Την καλησπερα μου και παλι! Μιας και αγορασα σημερα ενα mazda 6 statuon wagon του 2005 με την πλουσια -για τοτε- εκδοση του, σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση απο ιδιωτη με 107.000χλμ..
Θα θελα να ευχαριστησω ολους οσους συμμετειχαν στη συζητηση αυτη! Οι πρωτες μου εντυπωσεις ηταν πολυ θετικες στα πρωτα 300 χλμ που του εκανα σε πολη, επαρχιακο και εθνικη..Σφιχτο κιβωτιο, ελαστικος κινητηρας, ευρυχωρια, καλη οδηγικη συμπεριφορα, δεν ετριζε τιποτα και οχι υπερβολικη καταναλωση, η οποια με σωστες αλλαγες στο κιβωτιο πεφτει χωρις να το κυνηγας γυρω στο 7...Βεβαια γινεται καπως τραχυς ο κινητηρας μετα τις 3.500 στροφες και μετα τα 130 ο θορυβος ειναι αισθητος...Μικρο το κακο, προσωπικα το βρισκω ομορφο και πληροι τα δικα μου στανταρ στις καθημερινες μου μετακινησεις!
Latest posts made by lagman
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Επηρεαζει την αξιοπιστια ενος βενζινοκινητου μετα την μετατροπη του σε cng?
Οποιαδήποτε μετατροπή επηρεάζει την αξιοπιστία , οι εργοστασιακοί κινητήρες με cng έχουν διαφορετικά μέταλλα από την μάνα τους , ας σε βοηθήσω να καταλάβεις την οικονομία του cng
Με 11 κιλά (ibiza tgi) 10€ βγάζω 280χλμ
Με 30λτρ υγραερίου (punto 2002 16v) έβγαζα 350χλμ 22€
Να σου πω και 14,524χλμ με cng κόστος 523€ , μέση τιμή 3,6€/ 100χλμΠοσοοοοο;;;; Το σκουτερακι 250cc που εχω μου καίει 5€ στα 100km... Απιστευτη καταναλωση!! Εγω το κοβω να κανω γυρω στις 15.000 τον χρονο, κι αν είναι να χάσω αποθηκευτικο χωρο θα μου κακοφανει...
Dimsabas εσυ ποιας εταιρειας συστημα υγραερίου εχεις τοποθέτησει? Σου καιει καθολου λαδι? Ακουω συχνα οτι τσιμπανε λάδι απ τα τσιμουχακια των βαλβιδων, εχεις παρατηρήσει κατι?
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Να σε ρωτησω μιας και σε βλεπω ενθερμο υποστηρικτη του cng..Μιας και ειχα υγραεριο στο audi a4 1.8 tq εχω μια εικονα του κοστους τοποθετησης και κοστος χρησης/μετακινησης..Διαβαζω ομως οτι το φ.α. απαιτει τον 5πλασιο ογκο σε δεξαμενες απ´οτι το υγραεριο..Συνεπως δεν μπορεις να βγαλεις τα ιδια χλμ..Οι φθορες/βλαβες που παρουσιαζονται με τον καιρο με το υγραεριο (πχ στις βαλβιδες) ειναι ιδιες και στο φ.α.? Επηρεαζει την αξιοπιστια ενος βενζινοκινητου μετα την μετατροπη του σε cng?
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Βασικα αυτο εδω ειδα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/17857396/ Κοιτα, αν σκεφτομασταν ολοι συμφωνα με ποιο κοστιζει, παντα σε θεωρητικο επιπεδο, φθηνοτερα ολοι θα πουλουσαμε τα οχηματα μας και θα περναμε arona..Για τα δικα μου τα δεδομενα δεν με καλυπτει το arona..Και μαλιστα μιλαμε για group vag απ το οποιο εχω καει καθως εχουν περασει τρια οχηματα απ τα χερια μου, δυο σεατ ιμπιζα και ενα αουντι και ειχα βαρεθει να ειμαι αιμοδοτης..
Βρες μου σ´αυτα τα λεφτα ενα ενα s/w, sedan ή mpv με cng και μ´αυτα που θελω, ητοι 120 αλογα, διαθεσιμα παραπανω απο 400 λιτρα πορτμπαγκαζ και αποδεδειγμενη αξιοπιστια (εντος λογικων πλαισιων) και το συζηταμε..
