-
παντως εμενα η F30 με 225/50-17 και νορμαλ αναρτηση εχει εξαιρετικη άνεση και καθόλου κλίσεις στις στροφες!
-
Ο χρήστης Giwrgos7 έγραψε:
Παρέλαβα την Παρασκευή τη 218i Coupe! Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή μου. Μόνο μειονέκτημα ότι ενώ έχει ωραία ποιότητα κύλισης, νίωθω πολύ σφιχτή την M ανάρτηση. Κάθε πέρασμα από λακούβα είναι βάσανο και γενικά δεν έχει καμία σχέση με τη sport 118i που είχα κάνει test drive. Εν τω μεταξύ, όταν έδωσα την παραγγελία με διαβεβαίωσε ο πωλητής ότι δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά οι αναρτήσεις και να μην τη διαγράψω. Υπάρχει περίπτωση να μαλακώσει με τον καιρό ή ούτε καν;Καλοτάξιδη!
Η ανάρτηση είναι άλλο ένα από τα πολλά που ταιριάζει το περι ορέξεως...
Παρέλαβα πρόσφατα την 228 και βρίσκω την Μ ανάρτηση ιδανική (και με 18άρες)... για να μην σου πω δεν θα έλεγα όχι και σε ένα 15% σκληρότερη...
Στην περίπτωση σου έπρεπε να την εξοπλίσεις με την Adaptive αλλά δυστυχώς οι test drive επιλογές πλέον στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτες οπότε αναγκαζόμαστε να προσαρμόσουμε ένα αυτοκίνητο στις ανάγκες μας από φωτογραφίες και νούμερα... -
Ο χρήστης Giwrgos7 έγραψε:
Παρέλαβα την Παρασκευή τη 218i Coupe! Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή μου.Υπέροχο αμάξι και πολύ καλή επιλογή! Καλοταξιδο να' ναι και να το χαρείς!
-
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα και στους δύο, Giwrgos7 και Morpheus.
Ειδικά η 228 ξεφεύγει από στενά όρια της αυτοκινητιστικής πραγματικότητας. -
Γκομενάρα και να την χαίρεσαι Μορφέα!!!
-
Καλοτάξιδη η bmw και στους δυο σας!!!
Να τις χαρείτε όπως πρέπει... Υπερστροφή και ανάποδο τιμόνι!!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ένα μικρο βιντεο με το rev match function του Sport+ οταν κατεβάζεις ταχυτητα. Νομιζω ότι λιγα αυτοκίνητα με χειροκινητο κιβωτιο το εχουν σε αυτην την κατηγορια.
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά....Το εργαλείο μου (316 ti compact του 2004) δυστυχώς έχει κάποιο θέμα.Πήγα πριν μία εβδομάδα να βάλω λίγο μπροστά στο εργαλείο καθότι είχα καιρό να πορωθώ με τον ήχο του και διαπιστώνω ότι μαρσάροντας το γκάζι δεν υπακούει και το αμαξι να ρεταρει αλλά δεν έδωσα σημασία καθώς παρατήρησα την θερμοκρασία του κινητήρα να είναι σ πρωτόγνωρα χαμηλά επίπεδα και θεώρησα ότι η ανυπακοή του γκαζιού οφείλεται σε αυτό.Το αφησα να ζεσταθει λιγο και μετα ολα καλα.Την επόμενη μέρα ξεκινάμε να πάμε βόλτα με τον πατέρα μου.Ξεκινάει το αμάξι με τα συμπτώματα που ανέφερα παραπάνω αλλα ξεκινήσαμε.Πλησιάζουμε σε φανάρι και βλέπω τα λαμπάκια του ABS,του αντισπιν και του χειρόφρενου (σε κιτρινο χρωμα όλα) να έχουν αναψει και το ηχοσυστημα να κάνει διακοπές.