-
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.
-
Τα τέλη ειναι ετήσια .. Ο φόρος πολυτελείας ειναι αναλογικός....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τα τέλη ειναι ετήσια .. Ο φόρος πολυτελείας ειναι αναλογικός....ευχαριστώ iceman7!
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.Θα τα αρπαξουν απο ολες τις παντες,καθε χρονο θα φορολογουν κατι διαφορετικο για να μην βαριομαστε,το 2016 θα κατεβασουν το οριο ρυπων για νεα αυτοκινητα στα 80Co2 για να μην ξεφευγει κανεις,το 2017 σειρα εχουν τα αλογα,οσα πιο πολλα αλογα εχεις θα πληρωνεις,το 2018 θα πιασουν τα euro5,οποιος εχει κινητηρα euro5 πρασινο τελος,μετα μπορει να πιασουν τις ζαντες,αν εχεις πανω απο 14αρα ζαντα φορος για συντηρηση του οδικου δικτυου.
Ειδατε ρε ποσες ιδεες σας δινουμε.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.
Θα τα αρπαξουν απο ολες τις παντες,καθε χρονο θα φορολογουν κατι διαφορετικο για να μην βαριομαστε,το 2016 θα κατεβασουν το οριο ρυπων για νεα αυτοκινητα στα 80Co2 για να μην ξεφευγει κανεις,το 2017 σειρα εχουν τα αλογα,οσα πιο πολλα αλογα εχεις θα πληρωνεις,το 2018 θα πιασουν τα euro5,οποιος εχει κινητηρα euro5 πρασινο τελος,μετα μπορει να πιασουν τις ζαντες,αν εχεις πανω απο 14αρα ζαντα φορος για συντηρηση του οδικου δικτυου.
Ειδατε ρε ποσες ιδεες σας δινουμε.
Δλδ ειναι ωραιο να εχεις το ιδιο φορολογικο συστημα για μια 10ετια; Λιγο σασπενς, να ανεβει η αδρεναλινη, να αναψουν τα αιματα. Εμεις δεν θελουμε μουντρουχλικα φορολογικα. Θελουμε αλλαγες, εκει στην τσιτα. Θα ηθελα πολυ να ηξερα ποσους φορους εχουν βαλει την τελευταια 5ετια γενικα. Οχι μονον στο αυτοκινητο και τα παρελκομενα του. Οι τυποι εχουν φαντασια που οργιαζει στο τι θα φορολογουν.
-
Πρωτοσέλιδο σήμερα στο 'Έθνος' για τα νέα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων από φέτος και για ειδικό φόρο δακτυλίου...
-
Βάλτε το χέρι στην τσέπη... για να πληρωθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι...
Αφορά σε εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων
Τι αλλάζει από φέτος για τα τέλη κυκλοφορίας στα Ι.Χ.
17/10/201510:16Ερχονται επιβαρύνσεις για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/1/2010 - Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες, αν ο υπολογισμός γίνει με βάση τις εκπομπές καυσαερίων - Από 20 έως 350 ευρώ θα κυμαίνεται το ειδικό τέλος δακτυλίου - Τι προβλέπεται για τα παλιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, άνω των 2.000 ή 2.500 κ.ε.
Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα κληθούν φέτος να πληρώσουν νέα τέλη κυκλοφορίας, ενώ οι αλλαγές εντοπίζονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών.Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως σχεδιάζεται η καθιέρωση ειδικού τέλους δακτυλίου, ωστόσο θα αφορά στα παλαιά ρυπογόνα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου.
Το σχέδιο που συζητείται με τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας και θα περιλαμβάνεται στο επόμενο νομοσχέδιο με το δεύτερο πακέτο προαπαιτούμενων, όπως αναφέρει το «Έθνος», προβλέπει, μεταξύ άλλων, επιβαρύνσεις στα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/1/2010. Είτε θα καταργηθούν τα μηδενικά τέλη που υπολογίζονται με βάση τους ρύπους είτε θα μειωθεί το όριο των 99γρ/CO2 στα 80γρ/CO2. Σε αυτή την περίπτωση, περίπου 50.000 ιδιοκτήτες θα καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας ύψους 50 ευρώ για το 2016.
Επιπλέον, εξετάζονται αλλαγές των συντελεστών στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές καυσαερίων, τα οποία αφορούν περίπου σε 410.00 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Οι προτάσεις προβλέπουν αυξήσεις στους συντελεστές από 10% έως και 50%, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να προβλέπονται για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας άνω των 1.800 κ.ε.
