-
Έχεις κάποιο link για το άρθρο και για το βίντεο;
Πάντως αν το τετρακίνητο δεν ξεκινούσε με τους μπροστινός τροχούς σε «καρούλια» σίγουρα ούτε το δικίνητο θα ξεκινούσε by definition. Θέλω να πω μπορεί το AWD να μην έχει την πιο καλή τετρακίνηση αλλά δε σημαίνει ότι δεν έχει ωφέλη έναντι του 2WD (π.χ. καλύτερη πρόσφυση σε στροφές). Θα μου πεις δεν αρκεί για τη διαφορά χρημάτων αλλά μην ξεχνάμε και τον 160άρη κινητήρα που είναι λόγος να σκεφτείς το AWD. Αν έβγαινε και στο δικίνητο ο ίδιος κινητήρας ίσως να μην άξιζε το τετρακίνητο (αν είναι τόσο αδύναμη η τετρακίνηση όπως λες), όμως δε βγαίνει. Από την άλλη κι ο 120άρης μια χαρά κάθεται στο CRV, οπότε ο καθένας κρίνει αναλόγως με τις ανάγκες του και τις δυνατότητές του.
Πάντως δε θεωρώ ότι το AWD δεν έχει λόγο ύπαρξης, αρκεί να μη νομίζεις ότι παίρνεις καθαρόαιμο 4x4.
-
Κλασικό βιντεάκι
Βέβαια, έχω την εντύπωση πως αυτό ισχύει για αρκετά Crossover, SUV. Καλά έκανε η Honda και δεν έβγαλε καν 4κίνητο HRV στην Ευρωπαϊκή αγορά.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Στο auto bild 4x4 εχει ενα αρθρο για το CR-V που λεει οτι η τετρακινηση του ειναι πολυ αδυναμη. Του βαλανε να τραβηξει ενα τροχοσπιτο 2 τονων (που ειναι το μεγιστο επιτρεπομενο οριο) και το αμαξι δεν καταφερε να ξεκινηση. Υπαρχει και ενα βιντεακι στο youtube που σε ανηφορικο δρομο γκαραζ, με τους μπροστινους τροχους να ειναι πανω σε 'καρουλια', το αμαξι δεν δινει ποτε κινηση στους πισω με αποτελεσμα να μενει στο ιδιο σημειο.. Οποτε πιστευω οτι αν θελει καποιος να παρει το CR-V καλυτερα να το παρει δικηνητο..Το έχω αναφέρει με ποστ στην προηγούμενη σελίδα (10).
-
Θεωρω μονοδρομο της εκδοση με τα 160.. Με 2 ατομα και αποσκευες πλησιαζεις τα 1800 κιλα... Τι να σου κανει και η ροπη, 120 αλογα ειναι... Σκεψου τωρα να χεις φορτωσει 500 λιτρα και να χεις και 2 παιδια.. και μου λεει ο αλλος για τροχοσπιτο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θεωρω μονοδρομο της εκδοση με τα 160.. Με 2 ατομα και αποσκευες πλησιαζεις τα 1800 κιλα... Τι να σου κανει και η ροπη, 120 αλογα ειναι... Σκεψου τωρα να χεις φορτωσει 500 λιτρα και να χεις και 2 παιδια.. και μου λεει ο αλλος για τροχοσπιτο..Συμφωνω και το έχω ξαναγράψει αλλά προφανώς οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές. Ο υποκειμενικός παράγοντας είναι πάντα παρών.
-
Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
Στο auto bild 4x4 εχει ενα αρθρο για το CR-V που λεει οτι η τετρακινηση του ειναι πολυ αδυναμη. Του βαλανε να τραβηξει ενα τροχοσπιτο 2 τονων (που ειναι το μεγιστο επιτρεπομενο οριο) και το αμαξι δεν καταφερε να ξεκινηση. Υπαρχει και ενα βιντεακι στο youtube που σε ανηφορικο δρομο γκαραζ, με τους μπροστινους τροχους να ειναι πανω σε 'καρουλια', το αμαξι δεν δινει ποτε κινηση στους πισω με αποτελεσμα να μενει στο ιδιο σημειο.. Οποτε πιστευω οτι αν θελει καποιος να παρει το CR-V καλυτερα να το παρει δικηνητο..
Το έχω αναφέρει με ποστ στην προηγούμενη σελίδα (10).
Εχεις δικιο φιλε μου τωρα το ειδα..
