-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Σήμερα λόγο μάρκετινγκ τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να τα κρατάς 10-15 χρόνια max.
Το μαρκετινγκ επιβάλλει να κρατάς όχημα max 6-7 χρόνια (κανονικά 4-5)!
Δες σε προηγμένες και πλούσιες χώρες ποσο τα κρατάνε!
Ωστόσο σε χώρες με οικονομικά προβλήματα όπως εμείς θα δεις ακόμα ένα σωρό χρέπια να κυκλοφορούνε .. όπου χρέπια εγω βάζω και τις σκοτώστρες και όσα ειναι άνω της 10ετιας! -
Αυτό είναι από λίγο ως πολύ υπερβολικό. Ισχυειε όμως μέχρι το 2008.
Δε μπορείς να λες χρέπι το συντηρημένο αυτοκίνητο δεκαετίας. Π.χ. χρέπι η corolla του 2004 και όχι του 2006 που είναι ίδιο αμάξι και μπορεί να έχει τα ίδια χλμ πάνω και να είναι καλύτερα συντηρημένη.
Η ηλικία ενός αυτοκινήτου δεν είναι ο μοναδικός δείκτης παλαιότητας ή χρεπιάσματος, αφού πιάσαμε κουβέντα για χρέπια, παίζουν και άλλοι εξίσου σοβαροί παράγοντες (συντήρηση, χρήση, χιλιόμετρα) -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σήμερα λόγο μάρκετινγκ τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να τα κρατάς 10-15 χρόνια max.
Το μαρκετινγκ επιβάλλει να κρατάς όχημα max 6-7 χρόνια (κανονικά 4-5)!
Δες σε προηγμένες και πλούσιες χώρες ποσο τα κρατάνε!
Ωστόσο σε χώρες με οικονομικά προβλήματα όπως εμείς θα δεις ακόμα ένα σωρό χρέπια να κυκλοφορούνε .. όπου χρέπια εγω βάζω και τις σκοτώστρες και όσα ειναι άνω της 10ετιας!Αν ήμουν εφοπλιστής θα άλλαζα αυτοκίνητο και κάθε χρόνο, αλλα άλλο αυτο και άλλο οτι αυτοκινητα άνω των δέκα ετών ειναι χρεπια και σκοτωστρες. Οτι εχει abs,4 και> Airbag και επαρκή συντήρηση δεν νομίζω οτι μπορεί να θεωρηθεί σκοτώστρα.
-
Ε είναι υπερβολή αυτό που γράφεις Στέφανε. Υπάρχουν κ ορισμένα χρεπια λόγω κακης χρήσης...αλλά πάνε να πεις στον πατέρα μου ότι το passat του 2007 που έχει με 49.000 χιλιόμετρα δίχως γρατζουνιά, δεν το αφήνει να το αγγίξει σκονη και μυρίζει μέσα ακομη καινουργιλα είναι χρεπι...Θα σε καθαρίσει επι τόπου!
-
Αυτό με την δεκαετία είναι πιο αυθαίρετο και από βίλα χτισμένη στην καρδιά Εθνικού Δρυμού!
-
Βρε παιδιά γιατί πάντα το μυαλό σας πάει στα άκρα.
Καταρχήν είπα είτε σκοτώστρες είτε χρεπια. Άλλη κατηγορία από μόνες τους οι σκοτώστρες.
Ως χρεπια προσωπικά θεωρώ αμάξια άνω της δεκαετίας με άνω του φυσιολογικου (12.000-15.000/έτος) χρήση.
Ειναι προφανές ότι ένα αμάξι σαν αυτό που γράφει ο emperor (και εγώ έτσι είμαι) δεν το λες χρεπι αλλά απλά παλιό.
Οι λαμαρίνες και το αμάξωμα όσο και να συντηρείς το αμάξι δείχνουν την ηλικία τους ειδικά αν δεν φυλάσσεται σε προστατευμενο ή στεγασμενο παρκινγκ.
