-
Celerio!!!!
Χθες το βράδυ Ηράκλειο - Ρέθυμνο. Το αμάξι είχε λιγότερο από 2000 χλμ. Πολύ καλό αμαξάκι. Δεν το ζόρισα γιατί δεν ήμουν μόνος στο αμάξι. Δείχνει όμως ότι είναι ιδανικό για ταξιδάκια για 2-3 άτομα. Πολύ καλό στο τρόπο που απορροφούσε τις ανωμαλίες της ασφάλτου. Πολύ καλό στις στροφές. Περίμενα να κάνει περισσότερο θόρυβο αλλά θεωρώ ότι η λειτουργία του ήταν πολύ πολιτισμένη. Προφανώς δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα το ζητούμενο. Ούτε για το τιμόνι μπορώ να πω κάτι. Σταθερότατο, δεν κουράζει, ιδανικό για ταξίδι.
Δεν είχα χρόνο να εξετάσω περισσότερη ώρα το εσωτερικό του, ήταν και βράδυ. Η κονσόλα με το ηχοσύστημα όμως ήταν πολύ όμορφη.
Αν έπρεπε να πω κάτι αρνητικό - το οποίο - στη πράξη κι αυτό δεν είναι - είναι ο λεβιές ταχυτήτων ο οποίος εμένα μου 'έφερνε' μια αίσθηση από KIA RIO και HYUNDAI ACCENT 15 ετών. Ξαναλέω όμως, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνοταν εύκολα και με ακρίβεια.Μπράβο στη Suzuki!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Celerio!!!!
Χθες το βράδυ Ηράκλειο - Ρέθυμνο. Το αμάξι είχε λιγότερο από 2000 χλμ. Πολύ καλό αμαξάκι. Δεν το ζόρισα γιατί δεν ήμουν μόνος στο αμάξι. Δείχνει όμως ότι είναι ιδανικό για ταξιδάκια για 2-3 άτομα. Πολύ καλό στο τρόπο που απορροφούσε τις ανωμαλίες της ασφάλτου. Πολύ καλό στις στροφές. Περίμενα να κάνει περισσότερο θόρυβο αλλά θεωρώ ότι η λειτουργία του ήταν πολύ πολιτισμένη. Προφανώς δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα το ζητούμενο. Ούτε για το τιμόνι μπορώ να πω κάτι. Σταθερότατο, δεν κουράζει, ιδανικό για ταξίδι.
Δεν είχα χρόνο να εξετάσω περισσότερη ώρα το εσωτερικό του, ήταν και βράδυ. Η κονσόλα με το ηχοσύστημα όμως ήταν πολύ όμορφη.
Αν έπρεπε να πω κάτι αρνητικό - το οποίο - στη πράξη κι αυτό δεν είναι - είναι ο λεβιές ταχυτήτων ο οποίος εμένα μου 'έφερνε' μια αίσθηση από KIA RIO και HYUNDAI ACCENT 15 ετών. Ξαναλέω όμως, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνοταν εύκολα και με ακρίβεια.Μπράβο στη Suzuki!!!
Αν και off topic δεν μπορώ να μην το γράψω! Η υπογραφή σου φίλε μου είναι όλα τα λεφτά! Προσκυνώ - ως χαζομπαμπάς και εγώ και μάλιστα με δύο κόρες 21 και 8 μηνών αντίστοιχα - το σωματείο και ζητώ θερμοπαρακαλώντας να γίνω το δεύτερο μέλος των χαζομπαμπάδων, αν και δεν είμαι Κρητικός (που πολύ θα το ήθελα!!) Να είσαι καλά Κρητικάτσι (με κάααπα που λέει ένας φίλος Κρητικός...) και να χαίρεσαι την κοράκλα σου, το Κατερινιώ σου!
