-
Έχετε βγει
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι γιατι η φανοποιεια ειναι στην εγγυηση... Τα μηχανικα, γνησια opel.Τα φαναρια κάλλιστα μπαινουν στην εγγύηση
Επισης, εννοω οτι αυτος που σου καλυπτει την εγγυηση δεν μπορει να σου πουλησει ιμιτασιον ή μεταχειριμενο
Σορρυ για το -
Για τα chevrolet έχουν πολλά κοινά κομμάτια με opel και fiat (λόγω GM φαντάζομαι)... τώρα ποιος θα μας καλύπτει στην Ελλάδα ως αντιπρόσωπος δεν ξέρω, μιας και μέχρι τώρα τα εισάγει ο Θεοχαράκης (nissan/renault) και όχι αυτοί που εισάγουν τα fiat και opel...
-
Σύντομα, πιθανολογω, η Opel θα ανακοινώσει ότι αναλαμβάνει το aftersales των υπαρχόντων Chevrolet της Ελλάδας.
Όπως έγινε από την Ford για τα Mazda.From my SMO72HD via Tapatalk
-
Προσωπικά απογοητεύτηκα που αποχωρεί (και) η Chevy από την Ευρώπη.
Νομίζω ότι η GM και η OPEL την έπνιξαν, αφενός με την πολιτική αύξησης των τιμών και αφετέρου με το φρένο που της έβαλε για να μην έχει μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων και πλήξει την μαμά Opel που θέλει (και καλά) να κάνει κουμάντο στην Ευρώπη.
Αλλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι, ότι και η OPEL αδιάβαστη θα πάει...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Προσωπικά απογοητεύτηκα που αποχωρεί (και) η Chevy από την Ευρώπη.Νομίζω ότι η GM και η OPEL την έπνιξαν, αφενός με την πολιτική αύξησης των τιμών και αφετέρου με το φρένο που της έβαλε για να μην έχει μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων και πλήξει την μαμά Opel που θέλει (και καλά) να κάνει κουμάντο στην Ευρώπη.
Αλλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι, ότι και η OPEL αδιάβαστη θα πάει...
100% συμφωνω μαζι σου storm, οπου μπερδευεται η GM η καταστροφη θεωρείται για μενα δεδομενη!!!
ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ λοιπόν, ελπίζω να μην ξαναδω ούτε απο μακρυα Daewoo!!! εεε Chevrolet !!! ηθελα να πω...και το πρώτο που θα διαλυθει στα εξων συνετεθει να ειναι το δικο μου, λυπαμαι που το λεω, αλλα -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Όπως έγινε από την Ford για τα Mazda.
From my SMO72HD via Tapatalk
Αυτο ακριβως σκεφτομουν οταν ειπα για την opel απο την αρχη...
-
Χαχαχαχαχα
Προχωρώ σε εκταφή του παρόντος νήματος. Μερικά χρόνια μετά και η Όπελ κατέληξε στο άρμα της Πεζώ, με την μαμά Τζιέμ, κάποτε και επί σειρά δεκαετιών μακράν πρώτη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, να μην έχει 'πόδι' στην Ευρώπη.
-
Ακλουθεί το σύνθημα ' έξω οι βάσεις του θανάτου' η Ευρώπη και δεν θέλει τίποτα Αμερικάνικο στην Γηραιά Ήπειρο...αχαχα! Η Ευρώπη στους Ευρωπαίους!
-
Ο όμιλος το παίζει πολύ έξυπνα . Γιατί έχει μάρκες με ιστορία και με δικό τους κοινό , ανεξάρτητα αν είναι πολύ ή λιγότεροι .
Ετσι όταν αγόρασαν την Οπελ-Βώξολ , το είπαν ότι οι εταιρείες αυτές έχουν το κοινό τους που έχει και εθνικά χαρακτηριστικά .
Τα διάβασα και σε κάτι σχόλια για το νέο Μόκκα στο Οτο Εξπρές .
Το Μόκκα λοιπόν θα είναι το γερμανικό - εγγλέζικο , που έχει τον συγκεκριμένο χαρακτήρα .
Η Σιτροέν παίζει στην άνεση , στην πρωτοτυπία και στο βάλιου φορ μάνυ .