-
Αφού έκλεισα 2,5 μήνες με το καινούργιο CRV και το βανδάλισα και λίγο μετά τα πρώτα 1.000-1.500 χιλιόμετρα για να δω τις αντοχές του , την 1η Μαρτίου αποφάσισα να κάνω ένα πείραμα. Σκέφτηκα να το φουλάρω, να μηδενίσω το μερικό χιλιομετρητή και να προσπαθήσω για ένα μήνα να κάνω φουλ οικονομική οδήγηση ώστε να δω α) τι μέση κατανάλωση μπορώ να πετύχω μετά από έναν ικανό αριθμό χιλιομέτρων και β) πόσα χιλιόμετρα θα με βγάλει με ένα γέμισμα.
Οπότε μέσα σε ένα μήνα έκανα 645 χιλιόμετρα εκ των οποίων ένα 10% μέσα στην Αθήνα, ένα 40% σε επαρχιακούς δρόμους και ένα 50% στην εθνική Αθηνών - Λαμίας (λόγω εργασίας κινούμαι επαρχία). Απέφυγα τις άσκοπες επιταχύνσεις και τα απότομα φρεναρίσματα και οδηγούσα στρωτά και οικονομικά ακολουθώντας την ένδειξη κατάλληλης ταχύτητας που έχει το αυτοκίνητο και ρίχνοντας κλεφτές ματιές στη στιγμιαία κατανάλωση ώστε να μην ξεχνιέμαι από συνήθεια και το πατάω πολύ. Δεν ξεπέρασα τα 100 χλμ/ώρα (με εξαιρεση 2-3 περιπτώσεις σε κατωφέρειες της εθνικής οδού όπου έφτασε από μόνο του ως τα 120) και σε γενικές γραμμές δε μπορώ να πω ότι έκανα τρελές υπερβολές για να κάνω οικονομία, απλώς άλλαξα το ξένοιαστο στυλ οδήγησης και ήμουν κάπως πιο προσεκτικός.
Λοιπόν μετά από 645 χιλιόμετρα το αμάξι των 1.600 κιλών έγραψε μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα ντίζελ ανά 100 χιλιόμετρα, το οποίο το βρίσκω εντυπωσιακό. Για να είμαι ειλικρινής δεν πίστευα ότι υπάρχει περίπτωση να πέσει κάτω από 4,5. Και σημειωτέον δεν είχα ενεργοποιήσει το σύστημα ECON της Honda που περιορίζει την απόδοση του κινητήρα (και την κατανάλωση) κατά 30% περίπου. Στο επόμενο γέμισμα θα το ενεργοποιήσω και θα κάνω ακόμα πιο οικονομική οδήγηση για να δω αν μπορεί να κινηθεί με σκέτο αέρα . -
Εγω λεω καινουργιο αμαξι και μαλιστα εργαλειο δουλειας να τ οδηγας χωρις να ψυχαναγκαζεσαι για 1,5 λιτρο και να ευχαριστιεσαι και περισσοτερο καθοτι περνας πολυ χρονο κει μεσα..
Εντυπωσιακο παντως. -
Πραγματι εντυπωσιακη καταναλωση.Ομως χαρας στο κουραγιο σου,που το προσπαθησες.Με πιανει αγχος μονο που το σκεφτομαι να χω το ματι μου συνεχεια στο trip
-
Ενταξει δεν πηγαινα και με το μάτι καρφωμένο στο τριπ κομπιουτερ . Απλά το κοίταζα πού και πού και με βοηθούσε να ελαφρύνω το πόδι μου όταν ξεχνιόμουνα και το πάταγα λίγο παραπάνω. Εννοείται δεν σκοπεύω να οδηγώ έτσι για πάντα. Όταν τελειώσει το πείραμα και διαπιστώσω τα όρια του αυτοκινήτου, θα επανέλθω στην κανονική οδήγηση. Πάντως ήταν μια ευχάριστη έκπληξη η τόσο μικρή κατανάλωση που μπορεί να πετύχει το CRV, μόλις μια μέρα μετά τις διαρροές του Ευκλείδη του καραμπουζουκλή για εξίσωση τιμής βενζίνης και ντήζελ κίνησης .
-
Μπράβο βρε geiasou... Κανεις πείραμα προς όφελος όλων και στην ψιλολενε κιόλας....