Σταματάμε στο φανάρι και το αμάξι σβήνει.Κατεβαίνει ο father να σπρώξει το αμάξι για να πάρει μπροστά.Το αμάξι πήρε μπροστά αλλά μετά από λίγη πορεία έσβησε πάλι.Ξανα σπρώξιμο και ξανά σβήσιμο.Το βάζουμε στην άκρη και το αμάξι δεν ξαναπαίρνει μπροστά.Καλούμε ηλεκτρολόγο και μας λέει ότι η μπαταρία θέλει άλλαγμα.Αφού μας δίνει ενέργεια για να ξεκινήσουμε στο δρόμο τα λαμπάκια έκαναν πάρτι και το γκάζι πάλι ανυπάκουο.Βάλαμε την μπαταρία και όλα καλά.Έλα όμως που σήμερα τα λαμπάκια έκαναν πάλι την εμφάνιση τους,το ραδιόφωνο να κάνει πάλι διακοπές και τα φώτα (καθότι αναμμένα) να τρεμοπαίζουν.Αυτή τη φορά το γκάζι ήταν υπάκουο στο πάτημα.Καμία ιδέα για το τι συμβαίνει;;;
-
Μηπως εχεις θεμα με το δυναμο και δεν προλαβαινει να φορτωσει την μπαταρια.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Μηπως εχεις θεμα με το δυναμο και δεν προλαβαινει να φορτωσει την μπαταρια.Καταρχήν καλή χρονιά και Χρόνια πολλά.Σήμερα ξαναοδηγησα το αμάξι,τα προβλήματα έκαναν πάλι την εμφάνιση τους.Είχα το ραδιόφωνο,χρειάστηκε να βάλω και κλιματισμό και τα λαμπάκια άναψαν πάλι.Κλείνω διακόπτη,προσπαθώ να βάλω πάλι μπροστά και το αμάξι αρνείται να πάρει μπροστά.Οι δείκτες και τα λαμπάκια να κάνουν πάρτι στον πίνακα οργάνων και το αμάξι να κάνει έναν ήχο τσακ-τσακ.Μάλλον φαίνεται ότι πρόκειται για δυναμό διότι δεν πιστεύω να τα έφτυσε η μπαταρία της μόλις μίας εβδομάδας. .Θα προσπαθήσω να το ξαναχρησιμοποιήσω αλλά Δευτέρα έχει φύγει για συνεργείο να δούμε τι παίζει.
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Μηπως εχεις θεμα με το δυναμο και δεν προλαβαινει να φορτωσει την μπαταρια.
Καταρχήν καλή χρονιά και Χρόνια πολλά.Σήμερα ξαναοδηγησα το αμάξι,τα προβλήματα έκαναν πάλι την εμφάνιση τους.Είχα το ραδιόφωνο,χρειάστηκε να βάλω και κλιματισμό και τα λαμπάκια άναψαν πάλι.Κλείνω διακόπτη,προσπαθώ να βάλω πάλι μπροστά και το αμάξι αρνείται να πάρει μπροστά.Οι δείκτες και τα λαμπάκια να κάνουν πάρτι στον πίνακα οργάνων και το αμάξι να κάνει έναν ήχο τσακ-τσακ.Μάλλον φαίνεται ότι πρόκειται για δυναμό διότι δεν πιστεύω να τα έφτυσε η μπαταρία της μόλις μίας εβδομάδας. .Θα προσπαθήσω να το ξαναχρησιμοποιήσω αλλά Δευτέρα έχει φύγει για συνεργείο να δούμε τι παίζει.
Αυτο με τα λαμπακια και το τσακ-τσακ για μπαταρια μου κανει. Ομως το θεμα οπως λες δεν φαινεται να ειναι σε μπαταρια που ειναι καινουργια, αλλα στο δυναμο. Πιθανον. Η επισκεψη θα δειξει. Γνωμη μου αστο και μια και καλη Δευτερα για τον μαστορα. Δεν ξερω αν ειναι καλο για τα κυκλωματα αυτο το κοκομπλοκο με τα ρευματα και τις τασεις που παιζουν. Δλδ εγω δεν θα το δοκιμαζα. Δεν θα αλλαξει και τπτ. Αντε και πηρε μετα απο ζορια. Και τι εγινε; Δεν θα φτιαξει κατι. Βαλτο μια και καλη την Δευτερα. Γνωμη μου.