Η Πεζό παίζει στο ημι-πρίμιουμ , στην τεχνολογία και στον σπορ χαρακτήρα και η Ντι-Ες στην χλίδα και μόνο σε μικρότερες τιμές από τον γερμανικό ανταγωνισμό .
Η Φίατ μπορεί να κουμπώσει , με τόσα ονόματα και ιστορία που έχει . Η Αλφα να πάει με την Πεζώ , η Λάντσια με την Ντι Ες , η Φίατ με την Οπελ . Η Τζίπ μόνη της όπως και η Σιτροέν , αφού έχουν συγκεκριμένο χαρακτήρα .
-
H Άλφα έχει τους αλφίστι, κάτι σαν τους Παοκτζήδες, μια κατηγορία από μόνοι τους. Η Λάντσια τετέλεσται. Η Τζιπ έχει χαρακτήρα, γεγονός. Η Μαζεράτι θα μπορούσε να συνεργαστεί με DS για τα μεγάλα πατώματα (παρκέ). Η Σιτροέν έχει τους Σιτροενίστι, λίγο χαμένοι τα τελευταία χρόνια, αλλά έχει βάσεις. Η Πεζώ θέλει να το παίξει γουαναμπί πρίμιουμ, όσο την παίρνει, γιατί είναι η Σιτροέν που έχει το όνομα και η DS που έχει τη χάρη, αλλά το προσπαθεί. Η Κράισλερ είναι η μαμά των fleet sales και ο στυλοβάτης των Rent a car, η Ram έχει τον αγρότη, η Dοdge λίγο χάνεται, αλλά δε βαριέσαι. Τη δε ΌΠΕΛ την πάνε για φθηνά, πακέτο με Βόξολ.
Και τώρα το χοτ ερώτημα : Την Φίατ, που έχει ήδη βουλιάξει στην Ευρώπη, και ότι πουλάει είναι κυρίως Ν.Αμερική, για τι την πάνε?
-
H Άλφα έχει τους αλφίστι, κάτι σαν τους Παοκτζήδες, μια κατηγορία από μόνοι τους. Η Λάντσια τετέλεσται. Η Τζιπ έχει χαρακτήρα, γεγονός. Η Μαζεράτι θα μπορούσε να συνεργαστεί με DS για τα μεγάλα πατώματα (παρκέ). Η Σιτροέν έχει τους Σιτροενίστι, λίγο χαμένοι τα τελευταία χρόνια, αλλά έχει βάσεις. Η Πεζώ θέλει να το παίξει γουαναμπί πρίμιουμ, όσο την παίρνει, γιατί είναι η Σιτροέν που έχει το όνομα και η DS που έχει τη χάρη, αλλά το προσπαθεί. Η Κράισλερ είναι η μαμά των fleet sales και ο στυλοβάτης των Rent a car, η Ram έχει τον αγρότη, η Dοdge λίγο χάνεται, αλλά δε βαριέσαι. Τη δε ΌΠΕΛ την πάνε για φθηνά, πακέτο με Βόξολ.
Και τώρα το χοτ ερώτημα : Την Φίατ, που έχει ήδη βουλιάξει στην Ευρώπη, και ότι πουλάει είναι κυρίως Ν.Αμερική, για τι την πάνε?
Γενικά θέλει πολύ συζήτηση το merge αυτό, μάλλον αξίζει δικό του thread, γενικά η Fiat έχει κάτι που δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου στο PSA, κλασσικές επιτυχίες της κατηγορίας Α (500, Panda) και ένα άλλο στοιχείο, η Lancia με ένα μόνο μοντέλο (Ypsilon, μάλιστα με ελάχιστη εξέλιξη) σε μια μόνο χώρα (Ιταλία), πούλησε περισσότερο από όλη την Alfa Romeo σε ολόκληρη την Ευρώπη!
Να αναφέρω επίσης οτι στα αγροτικά δεν υπάρχει καθόλου παρουσία από PSA, και αν συνενωθούν θα έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στα ελαφριά φορτηγά/επαγγελματικά παγκοσμίως.
Επίσης PSA δεν έχει καθόλου παρουσία στην Β. Αμερική, πολύ μικρή σε άλλες αγορές, και χρειάζεται βοήθεια αν θέλει να μπει εκεί. Σε συνολικό τζίρο FCA είναι ακόμη ελάχιστα μεγαλύτερη από PSA.