Οποτε ας κανουμε focus σε οσο το δυνατον αξιοπιστα μεταχειρισμενα βενζινης.. Αν καποια στιγμη το cng αποκτησει την δυναμικη του υγραεριου, ασε που πιστευω οτι θα το υπερφορολογησουν σταδιακα το πρωτο, τοτε ισως εξετασω την περιπτωση τοποθετησης του, λεμε τωρα.. -
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Ευχαριστω luckies και dimsabas γαι τις εμπεριστατωμενες αποψεις σας αλλα μιλαμε για ενα τελειως ολοκαινουργιο κροσοβερ (arona), το πρωτο οχημα που βγαινει απ το εργοστασιο με cng, χωρις να μπορουμε καν να εικασουμε τι ειδους παιδικες ασθενειες μπορει να βγαλει, με χαμηλη αποδοση 90hp και με περιορισμενο αποθηκευτικο χωρο 280 λιτρων...Σιγουρα απο αποψη καταναλωσης να αποδεικνυεται ως μια καλη προταση για καποιον που ψαχνει ενα φθηνο και θελτικο εμφανησιακα κομπακτ suv αλλα δεν ειναι αυτο ζηταω...Βρηκα ενα corolla verso 1.8 και μαλιστα κατω απ 5k € και μπορω να πω πως εχει αυτα που ζηταω..Εγω θελω να δωσω μαξιμουμ εξιμιση χιλιαρικα και να βγαλω την επομενη 5-6ετια και μαλιστα χωρις να νιωθω δεσμευμενος δανειοληπτικα για ενα οποιοδηποτε οχημα το οποιο μπορει πχ και να στουκαρω και να το κλαιω..
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Να ρωτησω και κατι αλλο...Τις προαλλες, εντελως συμπτώματικα ετυχε και μπηκα ως συνοδηγος σε ενα bmw 316 4d e90 του 2007 με τα 120hp και μου είπε ότι έχει μεση γύρω στα 7,5 λιτρα... Το διαπιστώσα και γω στη συνέχεια απ το trip computer και σαν αμαξι δεν μου πέρασε απαρατήρητο..Στον δρομο στεκόταν αρκετά καλα και φαινοταν καλή κατασκευή...Απ οτι μου δηλωσε το μονο προβλημα που αντιμετωπισε ηταν οι πολλαπλασιαστές..
Εχω βρει καποια στα 7-8 χιλιαρικα αλλα δεν ξέρω αν αξιζουν την υπέρβαση...Εσας πως σας φαίνεται αυτο το μοντελο; Εχει θεματακια; Καποια αρνητικα στοιχεια που πρεπει να λάβω υποψη μου;; -
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Realzeus: Ενθαρρυντικο το ποστ σου, μαλλον κατα εκει κοιταζω και γω (προς mazda 6)..Ειδα ενα βιντεακι στο YouTube που δειχνει την στιγμιαια καταναλωση σε σταθερη ταχύτητες, και ιδίως στα 90km/h εχει 5,6 - στα 120km/h εχει 7,6 και στα 140km/h παει στα 10,0ltr/100km...
https://m.youtube.com/watch?v=IZcX9jGNDDU
Παντως μια μεση τιμη στα 8 λιτρα με ικανοποιει και την θεωρω εντος των οικονομικών μου δυνατοτητων.. Ευχαριστω!
Sargus: Ακριβως την ιδια σκεψη εχω κανει, θενξ! Μακαρι να ειχε εδραιωθει και στην συνείδηση των αγοραστων ως ενα premium μοντελο!
Cruiser: Τελευταια σεργιανιζω στο Ελληνικό φόρουμ της σιτροεν και χω ακουσει καλα λογακια για τον 1.8..Ο 1.6 thp βεβαια εχει καποιες ιδιαιτεροτητες και θελει προσοχη στην συντήρηση του...Απλα φοβαμαι οτι το Πικάσσο θα φτανει τα 11 λίτρα και αυτο με αποτρεπει...Ισως ο ντιζελ στην προκειμενη περίπτωση να ήταν ο πιο κατάλληλος.. Ευχαριστω
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
DIMSABAS σ ευχαριστώ για την πληροφορία! Μπηκα και ειδα τις αναφορες διαφορων ιδιοκτητων πχ του μαζντα 6 και ειδα ενα ευρος μεταξυ 6,2-10 lt/100km... Δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι ενδεικτικο...Παντως καταλαβαινω που κυμαινεται περιπου μεταξυ της χαμηλότερης και υψηλότερης τιμης..Κατι ειναι κι αυτο..
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έγραψες ότι κάνεις 10.000 χιλιόμετρα ετησίως με το Corolla χωρίς το καθημερινό πήγαινε-έλα στη δουλειά. Το οποίο είναι άλλα 40 χιλιόμετρα την ημέρα, δηλαδή 800 το μήνα. Αν υποθέσουμε ότι έχεις ένα μήνα άδεια το καλοκαίρι, βγαίνει 9.000 χιλιόμετρα. Για αυτό έγραψα για 20+ χιλιάδες το χρόνο. Δεν ήξερα ότι θα έχεις άλλο για τα καθημερινά (i10).Μετά, είχες πει για κατανάλωση ως 9 λίτρα. Όλα τα μεγάλα οικογενειακά βενζίνης (τα πολυμορφικά και τα σεντάν) θα παίζουν τουλάχιστον στο 9. Με την τιμή της βενζίνης στο 1.60, ξεπερνάς το τριχίλιαρο.