-
MINI JOHN COOPER WORKS (F56) 231ps AUTO
Σχεδον εναμησι χρονο πριν, ειχε προηγηθει ενα test drive στην γνωστη διαδρομη προς Σουνιο, του
Cooper S Auto, το οποιο και μου αφησε θετικες γενικα εντυπωσεις, με καποιες ενστασεις να αφορουν κυριως την αρκετα ανετη -στανταρ- αναρτηση για το υφος της κατασκευης, σε σχεση με την προηγουμενη γενια Mini.Eπιπροσθετως, παροτι ο κινητηρας, πλεον διλιτρος με πιο γραμμικη αποκριση συγκριτικα με τον απερχομενο 1,600αρη και δυναμη/ροπη απο πολυ χαμηλες στροφες, δεν ειχε την ιδια ενταση στο οριο περιστροφης του, οπως του R56.
Εχοντας κατα νου αυτα τα δυο μειον, μαζι και τον σχεδον ανυπαρκτο πλεον ηχο της εξατμισης να φτανει στο εσωτερικο της -καλα μονωμενης- καμπινας, ηλπιζα οτι η ελευση του JCW θα καλυπτει αυτα τα 'κενα', για αυτους τουλαχιστον που θελουν την πλεον σπορ αλλα ακομα γρηγοροτερη εκδοχη του νεου Mini.
Στο συγκεκριμενο test drive, αυτη την φορα δυστυχως δεν υπηρχε η δυνατοτητα να το εχω μονος μου για ενα ευλογο χρονικο διαστημα στην διαρκεια της μερας, τουλαχιστον ομως μετα απο συνενοηση με καποιον πωλητη, εγινε εφικτο το αιτημα μου για μια σοβαρη βολτα στην παραλιακη, (και οχι ενα τυπικο 'πανω-κατω' στην Λ. συγγρου οπως προβλεποταν πλεον...) περνωντας φυσικα απο την ευρυτερη περιοχη στην Λιμνη της Βουλιαγμενης, ωστε να υπαρχει μια καλυτερη εικονα ως προς τις δυνατοτητες του αυτοκινητου.
Το JCW του td ηταν σε χρωμα 'τσιμεντι' μεταλλικο, με κοκκινη οροφη και μαυρες 17αρες ζαντες με 5 διπλα μπρατσα ειδικα σχεδιασμενες για αυτη την εκδοση η οποια και φοραει μεγαλυτερα φρενα, απο το Cooper S, με ελαστικα Ηankook S1 Ventus evo σε διασταση 205/45/17.
Η θεση οδηγησης φυσικα και εδω οπως και στο Cooper S δεν διαφοροποιειται, ειναι εξαιρετικη.
Καθεσαι χαμηλα στα μπακετ καθισματα με πτυσσομενο εδρανο, ολα τα χειριστηρια ειναι σε σωστες αποστασεις και το πανεμορφο JCW τιμονι με τις κοκκινες ραφες πλεον δεν χρεωνεται εξτρα σε αυτο το Mini.Βαζοντας μπροστα, η διαφορετικη εξατμιση κανει αισθητη την παρουσια της, με ενα εθιστικο γρυλισμα αλλα και σκασιματακια οταν πεσουν οι στροφες...
Το αυτοματο κιβωτιο με τα 'αυτακια' εχει ακριβως την ιδια λειτουργια με του Cooper S, δηλαδη ακομα και πληρως χειροκινητη λειτουργια, -απενεργοποιηση μπουτον kick down, αλλα και μη αυτοματη αλλαγη σχεσης στον κοφτη- οταν ο λεβιες ειναι στην θεση manual +/- (με σωστη φορά, + σπρωχνοντας προς
τα κατω τον λεβιε, - πιεζοντας εμπρος) και το -στανταρ εδω- driving mode περιστρεφομενο 'δαχτυλιδι' στην βαση του λεβιε στην θεση 'S'.Ξεκινοντας, το πρωτο πραγμα που διαπιστωνω ειναι φυσικα η πιο σφιχτη -στανταρ- σπορ παθητικη αναρτηση, η οποια και φαινεται να ταιριαζει πολυ καλυτερα στον χαρακτηρα του αυτοκινητου, σε αντιθεση με την εντελως απλη του Cooper S της προηγουμενης δοκιμης, αλλα και ενα πολυ πιο ικανο, ψυχωμενο μοτερ , παρα το εξτρα συνολικο βαρος εδω, απο την παρουσια του...γεματου με κατανοηση-εμπιστοσυνη οπως αποδειχτηκε αργοτερα πωλητη...
