Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πως γινεται η νεα 3κυλινδρη 3αρα με ελαφρυτερο -κατα τα λεγομενα της ιδιας της Bmw- κινητηρα απο τον Ν20 (1.6/136-170), να ζυγιστηκε στο περιοδικο στα 1523 κιλα, και η pre fl να μετρηθηκε στα 1489 κιλα ειναι αποριας αξιο.
Παρομοιος εξοπλισμος, απ' οσο ειδα (χωρις δερματινα καθισματα πχ) με μοναδικη ορατη διαφορα τις 18αρες ζαντες αντι 17' της 4κυλινδρης της δοκιμης...
Διαφορά 34 κιλών, λόγω εξοπλισμού 100%. Δεν αναφέρουν πουθενά τα έξτρα, οπότε δεν ξέρουμε τον ακριβή εξοπλισμό (το'παρόμοιος' δεν λέει και πολλά, γιατί μπορεί 1 και μόνο έξτρα να έχει διαφορά 10 κιλά!). Για παράδειγμα, ανάλογα με την ζάντα, η 17αρα από την 18αρα έχει μέχρι και 2,2 κιλά διαφορά. Αυτό x4, μας κάνει μέχρι και ~9 κιλά διαφορά. Εάν βάλεις και το επιπλέον βάρος των ελαστικών, ξεπερνάμε τα 10 κιλά.
Σκεπτομενος -κατοπιν εορτης - και εγω τα περι διαστασης τροχων, οντως καταληγω στο δικο σου συμπερασμα, και πραγματι μεταξυ 17' και 18' εχοντας τσεκαρει διαφορα βαρη ζαντων και της Bmw σε αυτες τις διαστασεις, κατα μεσο ορο προκυπτει μια διαφορα γυρω στα 2 κιλα ανα ζαντα, υπερ της μεγαλυτερης διαμετρου. Εαν προσθεσουμε και 1 κιλο περιπου επισης διαφορα στα ετσι κι αλλιως βαρυτερα RFT απο τα συμβατικα και πιθανοτατα υψηλοτερη τιμη βαρους μεταξυ της διαφορας των δυο RFT , σε σχεση με την διαφορα δυο συμβατικων -17' vs 18' και στις δυο περιπτωσεις- χοντρικα για 3 κιλα ανα τροχο, παμε στα 12 κιλα συνολο.
Κατα τα λοιπα, συμβαινει σε μονα δοκιμαστικα, στην μια περιπτωση το αυτοκινητο να εχει μετρηθει με ρεζερβουαρ -πχ 60λιτρων- στα 2/4 , και σε μια αλλη, με ρεζερβουαρ 3/4 (+15λιτρα) που ευκολα προκυπτει μια διαφορα περιπου 11 κιλων! (1λιτρο αμολυβδης = 0.73 κιλα )
Αρα μονο απο την διαφορα διαστασης τροχων παμε στα 23 κιλα περιπου. Οποτε μαζι με μικροδιαφορες σε εξοπλισμο, πχ navigation, διζωνικος κλιματισμος (στην pre fl Νομιζω ηταν εξτρα...) ηλιοροφη κ.α μπορει να προκυψει μεγαλυτερη διαφορα.
Απλως αρχικα μου εκανε μεγαλη εντυπωση, εχοντας κατα νου οτι ο 3κυλινδρος βενζινης 136ps ειναι ελαφρυτερος απο τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 4κυλινδρο που αντικαθιστα...
Ισως βεβαια και απο την αλλη, η προσφατη δοκιμη της 3κυλινδρης να ηταν πχ πριν την πρωτη χιλιαδα χλμ στο οδομετρο, και ενδεχομενως ο κινητηρας να μην απεδιδε στο μεγιστο προβλεπομενο των δυνατοτητων του (συμφωνα και με λεγομενα πωλητων απο διαφορετικες αντιπ/σωπειες οτι .
Μια επερχομενη δοκιμη με την 3κυλινδρη Χ1 -και ακομα περισσοτερες ισως με την νεα 318i- θα διαφωτισει περισσοτερο την κατασταση αλλα και δυνατοτητες του 3κυλινδρου στο νεο crossover/suv της Bmw...