Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ανακύκλωση χρημάτων κάνεις συνήθως σε αυτά τα χρόνια (εκτός αν σου κάτσει στραβή με αλλαγή φορολογικού καθεστώτος και ξεφτίλιστει η αξια).
Το σταρλετ το έδωσα στο 80% της αξίας του στα 4,5 χρόνια με 36.000 χλμ (είχε όμως ακόμα εγγύηση!!!) το κορολλα στα 10,5 με 75.000 χλμ το έδωσα ανταλλαγή γιατί βαριομουν να μπω στη διαδικασία και μου έδωσε καλή τιμή ο έμπορος με βύσμα, το rav το σκότωσα στα 7,5 χρόνια με 45.000 χλμ λόγω φορολογικού... Όλα τζιτζι!!!! Με 10.000-15.000 ανά 5-6 χρόνια έχεις πάντα νέο αμάξι με εγγύηση... Φθηνότερα και από leasing
Το ότι τα έδωσες όλα σε κατάσταση εξαιρετική φανερώνει ότι δεν ισχύει το επιχείρημα πως τα αμάξια 10ετίας είναι για πέταμα. Και στα δικά μου χέρια τα πρώτα 2 μου αμάξια μετά από 10 χρόνια και πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα δικά σου ήταν σε εξαιρετική κατάσταση...
Το να αλλάζεις αμάξια συχνά - το έχω ξαναγράψει - είναι συνήθως χασούρα. Ο ίδιος γράφεις ότι σκότωσες το rav, ενώ αν ισχύει ότι πούλησες το starlet στο 80% της αξίας μετά από 4,5 χρόνια, προφανώς είναι βλάκας ο αγοραστής που δεν έδωσε άλλο 20% για να πάρει το αμάξι καινούριο, ακόμη και αν το δικό σου ήταν τέλειο. Εγώ αγόρασα corolla 3ετίας στη μισή τιμή από καινούριο και το κράτησα χωρίς προβλήματα για άλλα 7 χρόνια μέχρι που το άλλαξα γιατί πλέον δεν μας χωρούσε. Και τότε όμως το έδωσα 5.000 ευρώ με 178.000 χιλιόμετρα...
Το να δίνεις 10-15.000 ευρώ για νέο αμάξι ανά 5 χρόνια σημαίνει ότι 'ξοδεύεις' 100-150.000 ευρώ για αυτοκίνητα σε 50 χρόνια. Εάν είναι κάτι που το κάνεις σκόπιμα, είναι το χόμπι σου και σου προσφέρει μεγάλη ευχαρίστηση τότε πάσο. Άλλωστε δικά σου είναι τα φράγκα. Διαφορετικά δεν είναι καθόλου συμφέρουσα οικονομικά επιλογή, όταν για το ίδιο διάστημα μπορείς απλά να αλλάξεις 2-3 αξιόπιστα αυτοκίνητα ακόμη και με τα μισά λεφτά από αυτά...