-
Τα αυτοκινητα που στελνουν για δοκιμες εχουν πολυ εξοπλισμο που πιθανον να ειναι η διαφορα στο βαρος. Ενας απο τους λογους που πηρα αμαξι με λιγο εξοπλισμο ηταβ για να μην το φορτωσω με βαρος. Τελειως αστοχες οι 18αρες για τετοιο αμαξι στην Ελλαδα.
-
Άλλη μια κριτική :
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8150 -
Τα run flat τελικά είναι τόσο μεγάλο προβλημα;Δεν είχα ποτέ σε κάποιο αμάξι και δεν ξέρω τι να πιστέψω.
Παρατηρώ πάντως ότι το autobild είναι από τα περιοδικά που παρουσιάζουν τις πιο υψηλές καταναλώσεις στις μετρήσεις των εκάστοτε μοντέλων,συγκριτικά με άλλα Μέσα.
Ή τα 'σκίζουν' λιγουλάκι ή απλά λένε την αλήθεια -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Τα run flat τελικά είναι τόσο μεγάλο προβλημα;Δεν είχα ποτέ σε κάποιο αμάξι και δεν ξέρω τι να πιστέψω.Για εμένα ήταν πρόβλημα σε παλαιότερα μοντέλα. Πλέον, για τα δικά μου γούστα, έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ (ειδικά τα ελαστικά) και η διαφορά είναι ελάχιστη σε σχέση με τα κανονικά ελαστικά, ειδικά σε 16'' ή 17'' ζάντα. Σε μεγαλύτερες ζάντες με πολύ χαμηλό προφίλ, τα RFT ελαστικά όντως είναι πολύ σκληρά. Πάντως στην 116i που άλλαξα ελαστικά μόλις, πάλι RFT έβαλα και δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή να βάλω κανονικά ελαστικά.
-
τ>Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Τα run flat τελικά είναι τόσο μεγάλο προβλημα;Δεν είχα ποτέ σε κάποιο αμάξι και δεν ξέρω τι να πιστέψω.
Παρατηρώ πάντως ότι το autobild είναι από τα περιοδικά που παρουσιάζουν τις πιο υψηλές καταναλώσεις στις μετρήσεις των εκάστοτε μοντέλων,συγκριτικά με άλλα Μέσα.
Ή τα 'σκίζουν' λιγουλάκι ή απλά λένε την αλήθειαΣτο δικο μου οχι αλλα δεν εχω και μεγαλες απαιτησεις απο ανεση. Σιγουρα ειναι σκληροτερα απο κανονικα λαστιχα και ποιο θορυβωδεις αλλα σε αποδεκτε ορια.
-
Μετά από διπλό έλεγχο με αντιπροσωπία και BMW Greece 1000% σίγουρο οτι η Χ1 sdrive 18i δινεται με επιτοκιο 4,9% στο χρηματοδοτικό 3easydriveplus. Πρίν λίγο γνωστός πήρε προσφορά γι'αυτό το πρόγραμμα,
Το επιτοκιο στο κανονικό πρόγραμμα ήταν 8,9%. οποτε αφού αυτό περιλαμβανει την ασφαλεια και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηαη νομίζω οτι κανει την αφορά μιας 3κυλινδρης Χ1 18ι με πακέτο advantage ή με αυτόματο κιβώτιο πολυ πιο προσιτή. Αντιγράφω από την προσφορά για την 318ι που η Χ1 18ι εχει ίδια τιμή με τον παραπανω εξοπλισμό.
