-
Όταν έπαιρνε φόρα και έμπαινε στις στροφές με ελαφριά υπερστροφική διάθεση (ειδικά το 2) σου χάριζε χαμόγελα που ελάχιστα άλλα μικρομεσαία μπορούσαν και σίγουρα κανένα Toyota.
Δεν το σχολιάζω για το Τογιότα αλλα την υπερστροφικη διάθεση και τη σύνδεση με το χαμόγελο θα ήθελα να μου τα εξηγήσεις. Πως μπορείς να χαμογελάς αν σου πετάξει κολο ή στην υποστροφή αντίστοιχα σε βγάλει απο τη στροφή;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άρα δεν συγκρίνω το corolla με το Χ1, αλλά το corolla/auris με το focus, ...
Έχω οδηγήσει 1.400άρια Corolla και Focus της εποχής γύρω στο 2005 και δεν είδα καμία διαφορά. Το Focus το είχα 3 μέρες νοικιάσει, το Corolla το παίρνω μερικές φορές από συγγενή. Αναρωτιέμαι που έβλεπαν τις 'φοβερές' διαφορές που έγραφαν τα αγγλικά αυτοκινητιστικά sites και αναπαρήγαγαν όλοι οι 'ψαγμένοι'. Και τα δύο εξίσου βολικά και αδιάφορα ήταν!
Δεν μπορεί να είναι ενδιαφέρον ένα βαρύ (1.300 κιλά) αυτοκίνητο με 90 ίππους!Αν οδήγησες Focus 1, είχε 75 μουλάρια. Το 2 είχε 80, αλλά ήταν βαρύτερο και εξίσου τάφος. Άλλο όμως αυτό και άλλο ο τρόπους που έστριβε και η αίσθηση των χειριστηρίων που δεν είχε καμία σχέση με την Corolla. Όταν έπαιρνε φόρα και έμπαινε στις στροφές με ελαφριά υπερστροφική διάθεση (ειδικά το 2) σου χάριζε χαμόγελα που ελάχιστα άλλα μικρομεσαία μπορούσαν και σίγουρα κανένα Toyota.
Το Focus 2 είχα νοικιάσει σε 1.400 και δεν σκέφτηκα πόσους ίππους είχε (1 είχα κάνει test drive το ST 170). Οπότε αφού είχε 80 ίππους, εξηγείται γιατί η Corolla 1.4 με 97 έχει μείνει στο μυαλό μου σαν πιο 'ζωντανό' (κι ενδιαφέρον) αυτοκίνητο, αλλά όχι τόσο που να κάνει διαφορά και να το γράψω. Παρόμοια δεν μου έκανε διαφορά η οδική τους συμπεριφορά.
Σίγουρα δεν με ενέπνευσε στη περιοχή της Αττικής να πάρω φόρα να μπω σε στροφές (εξόδους κυρίως και διασταυρώσεις) για να δω αν υποστρέφει.
Η Corolla έχει πολύ καλό έλεγχο κι εξαιρετικά ουδέτερη οδική συμπεριφορά, δηλαδή είναι πολύ δύσκολο να υποστρέψει με φρενάρισμα στη στροφή και ως εκ τούτου τη θεωρώ εξαιρετικά ασφαλή για το μέσο οδηγό.
Από ότι βλέπω και οι Άγγλοι δημοσιογράφοι, που γενικά έχουν 'κόλλημα' με την Ford, δεν διαφωνούν με τα συμπεράσματα μου:http://www.whatcar.com/car-reviews/used ... ew/23678-5
On top of that, Toyota also improved the drive significantly with this model. It’s pretty much as good to drive as a Ford Focus, even though its handling may not be quite as involving. Comfort and composure are excellent in all conditions.Το προσθιοκίνητο Focus εννοείς πως υπέστρεφε σε επιτάχυνση ή σταθερή ταχύτητα κι όχι μόνο στο φρενάρισμα? Ενδιαφέρον! Αλλά στο φρενάρισμα θα ήταν πολύ έντονη κι επομένως επικίνδυνη η υπερστροφή, αυτό που θεωρούν 'involving' στα προσθιοκίνητα!
