός απ όταν έφτανε το θέμα στο αμήν και έκανες κανένα ρεκτιφιέ. Επίσης φίλος είχε ηλεκτρολογική διαρροή και έκαιγε τη μπαταρία μέσα σε 10 μέρες - χρειάστηκε αλλαγή εγκεφάλου. Τέλος κάποιο παράθυρο μπορεί έπεφτε και ήθελε αλλαγή ο γρύλος. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Ποιο μοτέρ έχει;
Τα 1.4 100 άλογα έκαιγαν λάδια και ήταν feature που δε διορθωνόταν εκτός απ όταν έφτανε το θέμα στο αμήν και έκανες κανένα ρεκτιφιέ. Επίσης φίλος είχε ηλεκτρολογική διαρροή και έκαιγε τη μπαταρία μέσα σε 10 μέρες - χρειάστηκε αλλαγή εγκεφάλου. Τέλος κάποιο παράθυρο μπορεί έπεφτε και ήθελε αλλαγή ο γρύλος.Το μοτερ με τα 75hp εχει..Ειχα το σεατ ιμπιζα του '98 με τα 101hp οπου μου εσπασε το μπλοκ 2 φορες και αργοτερα αγοραςα το επομενο μοντελο ibiza στα 75 αλογα..Ειναι ο ιδιος κινητηρας του group? Ειχα το audi a4 tq και αλλαζα καθ 20.000 χλμ πολλαπλασιαστες και οι γρυλοι παραθυρων ηταν πολυ ευαισθητοι..Δηλ κλασικα γερμανικα τερτιπια..
-
Νέα εποχή για τη Skoda στην Ελλάδα
Μέλος πλέον του ομίλου Kosmocar
Νέα εποχή για τη Skoda στην ΕλλάδαΗ συνεργασία της τσέχικης μάρκας με τη ΒΙΑΜΑΡ έληξε και από 1η Ιουνίου η Kosmocar αναλαμβάνει την εισαγωγή και διανομή των αυτοκινήτων της.
Την έναρξη συνεργασίας της με την εταιρεία Skoda, την οποία αντιπροσωπεύει ως Επίσημος Εισαγωγέας και Διανομέας αυτοκινήτων και ανταλλακτικών, ανακοίνωσε η Kosmocar Α.Ε.«Σε συνεργασία με την Kosmocar Α.Ε. θα ενισχύσουμε τις πωλήσεις μας και την παροχή υπηρεσιών στην Ελληνική αγορά», δήλωσε ο Werner Eichhorn, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Skoda για Πωλήσεις και Μάρκετινγκ και συμπλήρωσε: «H Kosmocar A.E. είναι μια πολύ αξιόπιστη και έμπειρη εταιρεία και ως εκ τούτου ο καλύτερος δυνατός συνεργάτης».
Η Kosmocar A.E. είναι ο Επίσημος Εισαγωγέας του Ομίλου Volkswagen, με τον οποία συνεργάζεται επί 46 χρόνια.
-
Ετυχε ειδα 2 καινουργια Superb.. Παιδες αυτο το αμαξι ειναι πραγματικα μια πανεμορφη μπερλινα..
-
Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση, το Rapid 1.6 tdi με τα 115 άλογα έχει 5άρι σασμαν ή 6άρι;
Βλέπω στο autotriti 6άρι. Βλέπω εδώ στους 4 τροχούς 5άρι. Ξέρει κάποιος τι ισχύει;
Η ιστοσελίδα της skoda δεν είναι ενημερωμένη στα χαρακτηριστικά του μοντέλου, έχει μόνο τιμοκατάλογο.
Θα πήγαινα σε μια αντιπροσωπεία να το ελέγξω αλλά αδυνατώ αυτή τη στιγμή.Κάνω σκέψεις ανάμεσα στο Rapid και στην Corolla που μου βγαίνει πιο ακριβή αλλά το 5άρι σασμάν, αν ισχύει, είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Δεν το έχω οδηγήσει για να έχω άποψη και για το συγκεκριμένο αλλά γενικά σε αυτοκινητόδρομο με 5η κάπου γίνεται κουραστική η οδήγηση.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ετυχε ειδα 2 καινουργια Superb.. Παιδες αυτο το αμαξι ειναι πραγματικα μια πανεμορφη μπερλινα..Και εγώ είδα ένα με σέρβικες πινακίδες και έπαθα πλάκα!!!!
Πανέμορφο και επιβλητικό χωρίς να ειναι ατσούμπαλο!!! -
Συμφωνώ και εγώ.
Ένα ασημί με μαύρη οροφή (μάλλον γυάλινη) βουλγαρικο πέτυχα πριν λίγο καιρό.
Πολύ ωραίο. Εντυπωσιακό μπροστά, πολύ ... Audi πίσω.
Αν και δεν νομίζω να είναι μικρότερο του προηγούμενου δείχνει ιδιαίτερα κομψή.
SKODA FORUM