3asyDRIVE Plus της BMW Financial Services με ενδεικτική αξία οχήματος €29.470, προκαταβολή €11.200, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,90%, διάρκεια 48 μήνες, τελευταία δόση €11.199, χρηματοδοτούμενη ασφάλεια (Top Cover) €2.419, Επέκταση Εργοστασιακής Εγγύησης BMW €300 για 3 χρόνια επιπλέον της διετούς εργοστασιακής εγγύησης και έως τη συμπλήρωση 200.000χλμ., προστασία δανείου €460, έξοδα φακέλου €270. Συνολικό ποσό πίστωσης €21.449, συνολικό ποσό καταβολής €36.240 και ΣΕΠΠΕ 6,08%.Από το πολύ αξιοπιστο test drive του autobild δεν θα μιλήσω για τα θετικά (αφιερωμενη στον The_emperor η ατάκα από το άρθρο 'Ποιος ο λόγος για Χ3, πλέον;') αλλά στα αρνητικά. Λεει το περιοδικό
'Δε μας άρεσε: Η επιμονή της BMW στα run-flat ελαστικά (+κιτ επισκευής ελαστικού) σε ένα κροσόβερ που προορίζεται για την ελληνική αγορά, με δρόμους που μπορούν να καταστρέψουν το ελαστικό.'Συμπερασμα για μενα Χ1 οχι με πανω απο 17αρες ζάντες +EDC για να μαστε εξασφαλισμένοι...
Κρατάμε τα run-flat και βλέπουπε στην επόμενη αλλαγή τι θα κανουμε...αν ήμουνα οδηγός που θα πήγαινα την Χ1 περισσότερο off-road θα τ'αλλαζα χωρίς δεύτερη σκέψη. Νομίζω οτι η εμμονή της bmw se RFT ελαστικά είναι για να γλιτώσει τη ρεζέρβα και να κερδίσει χώρους και λίτρα πίσω γεγονός που μετράει στη σύγκριση με τον ανταγωνισμό.KΑΝΕΙ και για ΧΧXL τύπους,,,
Youtube Videoδειτε από το 3.40 και μετά για τα αρνητικά της αναρτησης...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πως γινεται η νεα 3κυλινδρη 3αρα με ελαφρυτερο -κατα τα λεγομενα της ιδιας της Bmw- κινητηρα απο τον Ν20 (1.6/136-170), να ζυγιστηκε στο περιοδικο στα 1523 κιλα, και η pre fl να μετρηθηκε στα 1489 κιλα ειναι αποριας αξιο.
Παρομοιος εξοπλισμος, απ' οσο ειδα (χωρις δερματινα καθισματα πχ) με μοναδικη ορατη διαφορα τις 18αρες ζαντες αντι 17' της 4κυλινδρης της δοκιμης...Διαφορά 34 κιλών, λόγω εξοπλισμού 100%. Δεν αναφέρουν πουθενά τα έξτρα, οπότε δεν ξέρουμε τον ακριβή εξοπλισμό (το'παρόμοιος' δεν λέει και πολλά, γιατί μπορεί 1 και μόνο έξτρα να έχει διαφορά 10 κιλά!). Για παράδειγμα, ανάλογα με την ζάντα, η 17αρα από την 18αρα έχει μέχρι και 2,2 κιλά διαφορά. Αυτό x4, μας κάνει μέχρι και ~9 κιλά διαφορά. Εάν βάλεις και το επιπλέον βάρος των ελαστικών, ξεπερνάμε τα 10 κιλά.
Σκεπτομενος -κατοπιν εορτης - και εγω τα περι διαστασης τροχων, οντως καταληγω στο δικο σου συμπερασμα, και πραγματι μεταξυ 17' και 18' εχοντας τσεκαρει διαφορα βαρη ζαντων και της Bmw σε αυτες τις διαστασεις, κατα μεσο ορο προκυπτει μια διαφορα γυρω στα 2 κιλα ανα ζαντα, υπερ της μεγαλυτερης διαμετρου. Εαν προσθεσουμε και 1 κιλο περιπου επισης διαφορα στα ετσι κι αλλιως βαρυτερα RFT απο τα συμβατικα και πιθανοτατα υψηλοτερη τιμη βαρους μεταξυ της διαφορας των δυο RFT , σε σχεση με την διαφορα δυο συμβατικων -17' vs 18' και στις δυο περιπτωσεις- χοντρικα για 3 κιλα ανα τροχο, παμε στα 12 κιλα συνολο.