Είχα βάλει ενα καλό λινκ προχθές που τα εξηγούσε όλα αυτά με ωραίους πίνακες. Είναι σίγουρα σε πτώση η FCA και άνοδο η PSA.
-
H Άλφα έχει τους αλφίστι, κάτι σαν τους Παοκτζήδες, μια κατηγορία από μόνοι τους. Η Λάντσια τετέλεσται. Η Τζιπ έχει χαρακτήρα, γεγονός. Η Μαζεράτι θα μπορούσε να συνεργαστεί με DS για τα μεγάλα πατώματα (παρκέ). Η Σιτροέν έχει τους Σιτροενίστι, λίγο χαμένοι τα τελευταία χρόνια, αλλά έχει βάσεις. Η Πεζώ θέλει να το παίξει γουαναμπί πρίμιουμ, όσο την παίρνει, γιατί είναι η Σιτροέν που έχει το όνομα και η DS που έχει τη χάρη, αλλά το προσπαθεί. Η Κράισλερ είναι η μαμά των fleet sales και ο στυλοβάτης των Rent a car, η Ram έχει τον αγρότη, η Dοdge λίγο χάνεται, αλλά δε βαριέσαι. Τη δε ΌΠΕΛ την πάνε για φθηνά, πακέτο με Βόξολ.
Και τώρα το χοτ ερώτημα : Την Φίατ, που έχει ήδη βουλιάξει στην Ευρώπη, και ότι πουλάει είναι κυρίως Ν.Αμερική, για τι την πάνε?
Γενικά θέλει πολύ συζήτηση το merge αυτό, μάλλον αξίζει δικό του thread, γενικά η Fiat έχει κάτι που δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου στο PSA, κλασσικές επιτυχίες της κατηγορίας Α (500, Panda) και ένα άλλο στοιχείο, η Lancia με ένα μόνο μοντέλο (Ypsilon, μάλιστα με ελάχιστη εξέλιξη) σε μια μόνο χώρα (Ιταλία), πούλησε περισσότερο από όλη την Alfa Romeo σε ολόκληρη την Ευρώπη!
Να αναφέρω επίσης οτι στα αγροτικά δεν υπάρχει καθόλου παρουσία από PSA, και αν συνενωθούν θα έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στα ελαφριά φορτηγά/επαγγελματικά παγκοσμίως.
Επίσης PSA δεν έχει καθόλου παρουσία στην Β. Αμερική, πολύ μικρή σε άλλες αγορές, και χρειάζεται βοήθεια αν θέλει να μπει εκεί. Σε συνολικό τζίρο FCA είναι ακόμη ελάχιστα μεγαλύτερη από PSA.
Είχα βάλει ενα καλό λινκ προχθές που τα εξηγούσε όλα αυτά με ωραίους πίνακες. Είναι σίγουρα σε πτώση η FCA και άνοδο η PSA.
-
Σιγά μη κάνουμε και ξεχωριστό thread, τι είμαστε σαν εσένα;;;
-
Σιγά μη κάνουμε και ξεχωριστό thread, τι είμαστε σαν εσένα;;;
χαχα!
https://fiatgroupworld.com/2020/05/11/fca-and-psa-need-each-other-more-than-ever/
-
Σιγά μη κάνουμε και ξεχωριστό thread, τι είμαστε σαν εσένα;;;
χαχα!
https://fiatgroupworld.com/2020/05/11/fca-and-psa-need-each-other-more-than-ever/
-
Mε δεδομένη απόφαση της Φίατ για απόσυρση της Λάντσιας από τις διεθνείς αγορές, και με δεδομένες τις παρουσίες των DS και Μαζεράτι, αλλά και της γουαναμπί πρίμιουμ Πεζώ, δε νομίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να μιλάμε για τη φίρμα αυτή. Σίγουρα κάνει την έκπληξη με το παράδοξο της Ιταλίας, αλλά μέχρι εκεί, έξω τετέλεσται, ας την βγάλουμε από την εξίσωση επιτέλους.