Μηδενισα την ενδειξη της μεσης καταναλωσης, επελεξα το πιο οικολογικο προφιλ οδηγησης απο τα τρια (eco,normal,sport) σε πληρως αυτοματη λειτουργια, και με απαλες κινησεις του τιμονιου-μικρες δοσεις γκαζιου, οι προσπερασεις σε χαλαρες συνθηκες κινησης, στην παραλιακη, αποτελουσαν πραγματικα ενα πανευκολο και ξεκουραστο παιχνιδι, μαλιστα μεμια ή ακομα και δυο σχεσεις πιο πανω, ΝΑΙ! τοσο ροπατο και ισχυρο ειναι το JCW, που σε συνδυασμο με την απροβληματιστη αυτοματη λειτουργια του κιβωτιου, αλλα και το μικρο μηκος στα 3,8 μετρα το καθιστα μαλλον οτι πιο γρηγορο και ευελικτο σε αυτες τις καταστασεις!
Οταν αρχιζε να 'σπαει' και η χαλαρη κινηση και να ανοιγει ο δρομος, περασα αμεσως στην πληρως χειροκινητη λειτουργια, ωστε να δω τι περισοοτερο εχει να προσφερει ο αναβαθμισμενος σε ισχυ/ροπη κινητηρας...
Η πρωτη λεξη που ηρθε στο μυαλο ηταν...'ΓΑΖΩΝΕΙ!'Πραγματικα το μοτερ του ειναι καταπληκτικο σε λειτουργια, πλεον διατηρει την ζωντανια του μεχρι το οριο περιστροφης, δινοντας μου την αισθηση οτι ΑΥΤΕΣ ειναι οι πραγματικες δυνατοτητες του κινητηρα και οτι στο Cooper S απλως ηταν επιτηδευμενα detuned, (παροτι στο δελτιο τυπου γινεται λογος για διαφορετικο Turbo και ενισχυμενα πιστονια) αλλα και με τετοιο τροπο που παρεπεμπε περισσοτερο στο 2λιτρο turbodiesel της Bmw παρα στους συγχρονους turbo βενζινοκινητηρες της.
Τα θετικα συνεχιζονται και με το αυτοματο κιβωτιο, στο οποιο εγινε γρηγορα προφανες οτι οι χρονοι αλλαγων ειχαν μειωθει αισθητα, σε σχεση με αυτους στο Cooper S, αγγιζοντας το ιδανικο!
Ταχυτατες πλεον αλλαγες πανω/κατω, χωρις μαλιστα τα μικρα ανοχλητικα τιναγματα των διπλοσυμπλεκτων στο παρακαρισμα...!Δεν χρειαστηκαν πανω απο μερικα λεπτα και πλεον με αυτοκινητο-οδηγο-λαστιχα ζεσταμενα , κατι που ευχομουν και τον συνοδηγο πλεον... , αρχιζω να ανεβαζω πραγματικα ρυθμους απο το υψος του γνωστου περιπτερου με την 'κουταλα'.
Πρωτη κοντα στις 6κ, γρυλλισματα-σκασιματα, 2α σχεδον τα ιδια, 3η τα ιδια, στην 4η φρενα για το φαναρι και τα κατεβασματα να γινονται -αυτοματα,-'κατα ριπας' μαζι και με σκασιματα!
Πλεον ειμαστε στο υψος της λιμνης, η μεγαλη στιγμη εχει ερθει , θα στριψουμε αξιοπρεπως με το JCW χωρις να κανουν...τραμπαλα οι αναρτησεις και να δουλευουν τα ηλεκτρονικα υπερωριες?Ευτυχως, η αναρτηση σταθηκε στο υψος της...αυξημενης ιπποδυναμης για το πλαισιο, κλισεις απουσιαζαν παντελως, το μπροστινο ειχε αμεση αποκριση στις εντολες του τιμονιου χωρις να...βυθιζεται το αριστερο ή δεξι ακρο και απο τα ηλεκτρονικα δουλευε κυριως και διακριτικα περισσοτερο το ηλεκτρομλοκε και πολυ λιγοτερο εως καθολου το ESP στους πισω τροχους...Αυτα λιγο-πολυ μεχρι τα φαναρια της Βαρκιζας και πισω...