Κατα τα λοιπα, συμβαινει σε μονα δοκιμαστικα, στην μια περιπτωση το αυτοκινητο να εχει μετρηθει με ρεζερβουαρ -πχ 60λιτρων- στα 2/4 , και σε μια αλλη, με ρεζερβουαρ 3/4 (+15λιτρα) που ευκολα προκυπτει μια διαφορα περιπου 11 κιλων! (1λιτρο αμολυβδης = 0.73 κιλα )
Αρα μονο απο την διαφορα διαστασης τροχων παμε στα 23 κιλα περιπου. Οποτε μαζι με μικροδιαφορες σε εξοπλισμο, πχ navigation, διζωνικος κλιματισμος (στην pre fl Νομιζω ηταν εξτρα...) ηλιοροφη κ.α μπορει να προκυψει μεγαλυτερη διαφορα.Απλως αρχικα μου εκανε μεγαλη εντυπωση, εχοντας κατα νου οτι ο 3κυλινδρος βενζινης 136ps ειναι ελαφρυτερος απο τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 4κυλινδρο που αντικαθιστα...
Ισως βεβαια και απο την αλλη, η προσφατη δοκιμη της 3κυλινδρης να ηταν πχ πριν την πρωτη χιλιαδα χλμ στο οδομετρο, και ενδεχομενως ο κινητηρας να μην απεδιδε στο μεγιστο προβλεπομενο των δυνατοτητων του (συμφωνα και με λεγομενα πωλητων απο διαφορετικες αντιπ/σωπειες οτι .
Μια επερχομενη δοκιμη με την 3κυλινδρη Χ1 -και ακομα περισσοτερες ισως με την νεα 318i- θα διαφωτισει περισσοτερο την κατασταση αλλα και δυνατοτητες του 3κυλινδρου στο νεο crossover/suv της Bmw...
-
Μουφα πρεπει να ειναι οτι υπαρχει περιορισμος των κινητηρων στο στρωσιμο. Παντως εγω μολις περασα τα 1000 χμ στον 3κυλινδρο.
-
Μουφα πρεπει να ειναι οτι υπαρχει περιορισμος των κινητηρων στο στρωσιμο. Παντως εγω μολις περασα τα 1000 χμ στον 3κυλινδρο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
τ>Τα run flat τελικά είναι τόσο μεγάλο προβλημα;Δεν είχα ποτέ σε κάποιο αμάξι και δεν ξέρω τι να πιστέψω.Παρατηρώ πάντως ότι το autobild είναι από τα περιοδικά που παρουσιάζουν τις πιο υψηλές καταναλώσεις στις μετρήσεις των εκάστοτε μοντέλων,συγκριτικά με άλλα Μέσα.
Ή τα 'σκίζουν' λιγουλάκι ή απλά λένε την αλήθειαΣτο δικο μου οχι αλλα δεν εχω και μεγαλες απαιτησεις απο ανεση. Σιγουρα ειναι σκληροτερα απο κανονικα λαστιχα και ποιο θορυβωδεις αλλα σε αποδεκτε ορια.
Iσχυουν ολα αυτα που λες, και οντως ο συνδυασμος αυτος του M-pack με RFT σε τροχους 17 ιντσων προσφερει επαρκη ανεση, χωρις παραλληλα κλισεις στο αμαξωμα υπο πιεση.
Σκεψου βεβαια οτι με το αντιστοιχο πακετο στις 18 ιντσες, εχοντας πχ m-αναρτηση, και RFT , αντι για 17 ιντσες,
αλλιως 'ακουει' η αναρτηση με 225/45/17 εμπρος - 245/40/17 πισω, και αλλιως με 225/40/18 εμπρος - 245/35/18 πισω.