Με στόχο να μπει τέλος στη μαζική κατάθεση των πινακίδων, το ΥΠΟΙΚ εξετάζει μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα παλιά αυτοκίνητα κυρίως μεγάλου κυβισμού, άνω των 2.000 ή 2.500 κ.ε.
Ωστόσο, αναμένεται να επιβληθεί και ειδικό τέλος δακτυλίου που θα αφορά στους κατόχους παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου. Το εν λόγω τέλος, που θα κυμάινεται από 20 έως 350 ευρώ, αναμένεται να επιβληθεί σε αυτοκίνητα, φορτηγά και ταξί που ανήκουν στην οδηγία ρύπων Euro 5 ή παλαιότερη, ενώ δεν αποκλείεται να ισχύσει και για τους μόνιμους κατοίκους. Έσοδα ύψους έως και 100 εκατ. ευρώ προσδοκά το ΥΠΟΙΚ από την επιβολή του εν λόγω τέλους.
http://www.protothema.gr/economy/articl ... as-sta-ih/
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Βάλτε το χέρι στην τσέπη... για να πληρωθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι...Οι οποιοι δεν πληρωνουν τελη ε?
-
Ως γνωστό αυτοί εχουν απαλλαγή από φόρους, τέλη κλπ.
@Storm τι λες παλικάρι μου?!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
σε εμφυλιοπολεμικη λογικη να πληρωναν και οι ελευθεροι επαγγελματιες τον φορο και τον ΦΠΑ, και οχι κεντρο παραλιακης να δηλωνει εισοδημα 8 χιλιαρικα και φαναρτζης 5...
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Βάλτε το χέρι στην τσέπη... για να πληρωθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι...
Οι οποιοι δεν πληρωνουν τελη ε?
Ως γνωστό αυτοί εχουν απαλλαγή από φόρους, τέλη κλπ.
@Storm τι λες παλικάρι μου?!
Πριν γράψετε, διαβάστε.
Άλλο πράγμα 'ποιοι πληρώνουν τέλη'.
Και άλλο πράγμα 'γιατί πληρώνουμε τέλη'.Και ένα από τα 'γιατί' είναι και αυτό: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113324349
7,5 δις euro για μισθοδοσία δημοσίων υπαλλήλων το 20141,1 δις ήταν τα έσοδα από τα τέλη του 2014*. Λίγα είναι...
Πάντως τα τέλη κυκλοφορίας αποκλείεται το κράτος να τα μαζεύει για την ανέγερση του ιερού ναού του αγίου βαλεντίου.
Τουλάχιστον αυτό μας λέει ο ετήσιος προϋπολογισμός, αφού αφορούν τα δημόσια έσοδα για την κάλυψη των δημοσίων εξόδων που συμπεριλαμβάνει και τις μισθοδοσίες των ΔΥ.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.καιρος να γινει...αφου το co2 ειναι ετσι και αλλιως γραμμαριο ανα χιλιομετρο..καποιος που εχει 100 και ταξιδευει 600 ειναι περισσοτρο ρυπαντης απο αυτον που βγαζει 500 και ταξιδευει 100. ο ενας τζαμπε ο αλλος σφαζεται...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ως γνωστό αυτοί εχουν απαλλαγή από φόρους, τέλη κλπ.@Storm τι λες παλικάρι μου?!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πες του τα γιατι εγω του εχω παει πολλη κοντρα τελευταια.
-
Πραγματικα δεν ξερουν τι τους γινεται... Και δεν δειχνουν σημαδια να θελουν να πανε το πραγματα μπροστα αλλιως θα εκαναν τα τελη με αναλογια σε σχεση με ποιον μηνα κυκλοφορει το οχημα.
Ειχα ποσταρει οτι τελικα φετος δεν θα αλλαξουν τιποτα και το εγραψα για δουλευω σε ΜΜΕ και ετσι μου ειπαν οι δημοσογραφοι που δουλευουν εδω στο καναλι (το ειχαν γραψει και σε διαφορα sites πχ Newbomb) ... Αλλα μαλλον και αυτοι εχουν ελλιπη πληροφορηση.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Αλλα μαλλον και αυτοι εχουν ελλιπη πληροφορηση.oxι, απλα αυτοι που αποφασιζουν αλλαζουν γνώμη καθε δευτερη μερα...
-
Και εσυ πριν γραψεις μην ακους τον πορτοσαλτε!