Εγώ έδωσα ανταλλαγή το corolla του 2003 για το Yaris το 2014 με 75. 000 χιλιόμετρα, φυλαγμενο εξαρχής πλην 2 ετών σε παρκινγκ και δεν άντεχα να το βλέπω στο τέλος. Η παλιατζουριλα φαινόταν στα μάτια μου
Μην ξεχνάτε ότι δεν έχουν όλοι την καυλα να κάνουν βαριές συντηρήσεις κλπ. Στα 7-8 χρόνια τα αμάξια ξεκινούν να ζητάνε οπότε ίσως συμφέρει να τα αλλάζεις με καινούργια.... Και μόνο που παίρνεις εγγύηση εξαρχής είναι σημαντικό από μόνο του. -
Για τις λαμαρινες αυτό που βλέπεις είναι επιφανιακο στο βερνικι. Αν το ξυσεις, βαψεις, γυαλισεις μια χαρα σαν καινουριο θα είναι. Αμαξια 10ετιας μια χαρα είναι αν τα συντηρείς. Μετα τα 12-15 χρονια βλεπω πτωση και ασυμφορη συντηρηση αλλα και παλι αναλογα με το αμαξι. μια 911 και στα 15 αν εχει προσεχθει σαν καινουριο θα είναι.
-
Παλιατζούρα του 2006...
[spoiler=:x969nvqp]
[/spoiler:x969nvqp]Για αυτό είπα ότι είναι αυθαίρετοι αυτοί οι αφορισμοί. Μπορεί ένα αυτοκίνητο 10 ετών να είναι σε κατάσταση βιτρίνας και μπορεί να είναι και ετοιμόρροπο. Εξαρτάται από την χρήση (χιλιόμετρα, διαδρομές και προσοχή στην μεταχείριση), την συντήρηση, την αποθήκευση και την ποιότητα του ίδιου του αυτοκινήτου. Σίγουρα βέβαια οι φθορές αυξάνονται με την ηλικία.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σήμερα λόγο μάρκετινγκ τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να τα κρατάς 10-15 χρόνια max.
Το μαρκετινγκ επιβάλλει να κρατάς όχημα max 6-7 χρόνια (κανονικά 4-5)!
Δες σε προηγμένες και πλούσιες χώρες ποσο τα κρατάνε!
Ωστόσο σε χώρες με οικονομικά προβλήματα όπως εμείς θα δεις ακόμα ένα σωρό χρέπια να κυκλοφορούνε .. όπου χρέπια εγω βάζω και τις σκοτώστρες και όσα ειναι άνω της 10ετιας!Tα αυτοκίνητα μαζικης παραγωγης εχουν γυρω στα 20 χρονια ωφελιμη ζωη (αν εξαιρέσεις μερικα όπως τα Πορσε που είναι φτιαγμένα να αντεξουν περισσοτερο), τοσο τα κρατανε και στις αναπτυγμένες χωρες. Όμως αν καποιος εχει χρηματα να ξοδεψει και δεν εχει χρονο να κυνηγαει μαστορους συνηθως τα κραταει λιγοτερο και περνει ένα καινουριο αμαξι ποιο συχνα. Αν αλλαζεις κάθε 4-5 πετας τα λεφτα σου γιατι το αμαξι είναι ακομα μια χαρα και σε αυτό το σταδιο εχει φαει την μεγαλυτερη απαξιωση. Γυρω τα 8 συμφερει περισσοτερο.
-
Μώρε αν έχεις λεφτά τα αλλάζεις και κάθε 2 χρόνια. Όλοι μας θα το θέλαμε αυτό. Και βέβαια εξαρτάται από τα χλμ που κάνει ο καθένας. Αν κάνεις 30.000 το χρόνο, στην δεκαετία θα είσαι ήδη στα 300.000 και αρχίζουν οι μεγάλοι λογαριασμοί για κινητήρα, κιβώτιο κλπ... Μόνο Ιαπωνικά πάνε άνετα πάνω από τα 300.000.