Αυτοκίνητα μικρομεσαία οικογενειακά 1300 κιλά με 80-90 άλογα απευθύνονται στο μέσο οδηγό και πρέπει να έχουν ασφαλή οδική συμπεριφορά. Η 'χαριτωμενη' και διασκεδαστική συμπεριφορά μπορεί να είναι ενδιαφέρουσα για όποιον έχει αποκτήσει εμπειρία να ελέγχει πολύ πιο γρήγορα αυτοκίνητα (και στημένα ανάλογα), αλλά όχι το μέσο οδηγό του μικρομεσαίου οικογενειακού.
Από κανένα φίλο, συνάδελφο κλπ. που έχουμε μιλήσει για αυτοκίνητα δεν άκουσα να τον ενδιαφέρει να αλλάξει αμορτισερ, ελλατήρια, για καλύτερο στήσιμο. Και οι οδηγοί που συναντάω σε δρόμους με στροφές πηγαίνουν πολύ πιο κάτω από το όριο ταχύτητας που μπορεί να δουν κάποια συμπεριφορά από το αυτοκίνητο τους. Σε αυτούς απευθύνεται η Toyota.Για το τι αγοράζει κανείς παίζουν ρόλο διάφορα. Εγώ π.χ. σήμερα για hatchbak θα έπαιρνα ένα Cactus που είχε καλή τιμή (με προσφορά) και είναι πρωτότυπο κι όχι Auris, Golf ... των Toyota, VW .. που έχoυν ανεβάσει τις τιμές στα ύψη. Η αξιοπιστία είναι άλλη ιστορία, αλλά έχει να κάνει και το κόστος!
Καλά τα Mazda, Subaru αλλά κάθε τόσο δεν υπάρχει αντιπροσωπία!
Για τα BMW έγραψα το σκεπτικό μου ως προς την αγορά αυτοκινήτου. Ακόμα χειρότερη όμως εμπειρία είναι ότι και με το ταπεινό 316 στο after sales αισθανόμουν να με αντιμετωπίζουν σαν τον νεόπλουτο ή πλούσιο που έχει 330 ή M3. Πήγαινα στο σερβις και αλλάζαν προληπτικά κάθε ιμάντα ... To δίκτυο της Toyota καταλαβαίνει ότι δεν απευθύνεται σε νεόπλουτους .... αν και οι τιμές ανταλλακτικών είναι στα ύψη όπως όλων. Πέρα από το κόστος που για μένα είναι διαχειρίσιμο, αυτή η εμπειρία με έβαλε σε σκέψεις ... τώρα κάπως 'ντρέπομαι' στην ιδέα να ξανα-αποκτήσω κάτι σε BMW.
Τέλος, όσον αφορά το RAV4, στου οποίου το Θέμα βρισκόμαστε. Γνώμη μου είναι ότι δεν έχει νόημα σαν επιλογή SUV/Corossover με δεδομένη τη φορολογική πολιτική στην Ελλάδα και το γεγονός ότι δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο, εκτός από την εμπιστοσύνη στη Toyota και το δίκτυο της.
Υπερυψωμένο στις 30.000 θα έπαιρνα 4x4 αλλά δεν μπορεί να έχει απόσταση μόνο 165 cm από το έδαφος! -
Οι επόμενες δημοσιεύσεις που ΔΕΝ αφορούν το Toyota RAV4 (2014) θα διαγράφονται [mod]
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Γνώμη μου είναι ότι δεν έχει νόημα σαν επιλογή SUV/Corossover με δεδομένη τη φορολογική πολιτική στην Ελλάδα ...Χωρίς αυτό να καταργεί το πόσο και αν είναι καλό αυτοκίνητο και στην υπόλοιπη Ευρώπη με τις προτάσεις μικρότερων κυβικών λογικα χάνει. Το downsizing δεν έγινε χάριν της Ελλάδας...
-
Αν φορολογικά ήταν ίδια θα προτιμούσα 2λιτρο με 150 ίππους από 1.400άρι turbo με 160. Γιατί κάνοντας 10-15 χιλ. χιλιόμετρα το χρόνο θα το κρατούσα όσο αντέξουν τα μηχανικά.
Ότι πιο απλό μηχανικά, λιγότερα προβλήματα, περισσότερη ζωή και λογικό κόστος συντήρησης για ένα γέρικο αμάξι.Όταν π.χ. έχεις μεταχειρισμένο που αξίζει 5.000 δεν θα έχει νόημα να αλλάξεις ένα pdf που μπορεί να θέλει 2-3 χιλιάδες! (παράδειγμα για diesel)
Το downsizing είναι φιλικό στο περιβάλλον ως προς το καύσιμο. Φιλικά στο περιβάλλον όμως είναι και διάφορα πλαστικά που διαλύονται σε 3-4 χρόνια, όλοι μας έχουμε εμπειρίες. Εντάξει, δεν είναι το ίδιο αλλά υπάρχουν αναλογίες.