Ειναι γνωστές οι καταναλώσεις που μπορούν να πετύχουν οι diesel ειδικά σε ανοιχτό δρόμο ... Όποτε, παρότι η εξίσωση του ΕΦΚ θα ειναι μια ακομα πουστια των εκάστοτε κυβερνώντων εις βάρος των κορόιδων, η ωφέλεια του diesel σε θέματα κατανάλωσης ειναι αδιαμφισβητητη... -
Εντυπωσιακό νούμερο για το οδηγικό τρόπο που αναφέρεις. Αρχή ακόμα και άστρωτο το αυτοκίνητο οπότε δεν έχεις λόγο να εκμεταλλευτείς πλήρως τις επιδόσεις του κινητήρα, οι οποίες όμως μάλλον θα αυξήσουν και την κατανάλωση σε πιο συνηθισμένα όρια.
Μεταξύ μας, θέλει υπομονή να πηγαίνεις στην Εθνική Οδό με 100 χλμ αλλά αφού την είχες ΟΚ! -
Απίστευτο νούμερο πραγματικά!
Μπράβο και στη Honda και σε σένα!
Τα 645 χιλιόμετρα δεν είναι το συνολικό νούμερο με ένα γέμισμα προφανώς, έτσι δεν είναι; Θα έχει και άλλα...
Τι ρεζερβουάρ έχεις; -
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Αφού έκλεισα 2,5 μήνες με το καινούργιο CRV και το βανδάλισα και λίγο μετά τα πρώτα 1.000-1.500 χιλιόμετρα για να δω τις αντοχές του , την 1η Μαρτίου αποφάσισα να κάνω ένα πείραμα. Σκέφτηκα να το φουλάρω, να μηδενίσω το μερικό χιλιομετρητή και να προσπαθήσω για ένα μήνα να κάνω φουλ οικονομική οδήγηση ώστε να δω α) τι μέση κατανάλωση μπορώ να πετύχω μετά από έναν ικανό αριθμό χιλιομέτρων και β) πόσα χιλιόμετρα θα με βγάλει με ένα γέμισμα.
Οπότε μέσα σε ένα μήνα έκανα 645 χιλιόμετρα εκ των οποίων ένα 10% μέσα στην Αθήνα, ένα 40% σε επαρχιακούς δρόμους και ένα 50% στην εθνική Αθηνών - Λαμίας (λόγω εργασίας κινούμαι επαρχία). Απέφυγα τις άσκοπες επιταχύνσεις και τα απότομα φρεναρίσματα και οδηγούσα στρωτά και οικονομικά ακολουθώντας την ένδειξη κατάλληλης ταχύτητας που έχει το αυτοκίνητο και ρίχνοντας κλεφτές ματιές στη στιγμιαία κατανάλωση ώστε να μην ξεχνιέμαι από συνήθεια και το πατάω πολύ. Δεν ξεπέρασα τα 100 χλμ/ώρα (με εξαιρεση 2-3 περιπτώσεις σε κατωφέρειες της εθνικής οδού όπου έφτασε από μόνο του ως τα 120) και σε γενικές γραμμές δε μπορώ να πω ότι έκανα τρελές υπερβολές για να κάνω οικονομία, απλώς άλλαξα το ξένοιαστο στυλ οδήγησης και ήμουν κάπως πιο προσεκτικός.
Λοιπόν μετά από 645 χιλιόμετρα το αμάξι των 1.600 κιλών έγραψε μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα ντίζελ ανά 100 χιλιόμετρα, το οποίο το βρίσκω εντυπωσιακό. Για να είμαι ειλικρινής δεν πίστευα ότι υπάρχει περίπτωση να πέσει κάτω από 4,5. Και σημειωτέον δεν είχα ενεργοποιήσει το σύστημα ECON της Honda που περιορίζει την απόδοση του κινητήρα (και την κατανάλωση) κατά 30% περίπου. Στο επόμενο γέμισμα θα το ενεργοποιήσω και θα κάνω ακόμα πιο οικονομική οδήγηση για να δω αν μπορεί να κινηθεί με σκέτο αέρα .Με ποσα λιτρα ντηζελ εκανες 645 χμ? Αν καταλαβα καλα με ένα γεμισμα??