Ειδικα οταν υπολογιστουν σε mm τα προφιλ ελαστικων στις δυο περιπτωσεις, εχουμε 101.25mm - 98mm εμπρος -πισω στις 17αρες, και αντιστοιχα 90mm - 85.75mm στις 18αρες του m-pack.
Τα 10-15mm διαφορα σε προφιλ εμπρος-πισω, μπορει να φανταζουν λιγα, μαζι με την υπαρξη RFT κανουν αρκετα μεγαλη διαφορα στην αισθηση... -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μουφα πρεπει να ειναι οτι υπαρχει περιορισμος των κινητηρων στο στρωσιμο. Παντως εγω μολις περασα τα 1000 χμ στον 3κυλινδρο.Μπορει οντως να ειναι μουφα...Παντως σιγουρο συμπερασμα νομιζω θα εχεις αφου αλλαξεις -προληπτικα?- τα πρωτα λαδια πριν το προβλεπομενο σερβις των 20-30κ χλμ ( btw, Long life λαδια...my ass που λεν και στο χωριο μου, το εχουν βρει τωρα οι κατασκευαστες για να διαφημιζουν χαμηλα κοστη συντηρησης...ειναι μεγαλη συζητηση αυτη, αλλα οποιος θελει την μεγιστη αποδοση και μακροζωια απο τον κινητηρα του, ειδικα σε αυτους που φερουν και στροβιλοσυμπιεστη, τα 15κ χλμ ή 1 χρονος ειναι μια πιο σωστη βαση για ανανεωση λαδιου κινητηρα, λαμβανοντας υποψιν και τις υψηλες θερμοκρασιες της χωρας μας ιδιαιτερα τους θερμους μηνες...) και εφοσον εχεις κανει και 1-2 συνεχομενα γεμισματα με βενζινη υψηλων οκτανιων (τουλαχιστον 98αρα)
Ο 3κυλινδρος αν θυμαμαι καλα εχει αρκετα υψηλη συμπιεση, γυρω στο 11:1 κατι που πιστωνεται σε επιπεδο αισθησης και αποτελεσματικοτητας με την χρηση βενζινης υψηλων οκτανιων... -
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Μετά από διπλό έλεγχο με αντιπροσωπία και BMW Greece 1000% σίγουρο οτι η Χ1 sdrive 18i δινεται με επιτοκιο 4,9% στο χρηματοδοτικό 3easydriveplus. Πρίν λίγο γνωστός πήρε προσφορά γι'αυτό το πρόγραμμα,
Το επιτοκιο στο κανονικό πρόγραμμα ήταν 8,9%. οποτε αφού αυτό περιλαμβανει την ασφαλεια και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηαη νομίζω οτι κανει την αφορά μιας 3κυλινδρης Χ1 18ι με πακέτο advantage ή με αυτόματο κιβώτιο πολυ πιο προσιτή. Αντιγράφω από την προσφορά για την 318ι που η Χ1 18ι εχει ίδια τιμή με τον παραπανω εξοπλισμό.
3asyDRIVE Plus της BMW Financial Services με ενδεικτική αξία οχήματος €29.470, προκαταβολή €11.200, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,90%, διάρκεια 48 μήνες, τελευταία δόση €11.199, χρηματοδοτούμενη ασφάλεια (Top Cover) €2.419, Επέκταση Εργοστασιακής Εγγύησης BMW €300 για 3 χρόνια επιπλέον της διετούς εργοστασιακής εγγύησης και έως τη συμπλήρωση 200.000χλμ., προστασία δανείου €460, έξοδα φακέλου €270. Συνολικό ποσό πίστωσης €21.449, συνολικό ποσό καταβολής €36.240 και ΣΕΠΠΕ 6,08%.Οκ αν το εχεις διπλοτσεκαρει, εγω για να ειμαι και ξεκαθαρος, αλλα και συγκεκριμενος, αναφερα τα περι ΜΗ δυνατοτητας χαμηλου επιτοκιου (4,9%) για την 3κυλινδρη Χ1 μετα απο επισκεψη στην γνωστη εκθεση στην Λ. Συγγρου, συγκεκριμενη αναφορα του πωλητη επ' αυτου αλλα και θεαση του χρηματοδοτικου προγραμματος οπως απεικονιζοταν στην οθονη υπολογιστη του, την 29/10/2015 και του οποιου την επωνυμια εχω συγκρατησει και ειναι προς διαθεση παντως ενδιαφερομενου, εαν ζητηθει.