Υ.Γ. Αν σήμερα αγόραζα 4χ4 μάλλον θα έπαιρνα το ατμοσφαιρικό 1.6 Vitarra
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Όταν έπαιρνε φόρα και έμπαινε στις στροφές με ελαφριά υπερστροφική διάθεση (ειδικά το 2) σου χάριζε χαμόγελα που ελάχιστα άλλα μικρομεσαία μπορούσαν και σίγουρα κανένα Toyota.
Δεν το σχολιάζω για το Τογιότα αλλα την υπερστροφικη διάθεση και τη σύνδεση με το χαμόγελο θα ήθελα να μου τα εξηγήσεις. Πως μπορείς να χαμογελάς αν σου πετάξει κολο ή στην υποστροφή αντίστοιχα σε βγάλει απο τη στροφή;
Αν δε μπορεις εσυ και αλλοι...να τα ελεγξεις (σ ενα βαθμο παντα...) αυτα προφανως και δε προκειται να καταλαβεις για τι μιλαμε τοση ωρα.. Υπαρχει μια 'ρυθμισιμοτητα' ,ενας ελεγχος σε καθε αμαξι σε καθε στιγμη και μαζι και οταν τα πραγματα πανε προς το οριο. Σε αλλους προκαλει ευχαριστηση αυτο σε αλλους τρομο ειτε λογω ψυχοσυνθεσης ειτε λογω αδιαφοριας ειτε λογω ελλειψης ικανοτητων. Αν αυτο δε το εχει ανακαλυψει καποιος ή δε τον ενδιαφερει ειναι αλλο θεμα λοιπον και δε τα γραφω για να σε μειωσω σαν οδηγο. Αλλα υπαρχει! Το ιδιο ισχυει για ολους τους μηχανισμους αναδρασης ενος ανθρωπου,που δεν ειναι ιδιοι για ολους..., και προσωπικα οσες φορες προσπαθησα να εξηγησω τα παραπανω σε καποιον που δε νιωθει...δε μπορουσε να καταλαβει ουτε απλα πραγματα του τυπου ποσο γρηγορη ειναι μια κρεμαγιερα ή ποση ακριβεια εχει ενα μπροστινο συστημα...
-
Δεν ξερω κατηγοριες αυτοκινητων ως προς το μεγεθος, εχουν κατι κατηγορια c κατι τετοια. Τεσπα. Το rav απο τοτε που βγηκε ειναι απο 2000cc και πανω. Ο ανταγωνισμος εβγαζε και βγαζει στο ιδιο περιπου μεγεθος Grand Vitara παλιοτερα, QQ τωρα και πριν, χαμηλοτερου κυβισμου suv. Εσεις τα ξερετε πολυ καλυτερα απο εμενα και παω στο ερωτημα, απορια. Γιατι η toyota δεν εβαλε στο rav και εναν κινητηρα μικροτερο των 2000cc; Θα μου πει καποιος γιατι απευθυνεται σε Αμερικη και Ιαπωνια, δεν ξερω Κινα πως τα παει κλπ. Ενταξει αλλα και ο ανταγωνισμος απευθυνεται εκει αλλα βαζει και μοτερ κατω απο 2 λιτρα. Δλδ, θα εχανε τπτ αν εβαζε στο rav και εναν μικροτερο κινητηρα;
-
Sbr το έγραψα και πιο πάνω : Το αμάξι είναι μεγάλο και βαρύ και ήδη με τον 2λιτρο κινητήρα βρίσκεται στο μέσο όρο επιδόσεων. Εάν έβγαζε το ίδιο αμάξι με 1600άρη κινητήρα - που αυτή τη στιγμή σε diesel η toyota αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με please...) έχει μόνο 112 άλογα; - το αμάξι θα σερνόταν...
Θυμάμαι ακριβώς όταν είχε βγει το νέο RAV4, και το κοιτούσα ομολογώ και εγώ ως επιλογή, είχαν ρωτήσει κάποιον από τους υπεύθυνους της toyota για το ενδεχόμενο μικρότερου κινητήρα και είχε απαντήσει ακριβώς ότι 'αυτό το αμάξι χρειάζεται τέτοιον κινητήρα (2λιτρο)' φωτογραφίζοντας το σκεπτικό που παρέθεσα παραπάνω... -
Φίλε Adriver δε νομίζω οι δημοσιογράφοι του whatcar να υποστηρίζουν ότι auris focus είναι ισοδύναμα σε οδική συμπεριφορά. Συγκεκριμένα .