-
Έχει αντιληφθεί κανείς ποσό είναι το περιβαλλοντικό κόστος κατασκευής ενός αυτοκινήτου; Είναι τρεις φορές το αντίστοιχο κόστος από το να κάνει 300 χιλιάδες χιλιόμετρα στον δρόμο. Στο εξωτερικό τα ιδιωτικά αυτοκίνητα είναι 10 ετιας έως 15 ετιας τα καινούργια είναι κατά ένα ποσοστό 70% εταιρικά οχήματα , κάτι που άλλωστε συμβαίνει πλέον και στην Ελλάδα. Χρεπι είναι ένα ασυντηρητο όχημα στα χερια ενός ασυνείδητου οδηγού..... έχω να σας δείξω πολλά χρεπια ενός ή δύο ετών Αμά θέλετε
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παλιατζούρα του 2006...[spoiler=:28tx6jas]
[/spoiler:28tx6jas]Για αυτό είπα ότι είναι αυθαίρετοι αυτοί οι αφορισμοί. Μπορεί ένα αυτοκίνητο 10 ετών να είναι σε κατάσταση βιτρίνας και μπορεί να είναι και ετοιμόρροπο. Εξαρτάται από την χρήση (χιλιόμετρα, διαδρομές και προσοχή στην μεταχείριση), την συντήρηση, την αποθήκευση και την ποιότητα του ίδιου του αυτοκινήτου. Σίγουρα βέβαια οι φθορές αυξάνονται με την ηλικία.
μάλλον μπαίνει στην κατηγορία ''σκοτώστρες''
τι άλλο θα διαβάσουμε! -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Tα αυτοκίνητα μαζικης παραγωγης εχουν γυρω στα 20 χρονια ωφελιμη ζωη (αν εξαιρέσεις μερικα όπως τα Πορσε που είναι φτιαγμένα να αντεξουν περισσοτερο), τοσο τα κρατανε και στις αναπτυγμένες χωρες. Όμως αν καποιος εχει χρηματα να ξοδεψει και δεν εχει χρονο να κυνηγαει μαστορους συνηθως τα κραταει λιγοτερο και περνει ένα καινουριο αμαξι ποιο συχνα. Αν αλλαζεις κάθε 4-5 πετας τα λεφτα σου γιατι το αμαξι είναι ακομα μια χαρα και σε αυτό το σταδιο εχει φαει την μεγαλυτερη απαξιωση. Γυρω τα 8 συμφερει περισσοτερο.
Ανακύκλωση χρημάτων κάνεις συνήθως σε αυτά τα χρόνια (εκτός αν σου κάτσει στραβή με αλλαγή φορολογικού καθεστώτος και ξεφτίλιστει η αξια).
Το σταρλετ το έδωσα στο 80% της αξίας του στα 4,5 χρόνια με 36.000 χλμ (είχε όμως ακόμα εγγύηση!!!) το κορολλα στα 10,5 με 75.000 χλμ το έδωσα ανταλλαγή γιατί βαριομουν να μπω στη διαδικασία και μου έδωσε καλή τιμή ο έμπορος με βύσμα, το rav το σκότωσα στα 7,5 χρόνια με 45.000 χλμ λόγω φορολογικού... Όλα τζιτζι!!!! Με 10.000-15.000 ανά 5-6 χρόνια έχεις πάντα νέο αμάξι με εγγύηση... Φθηνότερα και από leasing -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Παλιατζούρα του 2006...
[spoiler=:1g5zbphp]
[/spoiler:1g5zbphp][emoji38]
Για αυτό είπα ότι είναι αυθαίρετοι αυτοί οι αφορισμοί. Μπορεί ένα αυτοκίνητο 10 ετών να είναι σε κατάσταση βιτρίνας και μπορεί να είναι και ετοιμόρροπο. Εξαρτάται από την χρήση (χιλιόμετρα, διαδρομές και προσοχή στην μεταχείριση), την συντήρηση, την αποθήκευση και την ποιότητα του ίδιου του αυτοκινήτου. Σίγουρα βέβαια οι φθορές αυξάνονται με την ηλικία.
μάλλον μπαίνει στην κατηγορία ''σκοτώστρες'' [emoji38]
τι άλλο θα διαβάσουμε!Είναι μόδα να δημιουργούμε κανόνες από τις εξαιρέσεις μάλλον γι αυτό και τα ανάθεματα....
Πόσοι που κυκλοφορουν κανονικά και κάθε μέρα και δη εντός πόλης έχουν τόσο περιποιημενα αμάξια; δες καθημερινά στο δρόμο, δες αγγελίες, όσο και να τα καθαρίζουν με βιολογικους κλπ το αμάξι δεκαετίας δείχνει την ηλικία του... -
οκ διαφωνούμε προς όλες τις κατευθύνσεις.....