Από το πολύ αξιοπιστο test drive του autobild δεν θα μιλήσω για τα θετικά (αφιερωμενη στον The_emperor η ατάκα από το άρθρο 'Ποιος ο λόγος για Χ3, πλέον;') αλλά στα αρνητικά. Λεει το περιοδικό
'Δε μας άρεσε: Η επιμονή της BMW στα run-flat ελαστικά (+κιτ επισκευής ελαστικού) σε ένα κροσόβερ που προορίζεται για την ελληνική αγορά, με δρόμους που μπορούν να καταστρέψουν το ελαστικό.'Συμπερασμα για μενα Χ1 οχι με πανω απο 17αρες ζάντες +EDC για να μαστε εξασφαλισμένοι...
Κρατάμε τα run-flat και βλέπουπε στην επόμενη αλλαγή τι θα κανουμε...αν ήμουνα οδηγός που θα πήγαινα την Χ1 περισσότερο off-road θα τ'αλλαζα χωρίς δεύτερη σκέψη. Νομίζω οτι η εμμονή της bmw se RFT ελαστικά είναι για να γλιτώσει τη ρεζέρβα και να κερδίσει χώρους και λίτρα πίσω γεγονός που μετράει στη σύγκριση με τον ανταγωνισμό.Θα συμφωνησω για την διασταση και πιθανοτατα EDC, προσθετοντας στα συν, το οτι τουλαχιστον σε αυτο το crossover/suv η Bmw προσφερει κατοπιν χρεωσης (110ευρω) ρεζερβα αναγκης με γρυλλο...
Σημαντικο επισης για οσους σκεφτονται και light off road καταστασεις, αποδρασεις σε χιονισμενες περιοχες κτλ , οτι τα 'μαγικα' (μοναδικα θερινα ελαστικα με πιστοποιηση χειμερινων!) Cross-climate της michelin, τουλαχιστον προς το παρον διατιθενται μεχρι και τις 17 ιντσες, οχι παραπανω...Ηδη παντως μετα απο την βολτα με 18αρες και RFT με την στανταρ αναρτηση, πιστευω οτι εαν φορουσε συμβατικα ελαστικα, imo θα ηταν τελεια η αναρτηση εφοσον μιλαμε για χρηση κυριως στο δρομο...
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Τα run flat τελικά είναι τόσο μεγάλο προβλημα;Δεν είχα ποτέ σε κάποιο αμάξι και δεν ξέρω τι να πιστέψω.
Παρατηρώ πάντως ότι το autobild είναι από τα περιοδικά που παρουσιάζουν τις πιο υψηλές καταναλώσεις στις μετρήσεις των εκάστοτε μοντέλων,συγκριτικά με άλλα Μέσα.
Ή τα 'σκίζουν' λιγουλάκι ή απλά λένε την αλήθειαίσως και τα δύο!
Χλωμό το βλέπω πάντως να μείνω στα πιο χαμηλά νούμερα κατανάλωσης...όσο μεγαλώνω τόσο βαραίνει το δεξί ποδάρι! -
το συγκριτικό για το οποίο μιλούσε ο nikigt, αν δεν κάνω λάθος;
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=7921 -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μουφα πρεπει να ειναι οτι υπαρχει περιορισμος των κινητηρων στο στρωσιμο. Παντως εγω μολις περασα τα 1000 χμ στον 3κυλινδρο.Νομίζω ότι η BMW περιγράφει (επίσημα) διαδικασίες στρωσίματος μόνο στα Μ.