FOCUS****
The Focus is the sweetest-handling car in its class. It's also refined, safe
4 out of 5 stars
Superb handling; well controlled ride
AURIS**
It's pretty dull to drive, refinement really should be better
Στα υπόλοιπα συμφωνώ. Το RAV4 μου φαίνεται παράλογη αγορά σήμερα .
35000 ευρώ με άσχημη οδική συμπεριφορά και άνεση και κινητήρας 2000 με 140 ίππους....
Πιστεύω ότι αν είχε καλό κινητήρα όπως ρενό χόντα στα 1.6 θα τον τοποθετούσε σίγουρα. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Θυμάμαι ακριβώς όταν είχε βγει το νέο RAV4, και το κοιτούσα ομολογώ και εγώ ως επιλογή, είχαν ρωτήσει κάποιον από τους υπεύθυνους της toyota για το ενδεχόμενο μικρότερου κινητήρα και είχε απαντήσει ακριβώς ότι 'αυτό το αμάξι χρειάζεται τέτοιον κινητήρα (2λιτρο)' φωτογραφίζοντας το σκεπτικό που παρέθεσα παραπάνω...Όσα δεν πιάνει η αλεπού... Το RAV4 είναι πιο βαρύ από το CRV; Με βάρος στα 1450Kg περίπου ζυγίζει σχεδόν 200Kg λιγότερο από το CRV 1.6Diesel 4x4 με τα 160hp. Και έχει σχεδόν το ίδιο βάρος με το QQ 4x4 που δεν διαθέτει στην γκάμα του κινητήρα πάνω από 1.6 λίτρα.
Προφανώς δεν ισχύει αυτό που λένε, απλά δεν έχουν κανέναν κινητήρα που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της αγοράς σήμερα, έχουν μείνει με τον δίλιτρο που όσο κολλημένος Toyotaκιας και να είσαι δεν τα δίνεις τα λεφτά για την κτήση και το κόστος χρήσης που ζητάει και οι πωλητές προσπαθούν να πλασάρουν στους υποψήφιους αγοραστές πως είναι μεγάλο το αμάξωμα και δεν σηκώνει μικρότερο κινητήρα.
Αν αύριο μεθαύριο βγάλουν μικρότερο turbo στα 1.6 λίτρα ή κάποιον αξιόλογο diesel, θα αλλάξουν το τροπάριο και θα έχουν να λένε για τον εξαιρετικό τους κινητήρα που τα βγάζει άνετα πέρα με το μεγάλο 'σκάφος' του RAV.
-
Καλά...στάνταρ η toyota έχει μείνει πίσω από τις εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα. Και προφανώς με τον 1600άρη κινητήρα της Honda με τα 160 άλογα πιστεύω ότι το αμάξι θα πηγαίνει μια χαρά. Όχι όμως με τον 1600άρη diesel της toyota...
-
Παίζει τα υβριδικά πολύ η τογιοτα και δεν ασχολείται με τα πετρέλαια που έγιναν εδώ της μόδας λόγω της πρόσφατης απελευθέρωσης
-
Συμφωνώ! Και οι 122 ίπποι που νομίζω δίνει σε diesel η ΤΟΥΟΤΑ στην πράξη μπορεί να αποδειχθούν μια χαρά ώστε να κινήσουν αξιοπρεπώς το αμάξωμα. Από την άλλη επειδή στην Ελλάδα ανακαλύψαμε πρόσφατα το diesel ενώ λίγο πριν είχαμε ανακαλύψει τον τροχό δεν αναιρούνται υβριδικές προτάσεις που έχει να επιδείξει ο μεγάλος κατασκευαστής και που είναι αποτέλεσμα τουλάχιστον 20 ετών εξέλιξης και όχι αρπαχτής στην επαρχία.
-
Πολλά μπράβο στην Toyota για τις επενδύσεις τις στην υβριδική τεχνολογία και πιο πρόσφατα στις κυψέλες καυσίμου, στην πράξη όμως αυτό που ισχύει είναι ότι τουλάχιστον για την αγορά της Ευρώπης (και όχι της Ελλάδας συγκεκριμένα) η Toyota άργησε πολύ να πιάσει τον παλμό της αγοράς, σε ότι αφορά τόσο τα πετρέλαια όσο και το downsizing.