Ολα τελεια λοιπον?
ΝΑΙ! , θα ελεγα εαν και παροτι σφιχτες οι αναρτησεις, εδειχναν ωστοσω, λιγο λιγοτερο...αφρατες υπο πιεση, ή να ηταν λιγο ακομα πιο σφιχτες, ωστε να απουσιαζουν και οι παραμικρες ταλαντωσεις, κατι που για τα δικα μου γουστα θα ηταν το ιδανικο σε επιπεδο ακριβειας χειρισμων και οχι μονο, για τις αναβαθμισμενες πλεον δυνατοτητες του JCW, εχοντας παντα κατα νου βεβαια και την αμεση αντικατασταση με συμβατικα ελαστικα, αντι των RFT που χτυπουν καπως αποτομα σε εγκαρσιες κακοτεχνιες.
Οπως και να εχει παντως, το νεο JCW ειναι αισθητα γρηγοροτερο απο το S, εχει εξισου καλο σε αισθηση και πληροφορηση τιμονι, αλλα το κυριοτερο, ειναι πιο κοντα στην φιλοσοφια των προηγουμενων γενιων, με τον ηχο της εξατμισης πλεον και σκασιματα να ειναι αντιληπτα στην καμπινα (στην θεση sport) αλλα οχι ενοχλητκα δυνατα.
Την δυναμη του κινητηρα να θυμιζει σε χαρακτηριστικα λειτουργιας περισσοτερο ατμοσφαιρικο 4κυλινδρο αγωνιστικων προδιαγραφων, τα φρενα ακομα πιο ανθεκτικα-ισχυρα, και φυσικα την αναρτηση να διαχειριζεται με εξαιρετικα ισορροπημενη αλλα και σπορτιφ συναμα αισθηση, ενος συγχρονου hot hatch που να μπορει ταυτοχρονα να προσφερει μετακινησεις επιπεδου ενος μικρου GT.
Επισης ειναι πολυ καλα εξοπλισμενο σε σχεση με το (ξεβρακωτο συγκριτικα S ), σε τετοιο βαθμο που να αξιζει με το παραπανω την διαφορα, τουλαχιστον για καποιον που δεν επιλεγει ολη την διαθεσιμη λιστα των εξτραΔεν εχω την χαρα να εχω οδηγησει τον βασιλια των μικρων hot hatch, οπως λεγεται oτι ειναι απο ξενα-Eλληνικα reviews, το -γερασμενο αισθητικα, παρολο το προσφατο fl- Fiesta ST , (με το 208 GTI By Peugeot Sport και το μηχανικο μπλοκε, να ακολουθει σε αποσταση αναπνοης) αλλα σαν συνολικο πακετο, μαζι και με την νεο-ρετρο εμφανιση, το προσεγμενο εσωτερικο, αλλα και τον απολαυστικο ηχο , πιστευω οτι θα το επελεγα, παροτι για την αποκτηση του απαιτειται ενα Budget 50% περιπου υψηλοτερο , για ενα αντιστοιχα εξοπλισμενο JCW σε συγκριση με το fiesta...
Για την ιστορια η μεση καταναλωση μετα απο ολα αυτα, ηταν στα -αρκετα καλο νουμερο Imo- 10,6l/100km
-
-
Τιμή για το MINI JOHN COOPER WORKS (F56) 231ps AUTO????