θύμισε μου σε 3 χρονάκια να σου δείξω φωτο απο τα αυτοκίνητα μου,το ενα θα είναι 10ετίας και το άλλο 18ετίας!!! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Tα αυτοκίνητα μαζικης παραγωγης εχουν γυρω στα 20 χρονια ωφελιμη ζωη (αν εξαιρέσεις μερικα όπως τα Πορσε που είναι φτιαγμένα να αντεξουν περισσοτερο), τοσο τα κρατανε και στις αναπτυγμένες χωρες. Όμως αν καποιος εχει χρηματα να ξοδεψει και δεν εχει χρονο να κυνηγαει μαστορους συνηθως τα κραταει λιγοτερο και περνει ένα καινουριο αμαξι ποιο συχνα. Αν αλλαζεις κάθε 4-5 πετας τα λεφτα σου γιατι το αμαξι είναι ακομα μια χαρα και σε αυτό το σταδιο εχει φαει την μεγαλυτερη απαξιωση. Γυρω τα 8 συμφερει περισσοτερο.
Ανακύκλωση χρημάτων κάνεις συνήθως σε αυτά τα χρόνια (εκτός αν σου κάτσει στραβή με αλλαγή φορολογικού καθεστώτος και ξεφτίλιστει η αξια).
Το σταρλετ το έδωσα στο 80% της αξίας του στα 4,5 χρόνια με 36.000 χλμ (είχε όμως ακόμα εγγύηση!!!) το κορολλα στα 10,5 με 75.000 χλμ το έδωσα ανταλλαγή γιατί βαριομουν να μπω στη διαδικασία και μου έδωσε καλή τιμή ο έμπορος με βύσμα, το rav το σκότωσα στα 7,5 χρόνια με 45.000 χλμ λόγω φορολογικού... Όλα τζιτζι!!!! Με 10.000-15.000 ανά 5-6 χρόνια έχεις πάντα νέο αμάξι με εγγύηση... Φθηνότερα και από leasingEιδικη περιπτωση αυτά τα αμαξια που αναφέρεις γιατι είναι Τογιοτα και τα περισσοτερα φθηνα και αξιοπιστα (aka κουβαδες). Σε αυτό που ηταν λιγο ακριβο, το Ραβ, εφαγες κρυο νερο.
Το θεμα είναι να οδηγας και κανενα αμαξι της κατηγοριας IS250, A4TQ, 325i κοκ. Αν θελεις να αλλαζεις κάθε 4 χρονια χρειαζεσαι μια περιουσια.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Eιδικη περιπτωση αυτά τα αμαξια που αναφέρεις γιατι είναι Τογιοτα και τα περισσοτερα φθηνα και αξιοπιστα (aka κουβαδες). Σε αυτό που ηταν λιγο ακριβο, το Ραβ, εφαγες κρύο νερό.
Το θεμα είναι να οδηγας και κανενα αμαξι της κατηγοριας IS250, A4TQ, 325i κοκ. Αν θελεις να αλλαζεις κάθε 4 χρονια χρειαζεσαι μια περιουσια.Εξαρτάται πάντα τι είδους όχημα αγοράζεις. Άμα πάρεις το περίεργο που ειναι και καλά γαμω οδηγικά (στους ελληνικούς κολοδρομους...οκ...) αλλα πουλάει μόνο σε καυλωμενους σαν εσένα θα μείνεις στη μεταπώληση με το πτηνό και θα μείνεις να το 'θαυμάζεις' χρονια. Βέβαια εμένα θα μου λες για αυτοκίνητα που αντέχουν 20 χρονια αλλα τον εαυτό σου θα κοροϊδεύεις που έμεινες με το μουτζούρη.
Το θέμα για εμένα ειναι να αγοράζεις αυτοκίνητα value for money και με καλή μεταπώληση. Εσένα ειναι αλλιώς .... Θεμιτό και λογικό αυτό αλλα η πλειοψηφία μάλλον σαν εμένα σκέφτεται, γιατι κανεις δεν θέλει να πετάει κυριολεκτικά τα λεφτακια του στο δρόμο.