Το ότι δεν πρόκειται να καλύψει το κενό με τα υβριδικά προφανώς το γνωρίζει και η ίδια (τι ποσοστό των πωλήσεων της να είναι άραγε;) για αυτό και μπήκε και αυτή τελευταία και καταιδρωμένη στην λογική του downsizing με τον 1.2T κινητήρα.
Όσο για την Ελλάδα που ανακαλύψαμε μόλις πρόσφατα και κάναμε μόδα το πετρέλαιο, προφανώς δεν περιμένω να ασχοληθεί καμία εταιρεία με την δική μας αγορά, αλλά το να είσαι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο και να αγνοείς το 53% της Ευρωπαϊκής αγοράς δε μου φαίνεται ιδιαίτερα έξυπνο. Και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις της στην Ευρωπαϊκή αγορά και όχι φυσικά από την θέση της στην 'επαρχιακή' Ελλάδα.
-
Τώρα πάντως είναι αργά να μπει... Το πετρέλαιο στοχοποειται από όλους
-
Μια χαρά θα μπει και η Toyota στο downsizing και τα πετρέλαια, έστω και αργά.
Μπορεί να γίνεται συζήτηση για τα πετρέλαια και τα dieselgate, στην πράξη όμως το χρήμα κινεί την αγορά. Και με την τιμή του πετρελαίου να έχει φτάσει σε ιστορικά χαμηλά (και να συνεχίζει την πτώση του), τους πετρελαιοκινητήρες να είναι απίστευτα οικονομικοί (τι καταναλώσεις θα έκανε άραγε ένα πετρελαιοκίνητο Prius;) και βελτιωμένα διαρκώς χαρακτηριστικά λειτουργίας, την πίεση την δέχονται πλέον τα υβριδικά/ηλεκτροκίνητα. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες σταματούν σταδιακά οι κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά υβριδικών/ηλεκτροκίνητων, ενώ αρκετοί είναι αυτοί που φοβούνται την πολυπλοκότητα των υβριδικών συστημάτων.
Γιατί μπορεί εσύ να εμπιστεύεσαι την Toyota και την υποστήριξη της Ελληνικής αντιπροσωπείας, δεν θέλω να σκέφτομαι όμως τι μπορεί να τύχει στον ιδιοκτήτη ενός υβριδικού VW/ Audi για παράδειγμα.
Με όριο ζωής επίσης τα 100.000Km για τις μπαταρίες, πόσοι είναι που θα επιλέξουν να δώσουν ένα μεγάλο ποσό για την απόκτηση του αυτοκινήτου και μετά από πχ 10 χρόνια ένα δυσανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου ποσό για να αντικαταστήσουν τις μπαταρίες του;
Για αυτό και τα διαγράμματα από το ποσοστό πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων στην Ευρώπη αν και παρουσίαζαν μια πτώση πριν 2-3 χρόνια, τώρα είναι ξανά σε άνοδο.
Και από το 14% της αγορά που κατείχαν το 1990 σήμερα είναι πάνω από το 53%.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Sbr το έγραψα και πιο πάνω : Το αμάξι είναι μεγάλο και βαρύ και ήδη με τον 2λιτρο κινητήρα βρίσκεται στο μέσο όρο επιδόσεων. Εάν έβγαζε το ίδιο αμάξι με 1600άρη κινητήρα - που αυτή τη στιγμή σε diesel η toyota αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με please...) έχει μόνο 112 άλογα; - το αμάξι θα σερνόταν...