Ο,τι και αν παραγει η επιχειρηση που εργαζεσαι,υπηρεσιες η' αγαθα,στο αγοραστικο σου κοινο βρισκονται και οι δυ.
Αν δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ολα ειναι κυκλος και ο ενας πληρωνει και εχει αναγκη τον αλλο και οτι δεν υπαρχει το ''εγω σε πληρωνω ρε'' τοτε, πολλαπλασιαζεσαι μεσω... δαιρεσης.κοινως,εισαι αμοιβαδα.
Βρες στοιχεια για τον αριθμο των εμπορκων καταστηματων που εκλεισαν το 2011 που τους εκοψαν τον 13ο και 14ο μισθο. -
καλα δεν ακουσα τον Προτοσαλτε ουτε δουλευω στον ΣΚΑΙ.
Παιδια σαν και εμας μου το ειπαν που παιρνουν εναν κανονικο μισθο ...
μετα απο δυο μερες βγηκε ο υφυπουργος και λεει οτι προσπαθουν απο φετος να κανουν αλλαγες
Youtube Video -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Και εσυ πριν γραψεις μην ακους τον πορτοσαλτε!
Ο,τι και αν παραγει η επιχειρηση που εργαζεσαι,υπηρεσιες η' αγαθα,στο αγοραστικο σου κοινο βρισκονται και οι δυ.
Αν δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ολα ειναι κυκλος και ο ενας πληρωνει και εχει αναγκη τον αλλο και οτι δεν υπαρχει το ''εγω σε πληρωνω ρε'' τοτε, πολλαπλασιαζεσαι μεσω... δαιρεσης.κοινως,εισαι αμοιβαδα.
Βρες στοιχεια για τον αριθμο των εμπορκων καταστηματων που εκλεισαν το 2011 που τους εκοψαν τον 13ο και 14ο μισθο.εχει μια λογικη που λες αλλα σκεψου το λιγο αλλιως.
πληρωνεις 100 ευρω φορο για να πληρωθει ο δυ που θα ρθει στην επιχειρηση σου να αγορασει το χ προιον σου με 100 ευρωαν δεν υπηρχε αυτος δεν θα ειχες πληρωσει φορο, και δεν θα σου ειχε αγορασει αυτος το προιον.
ποιος βγαινει κερδισμενος ? -
Ο χρήστης drenie έγραψε:
καλα δεν ακουσα τον Προτοσαλτε ουτε δουλευω στον ΣΚΑΙ.Παιδια σαν και εμας μου το ειπαν που παιρνουν εναν κανονικο μισθο ...
μετα απο δυο μερες βγηκε ο υφυπουργος και λεει οτι προσπαθουν απο φετος να κανουν αλλαγες
Youtube VideoΔεν πηγαινε σε σενα
-
Δυστυχώς στην μπανανία που ζούμε δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό. Τα αυτοκίνητα είναι ο πιο εύκολος δρόμος για να μαζέψει το κράτος σίγουρα έσοδα. Με βάση αυτό, είναι βέβαιο ότι δεν θα κοιτάξουν να βρουν ένα πιο ορθολογικό και δίκαιο σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας αλλά θα φέρουν αυτό που τους βολεύει για να καλύψουν τρύπες. Του χρόνου έχει ο Θεός.
Όσον αφορά τους δημόσιους υπαλλήλους είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα είναι κάτι σαν ιερή αγελάδα. Καλώς ή κακώς αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα οπότε μην περιμένετε εξοικονόμηση χρημάτων από περιστολή δαπανών (ή έστω εξορθολογισμό τους) σε αυτόν τον τομέα. Αντιθέτως χτυπάνε αλύπητα τον ιδιωτικό τομέα με απίστευτους φόρους μέχρι να εξοντώσουν τον μικρομεσαίο επαγγελματία. Ο οποίος αν δεν κλέψει αυτό το κράτος θα κλείσει τον επόμενο μήνα. Πώς να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ, τον φόρο εισοδήματος με την απίστευτη προκαταβολή, το ασφαλιστικό του ταμείο, το ενοίκιο (και με τα ρέστα να ζήσει και την οικογένειά του)... Επίσης δεν είδα να κλαίει κανένας για τους υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα και τις στρατιές των ανέργων που αυξάνονται καθημερινά ούτε άκουσα ποτέ ΔΥ α) να είναι ευχαριστημένος με αυτά που παίρνει β) να συμπαρασταθεί στον εργαζόμενο του ιδιωτικού τομέα.
Τέλη κυκλοφορίας