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τιμή για το MINI JOHN COOPER WORKS (F56) 231ps AUTO????Στην αντιπ/σωπεια εκανα μια διαμορφωση, με τις νεες τιμες (ΜΥ2016) να ξεκινουν απο 30,950ευρω -χωρις ομως να υπολογιζεται αποσυρση και προσφορα-
Αυτο ομως που νομιζω εχει σημασια να ειπωθει, αφορα τον αρκετα αναβαθμισμενο σε σχεση με το -ξεβρακωτο πραγματικα- Cooper S, εξοπλισμο που περιλαμβανει στανταρ 17αρες ζαντες, πολυλειτυοργικο τιμονι με κοκκινες ραφες JCW, drive selector (eco,normal,sport), προβολεις LED εμπρος-πισω, περα απο τα ενισχυμενα φρενα και τους νεους προφυλακτηρες εμπρος-πισω...
Οπερ και οσοι δεν επιθυμουν σχεδον ολη την λιστα των εξτρα, η διαφορα τιμης σε σχεση με το Cooper S μειωνεται σημαντικα, κανοντας το JCW ιδανικη επιλογη για αυτους που θελουν πρωτιστως τα τονισμενα οδηγικα χαρακτηριστικα που εχει η συγκεκριμενη εκδοση... -
Mondeo ST 220.
Πολύ ωραία θέση οδήγησης. Κατεβαίνει χαμηλά και τιμόνι και ποδοστήρια έρχονται στα μέτρα σου, όποια και να είναι αυτά. Πολύ καλή ποιότητα και συναρμογή.
Καλό τιμόνι σε βάρος και αμεσότητα. Δεν είναι ξυράφι, αλλά την κάνει την δουλειά του. Τα φρένα δεν τα πίεσα, αλλά όταν τα χρειάστηκα σε είσοδο φουρκέτας ερχόμενος με πολλά, ήταν εκεί!
Κινητήρας: Τρομερά ζυγισμένος και εντελώς βελούδινος. Δεν έχει κραδασμούς και είναι απόλυτα γραμμικός στην απόδοσή του. 3000 κυβικά είναι αυτά, οπότε έχει από χαμηλά ροπούλα, αλλά τον καλύτερο του εαυτό τον δείχνει μετά τις 4000 και ως τις 6900 του κόφτη. Για να πω όμως και το παράπονό μου, περίμενα περισσότερη δύναμη, ειδικά ψηλά. Τον συνέκρινα με τον δικό μου τρίλιτρο της 330 και τον βρήκα ελλειπή. Δεν ένιωσα να έχει 220 άλογα, πόσο μάλλον όταν προέρχομαι από 272 'τρελαμένα'. Πιο ήρεμη δύναμη λοιπόν ο τρίλιτρος της Ford και με έμφαση στην καθημερινότητα και την ευχρηστία.
Παρά την εμπρόσθια κίνηση και τους σαπονόδρομους της Θεσσαλονίκης έχει καλή ελκτική πρόσφυση. Το λαμπάκι του αντισπιν τρελαίνεται αν ξεκινήσεις με 1η και τέρμα γκάζι, αλλά μόλις κουμπώσεις 2η βρίσκει πρόσφυση. Μάλλον τα καλά Dunlop 225/45/17 παίζουν εδώ τον ρόλο τους. Στις 2-3 στροφές που το πίεσα είδα ότι ο κώλος ήταν εντελώς βιδωμένος. Δεν κουνιόταν ούτε με φρένο στην κορυφή... δυστυχώς. Ο ιδιοκτήτης μετά χρησιμοποίησε χειρόφρενο και το αυτοκίνητο γλίστρησε γλυκά αλλά το ESP το μάζεψε αμέσως. Πάντως ο μπαμπούλας βγαίνει off.
Συνολικά; Ένα γρήγορο GT που μπορεί και να στρίψει αν χρειαστεί. Δεν είναι όμως το όπλο που σκέφτεται κάποιος όταν ακούει το όνομα Ford Sport Technologies.
-
Για ποιο MY μιλας;;;;φιλος μου που το εχει ,ειναι 5κυλινδρο και 2512cc !!!!
-
Το 2ης γενιάς Mondeo ήταν, το ST220.
3λιτρο είχε.
Και απ' ότι έχω καταλάβει ήταν η μοναδική αξιόλογη μηχανική επιλογή που έψαξε ή βρήκε ή έφτιαξε ή είχε η Ford τότε για αυτοκίνητο επιδόσεων.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το 2ης γενιάς Mondeo ήταν, το ST220.