Στα υπόλοιπα, καλό είναι να το προσέχεις λίγο στην αρχή. Αυτό. Να πατήσουν τακάκια, λάστιχα, συμπλέκτης και να μην έχεις απότομες αλλαγές φορτίου (απότομο γκάζι) και θερμοκρασίας (σκίσιμο κρύο, καλά αυτό γενικώς είναι no no).
-
Για πείτε παίδες λεπτομέρειες για το στρώσιμο και όποιος έχει το αυτόματο κιβώτιο ας δώσει συμβουλές και ιδίως και ανηφόρες κατηφόρες - παρκάρισμα (μένω και σε μεγάλη ανηφοριά...)
30 χρόνια έχουμε μάθει να δουλεύουμε τέτοιες καταστάσεις με τον συμπλέκτη και τώρα νιώθω σαν να πρέπει να μάθω να οδηγώ από την αρχή...Π.χ. με τον συμπλέκτη μπορείς να κρατήσεις σε ανηφόρα ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο χωρίς φρένο ή χειρόφρενο και να το προχωρήσεις αργά ώστε να παρκάρεις, να μπεις κάπου με πολύ αργή ταχύτητα και προσοχή...Με το αυτόματο πώς θα το κάνω ο χριστιανός ;;ΥΓ : Μπορείτε να αρχίσετε το δούλεμα..ελεύθερα!!
-
Αν δεν κανω καποιο λαθος το αυτοματο κιβωτιο εχει αυτο ακριβως το πλεονεκτημα, οτι δηλαδη δε σε παιρνει πισω η κατηφορα απαξ και το εχεις στο Drive και ξεκινας κανονικα πατωντας απλως γκαζι.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Π.χ. με τον συμπλέκτη μπορείς να κρατήσεις σε ανηφόρα ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο χωρίς φρένο ή χειρόφρενο και να το προχωρήσεις αργά ώστε να παρκάρεις, να μπεις κάπου με πολύ αργή ταχύτητα και προσοχή...Με το αυτόματο πώς θα το κάνω ο χριστιανός ;;Πολύ πολύ πιο εύκολα είναι η απάντηση, χωρίς καμία φθορά σε συμπλέκτη!! Σε μικρή ανηφόρα το αυτοκίνητο μένει στάσιμο απλά με επιλεγμένο το 'Drive' (D)...εάν η κλίση είναι μεγαλύτερη, απλά πατάς ελάχιστο γκάζι...θα δείς πόσο χρειάζεται ώστε να μένεις στάσιμος. Και όλα αυτά πανεύκολα και όπως προείπα, χωρίς καμία φθορά...κάτι πολύ σημαντικό (γιατί το πατινάρισμα συμπλέκτη δημιουργεί φθορές).
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Αν δεν κανω καποιο λαθος το αυτοματο κιβωτιο εχει αυτο ακριβως το πλεονεκτημα, οτι δηλαδη δε σε παιρνει πισω η κατηφορα απαξ και το εχεις στο Drive και ξεκινας κανονικα πατωντας απλως γκαζι.το διάβασα κάπου αυτό, αλλά ήθελα κάποιος να μου το επιβεβαιώσει...και αν βάλεις νεκρά μπορείς να αφήσεις το αμάξι να κυλήσει λίγο παίζοντας με το φρένο;
Ευχαριστώ παίδες!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
...και αν βάλεις νεκρά μπορείς να αφήσεις το αμάξι να κυλήσει λίγο παίζοντας με το φρένο;Φυσικά! Ακριβώς όπως έχεις νεκρά και στο χειροκίνητο κιβώτιο.
BMW X1 2016