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Καλούμε ηλεκτρολόγο και μας λέει ότι η μπαταρία θέλει άλλαγμα.Και για τον πλεον ανιδεο νομιζω οτι μετά την μπαταρία, το επόμενο που υποψιάζονται ειναι τον δυναμό. Είδε ο ηλεκτρολόγος τελειωμένη μπαταρία ενώ τα λαμπάκια στο ταμπλό αναβωσβηναν σαν φωτορυθμικα?! Χμμμμ....
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Καλούμε ηλεκτρολόγο και μας λέει ότι η μπαταρία θέλει άλλαγμα.
Και για τον πλεον ανιδεο νομιζω οτι μετά την μπαταρία, το επόμενο που υποψιάζονται ειναι τον δυναμό. Είδε ο ηλεκτρολόγος τελειωμένη μπαταρία ενώ τα λαμπάκια στο ταμπλό αναβωσβηναν σαν φωτορυθμικα?! Χμμμμ....
Εμ...Δεν είδε το χαμό στα λαμπάκια.Έφτασε στο σημείο που ήταν το αμάξι και με το που του περιγράψαμε τα συμπτώματα έβγαλε το πόρισμα ότι πρόκειται για μπαταρία.Ειδικά όταν ο πατέρας μου του ανέφερε ότι το αμάξι με το σπρώξιμο πήρε μπροστά(κακό αυτόσαν ενέργεια αλλά όταν μένεις σε φανάρι δεν σου μένουν και πολλές επιλογές) το εξασφάλισε 100% ότι η μπαταρία καπούτ .Άσχετα που το αμάξι έσβησε μετά .Μιλήσαμε πάλι μαζί του και μαντέψτε τι φταίει πάλι .Είπε ότι θα έρθει να το τσεκάρει αλλά χέρι δεν του βάζει.Παρεμπιπτόντως,η μπαταρία που έβαλε είναι 55άρα.Μήπως είναι μικρή??? Έψαξα στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό.
UPDATE:Κατάφερα να βρώ τον ηλεκτρολόγο και πήγα για να μετρήσει την μπαταρία και φυσικά την βρήκε εξαντλημένη.Έβαλε καινούρια,έκανε μέτρηση με ένα μηχάνημα (αμπερόμετρο??) και ανακάλυψε ότι ο δυναμός παράγει λιγότερη ενέργεια απο την απαιτούμενη οπότε επειβεβαιώνονται τα όσα έχουν ειπωθεί περί δυναμού.Το αμάξι θα πάει τη Δευτέρα για επισκευή Δυναμού
-
Ωχ πάει τελικά το τρακοσαρι... Περαστικά.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ωχ πάει τελικά το τρακοσαρι... Περαστικά.Ωχ....Συνολικά ένα τετρακοσαρι αν υπολογίσουμε και την μπαταρία που βάλαμε.Το ότι το δυναμό έχει θέμα είναι σίγουρο αλλά δεν γνωρίζουμε αν θέλει όλο το δυναμό αλλαγή.Θα δούμε
UPDATE:Αίσιο τέλος στην υπόθεση. Τελικά ο αυτόματος του δυναμό παρέδωσε πνεύμα και αλλάχθηκε.Συνολικό κόστος 120€ (90 ανταλλακτικό + 30 εργατικά).Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας .
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παντως ξαναλεω -προς τον Giorgws7- οτι και οι ρυθμισεις στις πιεσεις ελαστικων παιζουν σημαντικο ρολο, αν τυχον πχ ειναι ανεβασμενες σε σχεση με τις προβλεπομενες του κατασκευαστη, (κατι που συμβαινει ενιοτε σε παραδοσεις καινουργιων...) οπως και οτι θα εχει μια πιο ολοκληρωμενη εικονα για το πως δουλευει η αναρτηση, μετα απο καποια χλμ λειτουργιας, και μετα απο ενα καλο 'φορτωμα' και βολτα 3-4 επιβατων...Καλή χρονιά σε όλους με υγεία! Η προτεινόμενη πίεση των ελαστικών είναι 32/32 (μπροτινά/πίσω) για φορτίο 2 ατόμων και 33/39 για 4. Αυτή τη στιγμή δείχνει να είναι 34 με 35 PSI σε όλα. Επίσης, το κοπάνημα το νιώθω περισσότερο όταν περνάνε οι πίσω ρόδες πάνω από ανώμαλο οδόστρωμα.
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Ωχ πάει τελικά το τρακοσαρι... Περαστικά.
Ωχ....Συνολικά ένα τετρακοσαρι αν υπολογίσουμε και την μπαταρία που βάλαμε.Το ότι το δυναμό έχει θέμα είναι σίγουρο αλλά δεν γνωρίζουμε αν θέλει όλο το δυναμό αλλαγή.Θα δούμε
UPDATE:Αίσιο τέλος στην υπόθεση. Τελικά ο αυτόματος του δυναμό παρέδωσε πνεύμα και αλλάχθηκε.Συνολικό κόστος 120€ (90 ανταλλακτικό + 30 εργατικά).Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας .
Μπράβο ρε φίλε. Καλά χλμ απρόσκοπτα και ευχάριστα!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ωχ πάει τελικά το τρακοσαρι... Περαστικά.
Ωχ....Συνολικά ένα τετρακοσαρι αν υπολογίσουμε και την μπαταρία που βάλαμε.Το ότι το δυναμό έχει θέμα είναι σίγουρο αλλά δεν γνωρίζουμε αν θέλει όλο το δυναμό αλλαγή.Θα δούμε
UPDATE:Αίσιο τέλος στην υπόθεση. Τελικά ο αυτόματος του δυναμό παρέδωσε πνεύμα και αλλάχθηκε.Συνολικό κόστος 120€ (90 ανταλλακτικό + 30 εργατικά).Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας .
Μπράβο ρε φίλε. Καλά χλμ απρόσκοπτα και ευχάριστα!
Σ'ευχαριστώ Και σε σένα εύχομαι ανεμπόδιστα χιλιόμετρα .
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Ωχ πάει τελικά το τρακοσαρι... Περαστικά.
Ωχ....Συνολικά ένα τετρακοσαρι αν υπολογίσουμε και την μπαταρία που βάλαμε.Το ότι το δυναμό έχει θέμα είναι σίγουρο αλλά δεν γνωρίζουμε αν θέλει όλο το δυναμό αλλαγή.Θα δούμε
UPDATE:Αίσιο τέλος στην υπόθεση. Τελικά ο αυτόματος του δυναμό παρέδωσε πνεύμα και αλλάχθηκε.Συνολικό κόστος 120€ (90 ανταλλακτικό + 30 εργατικά).Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας .
Ωραιος. Ολα στην εντελεια πλεον.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Ωχ πάει τελικά το τρακοσαρι... Περαστικά.
Ωχ....Συνολικά ένα τετρακοσαρι αν υπολογίσουμε και την μπαταρία που βάλαμε.Το ότι το δυναμό έχει θέμα είναι σίγουρο αλλά δεν γνωρίζουμε αν θέλει όλο το δυναμό αλλαγή.Θα δούμε
UPDATE:Αίσιο τέλος στην υπόθεση. Τελικά ο αυτόματος του δυναμό παρέδωσε πνεύμα και αλλάχθηκε.Συνολικό κόστος 120€ (90 ανταλλακτικό + 30 εργατικά).Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας .
Ωραιος. Ολα στην εντελεια πλεον.
Ε ναι...Πλέον μπορώ να κυκλοφορώ την μπέμπα ανενόχλητα και ανεμπόδιστα .
BMW FORUM