Θυμάμαι ακριβώς όταν είχε βγει το νέο RAV4, και το κοιτούσα ομολογώ και εγώ ως επιλογή, είχαν ρωτήσει κάποιον από τους υπεύθυνους της toyota για το ενδεχόμενο μικρότερου κινητήρα και είχε απαντήσει ακριβώς ότι 'αυτό το αμάξι χρειάζεται τέτοιον κινητήρα (2λιτρο)' φωτογραφίζοντας το σκεπτικό που παρέθεσα παραπάνω...Δεν το ειδα Emperor. Κοιταζω δυο Suv που ειναι ανταγωνιστηκα. Το Grand Vitara που εβγαινε και με 1900cc πετρελαιο δλδ κατω απο 2 λιτρα και το Rav 2008. Το GV ζυγιζει 1580κιλα και το Rav 1524κιλα.H καινουργια X1 1680κιλα αυτη που εχεις και το νεο Rav 1590 κιλα. Μου φαινεται ομως οτι βγαινει με κινητρα κατω απο 2λιτρα η Χ1. Το θεμα ειναι τα κιλα ή οτι δεν εχει βγαλει η Toyota κινητηρα για 1600 - 1800κεκ;
εδω ειναι και τα κιλα:
http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/grandvitara/spec/5door.html
http://www.carmax.com/enus/specifications-equipment/2008-toyota-rav4-1200.html
http://www.caranddriver.com/bmw/x1
http://www.caranddriver.com/toyota/rav4 -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Δεν το ειδα Emperor. Κοιταζω δυο Suv που ειναι ανταγωνιστηκα. Το Grand Vitara που εβγαινε και με 1900cc πετρελαιο δλδ κατω απο 2 λιτρα και το Rav 2008. Το GV ζυγιζει 1580κιλα και το Rav 1524κιλα.H καινουργια X1 1680κιλα αυτη που εχεις και το νεο Rav 1590 κιλα. Μου φαινεται ομως οτι βγαινει με κινητρα κατω απο 2λιτρα η Χ1. Το θεμα ειναι τα κιλα ή οτι δεν εχει βγαλει η Toyota κινητηρα για 1600 - 1800κεκ; -
Το RAV4 βγαίνει μόνο 2λιτρο.
X1 βγαίνει και 1500, αλλά ιδίως σε diesel με αρκετές υποχωρήσεις στο κομμάτι των επιδόσεων
Το GV πάλι είναι για άλλη δουλειά.
Τι χρήση σε ενδιαφέρει, ποιες οι ανάγκες σου, τι budget έχεις κατά νου είναι τα πρώτα που πρέπει να βάλεις κάτω, για να επιλέξεις σωστά. Ακόμη και το ίδιο μοντέλο (π.χ. το Χ1) ανάλογα με το πια version θα πάρεις, παρουσιάζει τεράστιες διακυμάνσεις π.χ. σε κόστος και επιδόσεις. Η 1500άρα κάνει 27k ενώ π.χ. τα 20d και 25d ξεπερνούν τα 40k... -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Δεν το ειδα Emperor. Κοιταζω δυο Suv που ειναι ανταγωνιστηκα. Το Grand Vitara που εβγαινε και με 1900cc πετρελαιο δλδ κατω απο 2 λιτρα και το Rav 2008. Το GV ζυγιζει 1580κιλα και το Rav 1524κιλα.H καινουργια X1 1680κιλα αυτη που εχεις και το νεο Rav 1590 κιλα. Μου φαινεται ομως οτι βγαινει με κινητρα κατω απο 2λιτρα η Χ1. Το θεμα ειναι τα κιλα ή οτι δεν εχει βγαλει η Toyota κινητηρα για 1600 - 1800κεκ;
ok το πιασα.
Το RAV4 βγαίνει μόνο 2λιτρο.
X1 βγαίνει και 1500, αλλά ιδίως σε diesel με αρκετές υποχωρήσεις στο κομμάτι των επιδόσεων
Το GV πάλι είναι για άλλη δουλειά.
Τι χρήση σε ενδιαφέρει, ποιες οι ανάγκες σου, τι budget έχεις κατά νου είναι τα πρώτα που πρέπει να βάλεις κάτω, για να επιλέξεις σωστά. Ακόμη και το ίδιο μοντέλο (π.χ. το Χ1) ανάλογα με το πια version θα πάρεις, παρουσιάζει τεράστιες διακυμάνσεις π.χ. σε κόστος και επιδόσεις. Η 1500άρα κάνει 27k ενώ π.χ. τα 20d και 25d ξεπερνούν τα 40k...Εννοεις για το GV οτι ειναι περισσοτερο στημενο για εκτος δρομου μαλλον. Εγω το λεω απο την πλευρα της εταιριας. Δλδ να απευθυνθει και αυτη σε μεριδα αγοραστων οπου απευθυνεται ο ανταγωνισμος. Να μην λειπει δλδ σε αυτην την κατηγορια μια δικη της προταση. Σε τι τιμη θα το διαθεση τι να πω; Ειναι θεμα της Toyota.
Toyota RAV4 (2014)