Nov 12, 2015, 6:28 AM

Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μουφα πρεπει να ειναι οτι υπαρχει περιορισμος των κινητηρων στο στρωσιμο. Παντως εγω μολις περασα τα 1000 χμ στον 3κυλινδρο.

Νομίζω ότι η BMW περιγράφει (επίσημα) διαδικασίες στρωσίματος μόνο στα Μ.

Στα υπόλοιπα, καλό είναι να το προσέχεις λίγο στην αρχή. Αυτό. Να πατήσουν τακάκια, λάστιχα, συμπλέκτης και να μην έχεις απότομες αλλαγές φορτίου (απότομο γκάζι) και θερμοκρασίας (σκίσιμο κρύο, καλά αυτό γενικώς είναι no no).