Αν όμως τα μισά χιλιόμετρα γίνονται με το μικρό, πέφτει το κόστος. Μήπως να έδινες και το μικρό και να έπαιρνες κάποιο καλύτερο μεγάλο;
Ισως εγω να μην εξηγησα κατι σωστα..Αν παρω diesel θα κανω γυρω στα 30000 χλμ τον χρονο αντι για τα σκαρτα 10k που κανω τωρα με το κορολα και θα σταματησω να παιρνω τον χειμωνα το μηχανακι..Αν ΔΕΝ παρω ντιζελ και παρω ενα 1800αρι θα συνεχισω να κανω τα 10k που ηδη κανω με το τογιοτα συν και τα επιπλεον ταξιδια που ανεβαλα τοσο καιρο λογω μικρου κινητηρα...Και στο ταξιδι ενα μεγαλο οχημα καιει πολυ λιγοτερο απο το κορολα στην Εθνικη οπως λεει ο realzeus..
Τo i10 δεν μπορω να το πουλησω γιατι το οδηγει συζυγος και πεθερα και ενδεχομενη προταση για πωληση του ισοδυναμει με διαζυγιο...
Με βλεπω για κανα μαζντα 6 που εχει ωραιες καμπυλες και διαβαζω πολυ θετικα σχολια ή volvo s40 του οποιου ομως το συντηρητικο σχημα καπως ξενιζει την συζυγο αλλα εμενα μου αρεσει...Θα παραθεσω ενδεικτικα καποιες αγγελιες...
Απο s40...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/15241870/https://www.car.gr/16493412-volvo-s40
Απο μαζντα
https://www.car.gr/12042646-mazda-6Να ρωτησω μιας που επιασα αυτα τα δυο μοντελα...Τι εικονα εχετε οσον αφορα την καταναλωση του, αξιοπιστια τους και τις εν γενει επιδοσεις τους? Ο 18αρης κρινεται επαρκης για ενα τετοιο σκαρι? Αναζητησα στο youtube βιντεακια με την στιγμιαια καταναλωση σε πορεια αυτων των δυο και βρηκα για το s40 ενα σχετικο βιντεο με 110 χλμ/ωρα >7,5 λιτρα...
Τι λετε εσεις..;;;
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Μιας κ είσαι ικανοποιημένος από το corolla, μήπως να κοιτάξεις κ το avensis?Μπηκε και το avensis στο παιχνιδι, εχει ο πατερας του γαμπρου μου το 1.8 και μου χει πει τα καλυτερα..Ευχαριστω
Θα κάνεις πάνω από 20Κ χιλιόμετρα ετησίως. Με 9 λίτρα βενζίνης, μιλάμε για 3.000+ ευρώ το χρόνο. Αμαρτία δεν είναι;
Βάζεις πολλούς περιορισμούς όμως. Το όχι εισαγωγής το καταλαβαίνω. Το όχι έμπορος όμως σε περιορίζει πολύ.Έκανα μια αναζήτηση για πετρέλαιο, βόρεια Ελλάδα, όσο νεότερο γίνεται, μέχρι 7.000. Από ιδιώτη. Το πιο φρέσκο είναι αυτό:
https://www.car.gr/15837869-hyundai-i-20
Σίγουρα θα είναι αξιόπιστο, αλλά οι χώροι του είναι περιορισμένοι. Σου αρκούν;
Αν ανέβεις μέχρι τα 8 χιλιάρικα, παίζουν και τα παρακάτω, έκαστο με τα κουσούρια του:
Γαλλικό με κάμποσα χιλιομετράκια:
https://www.car.gr/14536824-peugeot-207 ... -bluetoothΔεν τον πιστεύει κανείς ότι είναι ιδιώτης:
https://www.car.gr/14813259-hyundai-i-30-1-4-crdiΤουλάχιστον δε σε κλέβει στα χιλιόμετρα:
https://www.car.gr/14370801-ford-focusΒλεπω σ´εχω βαλει για τα καλα στο ψαξιμο και θα νιωθω αβολα σε λιγο που σε παιδευω Τα χιουνται τα κοιταξα, το i30 ειναι το μονο που θα καλοεβλεπα καθως το i20 μου ειναι μικρο...Εξαλλου εχω και δευτερο οχημα στην οικογενεια, ενα i10..
Οσον αφορα την καταναλωση που εβαλες παραπανω δεν ξερω πως την υπολογισες...Το κορολακι παιζει γυρω στο 7,5 λιτρα μεση καταναλωση, μικρος κινητηρας 20ετιας γαρ, οποτε το +1,5 ltr 100km ανερχεται σε 235€ εξτρα στα 10.000km...Τωρα αν βαλεις βεβαια και τα οποια εξτρα τελη του 1.8cc, δηλ +175€, φτανει το 400€ και ειναι ενα ποσο που μπορω να καλυψω αναλογιζομενος οτι στο τογιοτα εχω σερβις ανα 5.000 χλμ, ενω σε ενα πιο συγχρονο τα διαστηματα των σερβις θα ειναι πιο αραια...
Επειδη δεν μου αρεσουν οι γενικευσεις, δεν μπορω να τσουβαλιασω ολους τους εμπορους και να τους χαρακτηρισω ως ψυχρους επαγγελματιες μεταπωλητες, απλα εχω προσωπικη εμπειρια και προκρινω να συναλλασσομαι με ιδιωτες για ευνοητους λογους..
Και παλι many thx!