Το δε συμπέρασμα σου για το Ραβ ειναι μάλλον άκυρο και το αντιλαμβανεςαι νομίζω οςο και να θες να με πικαρεις, μιας και το rav ειναι δίλιτρο με τέλη και φόρο πολυτελείας και πουλήθηκε 9500 ευρώ. Τι να πει και ο κάτοχος Touareg των 100000 ευρώ που πωλήθηκε λόγω κυβικών 14000 (υπαρκτή περίπτωση γιατι το αγόρασε φίλος με τρίδυμα που ήθελε χώρους) .
Αν δεν υπήρχε το θέμα με τη φορολογία θα ειχε πιάσει χαλαρά 20000 και θα είμασταν όλοι happy.Τέλωςπαντων το ξεφτιλίσαμε πάλι το off topic αλλα επιμένω γιατι δεν μπορείτε να δεχθείτε καμμία διαφορετική άποψη.
-
σεβαστή η άποψη σου αλλά δεν σημαίνει οτι θα συμφωνήσουμε κιόλας.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
σεβαστή η άποψη σου αλλά δεν σημαίνει οτι θα συμφωνήσουμε κιόλας.Όχι βρε εννοείται.... Δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι με όλα, αν και έν προκειμένω μαλλον και οι δυο δίκιο έχουμε καθώς αναφερόμαστε σε διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ανακύκλωση χρημάτων κάνεις συνήθως σε αυτά τα χρόνια (εκτός αν σου κάτσει στραβή με αλλαγή φορολογικού καθεστώτος και ξεφτίλιστει η αξια).
Το σταρλετ το έδωσα στο 80% της αξίας του στα 4,5 χρόνια με 36.000 χλμ (είχε όμως ακόμα εγγύηση!!!) το κορολλα στα 10,5 με 75.000 χλμ το έδωσα ανταλλαγή γιατί βαριομουν να μπω στη διαδικασία και μου έδωσε καλή τιμή ο έμπορος με βύσμα, το rav το σκότωσα στα 7,5 χρόνια με 45.000 χλμ λόγω φορολογικού... Όλα τζιτζι!!!! Με 10.000-15.000 ανά 5-6 χρόνια έχεις πάντα νέο αμάξι με εγγύηση... Φθηνότερα και από leasingΤο ότι τα έδωσες όλα σε κατάσταση εξαιρετική φανερώνει ότι δεν ισχύει το επιχείρημα πως τα αμάξια 10ετίας είναι για πέταμα. Και στα δικά μου χέρια τα πρώτα 2 μου αμάξια μετά από 10 χρόνια και πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα δικά σου ήταν σε εξαιρετική κατάσταση...
Το να αλλάζεις αμάξια συχνά - το έχω ξαναγράψει - είναι συνήθως χασούρα. Ο ίδιος γράφεις ότι σκότωσες το rav, ενώ αν ισχύει ότι πούλησες το starlet στο 80% της αξίας μετά από 4,5 χρόνια, προφανώς είναι βλάκας ο αγοραστής που δεν έδωσε άλλο 20% για να πάρει το αμάξι καινούριο, ακόμη και αν το δικό σου ήταν τέλειο. Εγώ αγόρασα corolla 3ετίας στη μισή τιμή από καινούριο και το κράτησα χωρίς προβλήματα για άλλα 7 χρόνια μέχρι που το άλλαξα γιατί πλέον δεν μας χωρούσε. Και τότε όμως το έδωσα 5.000 ευρώ με 178.000 χιλιόμετρα...
Το να δίνεις 10-15.000 ευρώ για νέο αμάξι ανά 5 χρόνια σημαίνει ότι 'ξοδεύεις' 100-150.000 ευρώ για αυτοκίνητα σε 50 χρόνια. Εάν είναι κάτι που το κάνεις σκόπιμα, είναι το χόμπι σου και σου προσφέρει μεγάλη ευχαρίστηση τότε πάσο. Άλλωστε δικά σου είναι τα φράγκα. Διαφορετικά δεν είναι καθόλου συμφέρουσα οικονομικά επιλογή, όταν για το ίδιο διάστημα μπορείς απλά να αλλάξεις 2-3 αξιόπιστα αυτοκίνητα ακόμη και με τα μισά λεφτά από αυτά...
Νέο...Golf??