3λιτρο είχε.Αυτό ακριβώς.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το 2ης γενιάς Mondeo ήταν, το ST220.
3λιτρο είχε.
Και απ' ότι έχω καταλάβει ήταν η μοναδική αξιόλογη μηχανική επιλογή που έψαξε ή βρήκε ή έφτιαξε ή είχε η Ford τότε για αυτοκίνητο επιδόσεων.
Όντως την εποχή (κάπου το 99-00) που έκαναν τις δοκιμές εξέλιξης ήταν ότι καλλίτερο είχαν -από αυτά που χώραγαν να μπουν - αρχικά τοποθέτησαν τον V6 για να δοκιμάσουν την αντοχή της μετάδοσης ,τους άρεσε και εξέλιξαν χωριστά το μοντέλο σαν ST. Στον σύνδεσμο παρακάτω ο υπεύθυνος εξέλιξης τα λέει πιο αναλυτικά:
http://www.stdrivers.co.uk/forum/topic/ ... e-unaware/
Α... αυτά τα mondeo τα λένε MK III
-
Το νεό Fiat panda με τον βενζίνης 1.2. Για αρκετά χλμ εντός κι εκτός πόλης. Επρόκειτο για ένα όχημα γνωστής αλυσίδας ενοικιαζόμενων όμως με σχετικά λίγα χλμ (περίπου 18000). Αν και πολύ ευχαριστημένος από το sei 1.1 sporting που διαθέτω αλλά επίσης ευχαριστημένος από την οδηγηση στο προηγούμενο panda, το συγκεκριμένο μου φάνηκε τόσο αδιάφορο οδηγικά και τόσο νωχελικό που πραγματικά έχω εκπλαγεί δυσάρεστα το λιγότερο... Στα ενδότερα τώρα. Καλή θέση οδήγησης με πολλές δυνατότητες παρά το μέγεθος του αυτοκινήτου, ώστε να μπορεί και κάποιος ψηλός να βρει τη θέση του με τις αναγκαίες ρυθμίσεις. Η εργονομία όμως το λιγότερο απαράδεκτη. Στο μπομπέ ταμπλό μια σειρά από χρήσιμα και άχρηστα κουμπια να εμφανίζονται όλα με τις ίδιες διαστάσεις σαν να επρόκειτο για πιάνο. Ανάμεσα τους και το κουμπί του alarm που για να το πατήσεις πρέπει να οπωσδήποτε να αποσπάσεις την προσοχή από το τιμόνι έστω για ένα δευτερόλεπτο. Το χειρόφρενο επίσης υπερβολικά μπομπέ (αεροπορικού τύπου θα έλεγα...) και σαν να λέμε πολύ χαμός για το τίποτε. Επίσης εντελώς φτηνιάρικοι μου φάνηκαν και οι μοχλοί ανοίγματος θυρών από μέσα. Τόση αθρόα χρήση κακής ποιότητας πλαστικού που είναι σίγουρο πως θα πολυμεριστεί και θα σπάσει σε λίγα χρόνια, δεν ξαναείδα. Και ενώ υπάρχει τόση πρόνοια ώστε να διαμορφωθεί αυτό το μπομπέ ταμπλό, οι θέσεις για μικροαντικείμενα σχεδόν ανύπαρκτες.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά τώρα... Το αυτοκίνητο κινήθηκε εντός της πολης της Θεσσαλονίκης και εκτός αυτής. Οι εκκινήσεις από στάση το λιγότερο ανεπίτρεπτα αργές. Τα φρένα όχι άγκυρες εντούτοις αποτελεσματικά ενώ δείχνουν ότι αντέχουν σε σκληρή χρήση. Το τιμόνι χαρακτηριστικό της Ιταλικής σχολής δεν έχει ασάφειες και οι ταχύτητες μπαίνουν με χαρακτηριστική άνεση. Η ορατότητα προς πάσα κατεύθυνση είναι επίσης πολύ καλή και αυτό είναι στοιχείο που βοηθά πολύ τον οδηγο. Ο κινητήρας αρκούντως αποτελεσματικός στην πόλη εντούτοις υποτονικός για ανοικτό δρόμο. Για προσπέραση δεν σε προδιαθέτει αλλά ούτε και για σβέλτη οδήγηση γενικότερα. Το κράτημα του αυτοκινήτου όμως ήταν υποδειγματικό ενώ λόγω ρύθμισης της ανάρτησης η απόσβεση ανωμαλιών είναι πολύ καλή και οι κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες.