Η διαδικασια είναι γεμιζουμε μεχρι να τοπαρουμε...κανουμε διαδρομες μετραμε χμ και μετα ξαναγεμίζουμε. Τα λιτρα που εβαλες δια τα χμ που εκανες είναι η καταναλωση όχι τι γραφει το τριπ...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Κανεις πείραμα προς όφελος όλων και στην ψιλολενε κιόλας.... -
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι εξαιρετικός (πιθανότατα ο καλύτερος από όσα αυτοκίνητα είχα κάνει test drive), ενώ είναι και πολύ οικονομικός, ακόμη και για τα μέτρα των diesel. Στο honest john, φορεμένος στο Civic βγάζει μέση κατανάλωση 4.2lt/100Km, ενώ στο CRV 5.1lt/100Km. Οπότε τα 3.9 σε χαλαρούς ρυθμούς μου φαίνονται πολύ πιθανά και φυσικά κατανάλωση που συνήθως συναντάς σε μηχανάκια και όχι σε αυτοκίνητα 1600 κιλών με τον όγκο του CRV
Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά για την επιλογή σου, καλοτάξιδο να είναι
-
Μάλιστα.Εγώ έχω ακριβώς τη διπλάσια...καλά πάμε
Ερώτησις:όταν οδηγείς με τους κανονικούς σου ρυθμούς,κινείσαι κοντά στα 6 λίτρα; -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι... πολύ οικονομικός, ακόμη και για τα μέτρα των diesel. Στο honest john, φορεμένος στο Civic βγάζει μέση κατανάλωση 4.2lt/100Km, ενώ στο CRV 5.1lt/100Km. Οπότε τα 3.9 σε χαλαρούς ρυθμούς μου φαίνονται πολύ πιθανά...Μην ξεχνάς πόσο έχει γράψει στο Tourer
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/1876 ... vic-tourer -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με ποσα λιτρα ντηζελ εκανες 645 χμ? Αν καταλαβα καλα με ένα γεμισμα??Η διαδικασια είναι γεμιζουμε μεχρι να τοπαρουμε...κανουμε διαδρομες μετραμε χμ και μετα ξαναγεμίζουμε. Τα λιτρα που εβαλες δια τα χμ που εκανες είναι η καταναλωση όχι τι γραφει το τριπ...
Οχι, δεν εκανα 645 χλμ με ενα γεμισμα. Εχω κανει 645 χλμ μεχρι στιγμης απο τοτε που το φουλαρα αλλα ειμαι λίιιγο πανω απο τη μεση του ντεποζιτου ακόμα. Εχω αλλα τοσα να κανω (θεωρητικα) και εφοσον συνεχισω να εχω την ιδια καταναλωση (αν δειτε στη δεύτερη φωτό που πόσταρα το τριπ κομπιούτερ λέει ότι έχω άλλα 661 χλμ). Το ντεποζιτο του CRV ειναι 58 λιτρα. Αν πεις οτι ο δεικτης ειναι ακριβης που δείχνει λιγο πάνω από τη μέση, πρεπει να εχω καψει καμια 25αρια λιτρα καυσιμο μεχρι στιγμης και να εχει μεσα καμια 33αρα.
Άρα 25x100/3,9 = 641 χλμ, δηλαδη οσα περιπου εχω κανει (645). Πάντως θα το επιβεβαιώσω μαθηματικά πόσο καίει μόλις στεγνώσει το ντεπόζιτο, είμαι περίεργος να δω αν θα βγάλει 1.200 χλμ με ένα γέμισμα. Και μετά θέλω να δοκιμάσω άλλο ένα γέμισμα με καποιο premium diesel (πχ. Vpower) να δω αν θα εχει διαφορα.Μάλιστα.Εγώ έχω ακριβώς τη διπλάσια...καλά πάμε
Ερώτησις:όταν οδηγείς με τους κανονικούς σου ρυθμούς,κινείσαι κοντά στα 6 λίτρα;Οχι, με κανονικούς ρυθμούς (αρκετά χλμ μέσα στην Αθήνα, 120-140 χλμ/ωρα στην εθνικη και προσπεράσεις με τη σέσουλα στις επαρχιακές οδούς - μόνο όπου επιτρέπεται ) έχω γύρω στο 5,1-5,2 το πολύ. Εσυ παλι, 8 λιτ/100 χλμ σαν πολλα δεν ειναι για ντηζελ 1.600 κυβικων; Μηπως του αλλαζεις τα φωτα ;
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μάλιστα.Εγώ έχω ακριβώς τη διπλάσια...καλά πάμε
Ερώτησις:όταν οδηγείς με τους κανονικούς σου ρυθμούς,κινείσαι κοντά στα 6 λίτρα;Ο Λεω κάνει όλα τα χιλιόμετρα εντός Αθήνας...πώς να πέσει η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον κ με κίνηση. Εγώ πιστεύω ότι αν έκανες τα μισά εκτός θα είχες τουλάχιστον 1-1.5 λίτρο κάτω. Εδώ έχω εγώ 6.5 μέση...
Honda CR-V 2015