Η Φίατ ένα Πάντα και ένα 500 έχει, με ολίγη από επαγγελματικά, και σάμπως έχουν μαζευτεί πολλά φθηνά από τον όμιλο.Δεν θα την έβλεπα καλά, αλλά θυμήθηκα ότι έχει το πάνω χέρι στον όμιλό της, και πρόθυμη να πατήσει επί πτωμάτων για να επιπλεύσει, άρα την βλέπω καλά. Με ποιό ρόλο βέβαια, μόνο με τα Παντάκια και τα 500άκια?
-
Εγώ πάντως βλέπω ανελπιστα και πολλα tipo χατς, σεντάν, στέισον αρκετα περισσότερα από 301 και c elysee. Άρα έχει χώρο για τη φιατ στα φθηνά και όχι μόνο πχ σήμερα είδα ένα pundo abarth και λέω ρε κοίτα τι ωραίο αυτοκινητάκι, ακόμα δείχνει επίκαιρο.
-
Χα, την είχα ξεχάσει την Άμπαρτ, υπάρχει κι' αυτή. Συνωστισμό μεγάλο βλέπω μέχρι τα 2.000 κυβικά.
-
Τελικά θα γίνει εδώ το thread.
H Fiat μπορεί να πάρει την Α μόνη της, να βάλει στα άλλα όπως είπες επαγγελματικά/ελαφρά φορτηγά που όπως είπα μαζί με PSA κάνουν την πρώτη δύναμη στον κόσμο, και να γίνει η ξεκάθαρα φθηνή μάρκα του ομίλου να τελειώνουμε, με τα Punto και τα Tipo της. Δηλαδή θα ξεκινάει 13.000 το C3; 14 το Corsa; 15 το 2008; 12.000 το Punto. H Fiat για μένα πάντα ήταν ένα κλικλ κάτω από Citroen/Peugeot/Opel.
H DS τέρμα καινοτομία και 'εκκεντρικότητα' θα έλεγα (και αυτά που κάνει τώρα με τους ρόμβους και τα τέτοια, εμένα δεν μου αρέσουν πολύ προσωπικά), Alfa Romeo με τις ελαφριές πλατφόρμες μπορεί να πάρει τα πάνω της τελείως και να γίνει σούπερ σπορτ μάρκα του ομίλου με 'νορμάλ' τιμές, ενώ στη συγκεκριμένη κατηγορία η PSA έχει 0 πωλήσεις (δεν συμμετέχει). Επίσης η Jeep, με σωστές κινήσεις μπορεί να γίνει χρυσωρυχείο την εποχή των SUV. Φοβερό branding για να δημιουργήσεις (υπερ-)αξία.
Η FCA έχει παρουσία σε όλες τις κατηγορίε. Εκτός της sport (74.000 αυτοκίνητα η FCA) η PSA δεν έχει παρουσία στα αγροτικά (961.000 αυτοκίνητα η FCA), καθόλου στα F (24.000 η FCA), και 24.000 στα D ενώ εδώ η FCA έχει 150.000 αυτοκίνητα.
Τη Lancia την αναφέρω γιατί τα πρώτα μου 'μαθήματα' τα πήρα στη Fulvia που είχαμε, και μετά έγινε δική μου και η Dedra της οικογένειας και εν το μεταξύ ο μύθος της Integrale καλά κρατούσε. Δυστυχώς δεν χωράει πουθενά, όπως σωστά ανέφερες, δεν θέλω να το πιστέψω όμως!
Kάποια στοιχεία από το λινκ:
'In total, FCA and PSA together was the biggest car maker in Europe and the Americas combined. This is not negligible, considering that these markets represent almost half of sales of global total.'
'As of 2019, the combined operations of these two companies resulted in Europe’s largest automaker by sales. The data for 37 markets that include 27 EU countries, 3 EFTA nations, Turkey, 4 Balkan nations and two micro States, indicate that FCA+PSA sold 4,249,500 vehicles.'
'the combined operations of FCA and PSA totaled €183 billion in revenue and €8.7 billion in operating profits. The amounts put FCA-PSA in the third position behind Volkswagen and Toyota and ahead of Renault-Nissan.'
'FCA and PSA together sold 1.12 million LCV and Vans in 2019, making up 12.6% of global sales. This total put the merger in the first place ahead of General Motors with 975,000 units and Renault-Nissan with 820,000.'
Συγχωνεύσεις και αγοροπωλησίες εταιριών αυτοκινήτου