Συνολικά το αυτοκίνητο αποτελεί μια μετριότητα και η φιλοσοφία του αφορά για χρήση εντός της πόλης. Ταξίδι μπορεί να κάνει αλλά κυρίως μικρές διαδρομές και σίγουρα δεν πρέπει να ξεγελά κανένα ο αριθμός των θυρών. Ταξίδι μικρό με 1 ή 2 το πολύ άτομα και τον οδηγό συν κάποιες μικρές αποσκευές. Αλλά ως εκεί... Κλείνοντας να αναφέρω την άνω του μετρίου ηχομόνωση. Προσωπικά εάν αναζητήσω κάτι στη θέση του sei σίγουρα δεν θα είναι το τελευταίο panda. Και να σκεφτεί κανείς ότι σε κάποιες εκδόσεις του ντίζελ αγγίζει νομίζω τα 15000. -
Opel Astra H 1.6
Για να μη κουραζω, τετοια βαρεμαρα δε ξαναγινε...μεχρι και το εσωτερικο σ αποθαρρυνει να το βαλεις καν μπρος να πας καπου -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Opel Astra H 1.6
Για να μη κουραζω, τετοια βαρεμαρα δε ξαναγινε...μεχρι και το εσωτερικο σ αποθαρρυνει να το βαλεις καν μπρος να πας καπουχαχα σκέψου ρε φίλε ότι εγώ παντρεύτηκα το ίδιο σε 1.4. Άστα, δράμα. Έχει πιάσει και η οικονομική κρίση και η Τζούλια προβλέπεται ακριβή οπότε...
-
Οποτε αν δε βγαζει ζημιες ,γιατι εχει και ανταλλακτικα φαρμακι, εισαι μια χαρα
-
Αυτό ήταν το Η?
Η χαρά των πωληταραδων με τις αθηναϊκές πινακίδες εδώ πάνω![emoji38]
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι αυτο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Opel Astra H 1.6
Για να μη κουραζω, τετοια βαρεμαρα δε ξαναγινε...μεχρι και το εσωτερικο σ αποθαρρυνει να το βαλεις καν μπρος να πας καπουΤο είχε εταιρικό ένας φίλος σε 1400 και το πήρα μια βόλτα. Το μοναδικό σύγχρονο αυτοκίνητο που το παράτησα!!! Σταμάτησα και το έδωσα να το γυρίσει εκείνος. Τα μόνα αξιοπρεπή στοιχεία ήταν ο κινητήρας, η ποιότητα και ο εξοπλισμός. Κατά τα άλλα απαίσιο οδηγικά αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Opel Astra H 1.6
Για να μη κουραζω, τετοια βαρεμαρα δε ξαναγινε...μεχρι και το εσωτερικο σ αποθαρρυνει να το βαλεις καν μπρος να πας καπουΤο είχε εταιρικό ένας φίλος σε 1400 και το πήρα μια βόλτα. Το μοναδικό σύγχρονο αυτοκίνητο που το παράτησα!!! Σταμάτησα και το έδωσα να το γυρίσει εκείνος. Τα μόνα αξιοπρεπή στοιχεία ήταν ο κινητήρας, η ποιότητα και ο εξοπλισμός. Κατά τα άλλα απαίσιο οδηγικά αυτοκίνητο.
Πόσο καλύτερο ήταν το 307....
-
έχοντας οδηγήσει αρκετά peugeot, 106/206/306/307 ... την χειρότερη αίσθηση, μου έδωσε το 307, ok δεν ξέρω πόσο χειρότερο, μπορεί να είναι το Astra.
Οδήγησα....